Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Ready to Go - Søgning Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Ready to Go - Søgning Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Ready to Go - Søgning Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Ready to Go - Søgning Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Ready to Go - Søgning Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Ready to Go - Søgning Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Ready to Go - Søgning Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Ready to Go - Søgning Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Ready to Go - Søgning Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Ready to Go - Søgning

4 deltagere

Go down

Ready to Go - Søgning Empty Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 18/6/2013, 19:15

Hey guys and girls
Jeg har forsøgt at sætte mig ind i det her, så godt som jeg nu kan - og tænkte at jeg ville give siden en chance. Why not, right? Det skal dog siges, at jeg måske har meldt mig ind på det dårligste tidspunkt overhovedet. Let me explain.

Jeg er simpelthen så heldig, at skulle på Roskilde Festival, og vil derfor være inaktiv i 2 ugers tid. Dette træder i kraft ca. på onsdag, til festivalens afslutning. Og det her bedes I blot tage hensyn til, før I overvejer at få noget op at køre med mig her. Hvis altså der er nogen der alligevel finder interesse i min karakter.. *frygter stilhed - høh* Jeg synes dog ikke, at der er noget i vejen med, at skabe nogle plots på forhånd, eller påbegynde et par emner, hvis nogen self. er interesserede. De skal bare være forberedt på, at jeg er væk i lidt tid. Og hvis der ikke dukker nogle plots op, før Roskilde - ja, så har jeg da ihvertfald skrevet en plot-tråd Smile 

Introduktion til karakter
Nu vil jeg anbefale at I kigger forbi min profil. Men jeg kan skrive et par korte stikord op hér, hvis I ikke orker det.
- Derek er søn af Hermes
- Han er netop ankommet til halvblodslejren
- Han er den fjogede, drilagtige type, og roder sig tit ud i problemer
- Han er meget udadvendt og temmelig afhængig af et stabilt socialt liv
- Han er ikke øvet kampteknisk, men har blot klaret sig via sin overnaturlige hurtighed indtil nu. Derfor er kamptræning tiltrængt, og kan muligvis være en idé til en relation med nogen, som ville finde interesse i, at træne ham lidt op. Det skal dog siges, at han er en ret dårlig og utålmodig elev.

Jeg søger lidt afhvert, så smid endelig beskeder efter mig. I wont mind.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Ashley 18/6/2013, 19:18

Tjoe, jeg synes nu at Derek lyder meget interessant og jeg har intet imod at holde en pause på emnet i to ugers tid xD Så jeg er frisk på et emne hvis det er, og du kan altid tage et smut forbi min profil for at se om du kunne finde på nogle plots, for det stinker jeg pænt meget til xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 18/6/2013, 19:26

Ah, great.
Nu hvor Derek er helt ny i halvblodslejren, har jeg ikke de vildeste ideer til nogle langvarige plots. Nu handler det jo om, at få ham til at "tilpasse sig", og skabe nogle relationer, som enten er gode eller dårlige.
Så vi kan sagtens tage noget lettere "tilfældigt", hvis du er med på det? Altså, hvor de møder hinanden for første gang. Hvis der skal være et grundlag for mødet, kan Ashley jo være blevet sat til at vise ham rundt, eller noget i den stil? 
Hvis du skulle overveje en relation, skulle den så være venskabelig eller fjendtlig med tiden? Det behøver vi self. ikke bestemme nu, men det kunne godt være, at du havde nogle bestemte "plots" som du føler du mangler.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Ashley 18/6/2013, 19:32

Så vil jeg bedst kunne lide at de bare mødes helt tilfældigt, så er der ingen forpligtelser eller noget andet, de kan bare snakke og lære hinanden at kende derved. 
Tjo, Ashley har ikke så mange fjender, hun kommer godt ud af det med stort set alle, så der skal egentlig meget til før hun er fjendtlig overfor nogensom helst xD Det eneste hun mangler, hvis man kan sige det sådan, er flere venner og flere at tråde med herinde, for der er lidt mangel på det her på det sidste, hvis jeg skal sige det selv Smile
Men i hvert fald, hvem laver og hvor?
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 18/6/2013, 19:37

Det er en aftale så. Så kan vi også bare se hvordan det går, og bedømme relationen derefter. 

Jeg ved ikke hvor længe du er online endnu. For jeg skal til at lave mad, så det kunne være, at du kunne lave det i mellemtiden? *lokke* Og jeg tænker, at det kan være ved et af samlingsstederne, som fx søen eller lejrbålet. Something like that. Et sted hvor det vil være logisk, at man støder på hinanden.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Ashley 18/6/2013, 19:40

Det lyder lækkert.
Tjo, jeg er nok online et godt stykke tid endnu, så hvorfor ikke, sender et link ind når emnet er færdigt og stedet bliver en overraskelse.. kinda xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 18/6/2013, 19:45

Wonderful.
Overraskelser er sgu altid godt. Så vender jeg nok tilbage senere i aften Smile
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Ashley 18/6/2013, 19:55

True that Wink 
Her er emnet så, du svarer bare når du får tid xD 
https://halvblodslejren.danskforum.net/t839-welcome-to-camp-derek#11683
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Theodor 18/6/2013, 22:01

Hej Derek. 
Din karakter ser rigtig spændende og gennemtænkt ud, så jeg er game på et emne. Theodor kunne virkelig godt bruge sig nogle drengevenner. Jeg må indrømme at jeg selv er en rod til at få svaret i emner, men jeg vil gerne starte op igen og det virker bedst med nyopstartede plots. Jeg har absolut ingen anelse om hvad et plot mellem os kunne være? Måske du har nogle idéer? Ellers så vil jeg sætte mig i tænkeboks, imens du gør Roskilde usikkert ;-)
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Join date : 13/03/12

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 18/6/2013, 22:13

Hey Theodor
Why, thank you. Altså, det kunne abosolut være fedt, at få nogle venskabelige relationer på banen - helt klart. Det skal ikke være helt let for Derek at tilpasse sig, men jeg vil gerne nå et punkt, hvor han kan være glad for sit ophold i lejren. Og det kan nye venskaber selvfølgelig bidrage til. 
Jeg kan ikke prale med nogle fantastiske ideer, eller noget voldsomt specifikt. Alligevel, synes jeg det kunne være fedt hvis Theodor - på den ene eller anden måde - kan bidrage til at Derek vil indsé, at han hører til i lejren. Hvordan er Theodors forhold selv til stedet? For det kan jo være, at han er en form for "øjenåbner", hvis han virkelig fremstår som lykkelig i lejren.
Det er selvfølgelig strøtanker - og som sagt, er det ikke særlig specifikt.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Theodor 18/6/2013, 22:28

Det kunne selvfølgelig være en idé. Theodor har det rigtig godt på lejren og er vidst lidt af et pragteksemplar. Dog ved jeg ikke rigtig hvordan vi skulle få det ført ud i et vildt spændende plot? Det er jo altid nemt at mødes med en person og blive venner, men at føre den videre, er det svære...
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Join date : 13/03/12

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 18/6/2013, 22:44

True. Det ville selvfølgelig være virkelig fedt, at få et spændende plot op at køre. For som du siger - det er måske "lidt for ligetil". 
Min hjerne er lidt grillet for virkelig spændende plots lige nu. Ville virkelig gerne tilføje noget twist til det hele, så man får et spændende udgangspunkt, som man så kan bygge videre på hen ad vejen. Altså, måske kan jeg tænke mig til noget der ikke er så.. fladt. Vil dog ikke overvurdere mine egne evner.
Det her er nærmest en lille brainstorm. Nu er Derek jo ret ny til hele lejren, så det kan jo være at han roder sig ud i nogle problemer, fordi han ikke tager det seriøst? Måske bryder han nogle regler, og Theodor får ham ud af problemerne på en-eller-anden måde. Hmm... Jeg er ikke sikker.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Theodor 19/6/2013, 00:15

Hmm, måske kunne jeg fange dig i at stjæle? Nu ved jeg godt at du har den der hurtige evne, men det kunne være at du troede der ikke var nogen tilstede og derfor ikke brugte din evne og bare tog din tid? Så kunne jeg måske sætte dig lidt på plads der og så efterfølgende kunne vi blive venner, for at Theodor egentlig bare gerne vil hjælpe dig?
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Join date : 13/03/12

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 19/6/2013, 21:55

Jo, det kan sgu sagtens være en mulighed. Derek vil nok ikke bruge sin evne, hvis han tror at kysten er klar - som du siger. Det kan sagtens være, at han sniger sig ind i én af hytterne for at stjæle noget fra nogen der har generet ham - eller noget i den stil. Selvfølgelig på et tidspunkt, hvor han regner med, at de fleste har forladt stedet.
Han kan evt bryde ind i Undergudernes hytte, og formå at overse Theodor. Theodor kan selvfølgelig også bare se det på afstand, og "følge efter" Derek.

Altså jeg er sgu helt med på det. Hvis vi bygger en sådan situation op, kan vi jo altid se hvordan karaktererne reagere på hinanden osv.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Felicia 22/6/2013, 17:30

Hej med dig Derek og velkommen til! Jeg melder mig gerne til et emne hvis du er frisk (:
Felicia
Felicia

Fulde navn : Felicia Maylin Thach Clares Light
Antal indlæg : 101
Join date : 30/06/12
Bosted : Zeus' Hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 22/6/2013, 18:45

Thanks Felicia.

Jo, det er jeg frisk nok på. Er du klar på, at vi starter noget op før jeg tager på festival, eller skal vi bare plotte lidt, så vi kan starte noget op, når jeg kommer hjem igen? Smile
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Felicia 22/6/2013, 18:47

Vi kan vel plotte noget nu og emne når du er hjemme igen? ^^
Felicia
Felicia

Fulde navn : Felicia Maylin Thach Clares Light
Antal indlæg : 101
Join date : 30/06/12
Bosted : Zeus' Hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 22/6/2013, 18:51

Lyder fint med mig.

Er der noget du har i tankerne, og/eller et plot du gerne vil have bragt til livs? Jeg er frisk på lidt afhvert, så det kommer an på hvilken relation til Derek du er mest interesseret i?
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Felicia 22/6/2013, 19:11

Jeg ved derinde rigtigt. Felicia har jo været i lejren hele sit lov næsten. Måske deres mødre er gode venner? Felicia får breve fra sin mor dagligt så måske hun har fået besked på at byde Derek velkommen? ^^
Felicia
Felicia

Fulde navn : Felicia Maylin Thach Clares Light
Antal indlæg : 101
Join date : 30/06/12
Bosted : Zeus' Hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Theodor 24/6/2013, 15:41

Derek skrev:Jo, det kan sgu sagtens være en mulighed. Derek vil nok ikke bruge sin evne, hvis han tror at kysten er klar - som du siger. Det kan sagtens være, at han sniger sig ind i én af hytterne for at stjæle noget fra nogen der har generet ham - eller noget i den stil. Selvfølgelig på et tidspunkt, hvor han regner med, at de fleste har forladt stedet.
Han kan evt bryde ind i Undergudernes hytte, og formå at overse Theodor. Theodor kan selvfølgelig også bare se det på afstand, og "følge efter" Derek.

Altså jeg er sgu helt med på det. Hvis vi bygger en sådan situation op, kan vi jo altid se hvordan karaktererne reagere på hinanden osv.

Perfekt! Skal vi så ikke gøre det? :-)
Vil du ikke oprette det så?
Theodor
Theodor

Fulde navn : Theodor Marcellus Pontorian
Antal indlæg : 217
Join date : 13/03/12

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Derek 24/6/2013, 23:45

Felicia: Det kan vi sagtens aftale. Ellers kan vi evt. snakke om det, når jeg kommer tilbage om halvanden uges tid, ikke?

Theo: Jeg får ikke tid til at gøre det, før jeg kommer tilbage fra festival (efter d. 7 juli) - så hvis jeg husker det, skal jeg nok gøre det når jeg kommer hjem til det kære internet igen Smile Ellers må du lige prikke til mig.
Derek
Derek

Fulde navn : Derek Jeremy Weaver
Antal indlæg : 15
Join date : 10/06/13
Bosted : Halvblodslejren; Han er opvokset i Mansfield, Ohio

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Felicia 25/6/2013, 08:23

Vi snakker da bare om det når du kommer tilbage så. Du skal bare hygge dig til festival (;
Felicia
Felicia

Fulde navn : Felicia Maylin Thach Clares Light
Antal indlæg : 101
Join date : 30/06/12
Bosted : Zeus' Hytte

Tilbage til toppen Go down

Ready to Go - Søgning Empty Sv: Ready to Go - Søgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum