Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

The Daughter Of War, searching for you. {Søgning}

2 deltagere

Go down

The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty The Daughter Of War, searching for you. {Søgning}

Indlæg af Clarisse 24/8/2013, 12:48

Hejsa Gæst!
Jeg søger emner som i nok har fundet ud af, men også gerne relationer og fede plots.. Så stoff like that.
Clarisse er datter af Ares, guden for krig. Hun er meget selvsikker og modig, der skal meget til at skræmme hende. Og hun er mester i at fører sit sværd, samt er hun meget udholden.

Der er dog nogle små krav.
Grammatik; Jeg ved jeg ikke selv er den bedste til grammatik, men jeg har et krav til jeg gerne vil kunne læse hvad folk skriver til mig. Så punktummer og komma det vil være dejligt. 
Indhold; Jeg vil gerne have folk skriver over 4 linjer, det gør det nemmere at få noget spænding og gang i emnet.

Relationer.
Familie; Altså du kan sagtens være i familie med Clarisse, det bare lidt svært hvis du ikke har Ares som far, og den samme mor som Clarisse.. Der enkle krav til denne her post, men vi kan altid skrive omkring det hvis du er intresseret. 
Venner; Alle har da brug for venner, så dem er der da også plads til. Så om du vil have et gammelt venskab, måske barndomsvenskab eller måske bare møde hende nu og lærer hende at kende. Så skriv endelig. Vi kan jo aftale hvad der skal ske så!
Fjender; Alle har fjender, selv Clarisse. Hun bliver tit set som en totalt kold tøs, fordi hun har Ares som far. Men ja kom med det, det skal nok blive sjovt!
Kærlighed; Den er lidt svær her, fordi Clarisse har været sammen med Daniel i mange år. Der har været lidt on and off. Men hvis det skulle have været noget teenage fnider da hun var omkring fra de 15 til de 18 i LA. Så sig til hvis du har nogle ideer! Jeg er også åben for små flirts..

Kom glad og friske! Jeg bider ikke!
Clarisse
Clarisse

Fulde navn : Clarisse Alycia de Moore
Alder : 31
Antal indlæg : 96
Join date : 22/08/13
Bosted : Ares hytten.

Tilbage til toppen Go down

The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty Sv: The Daughter Of War, searching for you. {Søgning}

Indlæg af Bailey 26/8/2013, 10:53

Jeg er altid frisk på at emne Smile Jeg ville foretrække emner, og jeg har måske Jeg er altid frisk på at emne Smile Jeg ville foretrække venner, og jeg har måske en idé til et plot
Bailey
Bailey

Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 25
Antal indlæg : 106
Join date : 06/06/12
Bosted : Hytte 7, Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty Sv: The Daughter Of War, searching for you. {Søgning}

Indlæg af Clarisse 26/8/2013, 15:50

Venner er helt fint med venner :)må jeg hører  din ide Smile
Clarisse
Clarisse

Fulde navn : Clarisse Alycia de Moore
Alder : 31
Antal indlæg : 96
Join date : 22/08/13
Bosted : Ares hytten.

Tilbage til toppen Go down

The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty Sv: The Daughter Of War, searching for you. {Søgning}

Indlæg af Bailey 26/8/2013, 17:19

Jeg så i emnet, hvor Daniel søgte relationer, at I planlagde et plot sammen. Jeg har også planlagt et plot med Daniel, hvor han var Baileys babysitter, da hun var lille. Enten kunne Bailey og Clarisse også have kendt hinanden før Lejren eller også ville de i hvert fald have et fællestræk: Deres forskellige forbindelser til Daniel Smile

Husk: Dette er kun en idé, og det er i orden hvis du ikke er vild med den
Bailey
Bailey

Fulde navn : Bailey Faith Higgins
Alder : 25
Antal indlæg : 106
Join date : 06/06/12
Bosted : Hytte 7, Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

The Daughter Of War, searching for you. {Søgning} Empty Sv: The Daughter Of War, searching for you. {Søgning}

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum