Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

3 deltagere

Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Cassidy 3/9/2013, 20:50

Hej halvguder

Ja, så blev det min tur til at søge emner, plots og relationer. Jeg er ret ny på siden, men jeg har spillet mange RPG-sider før, så jeg er en erfaren emner. Følgende relationer er noget jeg søger:

Venner
Fjender
Barndomsbekendtskaber
Kærlighedsinteresser
Ekser

Kort om Cassidy: Hun er 20 år og har boet i lejren i 5 år. Hendes far er vindens gud, Aiolos, så hun kan godt lide at befinde sig steder med meget blæst. Hun kan være ret hemmelighedsfuld, men hun er okay på bunden og ville tage til verdens ende for sine venner. Hendes fatale brist erkendes beskytterinstinkt, men det er der ingen der ved, ikke engang hende selv. Hun ville sætte alt på spil, hvis det gjalt en anden persons liv, nær ven som komplet fremmed.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ellers skal skrive, så med ønsker om snarlige interesserede Smile

- Cassidy Breeze
Cassidy
Cassidy

Fulde navn : Cassidy Ashley Breeze
Alder : 24
Antal indlæg : 67
Join date : 01/09/13
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten

Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Jessie 4/9/2013, 09:35

jeg er friske ^^
Jessie
Jessie
Vejleder

Fulde navn : Jessie Moon
Alder : 26
Antal indlæg : 22
Join date : 15/08/13
Bosted : hytte 3. - før LA.

Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Cassidy 6/9/2013, 15:27

Lyder lækkert :)Plot/relation?
Cassidy
Cassidy

Fulde navn : Cassidy Ashley Breeze
Alder : 24
Antal indlæg : 67
Join date : 01/09/13
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten

Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Jane 8/9/2013, 15:25

Jeg da frisk på møde din karakter hvis det er Smile
Jane
Jane

Fulde navn : Jane Veronica Xanthe
Antal indlæg : 3
Join date : 27/08/13
Bosted : Når hun ikke er i lejeren bor hun fast i Holland

Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Jessie 9/9/2013, 11:59

de kunne være venner/veninder efter som de har været i lejerne i længer tid ^^
Jessie
Jessie
Vejleder

Fulde navn : Jessie Moon
Alder : 26
Antal indlæg : 22
Join date : 15/08/13
Bosted : hytte 3. - før LA.

Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Cassidy 14/9/2013, 20:10

Er du vimmer, hvor er jeg langsom........... Anywho, lyder godt begge to Smile



Jessie: Hvem opretter, og hvor?
Jane: Har du et specielt ønske til en relation?
Cassidy
Cassidy

Fulde navn : Cassidy Ashley Breeze
Alder : 24
Antal indlæg : 67
Join date : 01/09/13
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten

Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Gæst 14/9/2013, 20:11

Jeg er også frisk, efersom jeg også rigtig gerne vil i gang her på siden. c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning Empty Sv: Light as a Breeze and looking for a topic - Søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum