Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan

År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hunt and talk ~Annabeth

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Annabeth 13/7/2012, 23:03

Annabeth lo lidt sammen med ham. Så kiggede hun igen ud over skoven imens hun trak en smule på skuldrene. "Jeg kan skam også sagtens slå meget hårdt hvis det er det der skal til.." Hun smilte skævt og kiggede på ham igen. "Mmmh. Og øhm.. Døden Fra Chicago? Jeg har vist hørt navnet før.. Men jeg ved ikke hvor jeg kender det fra eller hvem det er.. Hvis det er det du tænker på..?" Hun så en anelse spørgende på ham. Hun havde vist nok hørt hendes stedmor snakke med nogle af sine nærmeste veninder om det. Eller som Annabeth havde kaldt dm: Sladderflokken. Nogle gange havde hun skam også kaldt dem for langt værre ting, men det gjorde hun selvfølgelig ikke når hverken de eller hendes stedmor hørte det. Eller.. Havde hørt det..

Hun smilte. "Jeg er glad for at høre at du er glad for at høre det." Hun kom til at tænke på den sætning de lavede før der ikke gav nogen som helst mening og kunne ikke lade være med at le en smule. "Okay. Lad os nu ikke lave en komplet meningsløs sætning igen, vel?" Hun blinkede drillende til ham. Så lo hun af det han sagde. "Sammen med en lidt for sej pige? Haha!" Hun smilte. Okay. Halvt smilte, halvt lo. Men det var nu altså vildt rart at være her i den fredlige skov, sammen med Jason. Han mindede meget om hende på mange punkter. Men samtidig var han anderledes.

Annabeth nikkede og trak en lille smule på skuldrene. "Det er jeg glad for at høre. Jeg er glad for at kunne hjælpe. Og få en ven ud af det!" Hun blinkede til ham og lo lidt. Så smilte hun. Endnu en gang var det hendes lettere skæve smil. Hun smilte til ham da hun havde trukket sig væk. "Det skal du skam ikke undskylde for! Og du skal bare sige til hvis du har brug for et kram. Når som helst. Jeg skal nok love at være meget generøs, når det kommer til det punkt." Hun smilte drillende til ham. Men hun mente det skam fuldkommen. Hvis han havde brug for et kram var hun her. Og hun var en meget loyal ven. Meget! Det kunne godt nok godt tage en smule slid for at komme helt igennem og ind under hendes hud, men når man først havde gjort det.. Så.. Så var hun der for en. For evigt. Hun lo lidt. "Det kan du sikkert. Jeg har på fornemmelsen at du kan stort set hvad du vil.." Hun smilte til ham.
Annabeth
Annabeth
Vejleder

Fulde navn : Annabeth Tara Silverblade
Alder : 28
Antal indlæg : 734

http://daemonernes-by.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Hunt and talk  ~Annabeth - Page 2 Empty Sv: Hunt and talk ~Annabeth

Indlæg af Gæst 14/7/2012, 15:47

Jason hørte hun lo og smilede så, han forsatte lidt og så hun så kiggede ud over skoven og at hun så trak på skuldrende han smilede lidt og nikkede til hendes ord ”jeg tvivler ikke på dig, altså, det er ikke fordi vi skal konkurrere for du skjuler sikkert mere end det ser ud til, du er en bog, og tro kun lige jeg er nået forbi for teksten, jeg tror du gemmer på langt flere ting… Ting der er vigtige, ting der er underholdende, og sørgelige ting, du er en roman der passer til alle former, nogle ting er bare sværere at forstå for andre, men jeg vil prøvet at forstå dig så godt jeg kan” sagde han og smilede lidt til hende, smilet var varmt og venligt, han så så tilbage mod skoven og lukkede øjnene, han mente hvad han sagde, hun var en spændende person, hvis hun havde været en bog, ville han lære den forfra og bagfra, så han kunne den uden ad, han var virkelig fascineret af hende, noget han ikke havde oplevet så tit at det var så slemt, men i dette tilfælde var slemt godt. ”Han var meget i nyhederne og aviserne… Han lavede en masse ballade, drab, indbrud, men han forsvandt sporløst efter hver forbrydelse, efterlod ingen spor, og ved ofrene manglede hjertet” han så på hende og smilede lidt ”du ved selvfølgelig godt hvem det er… Eller det burde du vide” hans stemme var blevet mystisk og gådefuld ”han er meget omtalt i aviserne og tv’et” sagde han og smilede så igen. ”en slags superskurk bare uden en helt til at stoppe ham.” igen var hans stemme rolig og normal igen.

”Nej, nu begynder du ikke igen… Det ender bare som før hvis jeg går med på den, men jeg er glad for at hører det,” sagde han og smilede til hende og rystede kort på hovedet over hende ”jo det er en aftale ikke flere sætninger der ikke giver mening for nogen af os” sagde han og grinte han nikkede og rystede kort, en rystelse der gik gennem hele hans krop, han tog en dyb indånding og smilede så til hende, da hun blinkede drillende til ham så han opgivende på hende. ”ja en lidt for sej pige, hvor mange Ares sønner var det ikke lige du ”nedlagde” som sådan og så er det lige meget om man er datter af Athene eller om man er datter af en anden gud, så er man sej” sagde han helt oprigtigt og smilede til hende, han kunne egentlig godt lide hendes smil, han blev varm, men der skulle heller ikke noget til efter han havde lært Ashley at kende, for inden han mødte hende, ja der havde han jo kun levet i mørke, og varme følelser som venlighed og glæde var en sjælden ting i hans liv, den eneste der faktisk havde vist ham lignende følelser var Miranda men det føltes som så lang tid siden nu, Ashley var den der var kommet gennem den kolde og hårde mur rundt om ham, og nu kom de varme følelser som tæpper og lagde sig om ham, og påvirkede ham. Han nød at sidde i Annabeths selskab, han klingede virkelig godt sammen med hende, og det var han virkelig glad for.

Jason så hun så nikkede og trak på hendes skuldre, han sad og lyttede til hende og smilede lidt skævt ”det er godt at høre du er glad for det, Jeg er også meget glad for du kan hjælpe. Og ja at vi har fået et venskab ud af det” smilede han, han kunne ikke lade være med at smile hver gang hun blinkede, igen fik hendes smil am til at føle sig varm. Han så på hende og lyttede til hende, han nikkede og smilede til hende ”jeg syntes nu jeg skulle undskylde, det virkede som om jeg overraskede dig ved at jeg gengældte det” sagde han og smilede lidt skævt ”Jeg skal nok sige til hvis jeg har brug for det Anna” sagde han blidt og venligt ”det kommer nok helt sikkert, hvis du stadig gerne vil høre om mit liv” mumlede han og så ned, han var selv en loyal ven, han var ikke sådan til at slippe af med igen, da han var dyrisk, gjorde det ham bare mere loyal, hvis man var god ved ham, var han god ved andre, derimod hvis man truede ham eller irriterede ham, og pissede ham af, skulle man ikke vente længe før det kom tilbage igen, han var ikke bange for at opsøge en kamp. Han smilede lidt igen for sig selv, Da han så på hende smilede han og lagde hovedet på skrå da han hørte hendes ord. ”Nej jeg kan ikke alt hvad jeg vil, eller okay det kan jeg” sagde han og tænkte på han også kunne ”flyve” ved at dele sind med Hunter, på samme måde var det med at leve under vand, han kunne hvad han ville. Han spændte buen og stirrede igen ind i skoven. Nu kunne han også fornemme vildsvinet der kom nærmere han tog sigte og smilede for sig selv, et dyrisk og koldt smil.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum