Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Moonlight meeting - Elena Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Moonlight meeting - Elena Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Moonlight meeting - Elena Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Moonlight meeting - Elena Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Moonlight meeting - Elena Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Moonlight meeting - Elena Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Moonlight meeting - Elena Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Moonlight meeting - Elena Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Moonlight meeting - Elena Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Moonlight meeting - Elena

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 24/11/2013, 21:00

S: Søen
T: sen aften en fredag
O: Ikke andre end os. Søen, lidt træer. Natur
V: Stjerneklart men ret køligt nu det er ved at blive vinter
P: normale bukser, en t-shirt og min jakke, men den er åben. Jeg er jo ikke en tøs, jeg fryser ikke.

Luften var kold nu, og den rev lidt i huden når den blæste. Men ellers var det en helt normal aften i lejren. De fleste spiste vel, sad og snakkede, og de mindste var måske gået i seng. Det var nu ikke der Juliens tanker befandt sig. Han sad i stedet og tænkte på Elena. Hun var klart en af hans bedste venner. Han ventede egentlig på hun kom og holdte ham med selskab som de havde aftalt. Selvfølgelig kom han ikke uforberedt. Han havde øl med til dem begge, en six-pack. Han vidste hvad Elena kunne lide og han elskede at forkæle hende. Han var ikke sikker på hvorfor, nok fordi hun var den han havde kendt længst tid inde i lejren. 
Han så op på stjernerne mens han ventede på hende. Han var ikke nervøs for om hun kom, hun holdte aftaler, det vidste han. Men det var ved at være lidt sent nu. Hun kunne være blevet forhindret selvfølgelig. Han holdte sig stadig i ro.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 24/11/2013, 21:41

https://2img.net/r/ihimg/scaled/landing/705/87719923.jpg

Hun hoppede ud af Athene hytten imens hun prøvede at få hendes sko på. Jakken sad fuldkommen skævt og huen var lige ved at falde af inden hun greb den hurtigt efter at have fået skoen på. Hun trak huen ordenligt nedover ørene så de ikke ville fryse af hende hvorefter hun også rettede på jakken. Dog blev det hele gjort imens hun løb ind i skoven med retning mod søen. Elena var uheldigvis faldet i søvn og da hun så endelig stod op lagde hun mærke til at hun var forsinket til en meget speciel aftale med en aldeles speciel halvgud. Havde det været en anden havde hun måske været doven og taget sin tid men ikke nu. Der var hverken tid til at rode med en børste for at få tæmmet krøllerne eller for noget andet. Det skulle gå hurtigt!
Da hun nu endelig nåede søen blev hun lettet da hun så en skikkelse henne ved vandet. Heldigt for hende at vedkommende ikke var gået efter at have ventet. Hun fik sit åndedræt under kontrol inden hun roligt gik mod hen mod skikkelsen med et smil om læberne. "Undskyyyld! Jeg er her nu!" sagde hun inden hun lod sig selv dumpe ned ved siden. Et smil blev sendt i halvgudens retning. Denne halvgud var ingen anden end Julien Marks.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 24/11/2013, 21:54

Julien var overrasket over hvor roligt der var i nat. Han havde nok forventet mere lyd, men de fleste dyr var vel trukket syd på, eller ved at gå i hi. Så han havde stilheden og stjernerne han kunne underholde sig med. Han sad og fandt en masse stjernebilleder, alle dem han kendte. De fleste havde han lært her i lejren af andre halvguder, mest piger, når han havde forgivet at være interesseret i dem og deres liv. Han havde lyttet bedre efter end han troede. 
Hans lille tankestrøm blev afbrudt af lyden bag ham. Det kunne godt lyde som Elena endelig var på vej. Men han flyttede sig ikke, og han kiggede ikke. Han blev siddende med blikket mod stjernerne, nu bare med et smil. Det var dumt hvor glad hun kunne gøre ham, og hvor meget hun betød. Hun var så også den eneste pige der var vigtig for ham. Resten kunne gøre hvad de ville for hans skyld, bare de betalte prisen for de vare de ville have, eller faldt for hans charme, så var han tilfreds. 
Først da hun snakkede vendte han hovedet imod hende. Han havde sit skæve og selvsikre smil på, det havde han næsten altid. "Det kan jeg se. Hvad var det der var vigtigere end mig og lod mig vente?" Han sagde det i sjov inden han kastede en øl til hende. Han kendte hende nok til at vide hun sagtens kunne gribe og ikke ville komme til skade. Han rettede sig så han sad bedre lænet imod den væltede træstamme.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 24/11/2013, 22:11

Der blev rettet en sidste gang på huen og jakken inden Elena rigtig lod sig selv læne sig mod stammen og slappe af. Det værste var når hendes tøj sad forkert og det irriterede hende så let. Der skulle virkelig ikke meget til før hun følte sit utilpas i sit tøj. Ligesom når der var noget i skoen eller hvis sokken sad lidt forkert. Ja selv et mærke eller noget der stak lidt til hende og hun ville gå helt fra den. Det var noget værre noget men det gik nu alligevel. Det var heller ikke sådan at hendes klædeskab var fyldt med irriterende sokker og sten i skoene.
Elena lo af ham inden hun greb øl dåsen og åbnede den. Hun skyndte sig hurtigt at føre den op til munden da den skummende væske truede med at løbe ned over hendes hånd. Hun tog en hurtigt tår inden hun fjernede dåsen fra hendes læber. Humor var i hvert et fald noget som Julien slet ikke manglede. Jokes og vittigheder kom rullende heletiden og det var en ren glæde da det altid kunne få en latter ud af hende. Det var en evne han havde som ikke mange andre ejede. Det var vel bare endnu en af de fantastiske ting ved Julien. Han vidste altid hvad der skulle til for at få Elena til at sprutte af latter."Min søvn. Hvis nogen skal have skylden må du skyde den på Morfeus" sagde hun drillende inden hun tog endnu en tår af den dejlige øl der flød rundt i dåsen.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 24/11/2013, 22:28

Han så lidt på hende og grinede lidt. Han vidste præcis hvordan hans Elena kunne lide tingene. Han fik selv åbnet en dåse og hældt en god slat af indholdet ned. Han slappede mere af nu hvor Elena var her, så skulle han ikek bekymre sig, og han vidste der ikke kunne ske hende noget. Han tog dåsen fra munden og tørrede sig kort over munden med et ærme. Så rettede han blikket imod hende med en kort latter. "Ja det kunne jeg forestille mig. Jeg håber da det var det værd, jeg sad bare her i kulden og kunne bekymre mig om min lille forsvarsløse Elena!" Han blinkede drillende. Af de to var Elena nok den der kunne sparke mest røv. Alligevel kunne han vel godt bekymrer sig om hende. 
"Mens du rendte rundt og lod mig sidde her alene lagde jeg mærke til hvor fimset jeg er ved at blive. Ved du hvor mange stjernebilleder jeg kan? Mange." Han sukkede dramatisk og røstede på hovedet med en sørgmodig mine inden han igen satte dåsen imod læberne og drak af dens indhold. Han elskede øl, men det var klart bedst i godt selskab. Og det kunne Elena leverer. 
Han lænede sig tilbage med et lille smil. "Hvis vi skal flytte emnet lidt væk fra hvor synd det er for mig, så ser du godt ud Elena. Det tvivler du nok ikke på, men det skader vel ikke at høre det?" Julien var nok blandt andet kendt for hans mange komplimenter til piger. Det var ikke alt bare for at komme i bukserne på dem. Han mente det faktisk for det meste. Efter hans mening fik piger alt for få komplimenter, så få de med det samme troede man flirtede hvis man giver en. Den tro udnyttede han da fra tid til anden. Helt simpelt fordi de piger lod ham. Han gad ikke spilde meget tid på den slags piger. En som Elena der imod, hun var værd at bruge krafter på. Hun kunne tænke og hun var snu.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 24/11/2013, 22:52

Dåsen var efterhånden blevet relativt kølig og derfor var hun nød til at holde den ved at gemme hendes hænder i hendes jakkes ærmer så det ikke var alt for koldt. Men selv gennem jakkens stof kunne hun stadig mærke lidt af kulden mod hendes håndflader. Takket være det ustoppelige tikkende ur nåede hun ikke at finde en tykkere jakke. På trods af at Elena kunne klare en hel masse kunne kulden dog overvinde hende. Der skulle meget til før hun frøs rigtigt men hun måtte dog indrømme at det heller ikke just var varmt. "Forsvarsløse? Åh Julien. Du sårer mine følelser!" og alligevel kunne hun ikke lade vær med at rødme lidt indvendigt over at han kaldte hende for hans. Dog var det ikke noget hun kunne finde på at gøre foran ham. Det ville være alt for pinligt og hendes stolthed lå højt. "Virkelig? Sikke noget. Så udpeg lige Skytten for mig!" sagde hun drillende og med et skævt smil da var ligeså drillende. Ikke fordi at Elena selv synes at det gjorde ham fimset. Hun mente at det var noget så sødt. Selv kendte hun kun carlsvognen og skytten da det var nogle hun havde fået udpeget i sin barndom. Dog var det heller ikke fordi hun havde så meget fritid til at tage den med ro og kigge op på stjernerne. Når hun nu endelig blev færdig med træning ville hun bare hjem og i seng hvilket så resulterede i at hun var faldet i søvn tidligere. "Årh lad da vær Julien. Komplimenter for dig? Jeg er smigret" sagde hun og gav hans skulder et let puf hvorefter hun førte dåsen op til sine læber for at tage en tår. Havde det været end vær anden pige havde hun nok klaget over ikke at kunne nå at børste sit hår men efter Elena's mening kunne det være fuldkommen ligegyldigt. Med krøller som hendes var det alligevel en krig som hun ikke gad at tage op.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 24/11/2013, 23:06

Han så over på hende med et lille smil. "Vil du låne en jakke? Du ligner snart en ispind." Hun var ikke ligefrem svag, Elena, men selv store stærke piger som hende kunne vel komme til at fryse nu og da. Det gik han da i hvert fald ud fra. Han så op imod himlen igen, og fandt alle stjernebillederne fra før. Han behøvede ikke engang at anstrenge sig. Han havde set dem alle så mange gange. "Dig? Såret? Hold da op. Kan jeg vække sådanne følelser hos dig?" Han rakte drillende tunge af hende. Han vidste udemærket godt hun ikke var følelsesløs. Hun kunne vist bare godt lide at lade som om hun var. 
"Skytten? Lige der!" Han pegede op og formede skytte mellem de stjerner der udgjorde billedet. "Og der er nordkronen, sat på himlen af selveste Hr. D. Og der er orion. Lillebjørn, og storebjørn. Herkules." Han pegede roligt rundt over hele himlen mens han udpegede de forskellige. Hun havde selv bedt om det, så skulle hun få stjernebilleder for alle pengene. Han satte øllen imod læberne igen og tømte dåsen. Der var ikke ligefrem meget i de små dåser, ikke ifølge ham. 
Han kom til at grine over hendes lille skuespil. "Ja jeg ved det. Komplimenter er så sjældent fra min side!" Han puffede igen inden han satte sig ordenligt tilbage og nød hendes selskab. Hun var som altid ventetiden værd. Han var stadig klar til at give hende hans jakke hvis hun frøs, han kunne sagtens holde til kulden. Det var ikke rart, men alt for en pige som hende. Han lagde dog ud med at lægge en arm om hende. "Skal jeg være kliché og lade som om jeg gaber eller er det her accepteret?" Han smilede drillende til hende. Det var ikke for at lægge an på hende, han vidste den kamp var spild af kræfter. Elena var ikke just kærligheds typen, hvor meget end han prøvede og ønskede det. Så den kamp havde han lidt opgivet.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 26/11/2013, 21:46

Elena rynkede brynene og så defensivt på Julien. "Vel ligner jeg ej en ispind! Jeg har det altså fint" sagde hun og hev trøjen på plads da den var ved at falde ned ad hendes ene skulder. Hun havde fået foræret jakken på sin femten års fødselsdag og hun kunne stadigvæk ikke passe den. Det var en gave fra hendes lillebror Benjamin. Da de var ude fra lejren for at besøge deres faders grav gik de forbi en masse butikker og Elena stoppede brat op ude foran en af dem da hun fik øje på jakken. Benjamin besluttede sig for at købe den til hende da han vidste at hver gang de besøgte graven blev der taget et stykke af hendes glæde. Dog havde han selvfølgelig valgt at være provokerende og havde derfor købt den ekstra stor. To år var nu gået og hun kunne ikke passe den. Ja det var vel lige før at både hende og Julien kunne være i den!
"Du kan få mig i godt humør. Mon ikke du også kan finde ud af at såre mig" sagde hun med et skuldertræk og et opfordrende smil. Hun vidste godt at han ikke kunne finde på at såre hende. Eller det håbede hun vel. 
Elena så op da han begyndte at udpege stjernebilleder. Han var umådeligt kær synes hun. Lidt kikset og nørdet men det gjorde ham skam kun mere kær. Et smil formede sig på hendes læber og hun så på ham med et glad blik. "Ja det er så. Jeg er beæret!" sagde hun drillende inden hun gav en let latter fra sig.
Hun lænede sig automatisk ind i hans favn da han lagde armen om hende og kunne nærmest med det samme mærke at hun fik det lidt varmere. Hun så op på ham og lo af hans kommentar. "Det er accepteret" sagde hun og tog en tår af sin øl dåse som så endte med at blive tømt på den ene tår. Sikke en skam at der var så lidt i dåsen.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 26/11/2013, 22:17

Han kunne ikke lade vær med at grine lidt  over hendes  lidt småsure mine over hans  påstand om at  hun frøs. han sagde det jo kun for at være venlig, men  nej. selvfølgelig kunne  Elena selv. det kom jo ikke ligefrem bag på ham. "okay, okay. du fryser ikke!" han sagde  det klart  drillende,  og for at understrege det løftede han hænderne  som for at vise  han  overgav sig. 
han hævede et øjenbryn over hende   før han  lod hænderne falde igen. nok vidste han at hans humor kunne få de fleste til at grine, selv hende.  men at skulle kunne sår hende? han kunne ikke forestille sig Elena såret, slet  ikke over  en som ham selv. hvis han gjorde hende  noget  fik han vel bare tæsk eller slag. "hmm.. det har jeg nu ingen planer eller intentioner  om. Min Elena er bedst når hun er  glad" Han puffede drillende til hende med et smil for at løfte humøret. snakken om  at såre hinanden  var  ikke opløftende. 
Det var heller ikke opløftende at opdage han sad og plaprede om stjernerne. det var måske en  smule for  følelses agtigt, det var ikke just det billede  han prøvede at skabe af  sig  selv. ikke  overfor Elena. andre tøser måtte tænke og tro hvad de ville om ham, så længe de spillede med på hans betingelser. og det gjorde de som regel. "stop mig en anden gang, vil du? jeg tror jeg er ved  at udvikle nørd, eller sådan. snart begynder jeg at lave ligninger og gå med briller. der er ikke  langt fra success til nederlag, vel?" Han smilede drillende. Julien var bestemt  ikke dum,  men han brød sig  ikke om hvis  folk  skulle se ham som en nørdet kikset  person.  sådan så han  ikke sig selv. 
han kunne ikke  lade vær med at smile. det var rart hans omfavnelse, eller  hvad det nu var han prøvede, blev accepteret. med hans frie hånd kastede han hende en frisk  dåse. "jeg ved hvad min  Elena kan lide, og jeg ved hvor meget hun vil  have." Han smilede overlegent, han følte han havde gjort noget  rigtigt i forhold  til  hende. det  betød alt for meget for ham, og han  tænkte langt mere på det end han  burde. han havde bare altid lyst til at være  rigtig omkring hende,  og  det var så  svært.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 27/11/2013, 20:49

Hans Elena. Hendes kinder blev med det samme varme og en lyserød farve listede sig frem for at pryde hendes kinder. Om han kunne se det i mørket var en helt anden sag. Det var alt andet end tit at hun rødmede. Ja det at rødme var nærmest helt ukendt og fremmet for Elena. Hun så ned for at forhindre Julien i at opdage heneds rødmen. Nogle hårlokker gled frem for hendes ansigt hvilket hun var meget taknemmelig for. Hun ville gøre alt for ikke at virke sårbar eller noget andet. Hun ville ikke bryde sit ry om at være streng og hård. Hun vidste godt at Julien ikke ville fortælle det videre men det var endnu vigtigere for hende at bevise det overfor ham. Han var ikke 'bare' en fyr i lejren. Han var måske bare ham fyren der smuglede ting ind i lejren men han var så meget mere nu. Han var hendes ven. En af de tætteste og det mest dyrebare ved deres venskab var at det kom så hurtigt. Elena vidste godt at hun ville kunne stole på Julien selv på trods af at han var afkom af Hermes. I bund og grund ville Elena gøre stort set alt for Julien. Han gjorde jo trods alt så meget for hende som fx at smugle alkohol og andet til hende.
"En Julien med briller som løser ligninger. Det lyder da ikke så slemt i mine øre" sagde hun drillende. Hun kiggede ham i øjnene og prøvede at forestille sig ham med briller. Det var en spøjs forestilling men hun kunne sagtens se det ske. 
Hun greb hurtigt dåsen og lod den hvile i hendes hænder som før. Med ærmerne trukket over håndfladerne. Hun åbnede dåsen og tog endnu en tår. Øl. Sikke noget dejligt væske. Hun foretrak dog vin til hver en tid men øl var lige på kanten til at slå det. Bare hun kunne blive beruset. Men kunne hun tillade sig det når hun var sammen med Julien? Hun ville ikke sætte ham gennem al den smerte. En fuld Elena var en anden betegnelse for kaos.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 27/11/2013, 21:42

Julien så lidt skeptisk på Elena. Briller og ligninger var slet ikke hans ting. Kamp, sværd, spyd. Så kunne han være med. Ligninger og kloge ord, slet ikke. Stjerner var der da i det mindste en undskyldning for. De kunne bruges til at finde vej. Og trods alt var Hermes jo også gud for veje og rejser. Så han gik ud fra han altid kunne påstå at det var grunden, og ikke flere nætter med ligegyldige piger der ville være romantiske og forføres. Han var noget så ligeglad med de hjernedøde piger, mest afrodite tøserne. Elena var en rigtig pige, med tankevirksomhed og personlighed. Han kunne ikke andet end at synes om hende på en speciel måde. Han bildte sig selv ind det var fordi hun var den eneste pigeven han rigtigt havde. Jo, Delia, men hun var mere en hoppebold end sådan, ven. Elena var speciel, meget speciel. 
"Jeg ved ikke. Jeg kan godt lide mig som jeg er. Men, hvordan ville du gerne have jeg var?" Han så lidt spørgende på hende. Han ville gøre alt for at hun kunne lide ham. Alt for at han også var speciel for hende. Det var begyndt at betyde alt for meget for ham. Det vurde ikke fylde så meget. Han så ned og tog selv en ny dåse. Han overvejede det lidt inden han åbnede den og drak lidt af den. Hans blik faldt igen op på stjernerne, det var ikke nødvendigt at gøre noget så. Hvis han så ind i Elenas øjne følte han sig så latterlig lille og svag. Som om hun kunne se alt i ham. Det var rart, men kun fordi det var hende. Ellers ville han aldrig tillade det. Han overvejde lidt om han skulle fjerne den arm han havde om hende. Han havde ikke lyst, han ville hellere trække hende tættere på. Men Elena kunne slå hårdt, hvis han gjorde noget forkert kunne det meget vel gå hen og blive en pæn rød klør fem på siden af hans kind, og det var ikke særligt indbydende.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 27/11/2013, 22:21

Elena kunne ikke benægte at hun følte sig sikker når hun var sammen med Julien. Hun vidste at hun kunne tage den med ro og slappe helt af. Hun nød hver gang de lavede et eller andet sammen. Om de så lavede ballade eller om de sad som de gjorde i dette øjeblik. Tid med Julien var en af hendes yndlingsbeskæftigelser og hun håbede inderligt at det ikke ville stoppe pludseligt som så mange andre venskaber. Hvis Elena skulle have noget at have sagt så var deres venskab ikke sådan. Deres var specielt og helt unikt. Hun kunne ikke helt sætte en finger på hvorfor. Måske var det bare den måde hun fik det på hver gang han var omkring hende eller bare i nærheden. Der skulle ikke meget til. Nu hvor han endda sad med en arm rundt om hende følte hun at ingen andre kunne nå dem. Som om de var i deres egen lille bobbel med alkohol. Julien plus alkohol var en god kombination.
Elena blev helt overrasket over hans spørgsmål. "Julien jeg kan lide dig for lige præcis den du er. Du skal ikke ændre dig bare fordi jeg beder dig om det. Fuck det. Du skal ikke ændre dig uanset hvem der beder dig om det" svarede hun ham. Og hun mente det virkelig. Det var sjælendt at hun sagde ting der kom direkte fra hjertet men hun mente virkelig det hun sagde. Det var jo præcis derfor hun kunne lide ham. Fordi han var sig selv. At han ville ændre sig fordi hun bad ham om det var nærmest skræmmende. Hun ville aldrig se ham ændre sig. Hvis han ændrede sig så ville han måske ikke kunne lide hende mere og omvendt. Han var mere end blot perfekt som han var nu. Hvis hun ændrede på ham ville hun ødelægge det.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 27/11/2013, 22:44

Han så lidt på hende og vippede lidt med hovedet. Han var ikke typen der gav en fuck om hvad folk synes om ham. Men Elena var jo ikke folk. Elena var.. Ja. Hende. "Jeg ved det. Jeg er sgu da fucking ligeglad med hvad andre synes. Det er da kun dig jeg er interesseret i hvad synes. Vent hvad.." Han nåede ikke rigtigt at høre hvad han selv sagde før det blev sagt. De første sekunder stirrede han bare lidt på hende inden han så trak sin arm til sig, det var lidt for akavet lige nu. Han lo lidt, men det var tydeligt meget nervøst og usikkert. Lige nu forventede han egentlig bare et slag, og så var de ligesom ovre det. Det her var præcis grunden til at han aldrig lukkede op, aldrig gad snakke om følelser eller noget, man dummede sig bare.
For at være sikker på han ikke sagde noget mere dumt satte han dåsen for munden og tømte den. Det tog ikke lang tid, men det holdt ham beskæftiget lidt. Han ønskede sig lidt væk. Hjem i hytten, bare væk. En hydra ville han hellere stå overfor lige nu, end at sidde og snakke om følelser og alt muligt om Elena. Hun var hans eneste tætte pige ven, det kunne ikke passe at det nu skulle gå i stykker på grund af ham og hans skide hormoner eller hvad det nu var der mente at Elena skulle være interessant på den måde. Han søgte væk fra hende med blikket, og foldede sig lidt sammen hvor han sad. Han prøvede at gemme sig væk fra hende, det her var simpelthen for meget. Han skulle virkelig lære at holde sin kæft og bare køre det safe.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 27/11/2013, 23:01

Et overrasket blik kom over hendes ansigt og smilet falmede så stille. Havde hun nu virkelig hørt helt rigtigt? Sagde han virkelig det? Eller var det mon bare hendes øre der bedrag hende? Det var det tydeligvis ikke da hun så hans reaktion. Hun kiggede hurtigt væk fra ham da han fjernede den arm han havde rundt om hende. Hun rettede sig op og følte sig med det samme kold og alene igen. Hun følte at han havde skubbet hende væk. Havde hun gjort noget? Var der noget galt med hende siden han ikke gad at holde om hende mere? Spørgsmål og tanker fløj ind og ud af hendes hoved og hun kunne hverken holde styr på dem eller kontrollere dem. Elena drak selv noget fra sin dåse men tømte den ikke. Hun sippede næsten kun fra den. Hun kunne mærke at Julien følte sig utilpas og det gjorde hende nervøs. Nu dukkede nye spørgsmål op. Var det nu deres venskab ville ende? Var det derfor de skulle mødes? Så han kunne afslutte deres venskab? 
Hun valgte at pakke den nervøse Elena væk og så så hen på ham. Hun så bekymret på ham. "Julien?" hendes stemme var lav og skrøbelig. Hun turde slet ikke at sende ham et smil. Hun var så bange og turde ikke risikere noget. Hun var bange for at han ville skubbe hende væk. Hun lagde mærke til at han foldede sig sammen og fik det med det samme dårligt. Hun var overbevist om at det var hendes fejl.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 27/11/2013, 23:27

Han så lidt usikkert imod hende, men rejste sig så op da hun så sådan på ham. "Undskyld! Virkelig. Jeg ville ikke... kan du ikke bare slå mig, brække min arm, et eller andet. Så kan vi glemme det og lade som om det ikke er sket, ikke?" Han prøvede virkelig på ikke at ødelægge deres venskab, og underlige kærligheds agtige følelser var den perfekte måde at gøre det på. Han så ned på hende og håbede hun kunne tilgive hans korte øjebliks dumhed. Og så gik det op for ham. Alt det her Mindede jo om en date. Han havde trukket en masse piger med sig for at kigge på stjerner og snakke blødsøden kærlighed, bare for at få noget. Men det var jo ikke pointen med det her, så talte det? Alt virkede så underligt forvirrende. Han skulle jo bare være venner med Elena, bros. De skulle ikke være andet. De burde ikke være andet.
han gik lidt rundt om sig selv i fortvivlelse for at stoppe op igen og se på hende. "Det ser virkelig skidt ud, ikke? Elena jeg ville ikke... du ved, du er ligesom... speciel. Ikke? På en god måde.  Jeg ville få det til at være... altså hvis du synes det er for.. du ved?" Endnu et fremragende eksempel på hvorfor han ikke snakkede om følelser. Sådan her endte det altid. Hvis hun forstod noget af den lange forklaring var det et under. Hvorfor skulle han også være så stor en idiot? Drenge og piger kunne jo sagtens være venner. Der behøvede ikke være andet. Sådan fungerede tingene ikke. "Du er ikke som alle de andre, det mener jeg virkelig.  Du må ikke tro jeg prøver på.. det." Hun måtte aldrig tro han bare så hende som en af de hjernedøde gæs, eller at hun bare var som en hver anden pige. Det hele var jo fordi hun lige præcis var speciel.


//den lader mig ikke farve eller gøre fed......
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 27/11/2013, 23:48

//Sært...

Hun var mundlam. Ikke et eneste ord kom ud. Hvad skulle hun dog også sige? Han forvirrede hende og det var alt andet end det hun ville have. Når hun var sammen med ham gav alting mening. Hun behøvede ikke at sætte spørgsmåltegn ved alting. Hun behøvede ikke at være usikker på om hun kunne stole på ham og om han var loyal. Men nu gav ingenting mening. Alt blev med ét forvirrende. 
Hendes blik var som klistret mod jorden og hun lyttede kun. Hun så ikke op. Hun var bange for at møde hans blik. Alle de nye følelser var så fremmede for hende. Angst. Forvirring. Frygt. Det var følelser som hun havde lovet sig selv aldrig at føle igen efter hendes far døde og forlod hende alene til at passe på hendes søskende. Da han var færdig med at plapre løs så hun stadigvæk ikke op på ham. Hun prøvede ikke engang at forstå noget. Hvad nyttede det? 
Hun løftede sin hånd og placerede dåsen mellem sine læber. Hun løftede bunden op mod himlen og tømte resten af flasken inden hun stillede den fra sig. Hun kunne mærke at alkohollen begyndte at tage på hende for da hun prøvede at rejse sig væltede hun tilbage på måsen. En grimasse kom over hendes ansigt da det ikke var helt behageligt at falde på sin bagdel. Hun prøvede dog igen og endte endelig med at stå på begge sine ben. Hun stod ikke helt stabilt men hun væltede nu ikke. "Jeg har ikke tænkt mig at slå dig Julien" var det eneste hun fik sagt. Hun så stadigvæk ikke op på ham. Det kunne hun ikke.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 28/11/2013, 08:38

Han så lidt på hende. Faktisk ville han virkelig ønske hun slog ham, så var det ude afbverden, han kunne få din straf for at være en idiot, og de kunke leve videre som om intet var sket. Men måske var det for nemt. Han sukkee lidt og satte sig ned ved siden af hende igen. Hvordan skulle han nu komme uden om det her? Elena var hellig, nix pille, i hvert fald på det område. Han skulle lære at styrer sine tanker og ord. Der burde ikke blive ændret i deres venskab, men han var ret bange for at han allerede havde ødelagt et eller andet. 
Han så lidt forsigtigt over imod hende. Han vidste ikke helt hvad han ville eller skulle gøre. Slet ikke hvad han burde gøre. "Elena, undskyld. Jeg vil ikke gøre det her akavet og træls. Jeg vil bare gerne være din ven. Som altid." Han trak lidt på skuldrene og så så fortvivlet ned i jorden. Hun måtte gerne være vred og slå ham. Men hun måtte ikke blive såret eller ked af det, det ville han aldrig aldrig gøre imod hende. Hans Elena var stærk og sej, det ville han ikke ødelægge. Hun var perfekt, ingen tvivl. Han pillede lidt ved bladene der lå på jorden mens han prøvede at finde ud af hvordan han reddede det her. Om han kunne. Det kunne umuligt passe han ikke bare kunne være den skørtejæger han altid havde været, hvorfor skulle han til at have følelser nu? Det var jo fuldkommen latterligt.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 29/11/2013, 17:27

Hun var lamslået. Det var som om en fremmed lige havde taget et boldbat og smadret det i ansigtet på hende. Hun så hen på ham da han igen satte sig ned ved træstammen og rejste sig op. Hun stod med ryggen til ham og holdt om sig selv kort inden hun vendte sig mod ham igen. Hun så ned på ham kort inden hun kiggede væk igen. Hun kunne ikke holde den hårde og seje facade mere. Hun viste endelig følelser. For første gang i deres venskab viste hun ægte følelser. Hun løftede en hånd op mod sine læber og støttede den arm med den anden. Hun begyndte at pille ved sine læber. En dårlig vane som hun havde. Ligesom at bide sig i underlæben eller kinden. Nive sig selv i hånden. Nulre med hendes hår. Alt sammen fordi hun følte sig forvirret eller nervøs. Og nu pillede hun så ved sine læber.
Hendes blik faldt på ham igen da han begyndte at sige noget og hun fjernede sine fingre fra læberne hvorefter hun skyndte sig hen mod ham og faldt ned på knæ foran ham imens hun placerede sine hænder på siderne af hans ansigt. "Ti så stille Julien!" hvæsede hun af ham imens hun så ham dybt i øjnene. "Du er min fucking ven okay? En af de bedste! Lad vær med at sætte spørgsmålstegn ved det!" tilføjede hun. Elena sørgede for at holde øjenkontakten med ham heletiden for at indikere at hun virkelig mente det hun næsten skreg af ham. Han kunne dumme sig men han havde ikke lov til at slutte deres venskab og i hvert et fald ikke tvivle på det. 
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 29/11/2013, 17:54

Julien sad og så op på hende med et bekymret blik. hvorfor slog hun ham ikke bare og fik det overstået? så kunne han få som fortjent over at han nu.skulle til at gøre alt kompliceret og underligt. de havde altid været venner, sådan var det jo bare. ham.og Elena.var ikke andet. sådan skulle det jo være, ikke? efter tre.år kknne det da umuligt bare ændre sig. og så igen. for nu var han i tvivl. I tvivl om det hele, i tvivl om dem. han så undskyldende på hende mens hun stod der. havde han ødelagt hende? det måtte ikke ske. hans perfekte Elena. hun måtte ikke blive ked af det. men det var vel for sent at kræve. alle hans tanker og følelser kørte rundt på højtryk. han kunne mærke hans hjerte bankede hurtigere end normalt. ikke engang en tur på slagmarken kunne få ham til at have det sådan her.
da hun kom tæt på trak han sig lidt tilbage. han var mere bange for at hun græd end hun var bange for hun slog. slag og tæsk kunne han sagtens klare, men.hvis noget gjorde ondt på Elena. det var ikke til at bære. slet ikke hvis det var hans skyld. han lod hende snakke færdig og nåede ikke at overveje hvad han skulle svare. eller rettere om han skulle. af en eller anden grund skubbede han sig frem imod hende, og.pressede sine.læber imod hendes, lidt insisterende, desperat for at hun skulle forstå ham, forstå hvad der skete i hans hovede og krop. han gav hurtigt slip igen inden han lænede sig tilbage mod træstammen og så ind i hendes øjne. som altid var de smukke, men han tvivlede på han.ville se det kønne milde blik nogensinde igen. "Bare venner.. som altid. jeg ved ikke.. jeg prøver." han så undskyldende på hende, og havde næsten lyst til at græde. ikke at han ville gøre det, lidt værdighed havde han vel tilbage. men hvis han mistede sin Elena, så.skulle det være fordi han var ærlig, ikke fordi han gik og holdt en masse hemmeligt, som hun senere fandt ud af.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 29/11/2013, 23:56

Elena kunne sværge på at Zeus havde fået et lyn til at gå lige igennem hende og paralysere hende fuldkommen. Da Juliens læber blev presset mod hendes stod verden med ét helt stille. Det var som om tiden gik i stå og alt blev helt stille. Vinden stoppede med at blæse. Fuglene stoppede med at synge. Græsset og bladende rykkede sig ikke en millimeter. Alt var som stoppet fuldkommen. Hendes øjnene var opspilede og hun gengældte ikke kysset da hun ikke vidste hvad hun skulle gøre alle hvordan hun skulle gøre det. Hun havde ikke kysset en fyr lige siden hun var femten år gammel. Hun havde delt nogle kys med hendes tidligere kæreste André men selv dengang vidste hun ikke hvordan det skulle gøres. Hun havde ærligt talt aldrig vidst det. André var endda hendes bedsteven nu så det var et lukket emne. Dengang hun var sammen med Eric var det altid kun små kys på kinden eller munden. De var unge og naive. Og nu var Eric der ikke mere. Hvordan skulle hun dog nogensinde kunne gengælde hans kys hvis han nogensinde kyssede hende igen? Og så kom der et andet spørgsmål frem. Ville han nogensinde kysse hende igen? Og ville hun havde noget imod det?
Chok og forvirring var malet over hendes ansigt. Hun havde stadig sine hænderne på siderne af hans ansigt inden hun så kort ned. "Venner..." mumlede hun og slap ham. Hun satte sig i skrædderstilling stadig foran ham og havde hoved hængende og ryggen bøjet. Hun så ned i jorden og begyndte at pille ved græsset. De var i en fucked up situation. 
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 30/11/2013, 22:45

Han så på hende og nikkede lidt. Nu kunne hun vel forhåbentligt forstå hvorfor han ikke bare kunne være hendes ven og stoppe hans pjat. Det var jo ikke fordi han ville afslutte deres venskab. Tvært imod, han ville jo bare bygge videre på det de havde. Noget af ham ville. Hans fornuft sagde han skulle lade tingene blive, men point of no return var vist nået. Ingen af dem glemte vist det kys de lige havde delt. For at undgå at stirre så han ned i jorden med et lavt suk. Det var også dumt det her. Han havde altid været en skørtejæger, hvad tænkte hun ikke? Han ville jo ikke havde hende som alle de andre piger. Han burde ikke ville have hende på andre måder end en ven.
Efter lidt tid kunne han alligevel ikke dy sig, og han kiggede lidt op på hende. Måske talte de ikke samme, og atmosfæren omkring dem var ret akavet og trykket. Men hun var nu alligevel smuk, som hun sad der i det milde aftenlys. Hvordan kunne man andet end at forelske sig i hende?
"Elena, jeg ville gerne fortsætte med at være en ufølsom playboy, der jagter piger og får hvad jeg vil have.. men jeg har aldrig haft de her følelser før. Følelsen af ikke at ville nogen pige. Jeg er ligeglad med piger nu, og det er skræmmende. For du er den eneste jeg kan tænke på. Og... jeg ved ikke, det gør mig lidt bange. For jeg vil ikke miste dig over det.." hans stemme var lille og skrøbelig. Og sådan var Julien aldrig. Hvis der var en ting han ikke var, så var det svag. Men lige nu, lige nu kunne Elena knække ham med meget få ord. Og han var ret sikker på hun vidste det. Hans blik faldt igen, og regnede med endnu en lang og akavet tavshed.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 1/12/2013, 00:32

Elena kunne mærke hvordan stilheden ødelagde hende indvendigt. Der var aldrig stille når de to var sammen. Der var fest og ballade. Helt bogstaveligt talt. Lyden af latter omringede dem og følelsen af glæde og hygge var som klistret til dem. Der var aldrig stille. Det var nærmest umuligt når de to var sammen. Og dog sad de her overfor hinanden og ikke et ord blev sagt.
Elena kunne mærke hans blik på hende. Det var umuligt ikke at kunne. Automatisk så hun også op på ham. Hun prøvede at smile til ham men det mislykkedes. Smilet blev ikke til mere end et kort træk på smilebåndet inden det var væk igen. Det var trist og sørgeligt. Noget hun havde lovet sig selv aldrig at føle igen.
Hendes linje var blevet overtrådt. Hans stemme gjorde det hele. Hun kunne ikke klare det mere. Han snakkede altid til hende med så meget selvsikkerhed. Nu hvor han lød så skrøbelig var det noget helt andet. Det gjorde hende sårbar at vide at det var hendes skyld at han lød sådan. Hun var skyld i at hendes bedsteven lød så skrøbelig. Den første tåre faldt og gled ned ad hendes kind. 
"Stop..." sagde hun. Det var det eneste ord der kunne komme ud af hendes mund. Det blev sagt med en grådkvalt stemme og tårene samlede sig sammen og slørede hendes blik en smule. Hun kunne ikke klare det mere. Hun løftede sin ene hånd og tørrede hendes øjne med sit ærme. Hun ville ikke se sårbar ud. Men det kunne være ligegyldigt nu.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 2/12/2013, 09:11

Han så på hende og fortrød alt han havde sagt og gjort. Hans Elena, hun måtte ikke være så ked af det, og slet ikke på grund af ham og hans åndssvage følelser. Det havde aldrig været vigtigt før, hvorfor skulle det være det nu? Han trak hende ind til sig i et kram, ikke et lille sølle og skrøbeligt et, et fast og betryggende. Hos ham kunne hun altid være tryg, han ville altid beskytte hende. Intet måtte gøre ondt på hende, heller ikke ham. Men hans selvhad kunne vel komme til udtryk på et andet tidspunkt, når hun ikke var der. Han klemte hende ikke, mens hans arme lå fast og tæt om hende, så hun kunne mærke han var lige her og ikke ville gå. 
Det var faktisk rart, at mærke hende så tæt på. At føle han gjorde noget godt for hende igen. Alligevel trak han sig lidt ud fra hende for at se ind i hendes øjne. Han tørrede blidt hendes kinder, tårer hørte ikke til der. "Elena jeg elsker dig. Og det bør du vide. Jeg skulle have fortalt dig det for længe siden, men det er så risikabelt. Jeg forstår godt hvis du vil tage afstand, men jeg vil altid være her for dig." Han smilede blidt til hende, også selvom han ikke var sikker på der var noget at smile over. Men for ham galt verden om at få hende glad igen nu, få hende tryg og rolig. Det var det mindste han kunne gøre. Men hvad skulle han ellers gøre, andet end at stå og holde om hende? Han kunne ikke komme i tanke om noget. Men han var nødt til at prøve, hun var det vigtigste for ham.
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Elena 3/12/2013, 18:05

Hun lod ham blot trække hende ind i et kram og lænede sig ind mod ham. Hun havde altid følt sig sikker i Julien's arme og selvom han lige havde droppet en kæmpe bombe på hende kunne hun ikke benægte at hun nok altid ville føle sig sikker i hans arme. Hun havde aldrig haft brug for hans skulder til at græde på eller haft brug for at snakke seriøst med ham for med Julien var det altid hygge og spas men nu hvor de sad her var det helt anerledes. Stemningen var ikke den samme. Der var så mange andre følelser end bare glæden af at have lidt tid med hinanden. 
Elena stivnede ved de næste ord. Han havde sagt at han elskede hende. Hun havde aldrig hørt nogen sige sådan i flere år. Alle vidste at hun ikke var sådan en type der hverken tog imod sådan noget eller sagde det til nogen. Sidst hun havde sagt sådan noget og ment det måtte have været ufatteligt længe siden for hun kunne ikke selv huske. Hendes skræmte brune øjne mødte hans flotte blå. Hun vidste at hun ikke kunne sige det samme til ham. Måske var det sådan hun følte men hun ville aldrig kunne sige det til ham. Det var ikke noget hun gjorde og hendes grænse gik langt før det. Hun var fuldt og fast bestemt på at hun aldrig ville sige de tre bindende ord til nogen.
Hun åbnede kort munden for at sige noget men lukkede den så sammen igen. Hun vidste alligevel ikke hvad hun skulle sige til ham. Tåre truede stadig med at falde men hun gav dem ikke lov til at få hende til at se svag ud. Hun bed sig selv i underlæben og så ned. Hun kunne ikke holde ud at se så svag ud foran ham.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Julien 3/12/2013, 18:38

Han så lidt på hende, og lod hende reagerer som hun ville. Han var klar til alt, at hun gik, at hun blev sur, at hun afslog ham. Hun kunne gå hvis hun ville, mere fast holdt han ikke. Men han holdt også nok fat til at hun kunne mærke han var der. Men uanset hvad var han ikke sikker på at han gjorde det godt nok. For hun så ikke spor glad ud, og det var jo meningen hun skulle være det. Han havde ikke bedt hende komme for at hun skulle græde, han ville have det sjovt, som de altid plejede.
Han lod en finger tørre hendes stadig fugtige kind med et lille opmuntrende smil mens han søgte det smukke brune blik han kendte så godt. Nok havde de aldrig været særligt seriøse sammen i deres samtaler, men han kendte hende, og hun kendte ham. Og hun betød nok til at han ville gøre alt for hende, alt for at hun ikke græd. 
Han trak hende helt tæt ind igen, i et kram. Den her gang fordi han havde brug for det. Han var tæt på at  reagerer præcis som hende, men hun havde ikke brug for en flæbende dreng lige nu, hun havde brug for en der tog sig af hende og trøstede hende. Og han havde tænkt sig at være den person for hende, resten måtte han gemme til senere. For ham var alt ved hende vigtigere ind ham selv. Han så ned af hendes ryg da han krammede hende ind til sig. Han var faktisk lettet, nu vidste hun hvordan han havde det med hende. Han havde nok håbet på en lidt anderledes reaktion. Han kunne tackle en sparkende, råbende og aggressiv Elena meget bedre end den stille og triste. 
Han stod længe og overvejede hvad han skulle sige. Om han skulle sige noget. Men stilheden dræbte ham, hvis hun ikke havde tænkt sig at sige noget, måtte han vel. "Er du meget sur på mig? For jeg ville være sur på mig.." Han smilede lidt for sig selv. Personligt ville han nok føle sig på bar bund og hjælpeløs, og derved også småsur hvis nogen pludseligt valgte at fortælle ham ting som det her. 
Julien
Julien
Vejleder

Fulde navn : Julien Marks
Alder : 31
Antal indlæg : 161
Join date : 15/10/13
Bosted : Lejren, Hermes hytte

Tilbage til toppen Go down

Moonlight meeting - Elena Empty Sv: Moonlight meeting - Elena

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum