Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
From the shadows of my mind - Plotting Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
From the shadows of my mind - Plotting Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
From the shadows of my mind - Plotting Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
From the shadows of my mind - Plotting Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
From the shadows of my mind - Plotting Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
From the shadows of my mind - Plotting Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
From the shadows of my mind - Plotting Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
From the shadows of my mind - Plotting Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
From the shadows of my mind - Plotting Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

From the shadows of my mind - Plotting

5 deltagere

Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 12/6/2012, 00:27

From the shadows of my mind - Plotting Faye4 . From the shadows of my mind - Plotting Faye3-1 . From the shadows of my mind - Plotting Faye-2 . From the shadows of my mind - Plotting Faye . From the shadows of my mind - Plotting Faye4
Araminta 'Faye' Fox ,
. Datter af Hecate
. 19-årig
. Forholdsvis ny i lejren

Faye er en ung kvinde, der er datter af Hecate. Ved første øjekast virker Faye som en kold, ondskabsfuld og rapkæftet ung kvinde, der ikke respekterer andre. Dette er til dels rigtigt, men når man virkelig ind på livet af hende, kan man finde en pige, der er loyal overfor sine nærmeste. Hun er en spontan pige, der nemt kaster sig ud i nye ting, der ikke altid er lige gennemtænkte. Faye afskyr sin naive side.

søger ,
. flirts - Nye som gamle.
. bedsteven(inde) - Denne er ikke så åben, da det ikke er alle, Faye lukker ind.
. vennekreds - Mest personer som Faye selv, eller personer der kan holde hende ud.
. barndomsven(inde) - Giver sig selv.
. rival/fjende - En Faye ikke kan klare synet af og omvendt. De skal gerne konkurrere om det, der end kan konkurreres om, og så skal de gerne være grove overfor hinanden.
. andet - jeg er åben overfor alle forslag!


relationer ,
. Darren - Rival/Fjende.
. Annabeth - Barndomsveninde.

Flere plots vil komme løbende! *træt*


Sidst rettet af Faye 15/6/2012, 20:14, rettet i alt 3 gange
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Darren 13/6/2012, 13:25

Uh, Faye lyder som en rigtig spændende karakter og jeg ville elske at emne med hende xD

Hvad angår plots tror jeg mest Darren kan bruges til en rival/fjende xD Men det kan være du ville kunne bruge ham til andet? :-D
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Annabeth 13/6/2012, 16:06

Jeg er også helt klart frisk på at emne med dig Faye xD

Med plots ved jeg ikke helt.. Men det kommer nok også lidt an på hvor Faye kommer fra.. For så kunne det jo måske være barndomsveninder.. ^^'
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 13/6/2012, 17:21

Darren & Faye
Jeg tænker fjender/rivaler kunne være fedt, men det kommer jo an på den person, Darren nu engang er (; Noget fjendskab kunne klart være en mulighed! :b
- Så er det bare, om der skal være nogen grund, eller om det er kommet naturligt? Men så er det bare, hvad grunden skulle være, hvis det var? (;

Annabeth & Faye
Barndomsveninder kunne være fedt! Hvor er Annabeth fra? - for jeg har ikke rigtig overvejet dette endnu (; Det kunne være Annabeth var en af de personer, der kunne se igennem fingre med den person, Faye er?
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Darren 13/6/2012, 18:02

Altså, hvis du læser min profiltekst - Personlighed, vil du kunne finde ud af at han er den præcis modsatte type person af Faye, så måske kunne det komme af at de simpelthen ikke kunne døje hinandens synspunkter på livet? xD
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 13/6/2012, 18:34

Ja, de er faktisk modsætninger med et gigantisk m! (;
Uh ja, det kunne være en spændende tråd at have! En hvor de virkelig bare ikke kan forstå hinandens synspunkter på livet, og dermed begyndende ikke kan fordrage synet af den anden? I like that :b
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Annabeth 13/6/2012, 18:56

Annabeth er født i Florida.. Du kan læse inde på min profil hvis der er andet du er i tvivl om. Det meste står der ^.- Og det kunne meget vel være.. Det ville hun nok godt lige kunne overkomme xD
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 13/6/2012, 19:33

Faye kunne sagtens være fra Florida, eller i hvert fald have boet der nogle år med sin far. Det jeg tænker er, at hun et år, cirka, inden lejren kunne være flyttet til London (tænker hendes far ville have Faye til at se verden) --> Hvordan lyder en genforeningstråd for dig? Ville det være godt? (;
- Annabeth og Faye minder på nogle punkter om hinanden, hvilket jeg finder godt for et venskab - især barndomsveninder ^^
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Darren 13/6/2012, 20:45

Faye skrev:Ja, de er faktisk modsætninger med et gigantisk m! (;
Uh ja, det kunne være en spændende tråd at have! En hvor de virkelig bare ikke kan forstå hinandens synspunkter på livet, og dermed begyndende ikke kan fordrage synet af den anden? I like that :b

Jeg elsker din tankegang... Men som man siger 'Kloge hjerner tænker ens', og vi tænker ret meget ens xD
Opretter du tråden? Eller skal jeg?
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Summer 13/6/2012, 20:52

Ja, jeg ved ikke hvad du kan bruge Summer til, men som Darren siger, Faye lyder som en rigtig spændende karakter og jeg elsker at emne med spændende dudes xD

Måske du kunne være en slags beskytter? Ellers ved jeg det ikke...
Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 13/6/2012, 21:32

Darren:
Jeg kan vel godt oprette, hvis du blot fortæller mig hvor (;

Summer:
En slags beskytter ville være meget ulig Faye, så at Summer fik charmeret sig ind på hende ville være ret fedt! Men altså.. Oftest er Faye en egoistisk person, så det bliver nok en smule anderledes form for beskytter, men dette kunne det sagtens være! (;
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Summer 14/6/2012, 03:38

Summer er ret god til at charmere folk xD
Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Darren 14/6/2012, 15:10

Hmm... Jeg hader at sige steder... -.-
Men... Hvad med stranden? Eller skoven? En af de to xD
Darren
Darren

Fulde navn : Darren Benjamin Freese
Alder : 27
Antal indlæg : 116
Join date : 17/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Annabeth 14/6/2012, 15:30

Det lyder helt perfekt ^^ Og det gælder også den der genforeningstråd! Hvem laver så? xD
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Charlie 14/6/2012, 15:40

Jeg melder gerne Charlie til rådighed. Af hvad jeg kan se du har skrevet om Faye og hvad jeg selv tænker om Charlie så minder de meget om hinanden. Vi kunne enten være venner fordi vi er så ens, eller vi kunne være fjender af samme grund?

Jeg kunne egentlig godt bruge en ven til Charlie. Hun har næsten kun fjender. Hvad tænker du? :-)
Charlie
Charlie

Fulde navn : Charlie Camille Shyan
Antal indlæg : 114
Join date : 01/03/12
Bosted : Dionysoshytten - Eller Seattle hos min mor og far(eller, den mand jeg er opvokset med)

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 14/6/2012, 21:09

Summer:
Skønt! Hvordan hun charmerer sig ind på Faye må en tråd afgøre (;

Darren:
Skoven ville nok være mest Faye, så der opretter jeg emnet :b Du kan holde øje med rulle-tingen i siden eller PM (;

Annabeth:
Skønt vi er enige! - Vil du? Hvis ikke du har tid kan jeg sagtens (;
Sidekommentar: Faye blev først denne person for alvor, da hun fandt ud af, hun var en halvgud. Spørgsmålet er så: Kender Annabeth til Faye's nye person, eller skal denne komme som en komplet overraskelse?

Charlie:
Det ville være fint med et venskab!
jeg tænker, det kunne være fedt, hvis Faye og Charlie var venner, men hele tiden udfordrer hinanden, da de netop er så ens i deres personligheder. Jeg ved ikke med dig, men jeg kan nemt se dem udfordre hinanden på den person, den er anden er. Måske endda prøve og se, hvor meget den anden kan klare? - Det er bare et vildt udslyng, og håber du forstår (; Ellers så spørg endelig eller kom med egne inputs! :b
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Annabeth 15/6/2012, 00:51

Jeg kan se om jeg får tid i morgen.. Ellers må du meget gerne.. Hvorhenne så? ^^'
Hvornår fandt hun så ud af det? Og det ved jeg faktisk ikke helt. Men hvis de har været bedste veninder eller noget, er Faye vel ikke helt så uvenlig overfor Annabeth som hun er for alle andre.. Eller hvad? Oo
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 15/6/2012, 20:06

Annabeth:
Søen er altid et godt sted (;
Faye ville klart være meget mere venlig og åben overfor Annabeth uanset hvor meget, hun end har ændret sig. Jeg tænker, hun fandt ud af det kort tid inden, hun flyttede fra Florida med sin far (; dermed ville Annabeth kende til dette, og Faye ville ikke være for uvenlig eller kold. ^^
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Summer 16/6/2012, 11:21

Skønt, hvem opretter? xD
Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Annabeth 16/6/2012, 21:28

Enig ^^' Søen bliver det så (;
Så Annabeth ved at Faye er en Halvgud? Kender hun så også til denne nye side af hende?
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Faye 17/6/2012, 02:15

Summer:
Kan jeg godt gøre, men jeg vil ikke love noget med længden (; Laver det imorgen.

Annabeth:
Jeg tænker, at Annabeth har set noget af denne side. Siden Faye fik noget 'storhedsvanvid' med denne nye opdagelse, ville det være underligt, hvis Annabeth ikke havde lagt mærke til det :b Leg gerne selv lidt med, hvor meget af dette Annabeth kender til. - Plots skal ikke altid være 100% planlagte ;D
Faye
Faye

Fulde navn : Araminta 'Faye' Fox
Antal indlæg : 20
Join date : 11/06/12

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Annabeth 17/6/2012, 02:43

Der har du jo helt ret i (; Så det vil jeg da gøre ^^'
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Summer 18/6/2012, 11:22

Det går nok, jeg kan heller ikke love noget, så det passer jo godt xD
Summer
Summer

Fulde navn : Summer Nicole Leyla Night
Alder : 25
Antal indlæg : 182
Join date : 25/02/12
Bosted : Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

From the shadows of my mind - Plotting Empty Sv: From the shadows of my mind - Plotting

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum