Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

The Scent Of The Ocean {Ventor}

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 16/7/2012, 02:51

han lod hånden på hendes kind og nussede den roligt ''du ved jo godt at hvis jeg åbner mit hjerte vil du være den jeg ønsker at beskytte, og ofre mit eget liv for, uden at jeg skulle fortryde den handling'' han fortsatte med at nusse hendes kind ''men du skal vide at jeg vil elske dig højre end nogle andre, og at du nok kommer til at opleve nogle sider som andre ikke troede var muligt hos sådan en som mig..'' han lod et let kys på hendes ene kind og kiggede på hende mens tankerne om hun nu ønskede dette lige så højt som ham selv. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 17/7/2012, 06:21

Hun stirrede lidt på ham, som om hun ikke opfattede hvad han sagde.
"mener du, helt og særdeles ærligt, at du vil have et forhold til mig?" Hun virkede utroligt langsom.
Hun aede hans kind blidt, og kyssede ham kort på læberne.
"vi kan jo prøve?" Sagde hun blidt og så ham i øjnene
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 17/7/2012, 13:14

han lod et let kys på kinden og hviskede i hendes øre ''du er den som jeg altid har kunne li og været forelsket i'' han lod endnu et kys ramme hendes kind og følte en tryghed han i langtid har manglet, som om at det har været en tom skal uden hende i nærheden, og at være tæt hos hende nu, gør at hans tanker bliver mere rolige og tænker for sig selv at verden blot kunne komme an, da han vidste at han var sammen med Daenerys kunne intet ondt ramme ham, eller i hvert faldt følses messigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 3 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum