Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

2 deltagere

Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 21/12/2011, 21:21

Tid: Omkring klokken 10-12 stykker
Sted: Arenaen
Omgivelser: De ting der nu er i arenaens område?
Vejr: Solskin, forårs vejr
Årstid: Forår
Påklædning: Har samme skjorte på som på billedet, og så bare nogle lårkorte cowboy shorts

Hvad var det der var sket? Passede det virkelig? Alle myterne om de græske guder, og deres børn med de dødelige? Og i så fald, hvorfor lige hende? Anxiety var så forvirret. Alt det der var sket inden for det sidste døgn var jo helt ufatteligt. Det ene øjeblik var hun på vej hjem til sin ven, det næste... Uhyret...
*Nej* Hun rystede på hovedet. Hun skulle ikke tænke på det nu. Nu var hun jo her, i sikkerhed, der var intet at bekymre sig om længere. Et suk undslap hendes læber da hun lod sine fødder bære hende hen hvorend de ville.
Det var ikke gået op for hende hvor hun var på vej hen, før hun var der. Hun vågnede op fra sin lille tanke verden og så op på døren. Døren der førte ind til arenaen, skulle hun gå derind? Ja hvorfor ikke. Det kunne være sjovt at se de andre på lejren mente hun.
Et hurtigt kast med hovedet for at kunne se for pandehåret inden hun åbnede døren ind til arenaen. En masse lyde kom derinde fra, men det var ikke dét Anxiety tænkte på. Hun så rundt på alle de andre, overvejede hvem de mon havde som forældre, hvilke krafter de forskellige indeholdt. Det var så spændende det her sted!
Hun sukkede. Trådte indenfor og lukkede døren bag sig. Hendes blik gled langsomt og analyserende hen over de tilstedeværende imens hun prøvede at indprente sig hver evig eneste teknik de alle sammen brugte, det kunne blive nyttigt en dag måske?

//Håber det er okay, har virkelig ingen krea... --'
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 21/12/2011, 22:53

// det er helt okay. Håber du synes det jeg skriver er okay


Elena var inde i arenaen og kæmpede mod en dreng. Hun havde et sværd og et skjold i hænderne og hun kæmpede med stor kraft og styrke. Man kunne høre lyden af sværd og nogle kamp lyde som folk kom med et par gange. Elena slog sin modstaner i gulvet men sårede ham ikke. Hun hjalp ham op igen og takkede for den gode kamp de havde. Men hun var sikker på at han sikkert ville skamme sig over at blive slået af en pige resten af hans liv.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 21/12/2011, 23:14

Anxietys blik faldt på to der sloges, en dreng og en pige. Hun kiggede beundrende på dem, men kun på grund af deres tekniker. Hendes blik gled videre og hun gik hen og satte sig på en skammel. Hun sukkede lavt og så rundt på de kæmpende. Ikke synderlig interessant hvis du spurgte Anxiety. Hendes blik gled igen hen på pigen og drengen og nåede det lige i tids nok til at se pigen vinde over drengen. Hun smilede svagt over synet og rettede sig lidt op. Måske skulle hun tage kontakt til pigen? Hun kunne blive en interessant veninde, eller fjende måske?
Anxiety rejste sig og gik hen imod pigen. Hun stoppede op få meter fra hende og lagde hovedet på skrå, hun kiggede analyserende på hende for at få det hele med. Måske finde hendes svagheder og hendes stærke sider?
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 21/12/2011, 23:38

Elena fik øje på pigen der lagde hovet på skrå. hun smilede veligt til hende og gik helt hen til hende.
"Hey... Jeg hedder Elena og dig?" Spurgte hun og tog sit skjld af og rakte hånden frem mod hende den fremmede mens hun smilede et stort tandsmil.

Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 10:15

Anxiety blev bare stående da pigen kom gående hen til hende. Hun rettede hovedet op, og smilede svagt, skævt og venligt igen. Hun rakte sin hånd frem og tog pigens, som for at sige 'hej'.
"Hej, jeg er Anxiety" svarede hun og tog sin hånd til sig igen. Hun kiggede kort rundt på de andre i arenaen, men lod sit blik falde på pigen igen, pigen hvis navn nu jo var Elena.
Anxiety lavede en svagt kaste bevægelse med hovedet for at få pandehåret til at sidde, så hun kunne se Elena. "Jeg er lige ankommet, jeg var nysgerrig og gik herind..." Hun holdte en kort pause og smilede en smule større til hende.
"Du er god til at kæmpe lagde jeg mærke til" sagde hun i et beundrende tonefald og flettede sine fingre sammen omme på ryggen.
"Din kampteknik gør mig nysgerrig, hvem er din gudefar/mor?" Anxiety spurgte ikke for at fornærme hende eller komme for tæt på med det samme, hun var nysgerrig. Hun kunne ikke vente med at finde ud af om hun havde halv søskende, eller hvem de andre havde som forældre. Selvom hun aldrig havde mødt sin egen far, hvilket hun heller ikke regnede med ville ske, så kunne det være sjovt en dag at sidde sammen med sine venner og snakke om, hvordan de forestillede sig hvordan guderne så ud...
Et eller andet sted, håbede hun vel nok at Elena her, ville være en del af de venner hun forhåbenligt ville få her på lejren.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 10:57

"Tak for komplimenten. Min mor er gudinden Athene. Det siger nok sig selv at jeg er god i kamp." Sagde hun og smilede. Anxiety lød virkelig som en sød dejlig pige. Hun var sikker på at de nok skulle blive gode venner og måske bedste venner for den sags skyld. Hun bukkede lidt ned i sine knæ og kastede sit sværd og det landede præcis på hylden med de andre sværd. Hun rettede sig op og smilede til Pigen.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 11:09

Anxiety så beundrende på Elena da hun kastede sværdet. Hun nikkede anerkendende og smilede venligt til hende. "Athene siger du? Ingen overraskelse..." Hun lo lidt og slog hovedet til side igen for at kunne se på hende igennem hendes pandehår. Hun rettede sig lidt op igen og så ned i jorden.
Hun sænkede stemmen en smule da hun begyndte at snakke "Min mor er normal... men min far derimod..." Hun smilede skævt og trådte helt hen til Elena og hviskede ind i hendes øre.
"Min far er Hades" Hun stod lidt stille og ventede på at ordne sank ind, da hun heller ikke selv kunne få det til at give mening oppe i hovedet. Hun trådte et skridt væk fra hende og lagde hovedet på skrå, afventende, hun var nysgerrig for at se hvordan hun reagerede på det hun lige havde fortalt hende.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:18

Elena blev en smule bleg og kiggede med store øjne på Anxiety. "Hvad...?" Hviskede hun og skar ansigt og trådte tætterer hen til hende. "Er din far virkelig Hades?" Spurgte hun og trådte endnu tætterer hen til hende så hun så Anxiety helt ind i øjnene.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 11:23

Anxiety smilede over hendes reaktion. Hun kiggede på hende med et intenst blik og så hende lige i øjnene.
"Ja" Sagde hun bare og nikkede kort. "Min far er Hades" Hun frydede sig en smule over hendes reaktion over at hendes far var Hades, hun kunne heller ikke selv forstå det. De døde hun altid havde snakket med? Jo dem havde hun jo set som fantasi-venner, hun var jo både ordblind og havde ADHD, så hvorfor skulle det overraske nogen at hun så ting der ikke var der? Det var jo først gået galt da det med hendes ven...
*Nej, ikke nu... Senere...* Tænkte hun og skubbede desperat tanken om det væk igen.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:35

Elena smilede. Hvis hun var glad for at være Hades datter var hun selv glad. "Har du så set ham før?" Spurgte hun og tog sine beskytter på. Hun brugte dem aldrig i en rigtig kamp men når hun trænede brugte hun dem. Alle andre end hende syntes det var meget underligt men hun havde en anden holdning til det hele. Hun syntes at når folk trænede så var det godt med beskyttelse og når de var i kamp skal de kunne tro på sig selv og gøre det uden beskyttelse. Men det var hendes mening. Hun var jo datter af Athene og det ville ikke være nødvendigt overhovet at hun brugte dem.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 11:41

Anxiety så ned. Et trist udtryk bredte sig i hendes ansigt og hun rystede langsomt på hovedet. Meget havde hun dog set, men aldrig sin far.
"Nej... Jeg har set døde mennesker og et enkelt monster, men aldrig min far..." Sagde hun en smule trist og kiggede på Elena. Hun undrende sig lidt, havde hun måske set sin mor? Hun var ikke sikker. Det der nok plagede hende mest var, at hun ikke engang var sikker på og hendes far vidste at hun eksisterede. Mon han havde andre børn end hende? Havde han på noget tidspunkt givet et tegn på, at han var der for hende? Nænej... Hun følte sig en smule forladt når hun tænkte på det, men det var vel også lige meget. Hvis han ikke gad tage kontakt med hende, hvorfor skulle hun så bekymre sig om at tage kontakt til ham?
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:47

"Det er jeg ked af at høre." Sagde hun og kiggede ned på sine beskytter. Hun fortrød at hun havde spurgt. Men Elena havde en idé om at gøre det godt igen på en god måde som sikkert ville hjælpe. Ihvert fald på hende selv. "Skal jeg lære dig at kæmpe så du bliver en god kriger?" Spurgte hun og kiggede op igen med et stort varmt smil.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 12:08

Anxiety kiggede på Elena og smilede til hende. Hun slog ud med armene og lo. "Synes du selv jeg ligner en der er bygget til at kæmpe?" Hun kunne ikke lade være med at le. Hun så ned af sig selv, spinkel og slet ikke bygget til at kunne overleve hvis der var en der skubbede for hårdt til hende. Sådan havde hun altid set sig selv, som en forsvarsløs lille pige der ikke hørte hjemme nogen steder overhovedet. Men måske...?
"Du må gerne prøve på det, jeg er villig til at lære" Sagde hun så efter en kort pause og smilede til Elena. Hun rejste sig op og strakte sig med armene over hovedet og lagde så hovedet på skrå, for bedre at kunne se på hende.
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 12:38

"okay så..." Sagde hun og gik hen til våbenkammeret. Hun tog selv et stort langt sværd og et mindre et til Anxiety. Hun tog to skjolde til dem begge og gav sværdet og skjoldet til Anxiety. Hun skulle nok lære hende at kæmpe. Elena kunne hjælpe alle. selv de mest dovne og talentløse.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 12:43

Anxiety fulgte efter hende og stod bare og så tavst på. Hun kiggede undrende på de ting hun rakte hende, men tog dog imod dem. Hun Kiggede en smule nervøst på det.
"Burde du ikke fortælle om lidt teknik inden du slår mig ned?" Spurgte hun og så nervøs ud. Hun skævede op til Elena og så ikke helt kampklar ud, ihvertfald ikke endnu. Hun havde aldrig kæmpet før, hun havde max givet en dreng en lussing hvis han havde gjort noget hun ikke brød sig om. men aldrig det store...
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 13:01

"Jeg skal nok lade vær med at slå dig ned." Sagde hun og grinte. Hun gik op på en kampbane og stillede sig i en kampstilling. "Når du kæmper er det om liv og død glem aldrig det. Du behøves ikke at slå din modstaner med du kan også bare unvige din modstaner's træk. Når tiden så er inde at slå til så gør det." Sagde hun og smilede til hende.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 13:29

Anxiety lyttede nysgerrigt til alt hvad hun fortalte hende. Hun gufler efter hende og kiggede på hende. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre, så hun nikkede bare og prøvede at finde sin egen måde at holde tingene og stå. Hun sank nervøst.
"Hey, jeg ved godt at det gælder liv og død når vi slås ikk, men du slår mig ikke ned eller noget vel? Jeg har aldrig kæmpet før..." Hun lød faktisk ret nervøs og bange for at det nu var tilfældet...
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 14:41

"Jeg slå dig ikke ned rolig." Sagde hun og smilede venligt til Anxiety. "Bare husk at det gælder om at være stærk og modig." Tilføjede hun og slog ud efter hende med sit sværd. Hun ville se om hendes reflekser var gode og om de kunne forbedres.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 22/12/2011, 15:40

Anxiety fik et chok da hun slog ud mod hende. Reflekser, dem havde hun da... Hun undveg med nød og næppe og så en smule skræmt ud. Hun havde lænet sig tilbage og bukket sig en smule, så hun stod nu og kiggede på Elena. Hun havde nok mere regnet med at hun ville sige når de skulle begynde, men næ nej...
Anxiety var ikke helt tryg ved det her, men der var vel ingen vej tilbage længere...?

//Ingen krea, sorry...


Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 22/12/2011, 16:25

// når jeg ingen krea har skriver jeg kun to linjer O,O


Elena smilte og tog hånden til sig igen. Hun havde virkelig nogle gode reflekser. Og de kunne klart forbedres. "Hm... Dine reflekser er gode. De kan blive bedre men ligemeget." Elena smilede til hende og havde tænkt sig at teste hendes erfaring for kamp sport.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Anxiety 23/12/2011, 06:35

Anxiety var helt væk, havde hun virkelig undveget hende? Måske blev det ikke så svært at lære at kæmpe så, alle de andre havde jo lært det... Ikk?
Hun tog en dyb indånding og så på Elena, hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det med reflekserne, alt kunne jo vel et eller andet sted jo forbedres?
Anxiety nikkede bare til hende, som svar på hvad hun sagde. Hun turde ikke kigge væk, i frygt for at hun slog til igen. Hun kastede let med hovedet for at kunne se igennem pandehåret. Det virkede ikke, hun prøvede en gang til, og denne gang gik det lidt bedre, men hun kunne godt mærke at det pandehår en dag ville blive et problem hvis hun kom ud for noget hvor hun faktisk skulle forsvare sig selv og kæmpe..
Ville hun blive nødt til at lade det gro eller få det væk på en eller anden måde? Hun gøs ved tanken. Hun kunne jo godt lide pandehåret, hun ville ikke af med det... Men hvis det kunne være med til at redde hendes liv hvis det var væk, ville det så ikke være det bedste?
Anxiety
Anxiety

Fulde navn : Anxiety Silver Morté
Antal indlæg : 69
Join date : 21/12/11
Bosted : Lejeren

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Elena 23/12/2011, 14:36

Elena slog ud efter hende igen men denne gang gjorde hun det lere gange i træk. Hun havde refleks men hvor lang tid holdte den. De flete unvigede kun de første slag og blev så ramt af de sidste slag. Anxiety kunne godt lære hvis hun havde lyst. Det kunne Elena mærke lige da de mødtes for allerførste gang.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat Empty Sv: Ny, nysgerrig og nyttig //Elena= privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum