Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

in the city our old homes right Cassidy,

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty Sv: in the city our old homes right Cassidy,

Indlæg af Cassidy 12/7/2014, 18:05

Cassidy bed sig selv hårdt i tungen for ikke at begynde at tude igen. Hun burde være vred. Hun burde hade ham. Hun burde råbe og skrige og te sig hysterisk, men hun kunne ikke få sig selv til det. Godt nok havde Richard skræmt hende fra vid og sans, men hun vidste at han aldrig ville gøre noget bevidst for at såre hende. Desuden kendte hun alt til at føle vrede - hun var bare bedre til at holde den nede.
Uden at tage sig tid til at genoverveje, trådte hun et skridt frem, lagde sine hænder på Richards kæbe og kyssede ham. Hans læber smagte svagt af blod, som om han havde et sår i munden. Ubevidst gav hun slip på visitkortet, som faldt flagrende til jorden.
Nogle øjeblikke efter gav hun slip på ham, men hun trådte ikke væk fra ham.
"Nogle gange ville jeg ønske, at jeg ikke holdt så meget af dig." sagde hun lavmælt og kom til at smile. "Det gør det svært at være vred på dig. Du kan tage det som et ja. Du får en chance mere." Hun så ham i øjnene og hendes smil forsvandt. "Men der er noget, du er nødt til at forstå: det er sidste chance. Hvis du nogensinde sårer mig så meget igen eller svigter min tillid eller lyver for mig, så er det slut. Er du med?"

//Det var decideret forfærdeligt... Jeg håber, du overlever Very Happy//
Cassidy
Cassidy

Fulde navn : Cassidy Ashley Breeze
Alder : 24
Antal indlæg : 67
Join date : 01/09/13
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York, Manhatten

Tilbage til toppen Go down

in the city our old homes right Cassidy, - Page 2 Empty Sv: in the city our old homes right Cassidy,

Indlæg af Rychard 27/7/2014, 17:36

Richard blive nærmest kaste tilbage da, hun kysse ham eller det var det han følte han var tilgivet. Han smile til hende, men da han så hendes alvorlig ansigt, sank han en klump. Sidste chance nu skulle han bare få det til og fungerer, ingen hemmeligheder ikke længere da. Richard kigge op på hende og smile så, han nikke til hvad  hun sagde, "jeg forstår cassi." Sagde Richard og kysse hende så igen, men det var vel sådan det skulle være deres bånd var meget stærk. I forhold til så  mange, andre man kunne mærke det på dem Richard havde os mere selv kontrol når han var sammen med Cassi, inde hvis han havde været alene. Han havde et meget stort temperamen. Men sådan var det jo og være søn af poseidon. Eller datter, Richard bidt sig selv i læben og valgt det efter og gi hende et kram.
//okay det, blive seriøst dårligt, og jah rædselsfuldt.//
Rychard
Rychard

Fulde navn : Rychard Jackson Storm
Alder : 27
Antal indlæg : 150
Join date : 22/07/13
Bosted : Poseidon Cabin, and a Place on Hawai

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum