Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hunt and talk  ~Annabeth Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hunt and talk  ~Annabeth Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hunt and talk  ~Annabeth Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hunt and talk  ~Annabeth Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hunt and talk  ~Annabeth Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hunt and talk  ~Annabeth Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hunt and talk  ~Annabeth Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hunt and talk  ~Annabeth Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hunt and talk  ~Annabeth Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hunt and talk ~Annabeth

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 19/6/2012, 19:21

T: omkring daggry, 04:30
S: skoven
V: overskyet og lettere blæsende
O: træerne, nogle fugle.
P: en let rustning, den han bruger til jagt. Hans bue og pilkogger.

Jason sad oppe i et træ, hans højre hånd holdte fast i grenen, mens han sad lidt på hug, hans øjne spejdede gennem træerne efter et bytte. Han Havde sendt Hunter (hans høg) ud for at spejde, og så nu gennem hendes øjne. Han var stadig fæstnet i hans egen krop, og kunne stadig bevæge den. Hans venstre sad på venstre knæ. Han opfangede stadig alle lyde omkring hans krop. Et smil fandt over hans læber, et lettere sultent smil, da han og Hunter havde fundet en hjort. Han vendte tilbage til sit eget syn, og ventede. Han havde set hjorten komme mod ham, så hvorfor opsøge det selv, når han kunne vente. Han tog buen, lagde en pil op den, og spændte den, han kunne sidde med en spændt bue i flere timer, uden at blive træt. Han var jæger. Eller skarpskytte. Han brugte meget tid på træne sine reflekser, styrke, adræthed, og tålmodighed da det skulle bruges meget. Han sad og ventede, lignede mest af alt et rovdyr. Hans øre arbejde på højtryk sammen med hans øjne, efter det mindste tegn på at der ville komme noget i mod ham, mennesker eller dyr, den mindste forstyrrelse kunne ødelægge øjeblikket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 20/6/2012, 16:17

Annabeth kom løbende gennem skoven. Hun kunne godt lide at være her i skoven. Men grunden til at hun løb var nu mest fordi hun havde brug for at komme ud med nogle aggressioner. Og så fordi et par fyre fra Ares-hytten ledte efter hende. Et par kæmpe fyre. Og mon ikke deres halvsøskende - både pigerne og drengene - ville hjælpe dem med at finde hende? De jagtede hende fordi hun endnu en gang havde vundet over en masse af dem i kamp. Og da de så havde begyndt at blive sure som sædvanlig havde hun ligesom råbt et par ting til dem.. Men.. Hun var nu ikke bange for dem. Lige gyldig hvor mange de var. Og hvor store de var. Hun stoppede op, fordi hun var ved at være en smule forpustet. Så lo hun højt. Hendes latter klingede fint. Den var meget smuk. Ligesom hendes stemme. Specielt når hun sang. Det lød mest af alt som sølvklokker der klingede i takt. Hun elskede at vinde over idioter. Så kunne de se at de ikke var så overlegne som de rent faktisk gik og troede. Hun trak vejret dybt. Men hun vidste at de ikke ville finde hende. Hun fik øje på en ugle og smilte. Symbolet på hendes mor. Hun følte altid at hendes mor kiggede ned på hende, når hun så en ugle..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 20/6/2012, 19:21

Jason opfangede en anden lyd, end hjortens hovslag. Han vendte blikket mod lyden, for at se om han kunne finde kilden den forstyrrelsen, han kunne ikke lide at blive forstyrret i sin jagt, men hvis dette også var et form for bytte ville han ikke lade det slippe. Han vendte dig mod lyden, stadig velvidende at hjorten var på vej mod ham, selvom hjorten var et tegn på hans mor ville han stadig ikke kunne lade et bytte slippe, en hjort har et fantastisk stykke kød, og som altid ofrede han hjertet og lungerne til hans mor. Jason spejdede gennem træerne for at se hvor kilden til lyden kom fra, han kunne høre skridtende, smilede over det. Han sad med ørene på stilke og ventede på at det skulle komme tættere. Jason hørte latteren og opdagede så pigen der kom løbende, han så da hun stoppede. Hurtigt begyndte han at springe af sted gennem trækronerne mod hende *Hunter sørg for at få byttet denne vej* han sendte tanke beskeden til Hunter, han hørte hendes svar, holdte stadig blikket mod pigen da han sprang af sted, lydløst bevægede han sig som vinden. Han stoppede op i et træ nært hende og betragtede hende kort. Da han satte sig på grenen så han hvor hun så hen, han opdagede uglen og smilede. Han valgte at springe ned fra træet, landede næsten lydløst på jorden og lænede sig op af træet, ventede med at give sig til kende, for ikke at forskrække hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 21/6/2012, 09:37

Der var noget galt.. Annabeth havde virkelig følelsen af at blive overvåget. Og hun havde efterhånden lært at stole på sin intuition, eftersom den jo havde hjulpet hende en hel del gange.. Hun kiggede op og så en høg flyve rundt og betragte hende. Men det var da ikke det hun havde fornemmet. Var det? Nej.. Ikke kun den i hvert fald. Hun syntes at hun kunne mærke en bag sig så hun vendte sig lynhurtigt om og løftede hænderne i en form for forsvar mod hvem end der nu var bag hende. Da hun så at det var en ung fyr med bue og pil i hånden betragtede hun ham nysgerrigt. Han var ikke en af Ares-børnene. Det var hun ret sikker på.. Men.. Hvad var hun så? Hvem var han så søn af? Hmm. At dømme ud efter hans udstyr og lydløse bevægelser kunne han nok godt være en af Artemis' sønner. Hun sænkede armene langsomt ned og kiggede afventende på ham. Så smilte hun prøvende. "Øhm.. Hej?" Hun kørte langsom en hånd gennem sit hår. Det havde været løst da hun løb og derfor var noget af det nu røget hen ved hendes øjne. Hun strøg det væk fra sine øjne og satte det op i en elastik hun havde om håndleddet.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 21/6/2012, 11:14

Stadig med buen fremme betragtede han Annabeth et smil prydrede hans læber, han kunne se det gik op for hende at hun blev overvåget. Hans smil blev bare større da hun så op og fik øje på Hunter, han pakkede lydløst buen væk, stadig smilende med blikket på hende , han kunne følge hende, smilede over at hun var sikker på der var andre end hende og høgen, Da hun så vendte sig og løftede hendes arme havde han hurtigt trukket en kniv, og var i gang med at gøre klar til at kaste den i en ren refleks. Han så hun stod i en forsvars position, stoppede han sig selv inden han kastede. Blikket gled over hende, kort løftede han et øjenbryn, han syntes han havde set hende før, aldrig snakket med hende men set hende før. Jason følte at hun undersøgte ham ganske kort og holdte fast i kniven, var klar til at sætte et angreb ind hvis hun prøvede på noget. Jason så da hun tog hænderne ned, lod kniven falde tilbage i skeden ved hans bryst. Han så på hende og hørte hendes hilsen, han løftede hånden kort som hilsen, ”hej” sagde han kort med et lille skævt smil ”Og… Du er?” spurgte han så, nu hvor han alligevel skulle vente på at hjorten kom, kunne han da lige slå tiden lidt ihjel. Han smilede og betragtede hende da hun satte en elastik i håret. Han blev stående under træet med blikket rettet mod hende, det gled op mof Hunter der fløj ned mod ham *Du skulle sørge for det hun kom her hen Hunter* hans tanke besked blev besvaret *skiftede hun retning?... Hun må have hørte hende.. Det er der ikke noget at gøre, ve, så kan vi nyde dette selskab* han smilede kort til Hunter efter hun havde sat sig på hans skulder.
Jason så på hende ”mit Navn er Jason Anthony Stark, søn Af Artemis” smilede han venligt og gik hen mod hende, han rakte hende sin hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 21/6/2012, 13:13

Det lignede at denne unge fyr havde tænkt sig at skyde hende eller noget. Hun så da han lynhurtigt fik trukket kniven op af skeden. Wow. Han var da i hvert fald utrolig hurtig..! Men det var jo også bare en endnu større grund til at være på vagt. Hun så da han kort hævede det ene øjenbryn og af ren refleks gjorde hun det samme. Hun mente faktisk at det blev kaldt sommerfugle-effekten. Altså når man automatisk gjorde det samme som en anden person. F. eks. ligesom når en eller anden person gabte. Man kunne aldrig lade være med også selv at gøre det så. Eller hvis en var ked af det. Så blev man også selv trist. Okay.. Men mindre man var ligeglad med alt og alle, og bare var en følelseskold person. Hun så ham sætte kniven tilbage i skeden og smilte så til ham. Hun nikkede let i en lille, venlig gestus da han kort løftede hånden. Så smilte også hun skævt. "Annabeth Daddario Chase Silverblade, datter af Athene." Hun tog imod hans hånd og klemte den kort. Fast, men ikke hårdt som sådan. Det var sådan hun havde lært at give håndtryk. Hun så på høgen der kom og satte sig på hans skulder, upåvirket. Hun havde egentlig næsten regnet med det, efter at hun havde set den og derefter ham. Det havde været som om den havde holdt øje med hende eller noget i den retning. "Og hvad hedder han eller hun så?" Spurgte hun og nikkede i retning af høgen der sad på hans skulder. Og hun havde så gættet rigtig med hensyn til hans mor. Artemis. Jagtens Gudinde. Og meget mere end det..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 21/6/2012, 13:40


Hvorfor reagerede hun sådan, Han kunne ikke forstå det, han ville ikke gøre hende fortræd, han var forvirret. Hanreagerede instinktivt på hendes bevægelser, viste aldrig hvad han reagerede på. Jason betragtede hende bare og smilede kort. Han kunne se hun løftede øjenbrynet. Lod han en hånd stryge gennem hans hår. Jason smilede kort og knyttede kort næverne da han lod dem falde ned langs siden igen, Da han havde fået kniven af vejen igen, smilede han så kort, Han nikkede da hun præsenterede sig ”mig en fornøjelse at møde Dem Annabeth Datter af Athene” sagde han venligt, han gengældte hendes håndtryk, fast, men stadig ikke hørt. ”Dette er Hunter, hun er min følgesvend og en gave fra min mor, hun er min jagt makker..” Jason lod en finger stryge over Hunters hoved, han mærkede hendes næb i sit øre. ”Hun siger du forstyrrede vores jagt.” Jason smilede kort og rystede på hovedet af Hunter ”hun er ikke vild med at jeg dropper et bytte på den måde, men jeg blev nød til at undersøge hvem der forstyrrede, og det fik vores bytte til at ændre retning, da hun hørte os” sagde han venligt selvom det irriterede ham lidt, at det slap væk, han blev jo nød til at holde evnerne ved lige, hvis han skulle forsætte med at være skarpere end de pile og knive han brugte. Hans blik gled forbi hendes hoved. Hurtigt fik han fat i en kniv, og kastede han den uden at kigge på et træ, det ramte og satte sig fast helt ind til skaftet på det. Hans blik gled over mod det, da han mærkede Hunter lettede og føj over og satte sig på skaftet af kniven. Han vendte så igen sin opmærksomhed mod Annabeth og smilede ”hvad bringer dig egentlig herud?” spurgte han venligt og med et lille skævt smil. Han strakte sig lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 21/6/2012, 15:04

Hun nikkede venligt. "Også mig en fornøjelse at møde Dem, Jason søn af Artemis." Hun smilte skævt og trak så hånden til sig, langsomt, da han havde trykket den. Hun smilte til Hunter. "Hun er smuk. Og det er da vist også et ret godt valg til en jagtmakker. Såå. Kan man røre hende uden at få kappet fingeren af?" Hun så på høgen og smilte til den. Dyr var i sandhed fascinerende. Specielt fugle. Så rynkede hun på panden. "Jamen det er jeg da frygtelig ked af så. Jeg var bare lige ved.. Øhm.. Ja. Jeg var bare lige ved at løbe fra nogle.." Hun smilte. Det første hun havde sagt - det med at hun var frygtelig ked af det - havde været ment direkte til Hunter. Hun havde også kigget på hende da hun havde sagt det. Denne gang kiggede hun Jason i øjnene. "Det er jeg som sagt ked af. Men mon ikke en der kan bevæge sig så lydløst og hurtigt som dig hurtigt kan finde et nyt bytte?" Hun så smilende på ham. Det var efter hendes mening meget fascinerende at han kunne bevæge sig så hurtigt. Og lydløst. Det ville virkelig gavne en at kunne i kamp. Og sådan tænkte Annabeth næsten altid over ting. Man var vel datter af Athene, ikke sandt? Hun betragtede ham da han kastede kniven over i et træ. Og kraftfuld. Stærk. Han var også stærk. Annabeth måtte minde sig selv om ikke at blive uvenner med ham.. "Hmm. Jeg blev vel jagtet herud.. På en måde.." Hun smilte lidt skævt til ham og trak en smule på skuldrene.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 21/6/2012, 17:28

Han smilede da hun snakkede og lod sin hånd falde igen da hun slap hans. Jason smilede bare til Hunter da Annabeth begyndte at snakke om hende, Han nikkede så ”ja det er et godt valg, når man jæger og har det bånd som vi har til hinanden, at vi lader dele hinandens sind” han smilede lidt og nikkede ”Ja du kan sagtens røre hende, bare vær lidt forsigtig, hun napper hvis hun bliver skræmt, hvis hun ikke vil, men hun er i sit glade hjørne selvom hun mener du ødelagde vores jagt” Jason grinte lidt, en latter der lød lidt dyrisk, men stadig menneskelig og blid. Han grinte lidt over hendes ord ”du skal ikke være ked af det, hun er bare let at irritere mest fordi jeg fulgte lyden af din latter, hun er ikke vild med at jeg afbryder en jagt” sagde han og smilte han viste lidt af de hvide tænder der lyste op under den noget mere brune hud, som han var let modtagelig overfor da han levede det meste af hans liv udendørs. ”du skal ikke være ked af at afbryde os, som du selv siger og har ret i, jeg skal nok finde mig et bytte igen, og jeg vil let kunne indhente den hjort, hvis jeg ville, men hun får lov til at leve.. Der skulle også være nogle vildsvin, så der er byttedyr nok” Jason smilede lidt og lagde hovedet på skrå. Han smilede lidt over sig selv da kniven satte sig fast, et lettere tilfreds smil. ”står du og analysere mine træk?” spurgte han lavt og smilede til hende og lagde hovedet let på skrå, han så mod kniven igen og gik over mod den ”Jaget af?” spurgte han og kunne ikke lade være med et smile en smule jagt lige ind i favnen på en rigtig jæger, lidt komisk syntes han selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 21/6/2012, 19:30

Hun nikkede. Ja, det var jo selvfølgelig klart.. "Ja.. Det er det." Hun smilte venligt til dem begge. Først Jason og så Hunter. Hun var ikke bange for den. Om end hun dog heller ikke ligefrem havde lyst til at få bidt fingrene af. Hun førte langsomt hånden op mod hende. Hun vidste at man aldrig skulle vise dyr hvis man frygtede dem. Hun aede den blidt oven på hovedet. Den havde dejlige, glatte fjer. Den var smuk. Ganske enkelt. Meget smuk. Og fascinerende også. I hvert fald efter Annabeth's mening. Hun lo lidt. "Det var heldigt. Og så skal jeg skam nok prøve at være forsigtig. Jeg er glad for mine fingre." Hun blinkede. Igen til dem begge to. "Okay. Og ja.. Måske lo jeg en smule højt.. Det må du undskylde. Og også dig Hunter." Hun smilte til Hunter. Hun nikkede. "Det tænkte jeg nemlig nok. Og det var heldigt. Jeg vil jo nødigt være grunden til at i mister jeres bytte fuldkommen. I hvert fald uden at der er et andet i nærheden." Hun lo lidt. En latter der klingede som fine, små sølvklokker. Det var nok den bedste måde at beskrive hende latter på.. "Måske. Det ligger i mine gener.. Jeg kan ikke gøre for det." Hun smilte skævt. Det kunne hun virkelig ikke. Ren refleks. Så nikkede hun lidt. "Ja.. Jaget af. Jaget af ret så mange - hvis ikke alle af dem der bor her i lejren - Ares-børn. De.. Er ligesom ikke rigtig så glade for mig. Sådan går det når man vinder over børn med kæmpe temperament." Hun smilte lidt.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 21/6/2012, 23:03

Han smilede kort inden han nikkede ”nemlig” sagde han bare og smilede tilbage da hun smilede til ham. Hunter snappede kort ud i luften da Annabeth forsøgte at stryge hende over hovedet, men alligevel lod hun hende gøre det, Hunter lukkede kort øjnene og elskede at blive nusset med, hun var tam og rolig, selvom hun havde et temperament. Jason smilede ”du er forvirrende Hunter, du lader ellers aldrig nogen røre dig” Han grinte ”jo Ashley.. men det er så også fordi du ved jeg ikke ville tillade det” han så på sin høg der nu sendte ham et let dræberblik. Han grinte så og rystede på hovedet ”du for meget” Nogle gange glemte han at han kunne snakke med dyr som om det var mennesker, derfor havde han det også okay med hvis et bytte skulle slippe væk. Han vendte hurtigt blikket mod Annabeth igen. ”det er helt okay, du skal bare ikke prøve på noget, med hende, så længe hun får opmærksomhed, er hun blid som et lam” smilede han og grinte kort. Jason så på hende ”du syntes sikkert det virker underligt at jeg snakker med hende, når jeg ikke får noget svar tilbage som i andre ikke kan hører” Jason så på hende, han var bange for at blive stemplet som underligt fordi han kunne snakke med dyr. ”ej lad være med at tage det tungt Annabeth.. Det er et frit land” smilede han blidt og smilede kort ”du skal jo også have lov til at være her” hans latter var stadig dyrisk. ”det er også helt fint, hvad har du så fundet ud af, ud fra det du har set?” spurgte han blidt og lagde hovedet letter på skrå og lagde armene over kors et smil prydrede stadig hans læber. ”du må gerne sige hvad du har fundet ud af via de små analyser du har lavet af mig” grinte han og smilede stadig, han nakke knækkede kort, da han knækkede den, det samme gjorde hans knoer. Han kunne ikke lide at stå stille, han gik hen til et træ ”undskyld mig lige:” han sprang op og landede på en gren, elegant satte han sig på den, så ned på hende. Hellere sidde stille end et stå stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 22/6/2012, 13:23

Hun smilte bare og nikkede lidt. Hun så godt Hunter snappe ud i luften, men det gjorde hende ikke bange. Det var vel bare en af dens reflekser. Hun førte bare hånden videre op mod hendes hoved. Og så aede hun hende. Hunter havde altså virkelig en smuk fjerpragt. Hun lo lidt. "Så må jeg jo være helt speciel. Nu kan jeg bare lide dig endnu mere." Hun blinkede til Hunter og strejfede hendes næb med fingeren. Så aede hun hende igen oven på hovedet. Hun så hen på Jason igen. "Hey vent.. Ashley? Er hun din kæreste?" Hun så spørgende på ham. Hun havde faktisk mødt Ashley før.. Datteren af Hades. Hun nikkede. "Det havde jeg nu heller ikke tænkt mig.." Hun smilte lidt til ham. Et skævt smil. Så viftede hun afværgende med hånden. "Nej nej. Overhovedet ikke faktisk. Jeg kan selv nogle ting jeg ikke helt forstår. Og eftersom du er søn af Artemis giver det jo ret så god mening egentlig. Desuden har jeg altid fundet det fascinerende at kunne forstå dyr. Jeg plejer selv at være ret god til at tyde deres bevægelser og lyde, men det er jo langtfra det samme som at kunne tale med dem.." Hun smilte venligt til ham. Det var på ingen måde underligt, efter hendes mening. Men det var der jo selvfølgelig nok mange andre der syntes.. Så nikkede hun. Det skulle hun nok lade være med så.. Hun lo lidt og smilte snedigt. "Hmm. Burde jeg ikke holde de informationer for mig selv?" Hun lo. Så sprang han op i et træ. Hun tog fat i en ret tyk gren i det samme træ og svingede sig op på den. Hun satte sig elegant ned på den og smilte. "Du er hurtig. Meget hurtig. Og stærk. Du er lydløs. Du kan åbenbart også springe meget højt. Min vurdering er at du vil være en farlig modstander. Så jeg må jo bare sørge for ikke at blive uvenner med dig, ikke sandt?" Hun smilte skævt. Men hun havde nu også nogle triks i ærmet..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 22/6/2012, 17:00

Jason så på hende og smilede kort, han kunne se Hunter nød at blive kælet med, selvfølgelig gjorde hun det Hunter var simpelthen bare det mest opmærksomheds krævende Jason kendte ”Du giver hende opmærksomhed, uden at tage min fra hende også. Så er hun tilfreds i hendes univers er jeg hendes, og kun hendes, ingen andre må tage mig fra hende, men ja Ashley gjorde det” Han smilede kort og nikkede ”ja Ashley og jeg er sådan da kærester, eller vi er kærester” hans stemme var fuld af kærlighed, da han snakkede om Ashley. Jason så på hende og smilede kort. Jason smilede over Hunter ”det er godt, så længe du bare passer på ikke at drille hende”.. Så bliver hun ved med at være glad, og lader dig nusse med hende” Sagde han og grinte kort og så ned. ”Jeg er faktisk ret glad for at høre du ikke syntes det er mærkeligt?.. Det er jeg faktisk glad for, ja måske er det naturligt for os der er børn af Artemis” smilede han og så med hende han grinte kort, fok stirre som regel bare underligt, når man snakker med nogen, der ikke kan svare tilbage, eller de svare andre hører det bare ikke Smilede han og grinte kort over sig selv. ”det er da fascinerende at du kan tyde dyr på den måde, men ja det er ikke det samme som at kunne snakke og forstå dem det er rigtigt, men det er da tæt på og vildt alligevel” sagde han og smilede kort. ”hvilke ting som for eksempel, som et lille dyr var han nysgerrig, han så på hende med et nysgerrigt og undrende blik. Der var mange dyriske træk over ham når man så virkeligt godt efter. Men det skyldtes hans fortid. ”nej det skal du ikke når det vedrører mig” sagde han og smilede og lagde hovedet på skrå over hende, smilende så han ned på hende, da hun kom op i træet til ham, han smilede og nikkede ”jeg vil ikke kalde mig selv stærk, og sådan, jeg har bare en speciel måde at træne på, det gør mig lidt unik” Sagde han og smilede over sig selv. ”jeg er ikke farlig, jeg har dog alligevel skjult det bedste til sidst” sagde han og smilede ”det er det mest fornuftige under jagt” sagde han så og nikkede så ”det er ikke godt at ønske mig som fjende” sagde han bare og smilede kort og grinte ”men det må heller ikke være fedt at have dig som fjende*Jason så på hende og smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 26/6/2012, 13:23

Annabeth kunne faktisk meget godt lide denne fyr. Jason. Han virkede ret venlig og samtidig som en der ikke var bange for at forsvare sig selv, når det gjaldt. Det var lidt ligesom Annabeth selv, egentlig.. Hun smilte til ham. "Nå.. Men jeg er da glad for at hun virker til at kunne lide mig." Hun smilte oprigtigt. Dyr kunne fornemme ting. Mange ting. Og hvis de kunne lide en person måtte der vel være et eller andet godt ved den person.. Ikke sandt? Hun kiggede på Jason da han snakkede om Ashley og hans forhold til hende. Hans stemme var så fuld af kærlighed at det fik hende til at tænke på Darren. Hun elskede virkelig Darren. Lød hendes stemme mon også sådan når hun snakkede om ham? Altså når Annabeth snakkede om Darren.. Og det kunne vel egentlig meget vel være at den gjorde det.. For bare tanken om ham gjorde hende helt glad. Tanken om hans smukke, blå øjne, der skinnede som iskrystaller. Tanken om hans dejlige og altid glade smil, der til enhver tid kunne få hende i bedre humør. Tanken om ham. Alt ved ham var helt fantastisk, efter hendes mening. Hun blev revet ud af sine tanker om Darren ved det næste han sagde. Hun lo også en smule. "Det skal jeg skam nok lade være med. Jeg vil jo helst gerne beholde mine fingre, ikke?" Hun smilte og blinkede kort til ham. Hendes tonefald var en smule drillende. Men ikke fordi hun ville drille Hunter. Hun nussede hende stadig oppe på hovedet. Hun smilte. "Jamen så er jeg da glad for at du er glad for det." Hun lo lidt. "For jeg synes egentlig mest af alt at det er virkelig fascinerende.." Hun så på ham og man kunne se på hende at hun talte fuldkommen sandt. Hun trak lidt på skuldrene.. "Ja.. Det er vel fint nok. Men jeg er nu ret sikker på at det er på grund af min mor. Hun er jo trods alt Gudinden for Visdom, ikke sandt?" Hun smilte lidt. Hun så aldrig sin mor. Men sådan var det jo for næsten alle Halvguder og Halvgudinder. Hun smilte lidt. "Det skal jeg skam nok lade være med så." Hun nikkede lidt. "Du er stærk. Man skal da i hvert fald have en vis styrke for at kunne bore en kniv så langt ind i et træ." Sagde hun og pegede ned mod den kniv der nu sad fast i det træ han havde kastet den ind i. Hun lo lidt. "Nej. Det er bestemt ikke godt at have mig som fjende.. Men jeg prøver da så godt jeg kan, på at holde mig ude af problemer.." Hun smilte lidt.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 26/6/2012, 16:11

Jason så på hende og smilede lidt. På en underlig måde, følte han sig tiltrukket af hende. Ikke fysisk.. eller noget.. Men af nysgerrighed, han ville vide mere om hende, lærer hende at kende, han syntes hun virkede spændende og på en måde fascinerende, han måtte lærer hende bedre at kende. Hun var venlig og forstående. Et dejligt menneske. ”Som jeg sagde, hun elsker opmærksomhed, og så længe hun får det.. Er hun en engel.. Men man kan ikke andet end at elske hende alligevel.. For hun er selvstændig,,, men kommer man for TÆT på mig, så vanker der… jeg er hendes og ingen andens” grinte han og smilede til hende. ”Hun syntes du er dejlig” sagde han og snakkede for Hunter. Han havde hørt hendes besked og grinte ”Hunter.. Jeg tror Annabeth er et lidt andet sted henne end her hos os. Han fornemmede hun var et sted i hendes egne tanker hvor hverken han eller Hunter ville kunne nå hende lige foreløbig. Han stirrede bare på hende, lod hende være i hendes egne tanker, så kunne han rejse sig og springe længere op i træet, som om han ikke vejede noget, landede på grenene uden at de knækkede. Han satte sig op af træet og smilede kort ned til Annabeth, han regnede med hun var for langt væk i hendes egne tanker til at lægge mærke til at han var kommet længere op i træet. Han stod på en af grenene og sprang så ned, landede med et blødt bump og smilede mens han så op på hende. Jason smilede bare og så op på hende og lagde hovedet lidt på skrå ”er du virkelig så langt væk” sagde han og grinte lidt mens han betragtede hende. ”hvem vil ikke gerne beholde sine fingre?” Spurgte han og smilede mens han kunne se Annabeth stadig nussede Hunters hoved. ”Jeg er glad for at du er glad for at jeg er glad for at du er fascineret af at jeg kan snakke med dyr.” grinte han og syntes det kom til at lyde underligt, at han fik sagt det på den måde. Jason rystede kort på hovedet og grinte forsat en smule. ”Syntes du det er Fascinerende at jeg kan snakke med dyr?” spurgte han og smilede over et og nikkede så og smilede til hende, et ægte skævt smil. ”det er da sejt… Ja din mor er gudinde for visdom” sagde han ”og meget mere end bare det” tilføjede han og satte sig ned i skovbunden og så mod himlen, ”Stadig… Det er let nok at have mis som fjende hvis man ved hvordan man skal undgå mig.. Men jeg er nok ikke det bedste valg at vælge som fjende” smilede han og grinte ”det er faktisk mere teknik, måden jeg kaster på, og ja lidt styrke” sagde og fik fat på kniven og sprang op i træet igen og så på hende. ”Nej det er dumt at have en fjende, og især når personen er datter af Athene” grinte han og smilede over hende ”det er også klogt at gøre, hvor var du henne for sådan cirka tolv år siden, da jeg havde brug for sådan et råd” sagde han og smilede. Han stivnede lidt kort efter, han var kommet til at tale over sig, hvorfor gjorde han det. Måske fordi han vidste han kunne stole på hende, men han vidste ikke hvordan han vidste det. ”Bare glem det sidste jeg sagde, jeg har klaret mig fint, og sidder her i et stykke” sagde han hurtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 27/6/2012, 15:29

Annabeth smilte. "Hun er i hvert fald både skøn og smuk!" Så hørte hun det næste han sagde. Hun lo lidt. "Mange tak Hunter. Du er også dejlig." Hun smilte til Hunter imens hun aede hende videre. Hun anede let hvad han sagde om at hun var et andet sted henne end hos dem. Og det var vel også rigtigt nok. Hun var hos Darren. Hun kunne ikke rive sig løs fra alle de minder hun havde om ham. Hver gang han havde smilt til hende. Hver gang hun havde set det dejlige glimt i hans øjne der var så fyldt med livsglæde. Hver gang hun havde sneget sig ud om natten for at mødes med ham imod hendes stedmor's regler. Imod hendes stedmor's forbud. Hun havde hadet Darren. Eller som hun selv ville have sagt det: 'Jeg bryder mig ikke om den knægt. Og jeg forbyder dig nogensinde at snakke med ham, være sammen med ham, eller i dert hele taget se på ham, igen!' Annabeth havde råbt af hende men havde til sidst hidset sig ned og bare nikket. 'Det skal jeg nok lade være med..' Hun havde prøvet at få det til at lyde så ærligt som overhovedet muligt. Men som om hun nogensinde ville gøre som hendes stedmor sagde. I hvert fald når det lige kom til det punkt. Altså Darren og hendes forbud imod alt der havde noget med ham at gøre. Så i stedet havde hun sneget sig ud gennem sit vindue næsten hver evig eneste nat for at se ham. Hvordan skulle hun måske også have undværet ham?! Hun elskede ham jo. Men det forstod hendes stedmor ikke. Og hvis hun havde sagt det til hende så... Ja. Annabeth kunne lige forestille sig hendes stedmor's udtryk i ansigtet hvis hun fortalte hende det. Arrigt, rasende og fuld af afsky. Både til hende og til Darren. Hun kunne endda høre for sig hvordan hun ville sige: 'Du hvad?! Er du forelsket i den knægt! Den... Annabeth. Du har bragt skam over hele denne familie! Sådan at elske en eller anden forældreløs knægt!' Selvom Darren havde sin far snakkede han aldrig med ham. Det vidste Annabeth udmærket godt. Og hun vidste også at hun ikke skulle snakke med ham om ham. For hun ville ikke gøre ham ked af det. Det var faktisk noget af det sidste hun havde lyst til.. Nu var det så at hun blev revet tilbage til den virkelige verden af Jason og hans stemme. "Undskyld.. Jeg tænkte lige på én.." Hun smilte en smule undskyldende til ham. Hun lo lidt. "Jamen det er jeg da glad for at du er glad for, at jeg er glad for.. Eller noget.." Hun gjorde lidt halvstore øjne og kunne ikke lade være med at grine en smule igen. Det gav virkelig ingen mening mere.. Hun nikkede. "Meget fascinerende. Det er en god gave at have..!" Hun smilte venligt. Så betragtede hun ham lidt. Hun ventede lige for at se om han mon ville komme op i træet igen. Og ellers kunne hun sagtens hoppe ned til ham uden at komme til skade. Hun var meget elegant i sine bevægelser og landede stort set altid på benene. Ligesom en kat, faktisk.. Hun nikkede. "Ja. Ret meget egentlig.." Hun smilte lidt ved tanken om sin mor. Hun elskede alt det hun stod for. Og hun ville virkelig ønske at Guder og Gudinder måtte se sine børn. For hun gad da godt se noget mere til sin mor.. Hun så ham komme op i træet igen og besluttede sig for at det nok var meget godt at hun var blevet siddende. Hun lo lidt. "Ja.. Men nu er mange af mine søskende nu også enten næsten lige så gode i kamp som mig, eller lige så gode som mig.." Hun smilte venligt. Og det var nu også rigtigt nok. Men hun mente ikke at der var nogen der var bedre end hende. Højst lige så gode.. Ben havde vundet over hende to gange - mente hun nok - men hun havde vundet over ham mindst tre gange.. Hun smilte lidt og så en smule bekymret på ham. "Der var jeg vel i Florida gætter jeg på.. Hvad skete der da for tolv år siden?" Hun så ham stivne. Hun lagde hånden på hans skulder. "Hvis det er noget du ikke vil snakke om, er det helt fint, men du bør vide at jeg er god til at lytte. Du er mere end velkommen til at komme til mig hvis du på et tidspunkt har brug for en at snakke med.." Hun smilte opmuntrende. Og hun mente hvert et ord. Hun var egentlig ret så venlig. På trods af livet sammen med hendes 'onde stedmor'.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 27/6/2012, 22:50

Jason kunne se hendes smil og nikkede ”ja det er hun.. Men det er heller ikke svært at holde hende sådan, hun er en kælepot og elsker at blive nusset og pusset om” smilede han og betragtede Annabeth en smule. En lille dyrisk latter smuttede over hans læber ”Se Hunter… Hun kan godt lide dig vil give dig opmærksomhed, og så endda uden at tage min fulde opmærksomhed fra dig” Grinte han og betragtede Hunter. Da han vendte blikket mod Annabeth igen smilede han lidt, det var tydeligt hun var helt væk, og han var glad for han ikke kunne læse andres tanker, for han vidste ikke om han ville vide hvad hun tænkte, men alligevel kunne han fornemme hendes følelser over hendes tanker, han kunne nærmest mærke hendes lykke, og glæde. Han kunne fornemme hendes følelser, noget af det at være dyrisk og lære at forstå dem, at leve som dem, når man ikke var på opgaver for de verse bander og kriminelle rundt om i USA. Han var egentlig ligeglad, med hvad han havde gjort før, Ashley havde hjulpet på det. Hun havde hjulpet ham med at forstå at det ikke var hvad han havde gjort, men hvad han gjorde der betød noget, de valg han traf. Han elskede hende, og smilede lidt bare ved tanken om hende. Nok havde han taget andre menneskers liv, men aldrig uden et offer fra dem, han kunne ikke fatte det hele der var sket siden han kom til lejren, han havde fundet sig selv. Fundet Ashley. Som betød så ufattelig meget for ham, at det var svært at beskrive for ham, han følte han ikke kunne leve uden hende. Det var svært at forstå at han kunne være så afhængelig og tiltrukket af et menneske.. Eller halvgud.. Han var jo van til at omgås dyr, og enkelte mennesker når han lige var i klædt sin sorte dragt som han plejede at bruge så han ikke ville kunne genkendes. Når han gik på gaden. Han tænkte en gang i mellem tilbage, på en måde savnede han det liv han havde der. Det at kunne se andre mennesker i øjnene efter en pil eller en kugle havde gennemboret dem, se den sidste rast af liv sive ud, Han kunne ikke lade være ved at smile over det, han nød bare at tænke, det var bare det han var født til med dyr, men det virkede på samme måde med mennesker. Han var måske lidt forvirret, men alligevel ikke, det lå jo i hans natur, så hvorfor skulle han ikke nyde en jagt uanset hvad offeret var. ”tænkte på en der betyder meget for dig tror jeg” sagde han og smilede lidt inden han blinkede til hende, han kunne ikke skjule han, at han havde kunnet fornemme hendes følelser ”du var i hvert fald lykkelig og glad” sagde han bare og smilede skævt. Jason grinte og betragtede hende ”ja det giver ingen mening mere vel” grinte han og så på hende, han smilede og så op mod himlen og fik Hunter til at flyve igen *Jeg vil gerne have du flyver lidt, strejker vingerne en smule* Hunter fløj da han var færdig med at snakke via sindet med hende. ”Mange tak.. Det er det nemlig når det kommer til stykket” Sagde han og smilede til hende og lagde hovedet lidt på skrå og nikkede. Jason sad på grenen igen som han havde siddet på inden han begyndte at kravle omkring i træet. ”ja det er da fascinerende” sagde han og grinte lidt over sig selv. ”Jeg vil gerne tro at sine søskende også er gode i kamp, men i tænker vel over hvordan i vil angribe modstanderen studere hans eller hendes træk inden i angriber og ser efter hans svage punkter” sagde han og så på hende for at se om han fik ret på det han sagde. ”er man bare en smule selvglad?” spurgte han og grinte kort og smilede lidt ”ej det er helt okay at have det på den måde.. ligesom jeg syntes jeg er den bedste med bue og pil, og den bedste i kamp, hvis man ser å mit skjulte talent” sagde han og smilede lidt ”det tror jeg også, men nu ved jeg ikke hvad du lavede før du kom til lejren, eller noget om dig overhovedet” Sagde han og smilede så en smule. ”Det er okay, jeg har bare svært ved at snakke om min fortid… Ashley er den eneste der ved noget om mig overhovedet” det mente han godt han kunne sige uden at der skete noget, og uden at han talte over sig ”jeg tror dig, og jeg takker virkelig mange gange Annabeth” sagde han og smilede til hende. ”jeg fortæller det når jeg kan og er klar” hviskede han og så på hende. Han kunne virkelig godt lide hende, mest på grund af han vidste han kunne stole på hende, han kunne fornemme det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 2/7/2012, 00:16

Annabeth nikkede. "Det er så sandelig også dejligt.." Hun smilte stort. Hun lo også lidt. Men hvis hendes latter mindede om noget som helst dyr var det enten en eller anden sangfugl, eller en kats spinden. Dog hældede det nok mest til en sangfugl.. Hun faldt ind i alle sine tanker og minder om Darren. Og da hun først kom ud af dem igen og fik undskyldt, hørte hun nu svaret. Hun mærkede en svag rødmen brede sig på hendes kinder. Var hun virkelig så let at gennemskue? Eller var alle folk bare det når det kom til kærlighed og forelskelse? Det var ikke til at sige. Men det kunne vel også være lidt ligemeget.. Hun måtte jo egentlig bare prøve at holde lidt mere lav profil. Ikke fordi hun havde noget problem med at folk vidste at hun var forelsket eller noget.. Men.. Hun frygtede lidt hvad hendes 'fjender' mon kunne finde på at gøre ved Darren hvis de hørte at hun elskede ham. Aresbørnene havde det jo også med ikke at kunne holde sig tilbage. Og der måtte ikke ske Darren noget! Det ville hun under ingen omstændigheder tillade! Sådan var det nu engang bare. Og hun ændrede ikke mening. Hun prøvede at dække sin svage rødmen med et skævt smil. "Er det virkelig så tydeligt?" Hun nikkede. "Og ja. Han gør mig i hvert fald helt klart både lykkelig og glad. Selv bare tankerne om ham kan få mig til at smile.." Hun kiggede lidt op på himlen med et drømmende og meget kærligt smil om læberne. Hun elskede ham virkelig. Og det var der så absolut intet der kunne lave om på. Hun lo og rystede på hovedet. Nej. Det gav ikke rigtig nogen mening mere.. Så nikkede hun. "Helt bestemt." Hun så ham få Hunter til at flyve og imens betragtede hun Hunter med venlige og blide øjne. Så kiggede hun endnu en gang på Jason og nikkede bekræftende. "Det er jo det smarteste at gøre hvis man skal vinde en kamp, ikke sandt?" Hun smilte venligt til ham. Så lo hun lidt og trak på skuldrene. "Det er man måske nok, en smule.." Hun blinkede. Så lo hun igen. Hun smilte venligt. "Jamen du er da mere end velkommen til at spørge hvis der er noget du vil vide." Hun syntes at hun kunne mærke at Jason var til at stole på. Hun nikkede forstående. "Det kan jeg skam godt forstå.. Jeg kender det godt.." Hun smilte endnu en gang venligt og imødekommende. "Tag alt den tid du behøver." Sagde hun venligt.

//Ingen krea.. D:
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 2/7/2012, 01:01

Jason kunne ikke holde en latter tilbage ”men jeg tror nu ikke du ville kunne få mig til at pusse og nusse om dig” sagde han drillende og smilede til hende, han lagde hovedet på skrå, lyttede bare til hendes latter og kunne faktisk godt lide den, han rystede på hovedet af sig selv, *Tag dig sammen lidt okay* Da han kom tilbage til sig selv så han at hun var ved at forsvinde ind i sine tanker igen, endnu en gang smilede han og grinte kort, hvor var hun dog fascinerende og underholdende på samme tid, så jordbunden og alligevel så langt væk fra virkeligheden, en underlig kombination, men hvad så, hun var da noget det kunne minde om en ven. Jason kunne se hende rødme og smilede over den, han kunne mærke varmen fra hendes kinder og smilede. Det var dejligt at mærke så mange følelser, så mange positive følelser på en gang. ”du er en fascinerende person Annabeth” sagde han bare og smilede lidt skævt, Han fulgte bare med i hendes tanker, følte hvad der skete uden at vide hvad der virkelig foregik, han dannede bare et billede og sagde hvad han troede, for det meste ramte han plet, dyriske instinkter var fornuftige i nogle situationer, han kunne se og fornemme hun kæmpede en lille kamp med sig selv ”Du kan stole på mig hvis der er noget du gerne vil dele, jeg siger det ikke til nogen eller noget… Jo Hunter, men du ved ikke hvordan hun kan være” sagde han og smilede skævt til hende hans blik var ægte og oprigtigt lige som hans ord, han hadede at have hemmeligheder for Hunter og Ashley… Men han var villig til at skjule hvis det var nødvendig, han ville ikke miste Annabeths tillid, han ville ikke miste noget der kunne komme til at minde om en ven…
”Jeg har åbne øjne og lægger mærke til sådan noget, jeg siger det ikke til nogen hvis du vil have jeg skjuler det” Sagde han blidt og smilede til hende ”Det kan jeg se på han gør… det er fascinerende og underholdende, det er dybt og intenst, det er specielt” var det eneste han sagde og nikkede kort ”minder lidt om det jeg føler når jeg er sammen med Ashley” han var kort og kontant ikke noget ventetid overhovedet. Jason kunne se hendes blik og smilede ”det er dumt at forsøge at skjule stærke følelser for mig, jeg kan fornemme dem, som hvis folk er bange for mig også og sådan, jeg ved hvis der er noget galt” sagde han bare ”det hedder intuition eller dyrisk adfærd” han smilede og grinte lidt. ”ja.. nemlig” han betragtede hende og lagde hovedet lidt tilbage. Det var underligt, at han følte sådan her, han følte sig tilpas sammen med hende, ikke sådan, men han var glad for at have mødt hende. Jason nikkede da han hørte hvad hun sagde ”det er det nemlig det er smartest, analysere sin modstander og vent på åbningen, det er strategi” sagde han og smilede til hende og lagde hovedet lidt på skrå. Jason så hun blinkede og smilede, inden han nikkede ”det er man” sagde han og grinte så lidt og sukkede kort og trak sine ben op under sig. ”fortæl mig om mig selv, fortid, hvad lavede du inden du kom til lejren” han smilede og så på hende og lagde hovedet på skrå. Han hørte hende og smilede stort ”mange tak, det skal jeg nok, jeg vil forsøge når jeg er klar til at fortælle dig det” hviskede han lavt og så ned på sine hænder der nu lå foldet sammen om hans knæ.


//Det er altså bare helt okay Very Happy så er det godt jeg måske kan hjælpe en smule Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 3/7/2012, 13:41

Annabeth så ham le og kunne ikke lade være med at le en smule med. Da hun så hørte hvad han sagde smilte hun skævt og drillende tilbage. "Det tror jeg godt lige jeg kan overkomme. Jeg har allerede en til at pusse og nusse om mig. Og han er alt hvad jeg behøver." Hun smilte igen drømmende ved tankerne om Darren. Så rystede hun på hovedet. Hun måtte altså tage og lade være med det der! Det gik ikke at hun hele tiden blev distraheret af alle mulige tanker om Darren. Hvad nu hvis det distraherede hende midt i en kamp? Det kunne rent faktisk få hende slået ihjel at hun elskede ham så meget! Hun måtte se at få styr på sine følelser. Og endnu vigtigere. Hun måtte se at få styr på sig selv. Hvis Ares-knægtene fandt ud af hvor meget hun elskede Darren, var det ikke til at vide hvad de kunne finde på at gøre mod ham. Og hvis der skete ham noget så... Det ville hun ikke kunne klare. Specielt ikke når hun vidste at det var på grund af hende. Hun lo lidt da han sagde at hun var fascinerende. Så smilte også hun en anelse skævt til ham. "Jamen tak da! Og i lige måde, Jason." Hun smilte stadig. Hendes smil var meget venligt og imødekommende. Denne Jason.. Han virkede da egentlig meget sød. Og det var som om Annabeth var på bølgelængde med ham. Hvilket jo altid var godt. Han kunne måske sagtens blive en god ven. Hun kunne egentlig også godt bruge nogle flere venner. Hun havde efterhånden fået flest fjender.. Det var hun da i hvert fald ret sikker på.. Og Ares-børnene havde jo ry for at være nogle temperamentsfulde - og tit også ondskabsfulde - børn. Præcis ligesom deres far. Ares. Krigsguden Ares.. Ares og Athene havde aldrig kommet særlig godt ud af det med hinanden. De var begge sikre på at de var bedre end den anden og det havde ledt til indbyrdes skænderier og uendelige diskussioner. De stoppede bare aldrig.. Og det fik også deres børn til automatisk at være fjender. I hvert fald oftest. Men hun var nu egentlig ret ligeglad, nu hvor hun tænkte over det.. De kunne gøre hvad end de ville. Hun trak lidt på skuldrene. "Det sætter jeg virkelig pris på, Jason. Men der er såmænd ikke noget jeg har brug for at dele. Det jeg går og tænker over.. Det er noget jeg selv bliver nødt til at forbedre.." Hun smilte venligt til ham. Det var skam ikke fordi hun ikke ville dele det med ham, men hun så ingen grund til det.. Hun nikkede taknemmeligt. "Det.. Jeg ville faktisk være glad hvis du ikke sagde det til nogen. Man ved aldrig hvad ens fjender kan finde på, vel?" Hun smilte. Det var stadig et venligt smil, men denne gang nåede det ikke helt op til hendes øjne. For i hendes øjne var der kun et lettere bekymret glimt at finde. Hun smilte lidt igen. Denne gang nåede det op til hendes øjne. For de snakkede nu om Darren. "Du elsker hende. Gør du ikke?" Hvis det mindede om hvordan Annabeth havde det, måtte han da i den grad elske hende. For man kunne ikke sige andet end at hun elskede Darren. Hun nikkede. "Jeg skal huske det. Ikke at skjule noget for dig." Hun smilte venligt til ham igen. Lidt gladere og mindre bekymret, nu hvor tankerne om hendes fjender og hvad de mon kunne finde på, var forsvundet en smule. Hun så på ham. Så kunne hun ikke lade være med at le igen. Okay. Hun var måske nok en smule selvglad. Men altså ikke sååå meget! Hun var bare meget selvsikker. Der var skam en tydelig forskel på de to ting! Hun begyndte at fortælle ham om hele hendes liv (læs baggrundshistorie på min profil) og da hun var færdig så hun stadig ud som før. Det rørte hende, men hun var efterhånden blevet mester i at skjule når hun var såret eller ked af det. Hun smilte venligt, men en anelse sørgmodigt til ham.

//Bedre? ^^'
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 10/7/2012, 12:13

Jason smilede til hende og så på hende, han grinte da han så hende le, han vidste det var på grund af ham, han rystede på hovedet og smilede til hende, han betragtede hende mens hun talte og nikkede mens hun snakkede ”Det håber jeg da, for ellers har du et lille problem hvis han ikke var nok, for du virker som om han er lidt som narko er for en narkoman ikke… Du virker helt besat og afhængig af ham, som om du har brug for at få et lille fix en gang i mellem” sagde han og smilede til hende, han betragtede hende og så hvor drømmende hun virkede han grinte over hende, hun var fascinerende og spændende. Jason betragtede hende bare og smilede lidt over hende han kunne ikke holde op med at grine og smileover hende. ”Det var da så lidt Annabeth.. Jeg takker selv” Sagde han og grinte lidt, Jason lagde hovedet på skrå inden ha betragtede himlen, ”skoven er fredfyldt… Man ligger først mærke til det når man sidder helt stille og bare lytter… Det er bare en kam det kun er det færreste der har den tålmodighed og vilje til at opdage det, hvis man sover og lever i skoven, lærer man det, og opdager alle de gaver en skov har at give, mad varme og tryghed, du finder intet sted hvor du kan være mere fri, ikke engang de vildeste kampe kan hamle op med den frihed en skov giver, og det er en skam… en skam man kun kan opleve det ved at give sig tid og slå sig løs…. Nogen gange savner jeg min fortid, det at rende rundt i byen, brug det som en kæmpe legeplads, en labyrint rende fra politiet, eller de andre der ville efter mig, på den måde holder man sig i form og teste sine evner i kamp” han mumlede sine ord og sukkede lidt, han vendte tilbage til nutiden og så på hende ”undskyld mine spring frem og tilbage, og mine emne skift, men nogen gange ar jeg bare brug for at det skal ud, jeg er ked af du skal hører på det, det kan vel være lidt træls at jeg snakkere mere med mig selv end med dem jeg er heldig med at have som selskab… Men jeg har altid været en ensom ulv… Den ensomme dreng” hans stemme blev mørk og lav, den var iskold uden følelser da han sagde det sidste. Han knyttede næverne og vendte blikket mod hende, varmen og livet i dem var væk, de var tomme, iskolde og der var intet varme eller følelser tilbage ingen genkendelse intet overhovedet ”men sådan er livet nu engang” Langsomt begyndte han at komme tilbage til sig selv, varmen vendte tilbage i hans øjne. En rystelse gik gennem ham og han smilede kort, ”hva så hvad sker der?” spurgte han roligt og smilede skævt. ”Det er helt okay, jeg forstår dig, der er nogle ting man må klare på egen hånd ikke sandt” sagde han og smilede sit varme og skæve smil, følelserne var tilbage, han var ikke en tom og kold skal han havde været i et kort øjeblik, det han havde været inden han kom til lejren, hans blik gled igen mod himlen, hans næver knyttede sig ”Gud hvor jeg elsker bare at sidde og nyde naturen, i fred og ro” sagde han lavt til sig selv ”men det er også dejligt at nyde den sammen med en anden” sagde han og vendte sin opmærksomhed mod Annabeth. Jason smilede skævt og betragtede hende bare ”Jeg siger intet til nogen hvis det er det du vil have, din hemmelighed er tryg hos mig” sagde han ”men jeg ved hvad jeg skal gøre hvis du vil kæmpe mod mig” grinte han, hvis man kendte kam ordentlig ville man vide at man ikke behøvede at frygte han ville bruge beskidte kneb, han ville hellere kæmpe en fair kamp og falde med ære end at vide med snyd, han smilede til hende og kunne se hendes bekymrede blik, han forstod hende, hvis nogen gjorde Ashley noget ville de betale prisen, han var ikke bange for at tage et andet liv, det havde han gjort så mange gange før, han var ikke bange for at skade andre, så længe intet ondt skete Ashley, om jeg elsker hende der er intet jeg elsker mere end hende, intet der betyder mere for mig end hende, hun er alt jeg har brug for, alt jeg behøver intet andet end hende, men hende i mit liv, kan jeg klare alt, der er intet der kan ændre på mine følelser for hende.” Hans stemme var lav en hvisken fuld af kærlighed, en dyb og bundløs kærlighed, hans stemme var varm og dyb selvom det kun var en hvisken. ”Det ville være en god idé ikke at skjule noget for mig Anna” smilede han blidt og lagde hovedet på skrå og smilede sit skæve smil. ”Det går dig stadig på det gør, lad være med at skjule noget Anna” smilede han ”jeg forstår dig godt, og jeg forstår dig udmærket.” han stemme var en hvisken mens han betragtede hende ”Nu må u vide lidt om mig” sagde han, han begyndte langsomt at fortælle om sig selv, han var ikke vild med det, men han prøvede så godt han kunne, stoppede dog halvejs. (læs min baggrunds historien) han så ned og lukkede sine øjne da han stoppede.


//undskyld jeg var så længe om at svare. men var på bornholm, mor sagde der var net på pladsen, men det var betalings net, hvor jeg skulle betale hvis jeg ville bruge det Very Happy//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 13/7/2012, 01:59

Annabeth daskede ham drillende på armen. Det var overhovedet ikke hårdt, og ikke noget der kunne gøre ondt på ham. "Hey! Jeg er ikke besat! Og da heller ikke fuldkommen afhængig af ham.. Jeg er bare forelsket.. Vil du måske fortælle mig at du ikke har det sådan med Ashley? For det tror jeg nemlig ikke på!" Hun smilte til ham. Så viftede hun afværgende med hånden. "Det var da så lidt." Hun smilte til ham. Det lettere skæve smil, endnu en gang. Det var nu egentlig også det smil hun brugte mest.. Hun lyttede til det han sagde og da han så undskyldte for at springe rundt i forskellige emner smilte hun bare venligt til ham. "Jeg kender det skam godt. Og nej nej da! Jeg har intet imod at høre på dine problemer. Eller hvad som helst andet. Jeg er en god lytter, og hvis du nogensinde har brug for at komme ud med noget er jeg ikke særlig svær at finde. Enten er jeg i Arenaen eller i min hytte. I hvert fald det meste af tiden.." Hun smilte til ham. Og hun mente hvert et ord. Hun var en god lytter. Og hun havde intet imod at hjælpe sine venner hvis de havde nogle problemer. Og ja. Jason kunne sagtens blive hendes ven. Hun var ret ens med ham på mange punkter, egentlig.. Og desuden kunne man jo altid bruge nogle flere venner. HUN kunne altid bruge nogle flere venner, eftersom hun jo ikke ligefrem havde synderligt mange endnu.. Hun havde efterhånden skaffet sig flere fjender og rivaler, end venner.. Hun hørte hvordan hans stemme blev helt hård og kold ved det sidste og inden hun havde nået at tænke over det, havde hun givet ham et hurtigt kram. "Men det kan jo sagtens ændre sig! Du behøver ikke være ensom. Ikke hvis du ikke vil. Jeg kunne godt bruge nogle flere venner, og du virker helt klart som en fantastisk person! Lige gyldigt hvad det nu end er du har oplevet i din fortid. For jeg kunne aldrig finde på at dømme nogen ud fra deres fortid. Aldrig!" Hun så ærligt på ham. "Jo. Nogle ting skal man bare klare på egen hånd.. Uden hjælp fra andre." Hun nikkede. Så hørte hun hvad han sagde, smilte og nikkede igen. "Ja. Naturen er fantastisk. Og så fuld af liv, ikke sandt?" Hun kiggede drømmende rundt i skoven. Her var så frit. Fredfyldt.. Hun lo. "Ja. Det kan være dejligt med selskab nogle gange!" Hun smilte og kiggede igen hen på ham.
"Tak. Det vil jeg virkelig sætte pris på. Jeg er sikker på at du forstår.. Hvis du holder så meget af Ashley, har du det vel på samme måde. Med at hun ikke må komme til skade.. Eller hvad?" Det var hun sikker på at han havde.
Hun nikkede forstående og smilte stort til ham. "Det er præcis sådan jeg har det med Darren. Han er alt hvad jeg nogensinde har ønsket mig. Alt hvad jeg nogensinde har haft brug for." Hun fik igen det lettere drømmende smil, og hendes stemme var fuld af kærlighed. En uendelig kærlighed, der var umulig at slå ihjel. Sådan havde hun det med Dare - som hun kaldte Darren for.. Og han var den absolut eneste der fik hende til at føle på den måde. Det havde han altid været.. "Okay.. Du har ret.. Det går mig lidt på.. Men jeg prøver at kommer over det.." Hun smilte svagt til ham. Hun betragtede ham mens han talte. Fortalte om hans baggrund og fortid. Og da han stoppede betragede hun ham endnu..
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 13/7/2012, 03:25

Jason mærkede hendes Dask og rystede på hovedet af hende og grinte så, ”min smertetærskel er meget høj, så selv hvis du havde slået hårdere havde jeg ikke mærket det” grinte han kort og lagde hovedet lidt på skrå og grinte så af hende igen ”nej.. nej… Man mener ikke selv man er besat og afhængig, man mener jo selv det er bare fordi jeg er forelsket, men følelser er de dyriske instinkter der har fået et navn… Tro mig, jeg går op i sådan noget, Du har brug for ham, han giver det en lykke du er vild efter, du vil virkelig gerne være sammen med ham, have så meget af ham som man kan… Nu må du ikk misforstå det… Men jeg ved hvad jeg snakker om… Jeg har det mere end sådan med Ashley, jeg vil være hvad som helst for hende, være hvem som helst, der er intet der betyder mere for mig, end hendes lykke og glæde, hendes smil er som en direkte indsprøjtning. Jeg har brug for det for at blive glad, for at føle mig klar til noget som helst.” hans stemme var dyb, dyrisk, men alt den kærlighed, den uendeligt dybe kærlighed der lå bagved, var til at smage og føle på, han elskede Ashley, han elskede alt ved hende, følte sig hel sammen med hende. Han så på hendes hånd, i en ren refleks da han så det som endnu et dask, greb han den lyn hurtigt, han slap den hurtigt igen og så på hende, og var ved at kvæles i et grin, han kunne ikke lade være med at grine eller reagere på små bevægelser omkring ham, et helvede men han kunne jo ikke gøre for det. ”der er rimelig mange problemer, det kommer til at tage lang tid hvis du vil høre dem alle sammen, og også min baggrunds historie.” Sagde han og smilede lidt og lagde hovedet lidt tilbage og lukkede sine øjne i. ”Ja.. Venner er altid gode at have en masse af, men det er ikke alle der ved hvordan de skal få dem vel.” han så på hende, og mærkede så hendes arme om sig, han rystede kort, af overraskelse, han gengældte kort krammet og betragtede hende bare og lukkede hans øjne igen og nød at være omgivet af en venlig sjæl for en gangs skyld, han ville med glæde kalde Annabeth for en veninde, hun lignede ham, og hun var rar at være sammen med, hun fik ham til at falde til ro, slappe af, ikke nær så meget som Ashley påvirkede ham, men Annabeth kunne også hjælpe ham, på måder han ikke forstod, han ville ikke sige det, for han følte virkelig han kunne fortælle hende alt. Han var glad for det, han følte sig forbundet til hende, ikke nært forbundet, intet i forhold til hans og Ashleys bånd, eller det bånd han havde til Hunter. Miranda, Annabeth mindede ham om hans ”storesøster” og bedste veninde, derfor følte hans sig knyttet til hende allerede, Hun ville hjælpe ham uanset hans baggrund uanset hvor mange han havde bragt til livs, derfor følte han sig tæt forbundet med hende, han var taknemlig over det, men ville ikke sige det højt, han var bange for det skulle misforstås. ”Tak, det var det jeg trængte til at opleve, en der er ligesom Ashley og Miranda angående min fortid, og det giver du mig, det er jeg dig taknemlig for Anna” sagde han og så på hende, han betragtede hende og smilede lidt, et smil der var varmt og glad, hans øjne smilede og strålede også de grønne safirer der var placeret i hans øjne. Jason hørte hende og så offensivt på hende ”intet må ske hende, ingen må rører hende, ingen må skade hende, hvis de så meget som prøver, skal de smage et af mine våben, og der er intet der kan redde dem, jeg har aldrig misset et bytte, jeg virkelig inderligt har ønsket at fange.” sagde han og smilede skævt og dyrisk igen en knurren rumlede i hans bryst. ”hey, hvis jeg kunne hjælpe ville jeg med glæde forsøge, men jeg ved ikke… jeg ved ikke hvad jeg skulle være i stand til at gøre vel” hans stemme var normal igen, en lille dyrisk latter grinte lidt og smilede så igen, han strakte sig og fik fat i grenen over dem, og løftede sig selv op på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 13/7/2012, 05:11

Annabeth lo. "Det var nu altså heller ikke meningen at det skulle gøre ondt. Bare et venligt dask.." Hun blinkede drillende til ham. Hun trak lidt på skuldrene da han sagde at det nok ville tage lang tid hvis han skulle fortælle hende om alle hans problemer plus hans baggrundshistorie. "Det er skam helt okay. Jeg har massere af tid." Hun smilte skævt til ham. Og det havde hun skam. Hun kunne godt vente et stykke tid før hun behøvede at komme tilbage til alle Ares' børn..
"Derfor hjælper jeg dig! Jeg vil med glæde være din veninde!" Hun smilte stort til ham. Og det passede skam helt fuldstændig. Hun følte sig ligesom totalt på bølgelængde med Jason. Som om de var næsten helt ens. I hvert fald på mange punkter..
Hun trak på skuldrene. "Selvfølgelig.. Jeg er bare glad for at kunne hjælpe dig.. Du kan altid bare sige til." Hun smilte venligt og varmt til ham. Hun mærkede ham kramme hende tilbage og trak sig derefter væk. Hun nikkede. Hun havde det på samme måde. Måske kunne man have sagt det på en lille smule mindre voldelig måde, men alligevel. Det gjorde hende nu ikke noget, overhovedet. Hun kendte kun følelsen alt for godt! Hun ville for alt i verden beskytte Darren. Til det allersidste! Hun betragtede ham lidt.. Så trak hun igen på skuldrene. Uden at svare denne gang. Da han begyndte at springe rundt igen kunne hun ikke lade være med at grine lidt. "Sig mig, Jason, kan du overhovedet sidde stille?" Hun blinkede en smule drillende. "Du bevæger dig jo hele tiden!" Hun smilte til ham.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734
Join date : 26/02/12
Bosted : Athene-hytten, Halvblodslejren

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 13/7/2012, 17:49

Jason Grinte og smilede til hende ”det ved jeg godt det ikke var meningen det skulle gøre ondt, jeg ville også have forventet mere af dig hvis det var” sagde han og smilede til hende, han så hun blinkede drillende og smilede over det, kort efter rystede han på hovedet mens han grinte han kunne ikke lade være med det. Han så hun trak på skuldrende og smilede lidt, hvordan skulle han få spurgt om hun kendte noget til hans fortid, men det burde ikke være umuligt, han havde lavet en del ballade rundt omkring i de store byer, men han blev bare kaldt noget andet end sit navn, han havde selv fundet på det og syntes det lød mystisk og skræmmende på samme tid, men han elskede det alligevel. ”Det er godt du har masser af tid… Jeg kan ligeså godt få spurgt med det samme Kender du noget til Døden Fra Chicago?” spurgte han og så hende ind i øjnene, et blik der søgte efter løgn og sandhed han betragtede hendes øjne samtidig med at han søgte.

”Det er jeg glad før at høre Anna” sagde han og smilede da han hørte hvad hun sagde ”Så har jeg fået en ny veninde, gik på jagt for underholdning, og nu sidder jeg her med en lidt for sej pige” sagde han og smilte, hans blik gled gennem skoven. Han kunne virkelig godt lide hende, de var så ens, og alligevel forskellige. Det var rart til en afveksling, han nød det virkelig.

Jasone opfangede hendes bevægelse og smilede lidt over hende ”det er jeg virkelig taknemlig for Anna” sagde han og nikkede ”jeg skal nok sige til” han kunne se hendes varme smil. Jason slap hende hurtigt da hun trak sig væk ”undskyld, det føltes bare som at være hjemme igen” sagde han så på hende ”jeg er ikke just van til at få kram” han smilede lidt skævt og lagde hovedet lidt til side og så ud i mod skoven han knyttede næverne og så på hende da han havde snakket færdig, han kunne se på hende hun havde det på samme måde, han havde ikke tænkt over at han havde sagt det på en lidt mere voldelig måde. Han grinte da hun spurgte, han så ned på hende ”Jo jeg kan godt sidde stille… Men det var nu fordi jeg hørte noget… Tror du jeg kan ramme vildsvinet der kommer denne vej, to hundrede meter fra nord?” spurgte han og lagde en pil på buen ”I første forsøg altså” smilede han lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum