Log ind
Tidsplan
År | 2020
Årstid | Forår
Måned | April
Navigation
Seneste emner
Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger |
Discord Server
En overraskelse eller to? - Lissette
Side 2 af 2
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: En overraskelse eller to? - Lissette
Lissette vidste godt at hun kunne virke lidt sær, men hun var også lidt for sig selv. "Ja, jeg sladre ikke om andre, jeg holder deres hemmeligheder for mig selv," forklarede hun blidt og så på ham med et skævt smil. Hun smilede blidere til ham. "Okay, så har jeg da én væk her i lejren," sagde hun drilsk og blinkede en enkelt gang til ham. Da hun hørte hans svar, kunne hun ikke lade være med at ryste på hovedet med en lille latter. Men da han så tog fat i hende og bar hende, gispede hun og lagde armene om hans hals. Hun så lidt overrasket op på ham. "Hvorfor bærer du mig?" spurgte hun så, ikke at hun havde noget imod det, det var bare ... uvant for hende. Men hun var også en lille tøs, så man kunne sagtens bære rundt på hende. Og da han satte hende ned, stod hun bare lidt og så på ham, stadig lidt målløs og undrende. Da han så kom over med hendes håndklæde gik hun over til ham og tog imod det imens hun sendte ham et lille smil. "Tak," sagde hun med et blidt smil og tørte sit hår lidt med sit håndklæde. Hun forstod ham ikke helt, hun havde aldrig rigtig snakket med en fyr der var sådan en gentleman.
Lissette- Fulde navn : Lissette McLander
Antal indlæg : 185
"Det var da dejligt at du ikke er en sladre-tante" sagde han og smilte svagt. Han nikkede til hun havde en ven i lejren og det var da godt. Det var mere end godt! Han havde da også fået endnu en veninde. Han så på hende da hun spurgte hvorfor han bar hende, deres hoveder var ikke langt fra hinanden og det var da alligevel sjovt. "Hvorfor ikke?" spurgte han modsvarende, hvorfor skulle han ikke have lov at bære hende? Det var sjovt.
Da han havde sat hende ned og hun havde fået sit håndklæde og takket, sagde han ikke noget rigtigt, men gik hen til træet og tog sin trøje over hoved. Han var ikke helt så ved på overkroppen, ikke mere. Han stod og kiggede hen på hende. "Hva... Af en der udnytter andre der tidligere har udnyttet, så var det lidt tamt sådan du tog?" sagde han og hæbvede det ene bryn. Han ville vide om hun kunne gøre det bedre eller om hun overhovedet prøvede på noget
Da han havde sat hende ned og hun havde fået sit håndklæde og takket, sagde han ikke noget rigtigt, men gik hen til træet og tog sin trøje over hoved. Han var ikke helt så ved på overkroppen, ikke mere. Han stod og kiggede hen på hende. "Hva... Af en der udnytter andre der tidligere har udnyttet, så var det lidt tamt sådan du tog?" sagde han og hæbvede det ene bryn. Han ville vide om hun kunne gøre det bedre eller om hun overhovedet prøvede på noget
Gæst- Gæst
Lissette var lidt lettet over dét at vide, at hun havde en ven her i lejren, for hun havde før ikke rigtig haft nogen, hendes halvsøskende havde hun ikke rigtig snakket med, hun havde faktisk mest bare gået rundt og passet sin træning og sig selv. Hun rykkede lidt på sig i hans favn og smilede lidt til ham. "Jeg er ikke vant til at man bærer rundt på," sagde hun med et lille grin og lagde så hovedet imod hans skulder. "Men det er nu rart, så behøver jeg ikke at lave noget." Hun smilede drilsk op til ham og blinkede en gang til ham. Hun tørrede let sin overkrop og ryg inden hun tørrede det våde hår igen. Hun lo lidt over ham. "Jeg prøvede ikke, jeg rørte dig bare, jeg prøvede ikke at tænde dig," forklarede hun og samlede sine ting op inden hun gik over til ham. Hurtigt fik hun sine badebukser på og kørte en hånd igennem det ildrøde hår. "Skal jeg demonstrere?" spurgte hun drilsk og hævede let det ene øjenbryn. Hun kunne sagtens gøre det, hun vidste hvordan man gjorde.
Han smilte en smule og fandt det hyggeligt. Han stod ille stille i langtid ad gangen så det var godt nok. Elliot var ikke tvivlsom med at hun ikke var van til det. "Væn dig til det" sagde han og klappede hende svagt på hovedet. Han så lidt sært på hende da hun sagde hun ikke behøvede at lave noget.
Han så overbevisende på hende. "Det lyder spændende" sagde han og halvt fræk og drilsk på hende. "Ja, med glæde. Det ikke lykkes nogen før" sagde Elliot og så ned på hende. Det de stod over for hinanden, han gik tæt til hende og lagde hovedet på hendes hovede.
"Du prøver bare alt det du ville" sagde han og hvilede hovedet på hendes. Han var ligeglad med hvordan hun tog fat, om hun tog hånden der ned eller ej.nogle piger havde prøvet at give ham op rejsning, men det var aldrig lykkes for dem. Han havde aldrig forstået hvorfor piger fandt det mærkeligt at røre en drengs underliv, det var jo ligesom når drenge tog pigerne på brysterne. Eller hvar det bare ham der havde den mening?
Han så overbevisende på hende. "Det lyder spændende" sagde han og halvt fræk og drilsk på hende. "Ja, med glæde. Det ikke lykkes nogen før" sagde Elliot og så ned på hende. Det de stod over for hinanden, han gik tæt til hende og lagde hovedet på hendes hovede.
"Du prøver bare alt det du ville" sagde han og hvilede hovedet på hendes. Han var ligeglad med hvordan hun tog fat, om hun tog hånden der ned eller ej.nogle piger havde prøvet at give ham op rejsning, men det var aldrig lykkes for dem. Han havde aldrig forstået hvorfor piger fandt det mærkeligt at røre en drengs underliv, det var jo ligesom når drenge tog pigerne på brysterne. Eller hvar det bare ham der havde den mening?
Gæst- Gæst
Lissette klukkede lidt til over ham og rystede let på hovedet over ham. "Det vil jeg da ikke have noget imod," sagde hun med et lille grin. Dog skulede hun let til ham da han klappede hende på hovedet, men kun for sjov, hvilket kunne ses da hun smilede igen lidt efter. Endnu en gang, hun var vant til det, hun havde trods alt to ældre brødre som elskede at drille hende. "Uh, jeg tager imod udfordringen," sagde hun kækt og smilede skævt til ham idet hun selv gik tættere på ham og lagde hånden imod hans brystkasse endnu en gang. "Gerne." Hun lod langsomt hånden glide ned ad hans brystkasse og senere mave og lod let sine fingre glide lidt under hans t-shirt inden hun lod den glide ned over hans underliv og rørte ved ham, hun tog på ham, sådan som hun vidste, ville tænde ham. Hun havde nemlig endnu ikke oplevet en fyr der ikke blev tændt af det. Hun følte det ikke mærkeligt, eller, måske lidt når hun ikke rigtig kendte vedkommende. Men ellers så var det ikke noget specielt for hende. Hun betragtede ham med et drilsk blik og et sødt smil imens hun ventede på hans reaktion.
Elliot rystede svagt på hovedet. "Det vil nok ske igen..." sagde han efter fulgt. Han fnøs et lille grin over hun skulede til ham. Hvad var der galt i han drillede hende lidt. Dog havde han opdaget hendes smile lidt efterfulgt. Han så sig om, der var ingen andre... Og tiden den gik lige så roligt. Det var da alligevel hyggeligt, han havde intet i mod hun ragede ved ham. Hun gjorde noget han aldrig selv havde gjort på sig selv. "God tur." sagde han og så ned på hende. Det var da hyggeligt hun tog imod hans udfordning. Han så ned på hendes hår der blev lagt på hans brystkast, endnu engang. Det var det der aller mest undre ham. Måske var det fordi han aldrig havde stået op, da de andre piger prøvede?
Han tog hovedet væk fra henes og så ned på det hun gjorde. Det var da anderledes at kigge på end når han var i bad. Han så hvad hun gjorde, men følte ikke rigtigt noget. Han kunne næsten selv sende tanker der ned for at få rejsning. Men det gjorde han dog ikke. Ikke endnu. Lige om lidt. "Måske en anden gang.." sagde han så og tog sin hånd der ned og tog hendes hånd. Han satte den på sit bryst igen. "Jeg tænder bare ikke på piger der rører der nede, hvis jeg ikke kan lide dem..Men hvis jeg kan... går det hurtigt..." sagde han og så lidt seriøst på hende. Han lagde begge armene om livet på hende, og trak hende ind til sig. Han agtede ikke at kysse hende eller noget. Bare lade hende føle den. Han så på hende, og studerede hende lidt. Efterhånden begyndte rejsning stille at komme. Når han fandt det han kunne lide ved pige og trak vejret roligt kunne den også rejse sig.
Elliot var ikke som andre drenge, det var faktisk underligt. De fik rejsning var ved at se en lækker pige eller hvis de fik lov at røre hendes barm. Men han var glad for han var som han var. Og hvis hun havde givet ham den bule som kom nu, ville det have overrasket ham.
//Sorry, var på som gæst og kopiede emnet så skrev jeg skrev det i word ^^ svarede også lige på et andet emne, derfor først nu :-S
Han tog hovedet væk fra henes og så ned på det hun gjorde. Det var da anderledes at kigge på end når han var i bad. Han så hvad hun gjorde, men følte ikke rigtigt noget. Han kunne næsten selv sende tanker der ned for at få rejsning. Men det gjorde han dog ikke. Ikke endnu. Lige om lidt. "Måske en anden gang.." sagde han så og tog sin hånd der ned og tog hendes hånd. Han satte den på sit bryst igen. "Jeg tænder bare ikke på piger der rører der nede, hvis jeg ikke kan lide dem..Men hvis jeg kan... går det hurtigt..." sagde han og så lidt seriøst på hende. Han lagde begge armene om livet på hende, og trak hende ind til sig. Han agtede ikke at kysse hende eller noget. Bare lade hende føle den. Han så på hende, og studerede hende lidt. Efterhånden begyndte rejsning stille at komme. Når han fandt det han kunne lide ved pige og trak vejret roligt kunne den også rejse sig.
Elliot var ikke som andre drenge, det var faktisk underligt. De fik rejsning var ved at se en lækker pige eller hvis de fik lov at røre hendes barm. Men han var glad for han var som han var. Og hvis hun havde givet ham den bule som kom nu, ville det have overrasket ham.
//Sorry, var på som gæst og kopiede emnet så skrev jeg skrev det i word ^^ svarede også lige på et andet emne, derfor først nu :-S
Gæst- Gæst
Lissette nikkede med et lille grin. "Det tror jeg gerne," sagde hun blidt og så på ham med et sødt smil. Hun havde intet imod at han drillede hende, så længe han var forberedt på at hun nok kom til at drille igen. Hun klukkede lidt over ham og var helt ærligt overrasket over at der intet skete, det var fandme første gang, men ja, en gang skulle jo være den første.
Da han tog hendes hånd og lagde den imod sit bryst igen, så hun op på ham med et lidt forvirret og nysgerrigt blik og smilede skævt til ham. "Du er virkelig en besynderlig én, Elliot," sagde hun blidt og smilede, hvilket tydeligt sagde, at det var en kompliment. Og da han trak hende ind til sig, lagde hun automatisk armene om hans nakke og holdte sig blidt ind til ham, men hun kyssede ham heller ikke, hun ville ikke tage den chance igen. Da hun langsomt kunne mærke hvordan han fik boner på, lo hun stille og hvilede kinden imod hans skulder. "Hvad er det så du kan lide ved mig?" spurgte hun nysgerrigt og så på hans hals, der var lige udenfor hendes øjne.
//Det er helt okay
Da han tog hendes hånd og lagde den imod sit bryst igen, så hun op på ham med et lidt forvirret og nysgerrigt blik og smilede skævt til ham. "Du er virkelig en besynderlig én, Elliot," sagde hun blidt og smilede, hvilket tydeligt sagde, at det var en kompliment. Og da han trak hende ind til sig, lagde hun automatisk armene om hans nakke og holdte sig blidt ind til ham, men hun kyssede ham heller ikke, hun ville ikke tage den chance igen. Da hun langsomt kunne mærke hvordan han fik boner på, lo hun stille og hvilede kinden imod hans skulder. "Hvad er det så du kan lide ved mig?" spurgte hun nysgerrigt og så på hans hals, der var lige udenfor hendes øjne.
//Det er helt okay
"Haha," lød det svagt for ham. Det var hygge. Det var det virkelig. Elliot lagde hovedet lidt tilbage. Og smilte svagt af det hendes svar. Han tog hovedet frem igen, og så på hende. Han kunne se hendes overraskelse i hendes øjne.
Han smilte svagt til hende. "Jeg er bare besynderlig sød" sagde han selvglad og holdt hendes endnu tæt på. Han smilte svagt og hans rejsning forsatte med voksning. Det var ikke noget besynderligt. Kun lidt dirty.
Hendes spørgsmål om hvad han kunne lide ved hende, det var et overvejende svar. Der var jo meget godt ved hende. Han begyndte stille og roligt, at kunne lide hende faktisk. Men et kunne han ikke sige. Det kom lidt overraskende for ham. "Din person er det jeg kan lide... selvom du tog noget fra mig.." sagde han stille og lagde armene og hænder op omkring ryggen på hende, så hun næsten var låst helt inde til ham, han lagde hovedet på hendes hoved igen. "Hmm...Hvad synes?" sprugte han så.
Han smilte svagt til hende. "Jeg er bare besynderlig sød" sagde han selvglad og holdt hendes endnu tæt på. Han smilte svagt og hans rejsning forsatte med voksning. Det var ikke noget besynderligt. Kun lidt dirty.
Hendes spørgsmål om hvad han kunne lide ved hende, det var et overvejende svar. Der var jo meget godt ved hende. Han begyndte stille og roligt, at kunne lide hende faktisk. Men et kunne han ikke sige. Det kom lidt overraskende for ham. "Din person er det jeg kan lide... selvom du tog noget fra mig.." sagde han stille og lagde armene og hænder op omkring ryggen på hende, så hun næsten var låst helt inde til ham, han lagde hovedet på hendes hoved igen. "Hmm...Hvad synes?" sprugte han så.
Gæst- Gæst
Lissette kunne faktisk godt lide at være sammen med ham, det var rart, behageligt, og ikke mindst hyggeligt. "Også det," lo hun blidt og puttede sig en anelse ind til ham. Hun kunne godt mærke at hans boner voksede, og for at være ærlig, hun kunne ikke selv styre om hun blev tændt eller ej, det skete bare, med eller mod hendes vilje. "Så det er kun min person du godt kan lide?" spurgte hun drilsk og havde intet imod at han holdte hendes tættere. "Og igen, undskyld, jeg anede det ikke." Hun så kort op på ham med et blidt blik inden hun gemte sit ansigt imod hans bryst igen. Det var nu meget rart at stå sådan med ham. Og hun havde ikke lyst til at bevæge sig væk fra ham. "Ja, det er nu meget rart," mumlede hun lavmælt og havde lukket sine øjne. Det eneste tegn på hendes ADHD var at hendes hænder og fødder ikke var helt stille.
//Et lille hurtigt svar inden jeg smutter i seng, så nat nat, Elliot
//Et lille hurtigt svar inden jeg smutter i seng, så nat nat, Elliot
Elliot så ned på hende. Hans ADHD begyndte at blive irriterende og han prøvede at holde benene i ro, men det var umuligt, han rykkede på det, ikke med fart men roligt. Først det ene ben og så det andet ben. Det hjalp en smule. Hans hænder kørte op og ned af hendes ryg.
Han undlov endnu en gang at svare på hendes kommentar. Han kunne lide stilheden. Hun havde intet på sig, som han kunne øvestjæle fra hende. Hans hænder var på bikini toppens strobber. Det undre ham en smule hun ikke havde taget mere end kun sine badebukser ude over bikini underdelen. "Hvorfor har du så lidt på overkroppen?" spurgte han så og skulede ned til hende. Han hørte hendes spørgsmål. "Um... du er da sød?" svarede han så og lukkede øjnene i håb om hun undlod at spørger mere.
Han rykkede hovedet væk fra hendes hoved, og sin panden mod hendes pande-hårkant. Så panden på hendes hoved, og næsten var mod hendes panden. Det var uhyggeligt så underligt han følte inden i sig selv. Men det måtte vel sje før eller siden.
"Er du sikker?" sprugte han så og endelig stoppede hans boner at rejse sig. Nu var den fuldt ud stiv. Det eneste der faktisk var i mellem hans underliv og hendes hænder var kun nogle badeshorts der var bundet med en snor og velco/amerikansk lukning. Det var ikke nogle hindring, men man hvade lov at håbe hun ikke gjorde det værre for sig selv. Men nu var han jo ikke helt sikker på hendes personlighed, hvordan den virkelig var.
//Det er okay! Sov sødt! :-D
Han undlov endnu en gang at svare på hendes kommentar. Han kunne lide stilheden. Hun havde intet på sig, som han kunne øvestjæle fra hende. Hans hænder var på bikini toppens strobber. Det undre ham en smule hun ikke havde taget mere end kun sine badebukser ude over bikini underdelen. "Hvorfor har du så lidt på overkroppen?" spurgte han så og skulede ned til hende. Han hørte hendes spørgsmål. "Um... du er da sød?" svarede han så og lukkede øjnene i håb om hun undlod at spørger mere.
Han rykkede hovedet væk fra hendes hoved, og sin panden mod hendes pande-hårkant. Så panden på hendes hoved, og næsten var mod hendes panden. Det var uhyggeligt så underligt han følte inden i sig selv. Men det måtte vel sje før eller siden.
"Er du sikker?" sprugte han så og endelig stoppede hans boner at rejse sig. Nu var den fuldt ud stiv. Det eneste der faktisk var i mellem hans underliv og hendes hænder var kun nogle badeshorts der var bundet med en snor og velco/amerikansk lukning. Det var ikke nogle hindring, men man hvade lov at håbe hun ikke gjorde det værre for sig selv. Men nu var han jo ikke helt sikker på hendes personlighed, hvordan den virkelig var.
//Det er okay! Sov sødt! :-D
Gæst- Gæst
Lissette havde intet imod at han undlod at svare endnu en gang, hun skulle nok få et svar ud ad ham senere hen. Hun havde selv intet imod stilheden, den var rar for en gangs skyld. Hun klukkede lidt over hans spørgsmål. "Fordi at jeg stadig var våd før, jeg ville være lidt mere tør før jeg tog toppen på," forklarede hun ganske enkelt, som om det var indlysende. Hun kunne godt mærke, at han ikke ville have, at hun spurgte mere ind. "Jamen, jeg takker da," sagde hun med et sødt smil og så ind i hans brune øjne med et smil. Hun kunne faktisk godt lide at være så tæt på ham, det var rart på en eller anden underlig måde, og det gav hende en kildrende fornemmelse i maven på hende. Hun forstod den ikke, men hun tænkte ikke rigtig på det eller hvad det betød.
"Jeg har ikke noget imod det," sagde hun blidt og og grinede lidt. Hun rykkede lidt på sig og hendes fingre pillede ved lokker af hans nakkehår imens. Hun havde ingen planer om at åbne hans badebukser, hun havde godt forstået at han var jomfru, og hun havde ikke tænkt sig at fjerne det fra ham. Langsomt trak hun sig væk fra ham og smilede til ham. "Men jeg må hellere se at komme til træning, Elliot, vi ses en anden gang, ikke?" sagde hun og smilede sødt til ham. Hun strakte sig lidt og gav ham et blidt kys på kinden inden hun slap ham helt og tog sin tanktop på, fik sine sko på og gik. "See ya later, alligator!" sagde hun med en lille latter inden hun småløb afsted ind i skoven.
//Out
"Jeg har ikke noget imod det," sagde hun blidt og og grinede lidt. Hun rykkede lidt på sig og hendes fingre pillede ved lokker af hans nakkehår imens. Hun havde ingen planer om at åbne hans badebukser, hun havde godt forstået at han var jomfru, og hun havde ikke tænkt sig at fjerne det fra ham. Langsomt trak hun sig væk fra ham og smilede til ham. "Men jeg må hellere se at komme til træning, Elliot, vi ses en anden gang, ikke?" sagde hun og smilede sødt til ham. Hun strakte sig lidt og gav ham et blidt kys på kinden inden hun slap ham helt og tog sin tanktop på, fik sine sko på og gik. "See ya later, alligator!" sagde hun med en lille latter inden hun småløb afsted ind i skoven.
//Out
Side 2 af 2 • 1, 2
Lignende emner
» Var du der? - Lissette
» Flames - Lissette
» Gnister - Lissette
» Back to the praktice ~Lissette
» Alene eller ikke? ~ Amaranthe
» Flames - Lissette
» Gnister - Lissette