Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Meeting -Felicia Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Meeting -Felicia Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Meeting -Felicia Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Meeting -Felicia Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Meeting -Felicia Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Meeting -Felicia Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Meeting -Felicia Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Meeting -Felicia Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Meeting -Felicia Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Meeting -Felicia

Go down

Meeting -Felicia Empty Meeting -Felicia

Indlæg af Gæst 23/4/2013, 21:14

Tid: 17:00
Sted: skoven
Omgivelser: træer!
Vejr: overskyet, med en blid vind
Dag:torsdag
Årstid: kold forår
Påklædning: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3rjZHujPDzMlC2xsQal_QbXiWrhgp2bCh0D-32hqlffuiv0Et

Det var køligt. Vinden var blid, og ikke spor hård som den normalt var. Yoona, som var klar over at hun ikke skulle være ude i skoven, fordi hun fik andre ordre fra hendes andre halvsøskende. Yoona gik rundt i skoven alene, og nød at være det. Nogle foretrak at gå sammen. Andre som Yoona ville være "forever alone". Yoona er en loner, og hun har aldrig været meget social. Hun hader at starte/føre lange samtaler, som endte med at hun eller personen hun talte med, forlod uden at sige et ord.
Stilleheden, som er det smukkeste Yoona ved, og som det eneste hun faktisk holdt af udover familie og nogle få venner. *Bare der altid kunne være så stille*, tænkte Yoona. Hun stod med hænderne i lommerne, og kiggede op mod himle, som var overskyet og grå. Yoona lukket øjnene nogle små sekunder. *Bare jeg kunne stå her og nyde mit liv*
En lille stråle af lys ramte hendes øjne. Solen var så småt ved at arbejde sig igennem skyerne. Hun knejsede med hovedet, som var så småt med at vænne sig til den lille stribe af sol, men så forsvandt igen. *Og det ville bare aldrig vare evigt!*
Intet ville holde evigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum