Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Does this face ring a bell? ~ Stella Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Does this face ring a bell? ~ Stella

4 deltagere

Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 19/3/2013, 22:27

Hi folkens! :-)

Ja, så blev det altså min tur til at komme med et (ret så mainstream) emne-søgnings-skema(?). xD

Det jeg søger, er rent faktisk lidt udover det sædvanlige.

- En gammel flamme, som kan få hende til at lade selv sin trædukke blive i hytten. Dvs. en svaghed. ^^ (Læs profil)

- En person, som hun én gang om ugen besøger for at blive stærkere både psykisk og fysisk.

- En speciel veninde, hun støtter og læner sig enormt meget op af. (Må gerne være meget modsat Stella personlighedsmæssigt.)

- En person hun bare ikke kan fordrage men samtidig er bange for. (En slags fjende.)

Det var egentlig de vigtigste. Men selvfølgelig søger jeg også en masse dejlige venner og veninder. Jeg er åben for alle mulige underlige/seje/sjove/sindsyge plots. Jeg håber på at få en masse spændende emner! c:

Hip hurra for et vellykket søge-skema! :-D

~ Stella



Sidst rettet af Stella 24/3/2013, 23:14, rettet 1 gang
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Avalanna 20/3/2013, 15:28

Jeg melder mig da gerne! Til hvad, ved jeg dog ikke helt, men det er jo til at finde ud af ;-) Hvad så du helst Avalanna som? (Se evt. profil) :-)
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Zebastian 20/3/2013, 21:15

Melder mig også gerne til en relation mellem Stella og Zebastian.
Du har vel ikke en idé til hvilken relation det evt. kunne være? ^_^
Zebastian
Zebastian

Fulde navn : Zebastian Rosegaard
Alder : 27
Antal indlæg : 71
Join date : 04/03/13
Bosted : New York - men nu Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 21/3/2013, 17:52

Avalanna skrev:Jeg melder mig da gerne! Til hvad, ved jeg dog ikke helt, men det er jo til at finde ud af ;-) Hvad så du helst Avalanna som? (Se evt. profil) :-)

Wow, din karakter er enormt spændende, og jeg ville være mere end beæret til at starte et emne op med dig, Avalanna! ^^

- Kunne du måske være hendes meget trofaste støtte. Jeg tænkte lidt, at Stella måske ikke særlig mange venner har, men har hende her, som hun kan støtte sig op af. Jeg går ud fra, at Avalanna er meget mere udadvendt end Stella, hvilket jeg i hvert fald kan bruge til meget! :-D

Zebastian skrev:Melder mig også gerne til en relation mellem Stella og Zebastian.
Du har vel ikke en idé til hvilken relation det evt. kunne være? ^_^

Fedt! Jamen altså, har du mod på at spille hendes flamme? ^^ Hvis du ikke har mod på det, kan du vel være en hun møder, som hun så måske får et godt øje til? c: Nu hvor du er meget egoistisk osv, så kunne det være fedt, hvis du var meget afvisende? Stella tør i forvejen ikke at snakke til drenge, hun synes om, men når hun så endelig gør, må hun ikke få så meget ud af det. c:


Sidst rettet af Stella 24/3/2013, 23:14, rettet 1 gang
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Avalanna 21/3/2013, 18:33

Haha, hvor dejligt at du synes det! ^^ Og æren er da helt på min side!
Det tænkte jeg faktisk også selv på, da jeg læste det første indlæg. :-)

Jo da! Sagtens! Og ja, Avalanna er ret udadvendt, så hun ville måske være ret godt for Stella ;-) I hvert fald lyder det helt perfekt i mine ører, så det er vel bare det vi gør? :-D
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 21/3/2013, 20:19

Avalanna skrev:Haha, hvor dejligt at du synes det! ^^ Og æren er da helt på min side!
Det tænkte jeg faktisk også selv på, da jeg læste det første indlæg. :-)

Jo da! Sagtens! Og ja, Avalanna er ret udadvendt, så hun ville måske være ret godt for Stella ;-) I hvert fald lyder det helt perfekt i mine ører, så det er vel bare det vi gør? :-D

Fantastisk! ^^ Hm, så er det vel bare om at finde et sted også komme i gang med at emne! Hvor kunne du tænke dig, at det blev oprettet henne? Og har du noget i mod at lave det, eller skal jeg til at komme i sving? (:


Sidst rettet af Stella 24/3/2013, 23:15, rettet 1 gang
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Avalanna 21/3/2013, 20:55

Jeg har faktisk allerede lavet et åbent emne, men eftersom ingen har svaret, kan det da være vores emne! Hvis du altså ikke har nogle indvendinger med det?
Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Zebastian 22/3/2013, 14:22

Fedt! Jamen altså, har du mod på at spille hendes flamme? ^^ Hvis du ikke har mod på det, kan du vel være en hun møder, som hun så måske får et godt øje til? c: Nu hvor du er meget egoistisk osv, så kunne det være fedt, hvis du var meget afvisende? Stella tør i forvejen ikke at snakke til drenge, hun synes om, men når hun så endelig gør, må hun ikke få så meget ud af det. c:

Den er jeg med på, det lyder til noget der kan udvikle sig til noget spændende Smile
Zebastian
Zebastian

Fulde navn : Zebastian Rosegaard
Alder : 27
Antal indlæg : 71
Join date : 04/03/13
Bosted : New York - men nu Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 22/3/2013, 16:13

Zebastian skrev:Den er jeg med på, det lyder til noget der kan udvikle sig til noget spændende Smile

Det kunne det helt sikkert! ^^
Har du nogen ideér om, hvor det skal være henne? Og har du lyst til at starte det, eller skal jeg tage denne med stivarm? ;-)

Avalanna skrev:Jeg har faktisk allerede lavet et åbent emne, men eftersom ingen har svaret, kan det da være vores emne! Hvis du altså ikke har nogle indvendinger med det?

Det passer mig helt fint. ^^ Hvor befinder det sig?


Sidst rettet af Stella 24/3/2013, 23:15, rettet 1 gang
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Zebastian 22/3/2013, 16:48

Det kunne det helt sikkert! ^^
Har du nogen ideér om, hvor det skal være henne? Og har du lyst til at starte det, eller skal jeg tage denne med stivarm? ;-)

Lejrbålet evt? Og du kunne vel ikke starte det? xb
Zebastian
Zebastian

Fulde navn : Zebastian Rosegaard
Alder : 27
Antal indlæg : 71
Join date : 04/03/13
Bosted : New York - men nu Halvblodslejren

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Harley 22/3/2013, 18:10

Jeg vil gerne stille Harley til rådighed ^^
Harley
Harley

Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 28
Antal indlæg : 165
Join date : 22/12/11
Bosted : Hytte 7

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Avalanna 23/3/2013, 12:08

Avalanna
Avalanna

Fulde navn : Avalanna Liberty Roya.
Antal indlæg : 211
Join date : 03/03/12
Bosted : En af undergudernes hytter i Halvblodslejren.

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 24/3/2013, 20:59

Zebastian skrev:Lejrbålet evt? Og du kunne vel ikke starte det? xb

https://halvblodslejren.danskforum.net/t802-just-a-quiet-afternoon-until-zebastian#11143 ;-)

Harley skrev:Jeg vil gerne stille Harley til rådighed ^^

Perfekt Harley! Kan du være hende, som Stella besøger tit for at blive stærkere psykisk og fysisk? Det kunne være fedt, hvis Stella gjorde det i hemmelighed, da hun måske syntes at det er pinligt? Det vil sige, at de måske skjuler deres forhold lidt? ^^


Vil gå i gang med at svare med det samme! :-D


Sidst rettet af Stella 24/3/2013, 23:16, rettet 1 gang
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Harley 24/3/2013, 21:58

Det kan jeg i hvert fald! Harley er brutalt ærlig, og vil sikkert elske at piske Stella i form. Og det ville også passe Harley helt fint, hvis det var hemmeligt. Da hun ikke kan lide sine halvsøskende, passer det godt - det skal ikke slippe ud, at hun kan lide en af dem Wink
Harley
Harley

Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 28
Antal indlæg : 165
Join date : 22/12/11
Bosted : Hytte 7

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 24/3/2013, 22:17

Harley skrev:Det kan jeg i hvert fald! Harley er brutalt ærlig, og vil sikkert elske at piske Stella i form. Og det ville også passe Harley helt fint, hvis det var hemmeligt. Da hun ikke kan lide sine halvsøskende, passer det godt - det skal ikke slippe ud, at hun kan lide en af dem Wink

Så går det jo lige op! Har du mod på at lave emnet? ;-)


Sidst rettet af Stella 24/3/2013, 23:16, rettet 1 gang
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Harley 24/3/2013, 22:28

Stella skrev:Så går det jo lige op! Har du mod på at lave emnet? ;-)

Hvis du bare fortæller mig, hvor det skal være, så lover jeg at oprette det i morgen Smile
Harley
Harley

Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 28
Antal indlæg : 165
Join date : 22/12/11
Bosted : Hytte 7

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Stella 24/3/2013, 22:37

Harley skrev:Hvis du bare fortæller mig, hvor det skal være, så lover jeg at oprette det i morgen Smile

Det er en deal! ^^ Amfiteatret, måske?
Stella
Stella

Fulde navn : Stella Genevieve Isadora Fray
Antal indlæg : 20
Join date : 17/03/13

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Harley 25/3/2013, 13:10

Harley
Harley

Fulde navn : Helena Maria del Sol
Alder : 28
Antal indlæg : 165
Join date : 22/12/11
Bosted : Hytte 7

Tilbage til toppen Go down

Does this face ring a bell? ~ Stella Empty Sv: Does this face ring a bell? ~ Stella

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum