Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

The Scent Of The Ocean {Ventor}

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 11/7/2012, 20:51

ventor lod blikket på hende og kunne også selv mærke at han manglede luft, så han lod sig stige op sammen med hende og lod sig nærme sig hende tæt på, og kunne mærke at han kunne roligt bunde, så han ikke behøvede at anstrænge sig til at skulle svømme tilbage, selv om han nok stod på en sten.. han lod blikket på hende med et let smil '' så nu hvor vi er her ude kan ingen høre os, så hvad er det første du vil starte med?'' han kiggede roligt på hende mens hans ben fast lod sig på stenen han stod på..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 11/7/2012, 20:54

''hvad mener du?'' hun så uforstående på ham.
selv begyndte hun at svømme ind mod land igen, da hun alligevel vidste at ingen var på stranden på denne tid alligevel.

(sorry kort indlæg, mor kaldte)
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 11/7/2012, 20:56

han lod blikket roligt på hende ''hvis du kom her over kan vi høre hinnanden om hvad der er sket i alt den tid... og så vi bedre kan høre hvad vi siger.'' han kiggede roligt på hende mens han overvejede hvad hans næste træk var..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 11/7/2012, 20:59

*foretrækker at være på land, hvis vi skal snakke.* igen lød hendes stemme i hans hoved.
Hun satte sig i sandet, så vandet dækkede hendes ben.
Hun smilede bare og så op på himlen
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 11/7/2012, 21:25

han nærmede sig hende oppe på land og lod sig sætte ned ved siden af hende og lod bliket ud mod vandet.. ''hvad har du brugt tiden på mens jeg var væk. har ikke haft den største mulighed for at kunne opsøge dig, selv om jeg gerne ville..'' han lod blikket på hende og tænkte kort om han skulle stille hendes spørgsmålet om der skulle være mere end venner... eller at de bare skulle forblive nære venner...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 11/7/2012, 21:34

Hun så lidt på ham, og derefter lidt ned.
''tjoo, jeg har lavet sådan lidt at hvert... Efter du smuttede, blev det værre på Hjemmet. De fik større og større problemer med at holde fingrene for sig selv. Så da jeg blev femten stak jeg af. Har rendt rundt i diverse byer, stjålet, taget nogle småforskellige stoffer, havet random ufrivillig sex.'' hun trak på skuldrene.

''hvad med dig?'' hun så stadig ikke på ham
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 11/7/2012, 22:35

han kiggede på sine hænder som havde lidt små ar efter sit sidste mord... ''hvis jeg fortalte dig det ville du blive overasket måske... men jeg har brugt det meste af tiden på mord, og ved at myrde har jeg haft mere og mere lærdom til at slagte den person som kunne gøre dem jeg elsker ondt...'' han kiggede på hende roligt og lod blikket på vandet igen ''jeg er ked af at jeg efterlod dig, og ville ønske jeg kunne gøre det om... men hvis der er noget jeg ønsker så er det at være hos dig igen..''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 12/7/2012, 13:35

''så du har altså leget morder i de sidste par år?'' hun trak på skuldrene.
''hver sin fetish..'' mumlede hun bare, og lagde sig i sandet på ryggen. Hun lukkede øjnene lidt.

''Du ved godt at jeg ikke bliver her, ikke? Det er kun midlertidigt, indtil jeg finder ud at det hele..'' sagde hun stille
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 12/7/2012, 13:42

han lod blikket på hende mens hun havde lagt sig ned, og sukkede lidt ''det samme med mig, men i det mindste fik jeg da chancen for at se dig igen, så måske kunne vi tale sammen efter vores ophold her, da jeg ikke regner med at være her ret længe.'' han kiggede ud mod vandet og sukkede roligt mens tankerne om at skulle tag dette sted som et fængsel virkede næsten helt behageligt nu hvor en han kendte var her, og hvis hun forsvandt kunne han ikke helt se grunden til at blive her. . .

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 12/7/2012, 13:51

''klokken er mange...'' mumlede hun nu stille. Hun rejste sig og tog sine shorts på, og derefter sin top.
Hun begyndte at gå, tavs. Hun skulle tilbage og pisse sine nye søskende af ved at jamme hele natten.
Selvom Hera's Børn ikke var nær så forfængelige som Afrodittes, så var de ret tæt på. Skønhedssøvn var ideel for dem.

Hun begyndte allerede få meter fra ham at tromme på sine lår og nynne en ny melodi.
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 12/7/2012, 14:49

han kiggede roligt på hende, han forstod hende godt hvis hun var træt og det ville han ikke lave om på, men aligevel iriterrede det ham lidt, normalt ville han givet hende den samme tur som noomi men da dette var en af hans nærmeste kunne han ikke skade hende, hun var en af dem han holdte af, selv om dette ville være underholdene at være lidt ond overfor hende ''sov godt, tror nok jeg bliver her et stykke tid..'' han lod blikket ud mod vandet og sig mærke en let brise som blev lagt over stranden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 12/7/2012, 14:52

''hvem sagde noget om at sove?'' grinte hun lavt for sig selv mens hun gik.
Hun smilede nu stille, dog en smule djævelsk.

Hun nynnede mens hun gik.
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 12/7/2012, 19:57

han kiggede lidt mistroisk på hende, men rejste sig op for at følge hende med ind, han lod blikket roligt på hende og der efter vidre mod hytten hvor hun boede ''hvad skal du så bruge aften på?'' hans blik lagde sig kort på hende og der efter vidre mod hytten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 12/7/2012, 22:19

''jeg tænkte på at pine mine søskende. Men måske vil du hellere gå en tur med mig i skoven?'' hun så på ham, smilende
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 12/7/2012, 22:48

han kiggede roligt på hende *pine sine søøskende... lyder ikke så tosset* han smilede lidt hvor efter han lod blikket mod skoven ''det kan vi godt, men hvad har du da af interesser der?'' han smilede stadig mens tankerne om hvad han gjorde ved hans allerførste skridt han tog inde i skoven på vej til lejren på hans første aften..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 12/7/2012, 22:53

Hun gik bare mod skoven, uden at sige mere.
Hun så ikke specielt meget på ham mens hun gik.
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 13/7/2012, 04:36

han kiggedde lidt undrene på hende, han kunne ikke helt forstå hvorfor hun ønskede ind i skoven, men så aligeel var det jo behageligt, han lod blikket videre mod skoven og lagde et par lette skridt mod et let løb ''sidste person er en kylling'' han lod et par lette og hurtige skridt mens blikket lod lidt tilbage for at se om hun ville følge med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 13/7/2012, 04:37

Ventor skrev:han kiggedde lidt undrene på hende, han kunne ikke helt forstå hvorfor hun ønskede ind i skoven, men så aligevel var det jo behageligt, han lod blikket videre mod skoven og lagde et par lette skridt mod et let løb ''sidste person er en kylling'' han lod et par lette og hurtige skridt mens blikket lod lidt tilbage for at se om hun ville følge med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 13/7/2012, 13:51

''vi har vidst fastslået at det er mig der er en kylling.'' sagde hun roligt, og gik bare videre.
Pludselig satte hun i løb og lagde armene om livet på ham. ''jeg jager ikke medmindre jeg har et mål. fanget!'' grinte hun og kyssede ham på kinden
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 13/7/2012, 14:42

han lod sig blive vældted og lagde sig roligt på jorden mens hun lå over ham, og holdte om hende ''har faktisk savnet dig.'' han lod et let kys på hendes kind og nussede der efter hendes kind med sin ene hånd ''spicielt når vi bare var os to.''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 13/7/2012, 17:18

''tro mig...'' sukkede hun, og puttede sig lidt op af ham.
''jeg har virkelig også savnet dig... Der er den her fyr... Aydan. Han tror at jeg ikke kan klare mine problemer selv... At jeg har brug for hjælp rent psykologisk..'' mumlede hun stille, inden hun så op på ham.
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 14/7/2012, 10:44

han kigged undrene på hende ''en jeg burde kende? og hvis han mener at du skal havde hjælp psykisk tag han vist fejl, du er da stærkere end nogle andre tøzer jeg kender, og hvis han blander sig igen skal jeg nok snakke med ham så han fostår det'' sagde ventor drillende mens han nussede hendes kind ''men i mine øjne vil du altid være den pige jeg holder af, og det skal du vide''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 14/7/2012, 10:52

Hun smilede over hans ord, og kyssede ham på kinden.
Hun satte sig lidt op, så hun sad overskrævs på ham.
''Ventor, du er vidunderlig.'' grinte hun og gjorde klar til at fjerne sig fra ham
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Gæst 15/7/2012, 00:00

ventor lod sig rejse sig selv halvt op så han sad oppe og kiggede roligt på hende mens en hånd forblev om hendes kind, og hans øjne forblev på hende '' jeg har længe tænkt over om der kunne havde været en mulighed mellem os to, men tror du at dette kunne være muligt eller at det er forsent efter alt den tid vi har misset fra hinnanden'' han kiggede roligt på hende og lod blikket mod hendes øjjne håbende for et svar..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Daenerys 15/7/2012, 11:33

Hun så en smule ned.
''Jeg ved ikke hvad det er du vil have Ventor. Et forhold til mig? Men er det overhovedet realistisk nu? Nu når vi er her?'' hun så bare på ham, inden hun så op på mod himmelen.
''vi kan give det en chance..?''
Daenerys
Daenerys

Fulde navn : Daenerys Mora
Alder : 29
Antal indlæg : 96
Join date : 03/05/12
Bosted : Hera's Hytte

Tilbage til toppen Go down

The Scent Of The Ocean {Ventor}  - Page 2 Empty Sv: The Scent Of The Ocean {Ventor}

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum