Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

En ny i hytten! (Felix)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty Sv: En ny i hytten! (Felix)

Indlæg af Felix 21/8/2015, 12:38

Felix lo lidt over Nolans kommentar om at bare det de var i familie var godt nok til han ikke behøvede noget. Han var efterhånden spændt på om resten af lejren delte sammen mening om Nolan som han selv gjorde, eller om fyren bare havde et stort ego. Han ville sikkert finde ud af det om aftenen. Felix ville gerne have mere selvtillid, men nok ikke så meget som Nolan havde.
Han blev dog hurtigt mere nervøs da Nolan sankkede om at han havde sin egen måde at få folk til at gøre ting på. "Virkelig, du behøver ikke gøre noget ud af det. Jeg er rigtig god til at observerer. På afstand. Uden mange mennesker... halvguder om mig." Han håbede at Nolan ville lytte til ham, men var også ret sikker på han ikke ville. Det virkede som om planerne for ham den aften allerede var planlagt. Han måtte vist bare overleve så godt som muligt.
Han trak på skuldrene og så lidt rundt i lejren. "Lidt tid til bare at forstå det hele ville være rart. Så nej, jeg vil helst tilbage til hytten." Han smilede lidt til ham og håbede ikke han så så træt ud som han følte sig. Hans liv havde ændret sig meget inden for de sidste 24 timer. At sidde ned og bare få lov til at forstå og være stille lidt tid ville være rigtig rart. Det ville også være rart med søvn, men det lød næsten for lamt at sige.
Felix
Felix

Fulde navn : Felix Bessette
Antal indlæg : 182
Join date : 04/12/13
Bosted : Undergudernes hytte

Tilbage til toppen Go down

En ny i hytten! (Felix) - Page 2 Empty Sv: En ny i hytten! (Felix)

Indlæg af Nolan 21/8/2015, 14:57

Han så på Felix og fjernede armen, der havde hvilet på Felixs skuldre, fra ham. Felix virkede en smule overvældet, så han burde nok give ham lidt fred, så han kunne tænke lidt over det hele selv. Desuden havde han en aftale med stranden. På sådan en varm dag måtte der være nogle skønne kroppe dernede!
Han strakte sig lidt og så sig lidt omkring.
"Nuvel. Så må du jo slappe lidt af og hvad du ellers vil. Jeg vil finde dig i aften, efter mad. Bare rolig. Det bliver en uforglemmelig aften!" lovede han og daskede blidt Felix på skulderen og blinkede til ham, med et lidt for stort smil.
"Vi ses!" Og så drejede han om på hælen og forsvandt med retningen mod stranden.


//Vi kan enten springe frem til aftenen eller bare sige out og så, hvis vi vil emne mere, gå til et nutidsemne? Smile
Nolan
Nolan
Præfekt

Fulde navn : Nolan Deering
Alder : 28
Antal indlæg : 389
Join date : 14/08/15
Bosted : Lejren. Hytte 20

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum