Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Noget til fælles //Mitchel// Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Noget til fælles //Mitchel// Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Noget til fælles //Mitchel// Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Noget til fælles //Mitchel// Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Noget til fælles //Mitchel// Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Noget til fælles //Mitchel// Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Noget til fælles //Mitchel// Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Noget til fælles //Mitchel// Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Noget til fælles //Mitchel// Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Noget til fælles //Mitchel//

2 deltagere

Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 6/8/2012, 14:51

Tid:15
Sted: Stranden
Omgivelser: Nogle mennesker
Vejr: Solskind, og vind stille
Dag: Fredag
Årstid: Sommer
Påklædning: En blå bikini

Azazel lå oppe på sit håndklæde og solede sig, hun havde lige været nede og bade, og skulle tørre inden hun kig tilbage til hytten.
Hun lå og læste i en bog, hun vidste ikke hvor den var fra, men hun troede den kom fra hendes mor, da den lå i tasken, hun havde med hjem til hendes mor da hun var på besøg.
Den var lidt forvirrende, og hun vidste ikke helt hvad den handlede, så hun valgte at ligge den fra sig, og tog sine sorte solbriller, og kiggede op mod solen, men kiggede hurtigt væk, den var meget skarp, ikke engang hendes solbriller kunne skærme for den, hun var også blevet ret rød på armene, selv hun havde smurt den ind i fagter 30 solcreme.
Hun vendte sig om på maven så hun også kunne få noget sol der, hun var helt hvid.
Hun lukkede stille øjne, hun sov ikke, hun slappede bare af.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 6/8/2012, 15:01

mitchel var på vej ned til stranden han hadet sin hvide t-shirt sorte bukser nogen sorte kondisko sine sorte solbriller og hans guitar. han regnet med der ikke var nogen efter som der aldrig plejet at være nogen fordi de ville træne i stedet for at have det sjovt, han satte sig i sandet mens han lagde stille sin guitar fra sig mens han bare nydt at se på bølgerne han lagde sig stille ned i sandet med hænderne bag hovdet for beder at kunne slappe af. han tog sin guitar mens han spillede nogen få toner stille og roligt for at kunne slappe mere af. han nynnede lidt til mens han smilte stille
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 6/8/2012, 15:23

Azazel kiggede op da hun hørte nogen spille, hun kiggede sig lidt omkring, det var en dreng der lå og spillede på guitar, og nynnede med? Hun kunne ikke helt høre det, men det lød sådan.
Hun smilede af ham, han var god, men hun kendte ikke helt melodien, var det hans egen, eller var det bare en sang hun ikke havde hørt.
Uden at forstyrre ham, rykkede hun lidt tættere på for at kunne høre lidt bedre, hvad han nynnede, med hun kunne stadig ikke kende melodien.


Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 6/8/2012, 20:50

Azriel begyndte at grine lidt, "ikke dårligt" sagde han til sig selv mens han begyndte at spille nogen andre toner og synge sangen //https://www.youtube.com/watch?v=wyJTmO3SzLg linket er sangen han synger// mens han begyndte at sætte sig op og svejede til rytmen han hadet ikke lagt mærke til at der var en der lyttede han begyndte at synge lidt højere mens han smilte lidt man kunne se han elskede det, der var heller ikke noget han elskede mere end musik. da han stoppede med at spille tog han en dyb indånding mens han kigget lidt rundt indtil han så en pige i en bikini hans smil forsvandt langsom "undskyld hvis jeg forstyrede dig" sagde han stille mens han lagde sin guitar væk forsigtigt
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 6/8/2012, 21:18

Hun smilte da han snakkede til sig selv *Nej over hoved ikke dårligt*
Hun nynnede lidt med da han begyndte at synge og spille nogen andre toner, hun kunne godt kende sangen, det lød virkelig godt, bedre end hende selv synes hun.
Hun rykkede lidt tilbage da han satte sig op, men rykkede hurtigt frem igen, han havde ikke opdagede hende endnu.
Hun sukkede da han holdt op med at synge og spille, det lød eller lige så godt.
Hun smilte da han vendte sig om, men det gjord han ikke, hans smil forsvandt ligesom.
"Nej, slet ikke, det lød godt, jeg ville bare tætter på så jeg kunne høre dig" hun smilte stadig
"Mit navn er Azazel Blade" hun rakte hånden frem for at hilse på ham.


Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 6/8/2012, 23:37

han sukkede lettet over at høre hun ville høre noget musik det varmet nærmest hans hjerte, "lyder godt du vil høre mig spille" sagde han mens smilet kom frem igen på hans læber som om det han virkelig blev glad over at høre det. han blev også glad men det fandt hun vel nok også ud af, han rakte hånden frem og hilste på hende "Mitchel dealgo hyggeligt at møde dig" sagde han stille mens han rystede hendes hånd den var lidt køliger end de andre han hadet hilst på men sådan var hun nok bare. "ligger du så bare og soler dig eller er du her af nogen grund" sagde han stille mens han tog sine solbriller af for at beder kunne se hende
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 6/8/2012, 23:53

Hun kiggede på ham"hvem vil ikke det du er rigtig god til det." Hans smil kom igen, han var tydeligvis blevet glad over det hun havde sagt.
Hun smilte venligt til ham Dan han tog hendes hånd og rystede den, "Det er også hyggeligt at møde dig, Mitchel"
Hun grinte lavt af hans spørgsmål "Ja, det gør jeg vel, men ikke helt, jeg er datter af poseidon, så jeg kan godt lide at være nede ved stranden"
Hun smilte igen, da han tog sine solbriller af, *han er nu ret sød*
"hvad laver du selv her, kom du bare for et spille"
Hun tænkte lidt over hvad hans gudeforøldre kunne være, men hun kunne ikke helt se hvem.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 7/8/2012, 00:46

han så stille på hende han hadet hørt en smule om poseidon fra hans gamle skole, "wow poseidon" sagde han stille mens han grinte lidt, han kigget lidt på hans sorte guitar mens han smilte lidt "og tak skal du have, har spillet ca lige siden nok" sagde han stille mens han tænkte lidt han kunne næsten ikke huske det "siden jeg var fem tror jeg" sagde han stille mens han kigget på hende igen. han satte sig sådan han vente sig helt mod hende "ja jeg kommer her ned hver dag for at spille lidt øve mig lidt i at spille" sagde han stille mens han lagde guitaren lidt væk fra sig så han kunne fukoser med at tale med hende i stedet for
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 7/8/2012, 01:00

Hun smilte, tænkte lidt over hvor lang tid hun havde spillet og sunget, men hun havde ikke sunget så lang tid som ham "Wow 5 år, så langt tid har jeg så ikke papiller og sunget" hun kiggede på ham.
Hun smilte "Hvor lang tid har du været her"
Hun tog også hendes solbriller af, hun kunne lige så godt gøre det så det kunne se hinandens ansigt helt.
Hun kiggede flirtende på ham med sine hav blå øjne, i det hun havde taget solbrillerne af og lagt dem ved siden af hende i sandet.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 7/8/2012, 01:05

han smilte til hende med hans kridt hvide tænder, "det er lang tid men jeg har altid elsket musik" sade han stille mens han rykkede lidt tætter på hende for ikke skulle tale så højt mens han gjorder det tog hun sine solbriller af han har aldrig set nogen øjne så blå og klare som hendes "wow hvor har du enlig nogen smukke øjne" sagde han uden helt at tænke over hvor dumt det lød han kigget hende dybt i øjnene. og det virkede som om han bare kigget på havet
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 7/8/2012, 01:29

Hun smilte, da han smilte, han havde kridt hvide tænder, meget hvidere tænder end hende, men det ville være lidt pinligt at indrømme.
"kan du ikke huske hvor langtid du har været her i lejren" hun kiggede sødt på ham, og lagde hovedet på skrå.

Hun smilte af hans kompliment, hun havde hørt den før, men den var stadig sød at høre. Han var kommet lidt tættere på men det gjord ikke noget, så kunne hun også bedre høre ham.
"mange tak"
Hun grinte lidt, da han kiggede hende dybt, men hun lod hurtigt vær og kiggede ham dybt i øjne, ligesom ham.


Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 7/8/2012, 19:06

han smilte stille til hende, "ikke rigtig beklager, men har været her ikke så længe
" sagde han stille til hende mens han stadig kigget hende i øjnene hun var nu ret sød at kigge på syns han selv. "det høre du vel tit" sagde han stille næsten lidt komisk han tog sin guitarop af sandet og bøstede den af "du sagde du har gået til sang" sagde han stille mens han stemte sin guitar lidt "har du lyst til at synge en sang for mig hvor jeg spiller en melodi" spurgte han om mens han stemte sin guitar helt færdig
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 8/8/2012, 00:31

Hun smilte "Okay" de kiggede stadig hinanden i øjne, men hun kunne godt lide hans øjne.
hun grinte lidt af hans spørgsmål hun troede ikke han mente det, men hun smilte "Jo, det vil jeg da godt" hun kiggede sødt på ham. // dette sang hun og denne melodi spillede han https://www.youtube.com/watch?v=VT1-sitWRtY//
Hun smilte til ham efter sangen, hun håbede han synes det var godt.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 8/8/2012, 11:03

han smilte stille til, "ikke dårligt du synger faktisk ret godt" sagde han stille med et smil på læben mens han kigget hende i øjnene. han plejede so, regel aldrig at høre andre synge men nu hvor hun sagde hun hadet gået til sang. han smilte lidt stille mens han lagde stille sin guitar ned i sandet igen meget forsigtig, "hva syns du så om lejren" sagde han stille mens han smilte venligt til hende, han så lidt ud på bølgerene der brusede vildt, *gad vide hvad der er sket uden for lejren* tænkte han lidt for sig selv mens han smilte stille og kigget på hende igen
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 8/8/2012, 17:36

Hun smilte "Tak, men jeg synger faktisk ikke så meget mere, da jeg træner ret meget."
Hun synes det var godt at synge igen, det var lang tid siden, hun overhovedet havde tænkt på musik, hun træner mere nu, men det er også vigtigt.
Hun trak på skuldrende "Jeg kan godt lide at være her, det er jo mit hjem."
Hun kiggede på ham, og smilte. "Hvad synes du om lejren"
han havde jo ikke været her i langtid så hun var spændt på hvad han synes om den.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 9/8/2012, 00:39

han smilte lidt til hende, han trodet næsten ikke på hende. men af en eller anden grund kunne han ikke lade være med at kigge på hende det var vel nok hendes øjne han hadet aldrig set nogen øjne så klare og rene som hendes. "syns ellers du skulle til at starte igen du synger virkelig godt" sagde han mens han smilte venligt til hende og en opfordring i tone faldet af hans stemme. han grinte lidt "men det altså selvf kun hvis du vil altså" sagde han lidt bagefter for ikke virke en der bestemmer over hende. "jeg kan godt lig de fleste steder i lejren" sagde han stille mens han bare smilte jeg kan lig stranden der kommer jeg ret tit, jeg kan lig amfiteatret. øhh bål pladsen sær om aften" sagde han mens han holdte en lille pause for at tænke over noget han ikke kunne lig ved lejren "jeg elsker stort set det helle ved stedet her" sagde han noget tid efter. det passede også han syns det var et virkelig fedt sted at være og det kunne man også tydeligt se på ham
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 9/8/2012, 08:25

Hun til ham "Jeg har tænkt over det og jeg vil rigtig gerne det er bare, man skal have fundet tid til det"
Hun trak på skuldrende, hun ville rigtig gerne, for hun kunne godt lide at synge, det var bare svært at finde tiden. "men man skal nok bare i gang" hun kiggede ned i sandet, og smilte for sig selv.

Hun kiggede op igen på ham da han begyndte at tale om lejren, hvad han godt kunne lide ved den, der var ret meget han kunne lide, og det var kun godt, da det ikke er til at holde ud at bo et sted man ikke kan lig.
Hun smilte da han sagde han faktisk kunne lide stort set det hele, hun havde kigget i hans øjen et godt stykke tid, da der måtte være en ting han ikke kunne lide ved lejren, som var så dårligt, men det så ud til han faktisk kunne lide det hele ved lejren.
"Nok om lejren, hvem er din gudeforældre" hun kiggede på ham og smilte til ham igen, hun var lidt træt af lejren i dag, men hun havde også været der oppe længe, så det var dejligt at komme væk fra den, og bare slappe af efter træningen.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 9/8/2012, 13:03

han smilte lidt han nydt faktisk at tale med hende for ham virkede hun nærmest anderledes i forhold til så mange andre, han kigget lidt ud på havet mens han bare smilte stille han drømte lidt det kunne man også se på ham "det er Apollon" sagde han stille nærmest lidt stolt han hadet nemlig hørt så meget godt om ham og at han var en af de reneste guder der var så han var lidt stolt over at være hans søn det nok også ham der har været der næsten mest for ham, "hva med dig hvem er din gudeforældre" sagde han stille mens han kigget lidt på hende for at prøve at gætte det men han syns ikke han kunne se det. hun kunne være datter af så mange syns han lidt. han smilte lidt mens han ikke kunne lade være med at kigge i hendes øjne de var så smukke og anderledes syns han.
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 9/8/2012, 18:37

Hun smilte "Så er det der du har dine musiktalenter fra" hun kiggede på ham, Apollon, det havde hun nok aldrig gættede vis hun ikke havde spurgt, måske havde hun vis hun havde hørt lidt mere sang fra ham.
Hun kiggede ud mod havet, inden hun skulle til at sige hvem der var hendes gudeforældre, hun kiggede på Mitchel igen, og smilte "Poseidon" hun smilte igen, hun var stolt over at være datter af poseidon, men det var der heller ikke noget at sige til da hun elskede vand.
Hun kiggede ud mod havet igen, fangede ikke Mitchels blik, selvom det var lidt uhøfligt, men hun tænkte ikke så meget over høflighed.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 9/8/2012, 21:43

han smilte lidt til hende "ja men jeg er stolt over at være hans søn" sagde han med et smil og en fast tone i stemmen, men han hadet jo ret han var stolt over det der var ikke særlig mange eller måske var der men ikke i lejren. han glode noget da hun sagde poseidon "wow poseidon havets gud" sagde han med et forundrende blik i øjnene han kigget lidt ud over havet mens smilet kom på han læber endnu engang han hadet aldrig gættet at hun var datter af poseidon han trode nærmer Apollon efter som hun sang rimeligt godt
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 10/8/2012, 20:32

Hun smilte "Godt du er det, er du sur på apollon, over han efterlod dig da du var lille?"
Hun kiggede på Mitchel, der var nogen der var ret sure over at ens gudeforældre efterlod dem da de var helt små.
Hun nikkede "Yep" hun smilte til Michel, med et flirtende smil.
hende hun kiggede på ham, men ikke normalt når man snakker, nej det var mere flirtende, han var ret lækker, og sød.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 11/8/2012, 01:29

han kigget lidt væk og tænkte sig lidt om da hun spurgte om han hadet ham, "det vil jeg ikke sige, jeg kan ikke hade en jeg aldrig har mødt eller kender sådan rigtig" sagde han mens han kigget lidt ned på hans guitar, og tænkte lidt det kunne man også se på ham. han begyndte at smile lidt "hva med dig hader du poseidon" spurgte han om lidt bagefter lidt munteret for ikke at virke så trist for det virkede det som om det var ved at blive. han kigget hende lidt i øjnene mens han smilte sødt til hende
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 11/8/2012, 20:02

Hun smilte, han havde ret i det han sagde man kunne ikke hade en man ikke kendte, men det var der nogle der gjord.
Hun trak på skuldrende og kiggede på ham, med et kærligt smil "Altså jeg hader ham ikke, men det var lidt irreterende han ikke var der da jeg var lille, det er vel altid godt med en far"
Hun trak på skuldrende igen "Men du har ret man kan ikke hade nogen man ikke kender" hun smilte til ham igen.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af mitchel 21/8/2012, 16:45

han smilte stille til hende, mens han kigget lidt ned i sandet. "tja det er selvf and på hvordan ens far er vel" sagde han stille mens han smilte lidt til hende og kigget i hendes øjne igen. han kunne bruge næsten heller dagen på at kigge hende i øjnene han vidste ikke helt hvorfor de var bare ret kønne syns han ihvertfald. han kigget lidt ud i havet mens han mærkede vinden der ramte hans ansigt. han smilte lidt stille for sig selv. "hva laver du så enlig i lejren enlig" sagde han stille mens han så lidt nysgerrigt på hende man kunne tydeligt se på ham han ledte efter hendes intrarsser
mitchel
mitchel

Fulde navn : Mitchel Dealgo
Alder : 28
Antal indlæg : 144
Join date : 24/05/12
Bosted : lejren Apollon´s hytte

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Alessio 25/8/2012, 01:39

Hun nikkede "ja der er det nok" hun smilte til ham.
Hun kiggede som om hun var i chok, men der var bare hendes tanke gang som var gået i stå, men hun rystede på hovedet og sukkede, da hun hørte Mitchels spørgsmål, der var ikke nogen der havde spurgt hende om det før, men måske var der heller ikke nogen der intresserert sig for det, bortset fra Mitchel.
Hun vendte sit blik mod havet og tænkte over hvad hun skulle svare *Ja, hvad laver jeg egentlig her, var det min far eller mor der sendte mig herover eller var det mig selv*
Hun vente så blikket mod Mitchel igen "Jeg ved det ikke rigtig" hun grint lavt "måske fordi jeg ikke syntes jeg hørte til ude i verden" hun trak på skuldrende og så lidt trist, men hun kunne ikke lade vær med at smile, da hun lagde mærke til hvordan han kiggede hende i øjne.
"Hvad med dig, hva laver du her" hun smilte til ham og lod sit blik vige fra hans øjne og mund.
Alessio
Alessio

Fulde navn : Alessio Cane
Alder : 26
Antal indlæg : 51
Join date : 19/05/12
Bosted : Apollon hytten

Tilbage til toppen Go down

Noget til fælles //Mitchel// Empty Sv: Noget til fælles //Mitchel//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum