Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea

Go down

Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea Empty Meeting the new girl ~ Adrianna og Andrea

Indlæg af Melodie 28/11/2013, 21:23

Sted: Hovedbygningen
Omgivelser: Halvguder og halvgudinder.. masse af dem
Tid: Tidligt på formiddagen
Årstid: Efterår
Vejr: En sindssygt kold efterårsdag!
Påklædning: Just Click Here!
"Jeg er helt vild med dem! Vidste du, at de også er vandtætte?" Melodies plapren kunne vist ikke undgå at høres. Hun havde snakket om dem hele morgnen. Hendes nye Dr. Martens sko! Hun var for lidt tid siden vendt tilbage til lejren fra et besøg derhjemme, og havde mod al forventning fået dem; og selvfølgelig skulle hendes bedste veninde høre om dem. Endnu engang rev vinden i hendes hår. Gud, hvor hun hadede efteråret. Vejret var så forfærdeligt! "Ved guderne, holder det her aldrig op?" Spurgte hun ud i det blå, og hev sin hue længere ned om ørerne. Hr. D havde været lidt muggen over noget en af Hermes sønnerne havde gjort (kun guderne måtte vide hvad) og havde derfor sørget for at de skulle nyde voldsomt blæse vejr indtil han var kølet ned. De havde fået besked på at komme hen til Hovedhuset på grund af en eller anden newbee. Mel glædede sig som en gal! Hun elskede at møde nye mennesker og det kunne jo være hun var en mega sød pige. Måske var hun hendes nye halvsøster? Melodie havde så mange forventninger til denne nye, men det havde hun jo hver gang en ny dukkede op. Hun følte selv at det var i går hun ankom til lejren. De stoppede begge da de nåede hovedhusets terrasse, hvor Melodie kunne se den nye pige stå lidt usikker. Det kunne vist ikke undgås med hr. D i nærheden. "Hej, mit navn er Melodie, og det her er Adrianna. Vi skal vise dig rundt her i lejren," sagde Melodie med sit mest strålende smil, som datter af Apollon, kunne hun da ikke være andet end charmerende..
Melodie
Melodie

Fulde navn : Melodie Cordia Rose Claire
Antal indlæg : 117
Join date : 08/07/13
Bosted : I øjeblikket hytte 7 i lejren, men før i tiden boede jeg i London

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum