Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

En trist og grå dag i skoven? ~ Elena

Go down

En trist og grå dag i skoven? ~ Elena Empty En trist og grå dag i skoven? ~ Elena

Indlæg af Gæst 5/11/2013, 20:26

Tid: En times tid over middag, vil jeg tro.
Sted: Skoven, Halvblodslejren.
Omgivelser: Skovomgivelser.
Vejr: Det er gråt og lettere trist – rigtig efterårsvejr og ser ud til regn.
Dag: Det er en tirsdag.
Årstid: Efterår.
Påklædning: En stor og army grøn jakke, et par grå og tætsiddende jeans og et par sorte Converse sko. Et par cremehvide store luffer og et cremehvidt fluffy halstørklæde omkring halsen, som dækker op til munden.

Christelle havde armene langs siderne, imens hun gik med langsomme skridt igennem den triste og grå skov. Det var tydeligt, at det var blevet efterår og forholdsvis koldt. Det så hele tiden ud til, at det ville regne hvert eneste øjeblik, og hun hadede regn. Men denne tirsdag havde hun endelig taget sig sammen og gået en lille forfriskende tur i den alligevel kølige luft.
  Hun stoppede op og kiggede rundt i skovomgivelserne omkring sig; det så ikke ud til, at der var andre end hende, kunne hun antyde. Men var det ikke også fint nok? Hun havde hele sidste uge ikke lavet andet, end at være sammen med de andre halvblods hele ugen og det var til sidst blevet så frustrerende på grund af alt den larm og støj, som mange mennesker et sted, kunne tiltrække.
  Christelle begyndte at gå igen, eftersom hun ingen idé havde om, hvad hun egentlig skulle give sig til. Hendes mor var Jagtgudinden, Artemis. Hun elskede at besøge skoven og hun elskede dyr mere end noget andet på jordkloden. Men at bruge bue og pil? Det kunne hun simpelthen bare ikke finde ud af. Hun havde forsøgt og nogle af de mere kvalificerede halvguder havde prøvet at hjælpe hende, men hvad havde det endt ud i? At hun nær havde ramt op til tre halvguder – Godt nok ikke på samme dag, men stadigvæk. Lige siden havde hun holdt sig væk derfra. Det var noget med, at hver halvgud havde en speciel evne, var det ikke? Men hvad var hendes?

// Okay, jeg er træt og jeg skrev bare noget – lev med det, tak XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum