Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
The Scent Of The Ocean {Ventor}
Side 1 af 3
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
The Scent Of The Ocean {Ventor}
t omkring 22.45
s stranden
v det blæser en varm vind, solen er ved at gå ned
o stranden, sandet, vandet og en masse fugle
p sort tanktop, shorts lavet ud af et par gamle jeans, en rød bh.
Lyden af bølgerne var så dejligt afslappende, ovenpå sådan en lang dag.
Solen var ved at gå ned, hvilket blot gav himlen en endnu mere blodrød glød.
Daenerys sad i sandet, iført sine slidte shorts af jeans-stof, og en stram sort tanktop som man kunne se den røde bh igennem. Hendes mørkerøde hår var sat op i en høj hestehale, som blev holdt fast af en elastik som var godt slidt.
Hun stirrede blot ud over vandet, mens hun slappede af. Egentlig burde hun nok komme tilbage til sin hytte nu, men lysten til det var der ikke. Hun havde altid været en enspænder, og hendes nyfundne halvsøskende var så nærgående..
Hun sukkede og lagde sig ned i sandet, og lukkede øjnene mens duften af saltvand og sand skyllede ind over hendes krop og sendte hende ind i sin egen verden af afslapning og nydelse.
s stranden
v det blæser en varm vind, solen er ved at gå ned
o stranden, sandet, vandet og en masse fugle
p sort tanktop, shorts lavet ud af et par gamle jeans, en rød bh.
Lyden af bølgerne var så dejligt afslappende, ovenpå sådan en lang dag.
Solen var ved at gå ned, hvilket blot gav himlen en endnu mere blodrød glød.
Daenerys sad i sandet, iført sine slidte shorts af jeans-stof, og en stram sort tanktop som man kunne se den røde bh igennem. Hendes mørkerøde hår var sat op i en høj hestehale, som blev holdt fast af en elastik som var godt slidt.
Hun stirrede blot ud over vandet, mens hun slappede af. Egentlig burde hun nok komme tilbage til sin hytte nu, men lysten til det var der ikke. Hun havde altid været en enspænder, og hendes nyfundne halvsøskende var så nærgående..
Hun sukkede og lagde sig ned i sandet, og lukkede øjnene mens duften af saltvand og sand skyllede ind over hendes krop og sendte hende ind i sin egen verden af afslapning og nydelse.
Daenerys- Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}
P: sort skjorte, sort læderjakke, løse sorte nitter bukser, et kors hængende over halsen og et par læder boots om sinde føder.
Ventor lod blikket ud mod stranden, vandet gav lyd fra sig hver gang det skylledet ind mod breden, mens vindens rolige brise lod forbi hans ansigt som en let vift af en hånd strøj forbi hans kind og vidre mod lejrens hytte, godt nok viste ventor at det måtte være på tide at tag tilbage alene igen mod sin hytte, men han fortrak natten, der var noget om den som han elskede... måske stilheden, eller duften af at være alene uden andre larmede eller råbte i nærheden af ham, næsten som om at natten var et puste rum for ventor, som en ryger leder efter et sted for at tag en smøg men alle bliver ved med at puffe dem væk, hvilket også mindet ventor om at det måtte vel være påtide at han tog sin aften smøg, det havde været noget tid siden han sidst havde fået en, og han havde jo taget sin middags som om at han ønskede at tag en enkel rutine ved at dele det op som var det mad han skulle spise, eller noget som var en enkel tommel finger regl, men da hans ligther tændte og smøgens nikotin fyldte hans lunger fik det ham til at slappe af, som var det hash han tog, men aligevel lod han blikket rundt for at se hvem der nu end skulle være i nærheden, han lod sig derefter bevæge vidre langs stranden og nærmede sig en pige som virkede besynderlig bekendt men han var ikke sikker men gik roligt vidre og kom tættere og tættere....
Ventor lod blikket ud mod stranden, vandet gav lyd fra sig hver gang det skylledet ind mod breden, mens vindens rolige brise lod forbi hans ansigt som en let vift af en hånd strøj forbi hans kind og vidre mod lejrens hytte, godt nok viste ventor at det måtte være på tide at tag tilbage alene igen mod sin hytte, men han fortrak natten, der var noget om den som han elskede... måske stilheden, eller duften af at være alene uden andre larmede eller råbte i nærheden af ham, næsten som om at natten var et puste rum for ventor, som en ryger leder efter et sted for at tag en smøg men alle bliver ved med at puffe dem væk, hvilket også mindet ventor om at det måtte vel være påtide at han tog sin aften smøg, det havde været noget tid siden han sidst havde fået en, og han havde jo taget sin middags som om at han ønskede at tag en enkel rutine ved at dele det op som var det mad han skulle spise, eller noget som var en enkel tommel finger regl, men da hans ligther tændte og smøgens nikotin fyldte hans lunger fik det ham til at slappe af, som var det hash han tog, men aligevel lod han blikket rundt for at se hvem der nu end skulle være i nærheden, han lod sig derefter bevæge vidre langs stranden og nærmede sig en pige som virkede besynderlig bekendt men han var ikke sikker men gik roligt vidre og kom tættere og tættere....
Gæst- Gæst
lyden af skridt fik Dany til at sætte sig op, hurtigt.
Noget besynderligt bekendt fyldte luften, nogen hun ikke havde duftet i lang tid; smøgerne.
Hun drejede sig lidt, og stirrede på en skikkelse der nærmede sig hende, med en smøg i mundvigen, og det velkendte punkertøj.
Hun bed sig lidt i læben, mens hun rejste sig stille, men gik ikke hen til ham.
Hun så blot på ham, afventende.
Så slog det hende, hvordan var han kommet ind i lejren!?
Hun bakkede lidt væk fra ham. Hvad lavede han i Lejren?!
Hun så bare på ham, en smule rystende.
Noget besynderligt bekendt fyldte luften, nogen hun ikke havde duftet i lang tid; smøgerne.
Hun drejede sig lidt, og stirrede på en skikkelse der nærmede sig hende, med en smøg i mundvigen, og det velkendte punkertøj.
Hun bed sig lidt i læben, mens hun rejste sig stille, men gik ikke hen til ham.
Hun så blot på ham, afventende.
Så slog det hende, hvordan var han kommet ind i lejren!?
Hun bakkede lidt væk fra ham. Hvad lavede han i Lejren?!
Hun så bare på ham, en smule rystende.
Ventor kiggede på hende med let overaskende blik, også aligevel undret det ham ikke helt, han havde ikke regnet med at hun skulle være her, og slet ikke her inde i lejren, men måske arbejdet hun i køkkenet, eller noget inde for aktiviteterne her i lejren men hvordan hun havde kommet her inde undret ham lidt, men måske tænkte hun det samme om ventor, et let smil kom på hans læber og ordene røg nærmest ud af ham ''hvad laver du her?'' han havde et lidt undrene blik også aligevel overaskede det ham næsten ikke, men tankerne om hvorfor hun var her i lejren virkede både betryggende da dette betyd han havde en som han kendte her inde, men aligevel overasker det ham meget over at finde hende her.
Gæst- Gæst
Ventors skikkelse blev mere og mere tydelig, indtil hun fik stillet skarpt.
Det var sku ham!
Akavet, som det var at stå og stirre på ham, så hun ned i sandet. Men så hørte hun hans spørgsmål.
''Hvad jeg laver her?! Hvad fanden laver du selv her!?'' Sagde hun med et lille smil og begyndte at gå hen til ham.
Efter at have gået få skridt satte hun i løb og slog armene om ham i et stort kram.
''fuck hvor har jeg savnet dig!'' hviskede hun mens hun trykkede sig ind til ham
Det var sku ham!
Akavet, som det var at stå og stirre på ham, så hun ned i sandet. Men så hørte hun hans spørgsmål.
''Hvad jeg laver her?! Hvad fanden laver du selv her!?'' Sagde hun med et lille smil og begyndte at gå hen til ham.
Efter at have gået få skridt satte hun i løb og slog armene om ham i et stort kram.
''fuck hvor har jeg savnet dig!'' hviskede hun mens hun trykkede sig ind til ham
ventor lod blikket roligt på hende ''tja. min unkle fik mig snakket ind til dette her'' men før han nået helt at sige sin sætning færdig og at hun satte i løb lod han armene ud og holdte om hende mens han løftede hende let over jorden, og duften af hendes hår som ellers plejede at få ham til at slappe af virkede mere og mere som om at han skulle til at falde i søvn og bare ligge sine parader og give op.. som om at alverden ikke kunne skade ham, men han åbnede øjne og kom tilbage til virkeligheden igen, han lod hende sætte ned og kiggede roligt på hende ''hvorfor er du her?'' han havde en lettere lyst til at kysse hende på kinden af bare at vide han ikke skulle være her uden at kende nogle... men dette ville sikkert bare få hende til at flippe..
Gæst- Gæst
''din onkel?'' hun så uforstående op på ham.
''og jeg er her, fordi min mor åbenbart var en eller anden høj gudinde..'' mumlede hun stille. Hun knugede sig bare ind til ham, og sukkede nydende over hans kram.
hun aede ham over ryggen, og sukkede stille, afslappet ved tanken om at han stadig var hos hende
''og jeg er her, fordi min mor åbenbart var en eller anden høj gudinde..'' mumlede hun stille. Hun knugede sig bare ind til ham, og sukkede nydende over hans kram.
hun aede ham over ryggen, og sukkede stille, afslappet ved tanken om at han stadig var hos hende
han lod blikket på hendes hår, det var lige så blødt og vel duftende som altid, og hendes kram fik hans øjne til næsten og lukke helt i og lade sig til hendes hænder, selv om han viste at hun ville hade ham for livet, spicielt efter alt det han havde gjort imod hende, men nu da han var hos hende virkede det hele ligemeget, som var det en ond drøm som er overstået, han lod hænderne om hendes ryg og nussede roligt mens han lod en tåre fra sit øje ned langs kinden og faldt let over skuldren på hende, han nægtede at græde over at være hos hende, men han ønskede hellere ikke at vise at han ikke havde savnet hende...
Gæst- Gæst
''du skylder mig en forklaring!'' hviskede hun lavt, drillende.
Hun lod sine fingre tegne små cirkler på hans ryg.
''hvordan kan de være, at jeg skal gå og være ensom, når du er her og kunne sørge for at jeg ikke var alene?'' hun så op på ham, og smilede drilsk.
''du burde for længe siden have indset at du er den eneste mand jeg vil være sammen med'' hun smilede bare, inden hun smuttede ud af hans greb, og rettede på sit tøj.
''du har været for længe væk..'' mumlede hun.
Sidst hun havde set ham rigtigt, havde hun været en lille pige, en forvirret pige i starten af sine teenageår, uden former og figur.
Nu lignede hun mest af alt en der ikke gad at udskifte sit tøj; altid i den samme sorte top, røde bh og sine jeans-shorts.
Hun smilede bare til ham
Hun lod sine fingre tegne små cirkler på hans ryg.
''hvordan kan de være, at jeg skal gå og være ensom, når du er her og kunne sørge for at jeg ikke var alene?'' hun så op på ham, og smilede drilsk.
''du burde for længe siden have indset at du er den eneste mand jeg vil være sammen med'' hun smilede bare, inden hun smuttede ud af hans greb, og rettede på sit tøj.
''du har været for længe væk..'' mumlede hun.
Sidst hun havde set ham rigtigt, havde hun været en lille pige, en forvirret pige i starten af sine teenageår, uden former og figur.
Nu lignede hun mest af alt en der ikke gad at udskifte sit tøj; altid i den samme sorte top, røde bh og sine jeans-shorts.
Hun smilede bare til ham
han lod sin hånd tag fat om hendes og kiggede på hende, mens den anden hånd fjernede den strej som tåren havde lagt efter sig, ''kom sæt dig ned ved mig så jeg kan forklare'' han lod sig let roligt ned hvor efter han let og roligt lod hende med ned og kiggede ud mod vandet mens blikket var på hende og han ventede let på om hun ville sætte sig eller lade sig stå..
Gæst- Gæst
Hun så undret på ham, men gjorde som han bad hende og satte sig ned ved ham, og puttede sig lidt op af ham.
Hun lukkede øjnene lidt; det var ved at blive mørkt, solen var næsten væk nu.
''Ventor, du ved godt at jeg drillede dig med forklaringen, ikke?'' hun så op på ham
Hun lukkede øjnene lidt; det var ved at blive mørkt, solen var næsten væk nu.
''Ventor, du ved godt at jeg drillede dig med forklaringen, ikke?'' hun så op på ham
han lod hånden roligt på hendes hår og nussede det ''det ved jeg godt, men syntes du burde vide hvorfor jeg tog afsted, da jeg syntes du har ret til at vide det'' han kiggede ud mod vandet ''jeg troede den gang at jeg hjalp hinnanden, men det har kun gjort det værre, for sandheden er at jeg har følser for dig og det er mere end blot som en ven'' han lod blikket roligt ned på hende ''jeg forlod dig for at sikre mig at min unkle ikke skulle slå klørne i dag da dette vil forstyre mit arbejde, men da du nu er her, ved jeg du er i trygge hænder her inde, og der har min unkle ingen muligheder for at komme og forstyre dig.. men grunden til at jeg er her er fordi jeg er halv gud, og er søn af nyx som er nattens gudinde så jeg kan bruge mørket til min fordel men nu ved du sandheden om hvem jeg er'' han kiggede roligt på hende og håbede ikke hun ville flippe ud, men måske ville hun flippe ud da han først fortalte hende det nu..
Gæst- Gæst
''så... du forlod mig fordi du beskyttede mig? Du efterlod mig, til at rådne op, fordi du ville beskytte mig?'' hun så op på ham.
en stemme inden i hende råbte at hun skulle glemme det, og bare sige sandheden til ham.
''Ventor, jeg er selv en halvgudinde. Jeg ved allerede at du er søn af Nyx, og jeg ved også at du kun rejste fordi du ville passe på mig. Og hvis det var mig, så havde jeg gjort det samme. Men den måde du forlod mig på... Var det fordi du ville have mig i sikkerhed, eller bare ud af dit liv?''
Hun så lidt ned, inden hun vendte sig om, så hun så ham direkte i øjnene. Hun smilede forsigtigt, inden hun lukkede øjnene og kyssede ham inderligt på læberne.
''jeg holder også af dig, langt mere end noget andet. Og det burde du vide..'' hviskede hun mod hans læber
en stemme inden i hende råbte at hun skulle glemme det, og bare sige sandheden til ham.
''Ventor, jeg er selv en halvgudinde. Jeg ved allerede at du er søn af Nyx, og jeg ved også at du kun rejste fordi du ville passe på mig. Og hvis det var mig, så havde jeg gjort det samme. Men den måde du forlod mig på... Var det fordi du ville have mig i sikkerhed, eller bare ud af dit liv?''
Hun så lidt ned, inden hun vendte sig om, så hun så ham direkte i øjnene. Hun smilede forsigtigt, inden hun lukkede øjnene og kyssede ham inderligt på læberne.
''jeg holder også af dig, langt mere end noget andet. Og det burde du vide..'' hviskede hun mod hans læber
hans blik lod på hende roligt og lagde sine hænder om hendes nakke og kind, mens han støttede hende og lod sine egne læber give et let kys over hendes, mens hans blik på hende forblev, og følsen af hendes læber overgik en hver fantasi han havde om hvordan det skulle være... men hendes læber som nu lagde sig på hans mens hans blik på hende var kunne hans tanker ikke lade sig på *hvorfor!? hvorfor forlod du hende, da hun gør dig glad og lykkelig.. du et fjols! et kæmpe fjols!* hans tanker om at han havde forladt hende den gang iriterrede ham inderligt, men aligevel nyd han dette kys som nu havde lagt sig på hans læber, og følsen var vidunderlig... næsten ubeskrivelig i ventor's hovede.. han lod hånden på hendes kind nusse den mens han roligt lukkede øjne og mærkede følsen dobbel så meget behageligere end før..
Gæst- Gæst
mens deres læber mødtes i flere vidunderlige kys fik hun ham lagt ned i sandet, hvorefter hun kyssede ham ned af halsen. Egentlig, så plejede hun aldrig at røre ved andre, hvis hun kunne undgå det, men med Ventor var det helt anderledes.
Hans hud, hans duft, hans berøringer, hans stemme. Alt ved ham fik hende til at gispe efter vejret.
Hans hud, hans duft, hans berøringer, hans stemme. Alt ved ham fik hende til at gispe efter vejret.
han lukkede øjne roligt mens han lod sig blive lagt i sandet og hendes kys på halsen gjorde hans indre lyster bare større og hans blik på hende blev lagt mens hænderne blev lagt på hendes hovede og nussede hendes hår let og roligt hvor efter han rejste sig halvt op og kyssede hendes hals og vendte dem om for at kysse hendes kind, der efter bevægede sig vidre mod hendes øre og let bed hende i øreflippen og lagde et let slik under hendes øreflip, og lagde hans blik på hendes hals og lagde et let bid på hendes hals og lod kyssende fortsætte vidre...
Gæst- Gæst
hun sukkede afslappet over hans kys og bid, mens hun begravede fingrene i hans hår.
Hun strakte halsen så han bedre kunne komme til. Dog trak hun sig lidt væk fra ham, og så ham nu i øjnene.
''hvad betyder det her?'' spurgte hun stille, inden hun så kort ud mod vandet
Hun strakte halsen så han bedre kunne komme til. Dog trak hun sig lidt væk fra ham, og så ham nu i øjnene.
''hvad betyder det her?'' spurgte hun stille, inden hun så kort ud mod vandet
han lod hænderne om siden for at støtte sig op og kiggede roligt på hende, ''tør vi tag udfordringen op, et forhold som kan svække os begge, men også gøre os stærke..'' han kiggede roligt ud mod vandet og der efter tilbage ''hvis du har lyst til at bade ville det være hyggeligt og lade os se hinnanden som den vi er, eller at vi kan forblive ved stranden stadig som nære venner, men hvis jeg skulle vælge ville jeg gå i vandet, hvad har du lyst til?'' han lod blikket roligt på hendes ansigt og overvejde om hun havde lyst til at bade.. selv om dette nok ville betyde at de ville ende halv nøgen..
Gæst- Gæst
Hun så lidt ned.
et forhold, til ham? Hun bed sig i læben.
Så foreslog han at de kunne bade, og det reddede hende fra den store frygt at tage et valg nu.
Hun rejste sig, og tog trøjen af, så hun stod i bh og shorts.
''så kom dog!'' sagde hun med et lille grin.
Hun begyndte at åbne sine shorts
et forhold, til ham? Hun bed sig i læben.
Så foreslog han at de kunne bade, og det reddede hende fra den store frygt at tage et valg nu.
Hun rejste sig, og tog trøjen af, så hun stod i bh og shorts.
''så kom dog!'' sagde hun med et lille grin.
Hun begyndte at åbne sine shorts
han lod sig op og tog sit overtøj af så han nu stod i bar overkrop, og lod sig bukke let ned og åbnede et lille folde i hans bukser og åbnede dem så de kunne laves til shorts i tilfælde at han ikke gad og finde shorts frem på en varm dag..
og vendte sig der efter om for at kigge ud mod vandet og der efter på hende, ''klar?'' spurgte han roligt mens blikket på hende forblev, og en hånd rakte ud til hende mens tankerne om hendes bh og shorts kryssede hans tanker..
og vendte sig der efter om for at kigge ud mod vandet og der efter på hende, ''klar?'' spurgte han roligt mens blikket på hende forblev, og en hånd rakte ud til hende mens tankerne om hendes bh og shorts kryssede hans tanker..
Gæst- Gæst
(den burde du næsten få i virkeligheden )
Hun smilede, tog sine shorts af, uden tøven, og begyndte at gå ud i vandet.
Hun smilede for sig selv, og undgik lidt at se på ham, for ikke at stirre på hans tatovering.
''kom nuuu!'' grinte hun og sprøjtede kort på ham
Hun smilede, tog sine shorts af, uden tøven, og begyndte at gå ud i vandet.
Hun smilede for sig selv, og undgik lidt at se på ham, for ikke at stirre på hans tatovering.
''kom nuuu!'' grinte hun og sprøjtede kort på ham
hans blik på hende blev lagt og han nærmede sig hende roligt, mens han lod hænderne på ned langs siden og hans blik lagde sig roligt på hende, efter hans tanker ville dette være en af livets små øjeblikke hvor han faktisk ikke ville overfalde en for at få dette syn, men at lade blikket på det kort og kiggede mod vandet med et let smil på læben, og lod vandet ved hans hånd give et tryk og lavede et par dråbber mod hende for at gøre ende en smugle våd mens han nærmede sig hende
Gæst- Gæst
''come on! You can do better than that!'' grinte hun og bakkede videre ud i vandet, mens hun grinte.
Hendes røde bh sad tæt til hendes overkrop, og lod ham ikke se specielt meget af brystet.
Hun sprang under vandet, og begyndte at svømme
Hendes røde bh sad tæt til hendes overkrop, og lod ham ikke se specielt meget af brystet.
Hun sprang under vandet, og begyndte at svømme
da han var nået nok ud til at kunne svømme sprang han i og lod sig med rolighed give sig lidt kraft til at kunne ind hente hende og svømme op ved siden af hende, mens blikket på hende forblev,smilet var ved at forsvinde da han kom under vandet og hans tanker var nu at være ved hendes side og tæt hos hende for at se om hvad hun nu havde af planer... men tanken om hende forblev stadig i hans hovede, han kunne ikke glemme den tid de havde sammen før de skulle skilles ad og det iriterret ham lidt... spicielt at hun lod ham fortælle sandheden nu da de begge er halvguder og var et sikkert sted følte han sig lidt tryg ved stedet istedet for at hade det..
Gæst- Gæst
*Well, Venor, jeg tror sku du hænger på mig nu!* Hendes stemme lød grinene i hans hoved, mens hun så på ham.
Hun kom op til overfladen for at få luft, mens hun grinte. De var kommet rimelig langt ud fra stranden nu. Langt nok til at ingen ville se dem, på grund af mørket.
Hun kom op til overfladen for at få luft, mens hun grinte. De var kommet rimelig langt ud fra stranden nu. Langt nok til at ingen ville se dem, på grund af mørket.
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Lignende emner
» ocean apart, day after day...
» Why do we always have to fight each other like this?! ~ Ventor
» BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)
» Why do we always have to fight each other like this?! ~ Ventor
» BYE ANUBIS!! o.o AND HELLO VENTOR!! :D (ÆNDRING AF KARAKTER)
Side 1 af 3
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina
» Please don't ask ~ Elena
2/4/2021, 23:59 af André
» Surprise ~ Annabeth
12/7/2020, 07:11 af André
» Fravær ~ André
19/5/2020, 20:06 af Annabeth
» Connors fravær!
10/5/2020, 17:04 af May