Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Oh, disgusting :o - Theodor Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Oh, disgusting :o - Theodor Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Oh, disgusting :o - Theodor Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Oh, disgusting :o - Theodor Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Oh, disgusting :o - Theodor Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Oh, disgusting :o - Theodor Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Oh, disgusting :o - Theodor Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Oh, disgusting :o - Theodor Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Oh, disgusting :o - Theodor Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Oh, disgusting :o - Theodor

Go down

Oh, disgusting :o - Theodor Empty Oh, disgusting :o - Theodor

Indlæg af Cyrus 7/3/2013, 21:16

Place: søen
Around us: Træer, buske, vand og sten
Weather: Lunefuldt med en utrolig blid kulde
Clock: Formiddag
Clothes: Oh, disgusting :o - Theodor 263ttuu - no hat, skateboard and bag (sorry)

"Jeg er her, du er der. Jeg er høj, du er lav. Jeg er dal, du er bjerg.." gik en person og digtede lidt for sig selv. Han var søn af Apollon, lyset og digterknusten gud. Det var sjovt, denne dreng, Cyrus, havde altid kunne lide digterier og sang, eller var det fordi hans far var gud inden for det? Måske. Men han gik mellemerne træerne, han gik som om han var ny på stedet, men det var han ikke. Han var der næsten bare aldrig. Han studerede og skulle have sin ekssamen og uddannelse, derfor havde han næsten aldrig været i lejren. Cyrus gik mod søen, i håbet om at være lidt alene med sine tanker. Han havde brug for at færdig gøre sit digt. Han gik på en digterskole, for at blive digter og faktisk også sangskriver, men digten var vigtigst. Selvom han havde lidt problemer med at være der, der var en homoseksuel dreng på skolen og han var ofte i nærheden af Cyrus og det var drevet ham til vanvid at han havde slået ham af had til det. Honoseksuelle var ikke rigtige mennesker i hans verden. Det var hans fordøm om det. Ligeså med lesbiske. Mennesket er skabt til at elske sin modpart, Adam og Eva var mand og kvinde, ingen utroskab, ingen tiltrækning af det samme køn.
Men af en eller anden grund havde Cyrus ikke mødt en homoseksuel eller biseksuel på lejren, han havde nok ikke været der så meget til at opdage det, dog havde han trænet sig selv når han var i lejren og smuttede igen. Men nu agtede han at blive i lejren. Og kun rejse hjem i ferier. "Jeg er lys, du er mørke. Jeg er land, du er vand. Jeg er ham, du er hende.." han stoppede op foran søen og tog en blog frem og skrev i den. Han skrev hans ord ned. For ham var det guld vær, for andre var det bare ord. Men de havde jo deres egne meninger om ham. Han lagde bloggen i sin brodorøde hættetrøje og slog hætten ned fra den og så sig om. Han lignede en normale gadedreng. Hættetrøje og t-shirts, bukser og sko. Ja, men nu var han dog en smule grov i tonen. han buggede sig ned og tog en sten og kastede den ud i søen, som at lave en smutter. "Bøsser..føj.." lød det fra ham. Han tænkte endnu en gang på den dreng fra skolen. Bare han ikke mødte sådan en her, var han glad.
Cyrus
Cyrus

Fulde navn : Cyrus Jesse Dorthonion
Antal indlæg : 89

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum