Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

5 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 5/4/2013, 10:05

Analeigh 'Zoe' Montgomery ,
. Datter af Afrodite
. 17-årig
. Farverigt hår - grøn, lyserød, blå/turkis.

Zoe er en pige, der ved, hvad hun er og vil, og som ikke lader sig koste rundt med. Hun gør alt for ikke at minde om andre, og holder meget af at skille sig ud. Det får hende til at føle, at hun er i live, og at hun ikke bare er en eller anden dukke. Zoe er en stolt datter af Afrodite, hvilket gør, at hun bruger lidt ekstra tid på hendes udseende end andre. Nu skal der ikke hentydes til noget - hun er ikke en overfladisk bitch, der vil have at folk skal gøre alt for hende. Så meget ekstra tid bruger hun heller ikke på hendes udseende - der findes mange andre piger i lejren, der bruger længere tid på det. Og så hjælper det selvfølgelig også, at man er datter af Afrodite og har evnen, at ens hår og make up altid kommer til at sidde perfekt.
Zoe er en energisk, glad og grinende pige. Hun elsker at bruge sin tid med hendes venner, men fungerer også godt alene. Hun kan ikke klare overfladiske piger, hvilket gør hende til lidt af en fjende af nogen af sine søstre.

søger ,
. flirts - Nye som gamle.
. bedsteven(inde) - Hun elsker, at få nye veninder - men kunne få får denne titel.
. vennekreds - Mest personer som Zoe selv, eller personer der kan holde hendes energiske humør ud - det burde der være chancer for
. barndomsven(inde) - Giver sig selv.
. rival/fjende - En Zoe ikke kan klare synet af og omvendt. Hun elsker, at konkurrere og irritere hendes rivaler, så det skal I være forberedt på! xD
. andet - jeg er åben overfor alle forslag!


relationer ,

Jason ~ En af Zoes venner. De elsker begge to, at drille og tirre den anden. Jason var også den person, der opdagede, at Zoe var halvgudinde, og var med til at få hende bragt til lejren.


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:02, rettet i alt 2 gange
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 09:19

Seriøst? Ingen? D:


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:03, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 11:01

Jo jeg vil gerne, men jeg ved bare ikke hvad han bedst høre under Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 13:35

Endelig en - dit svar er længe ventet ^^'

I hvert fald, så kunne Jason sagtens høre ind under fjender/ rivaler - han virker som en person, hun kunne finde meget sjov i at drille og tirre xD
Medmindre du altså har fået anden idé, siden du skrev indlægget? :-D


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:03, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 19:49

jeg tænkte mere over en ven, der kunne være sjov at drille og tirre Smile

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 19:52

Så nærmest som en slags venne-fjender/'frenemies'? xD
Det kunne også lade sig gøre :-)


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:03, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 20:07

nej, mere det slags forhold mig og mine brødre har, og mig og min bedste ven, vi kan drille og tirre hinanden, men lige til grænsen, hvor det bliver slemt. Very Happy
men det med Frenemies kan vi også Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 20:09

Så venner, men næsten rivaler? - Hvis jeg forstod det rigtigt denne gang xD
Skulle vi have nogen form baggrundshistorie med hinanden, eller mødtes vi her i lejren? :-D


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:03, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 20:13

jeg kan så godt nok fortælle min ven alt Very Happy
Men udover det så ja Very Happy
Så må vi muligvis ændre i baggrundende Very Happy men vi kan finde ud af det Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 20:16

Hvad mener du så? Altså, vi er venner, men vi elsker at drille og irritere hinanden? xD

Jeg skal ikke - jeg har ikke skrevet min, selvom den er nogenlunde planlagt, hehe xD
Måske du kunne have været personen, der fik Zoe her i til lejren? :-)


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:06, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 20:19

Ja det er nok mere det Very Happy men jeg er så dårlig til at forklare Very Happy

Jeg har været i gang med at ændre min, så det er heller ikke ligefrem noget der presser på Very Happy Hvis hun ikke har været der er i mere end et halvt år så Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 20:24

Arh, det går nok - det er ikke ligefrem fordi mine forklaringsevner vinder topscore her xD

Hun har været her i 2 år, men det kan sagtens ændres, hvis det ikke passer ind i din historie - måske du kunne ændre Jasons lejrår til lidt mere, fordi et halvt år er vel ikke nok til at blive sendt ud for, at hente andre lejrdeltagere ^^'


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:06, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 20:28

Jeg kunne have formuleret mig bedre Very Happy

Han stak af for at komme væk, da han manglede at få ordnet noget i Chicago hvor han kommer fra :
Så det kunne være der fra Very Happy de Mødtes Very Happy
Men ja ellers kan det ændres Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 20:32

Ja, hun kunne sagtens have været på ferie i Chicago - hun havde det alligevel med at stikke af på rejser med hendes familie xD
Men hvis det kunne ændres til, at det var for cirka to år siden, at de mødtes, så ville det være deeejligt (;


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:07, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 20:50

De ville jo sagtens kunne have mødtes tidligere, og få venskabet det, på en af hans fars udenbys arbejds ture Very Happy
og efter hans evner sprang ud, ville han kunne mærke Afrodites Essens der hviler over hende Very Happy

men ellers tager det ikke længere tid at ændre hans tidperiode i lejren Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 21:30

Sagtens sagtens xD Det lyder da egentlig som en fremragende idé, så det var både Jason, der første hende til lejren, og Jason, der fandt ud af, at hun var halvgudinde, hvis jeg har forstået det korrekt? ^^'

Hvis du kunne ændre det til lidt over to år. f.eks. tre år, ville det være fabelagtigt! ^^'


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:06, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 21:46

Godt godt Very Happy du har forstået det helt korrekt Very Happy

Det kan jeg sagtens Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 21:48

Jaaa! Jeg føler, jeg lige har vundet i et spil poker, eller noget i den stil! :-D Jeg forstod noget helt korrekt, i første forsøg! xD

Fantastisk xD

Skal vi så oprette et emne, hvor de mødes, og Jason fragter hende til lejren? Eller skal vi bare spille ud fra, at han tog hende med til lejren? ^^'


Sidst rettet af Zoe 7/4/2013, 22:06, rettet 1 gang
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 21:52

Hehe det er jo kun godt Very Happy

Jah Very Happy

Det er nok bedst at vi for baggrunden på plads først ikke sandt? ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 21:54

Jepperdy xD

Tænkte jeg nok - bare så vi ikke pludselig er uenige om noget, og hele emnet så falder fra hinanden, fordi vi mener noget forskelligt :-D
Kender vi hinanden i 'fortids-emnet'? xD
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 21:57

Hehe det er jo kun godt Very Happy

Jah Very Happy

Det er nok bedst at vi for baggrunden på plads først ikke sandt? ;D

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 22:00

Du svarede ikke rigtig på mit spørgsmål :-)

Kendte vi hinanden, før du fandt ud af, at hun var halvgudinde? For det var jeg lidt i tvivl om xD
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 22:03

mit svar er også ens med det jeg sendte før, min computer har valgt at fuvke en del på det sidste efter jeg er flyttet Very Happy

Jeg vil sige, hvis de gør, skal de jo have mødt hinanden før emnet her, og det bliver nød til at være noget ferie noget så vel Very Happy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Zoe 7/4/2013, 22:05

Ah, jeg kender det godt - ikke at jeg er flyttet, men fordi min computer er specialuddannet i at fucke ting op ^^'

Ja, men jeg tænkte lidt, at det kunne da være helt vildt morsomt, hvis de ikke kendte hinanden, og Jason så kom hen og fortalte hende, at hun var halvgudinde ^^'
Men ellers kunne det sagtens være på en ferie, de mødtes, eller andet sted :-)
Zoe
Zoe

Fulde navn : Zoe Samuels
Antal indlæg : 35
Join date : 22/03/13
Bosted : Halvblodslejren og New York

Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Gæst 7/4/2013, 22:11

Vi flyttede for 3 uger siden, og bruger min mobil data som internet, så min computer fucker hvis der ikke er forbindelse Very Happy


Det ville være morsomt og spooky, hvis der dukkede en op direkte foran en og fortalte noget om en selv, som man ikke vidste Very Happy
Hun kommer jo fra det sted,hvor en af verdens bedste politikredse kommer fra Very Happy
så det ville være der de mødtes da hans far er inde i politiet under retsteknisklaboratorier xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning Empty Sv: A daughter of Afrodite - wanna know her? ~ Plot - Søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum