Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules

2 deltagere

Go down

I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules

Indlæg af Topaz 12/1/2014, 22:24

Tid: 15:05
Sted: Ved Lyssas hytte
Omgivelser: En masse halvguder der stormer af sted for at kunne nå til deres træning.
Vejr: Støvregner men solen skinner så himlen er fyldt med regnbuer.
Dag: Lørdag 1. April!
Årstid: Forår
Påklædning: En tyk lilla kjole med lange ærmer og strutskørt, store træ-armbånd der laver sjove lyde, når Topaz bevæger armene, sorte strømpebukser og sorte sneakers.

Topaz hinkede ud af sin hytte, mens hun prøvede, alt hvad hun kunne, at få bundet sine forbandede snørebånd. Hun var ikke i tvivl om, at gudinden Nike var meget coolere end skoene, og hun kunne ikke komme i tanke om grunden til, at hun havde valgt de mest besværlige sko i hele verden.
Da hun endelig fik bundet dem og kunne gå normalt igen fandt hun sin lille nupo-bar med karamel smag frem og begyndte at gumle på den. Hun var ubeskriveligt sulten og hungrede efter sukker, men hendes lille bar var ikke tilstrækkelig, og hun forbandede indvendigt den lille fake af en sukkerbar at være.
Hele dagen havde hun følt sig ubehageligt til mode. Der var hele tiden noget galt: Så fryste hun om fingrene, så manglede hun præcist en drakme til en flaske vitaminvand, så var hendes sko mega besværlige, og så var hun så pokkers sulten.
Hele dagen var hun blevet snydt på de mest irriterende måder. April fools! Ih hvor hyggeligt! Det var bare en undskyldning for at opføre sig fjollet og fortælle løgne. Tænkte hun sarkastisk og muggede. Hun blev lidt nervøs for sit helbred; hun syntes selv, at hun var begyndt at minde mere og mere om Squidward fra Spongebob.
Hun anede seriøst ikke, hvad hun skulle lave. Hver gang hun prøvede at tænke sig lidt om, hvor der måske kunne være brug for hende, eller noget der skulle laves, var det som om, at hendes hjerne begyndte at grine af hende og sige: "Næh! Den er du selv udenom!"
Hun sukkede og kiggede sig lidt omkring. Hva' Hades? Hun var jo ubrugelig!

//Undskyld! Vidste virkelig ikke hvordan jeg skulle starte den her! Tænkte at du måske kunne bruge Aprilsnar til noget?//
Topaz
Topaz

Fulde navn : Topaz Diamond Emerald Sapphire Opal Jade Amethyst Ruby
Antal indlæg : 61
Join date : 16/10/13
Bosted : Jeg prøver at holde kontakten med min far og tager da også nogen gange på besøg hos ham, men jeg bor mest i Halvblodslejren og vil gøre alt for at kunne blive.

Tilbage til toppen Go down

I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty Sv: I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules

Indlæg af Jules 15/1/2014, 18:08

Selv i mængden af overentusiastiske, grinende halvguder lyste Jules' røde hår op som et lejrbål. Ah, første april! Den eneste dag på året, hvor resten af Halvblodslejren opførte sig næsten lige så fjollet som Hermes' børn. Næsten.
Naturligvis havde Jules også haft nogle aprilsnarrer i ærmet - faktisk siden den 2. april sidste år - men hendes næste trick krævede en makker. Efter at have gennemgået alle sine bekendtskaber, var hun endelig kommet frem til en; Topaz Ruby, Lyssa's datter.
Det var egentlig mærkeligt, at Jules og Topaz overhovedet kunne sammen - de var den samme og hinandens diamentrale modsætninger på én og samme gang. De var begge to normalt positive og glade, men hvor Jules var en ballademager uden lige, var Topaz ikke ligefrem typen, der begik indbrud og overtrådte regler som en slags hobby.
Jules maste sig gennem mængden af halvblods og undgik kun med nød og næppe at blive ramt af diverse legmesdele og genstande. Langt om længe fik hun øje på Topaz henne ved Lyssa's hytte - og hun så ikke glad ud!
"Hey, Topaz!" råbte Jules, men hendes råb blev kvalt i alle de andre halvguders udbrud og latter. Hun albuede sig gennem mængden, og efter et par minutter lykkedes det hende at nå helt hen til Topaz.
"Topaz, hej." sagde hun og smilede. "Godt at se dig. Jeg har brug for din hjælp." Hun tog fat i Topaz' håndled og trak hende lidt afsides fra de andre.
"Jeg har planer om en aprilsnar." sagde hun lavmælt. "Men det kræver, at jeg kan komme ind i hytte 10, og dét kræver afledning. Kan du hjælpe mig her?"

//1. april-idéen hjalp faktisk meget Smile Vidste ikke rigtigt, hvad jeg skulle svare, beklager  Embarassed //
Jules
Jules

Fulde navn : Julia Diana Marshall
Alder : 25
Antal indlæg : 91
Join date : 30/11/13
Bosted : Hytte 11, Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten

Tilbage til toppen Go down

I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty Sv: I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules

Indlæg af Topaz 20/1/2014, 20:04

Topaz stirrede frastødt på sin lille nupobar, før hun gik hen til skraldespanden lige ved siden af Lyssa hytten og lod den falde ned i den store spand.
"Nå, jeg får så åbenbart ikke mad inden aftensmaden," mumlede Topaz for sig selv og stirrede utilfreds ned i den store spand.
Pludselig var der nogen, der kaldte på hende. Hun ville vende sig om for at se, hvem det var, men inden hun nåede så langt, blev hun hevet væk fra sin hytte. Hun nåede lige at få et glimt af et stort rødt hår og et gavtyveagtigt smil.
"Okay Jules, fortæl mig præcist hvorfor du fører mig gennem en uigennemtrængelig menneskemængde. Har du et problem med, at jeg får blod ned til min hånd forresten?" Råbte Topaz for at overdøve den gigantiske strøm af vrissende halvguder, da de blev overhalet af to piger.
Topaz bukkede sig ned af refleks og lyttede og nikkede til Jules på de rigtige tidspunkter. Hun smilede lidt for sig selv. Hun havde ikke lavet noget sjovt eller pranket nogen i noget der føltes som en evighed og hun var begyndt at blive ret rusten og kedelig. Det gik op for hende, at Jules egentlig var hendes eneste chance for at lave noget sjovt igen for en gangs skyld. Hun ville ikke blive voksen uden kamp!
"Jeg har en ide til noget som så sandligt vil aflede dem, det er også en prank i sig selv. Jeg ved bare ikke, om den vil blive for grov... Men hvad Hades? Selvom at de er børn af Afrodite, er de da alligevel halvguder ikk'? De må kunne klare noget! Men Jules. Hvad er det, du skal stjæle?" Sagde Topaz og grinte af ren spænding. Hun kunne ikke vente med at komme i gang, og det ville blive fantastisk, hvis det ikke ville gå galt, og at nogle af Afrodite børnene ville tage det personligt.
Topaz
Topaz

Fulde navn : Topaz Diamond Emerald Sapphire Opal Jade Amethyst Ruby
Antal indlæg : 61
Join date : 16/10/13
Bosted : Jeg prøver at holde kontakten med min far og tager da også nogen gange på besøg hos ham, men jeg bor mest i Halvblodslejren og vil gøre alt for at kunne blive.

Tilbage til toppen Go down

I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules Empty Sv: I shouldn't had gotten out of bed today! ~ Jules

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum