Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Happy, or maybe not - Elena Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Happy, or maybe not - Elena Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Happy, or maybe not - Elena Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Happy, or maybe not - Elena Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Happy, or maybe not - Elena Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Happy, or maybe not - Elena Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Happy, or maybe not - Elena Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Happy, or maybe not - Elena Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Happy, or maybe not - Elena Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Happy, or maybe not - Elena

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 10:58

Tid: 22:40
Vejr: Klart
Påklædning: En sort kjole og en sort kappe, et par sorte converse sko og bue og pil over skulderen som altid.

Daniella sad ved lejrbålet, hun tog sin bue af skulderen og lagde den foran hende. Hun stak hånden ned i posen med skumfiduser og tog en op som hun spiste. Hun kiggede på sin hånd og hendes fingernegle voksede sig skarpe imens hun kiggede på. Hun vidste at det var forkert at misbruge sine evner men hun var ligeglad her til aften. Hun trak vejret dybt før hun så rejste sig op. Hun strakte sig roligt og hendes øjne antog en rødlig glød. Hun smilede og hendes sylespidse hjørnetænder viste sig. Hun var måske datter af Afrodite men hun burde måske hellere have været datter af Hades eftersom hun forgudede Hades og hans ondskab. Hun satte sig ned igen og kiggede op på månen og stjernerne der glimtede ned mod lejren. Hun sukkede dybt og kastede en dolk ind i bålet. Hun stak bare sin hånd ind i bålet og tog sin varme dolk igen. Hendes hud var afbrændt men hun så det hele på under et minut....
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:15

Elena kom forbi lejrbålet og spise skumfiduser. *måske kan jeg holder hende med selvskab?* Tænkte hun og gik derhen med et smil på læberne. Hun satte sig på en af træstammerne og smilede til den fremmede pige som hun håbede hun kunne blive gode venner med. "Hej." Sagde hun og smilede til pigen.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 11:23

Daniella kiggede op på den fremmede pige. Hun smilede roligt ” Godaften ” Sagde Hun og spiste endnu en skumfidus. Hun rakte posen hen mod den fremmede ” Spis bare, der er mange flere ” Sagde Hun og en let latter undslap hende. Daniella vidste at hun havde nogle særheder, fks den lange sorte hale der var gemt under hendes kjole. Hun tog en af hendes pile op og da hun bukkede sig forover listede hendes hale sig ud af kjolen, hendes hale snoede sig i luften og hun forsøgte ikke engang at få den ind under kjolen igen. Alle havde deres særheder uanset om det var i sjælen eller udenpå...
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:30

Elena blev en smule skræmt af halen men tog imod posen med skumfiduser. Hun tog en op i hånden og tog en dolk op fra lommen og satte skumfidusen på spidsen af dolken og satte den ind i ilden. Da den havde fået en dejlig brun farve hev hun den ud af ilden og begyndte at spise den.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 11:34

Daniella gjorde en ubesværet bevægelse med hånden og halen forsvandt i en sky af sorte partikler. Hun kradsede i barken med sine skarpe negle. ” Jeg er Daniella, du er? ” Spurgte Hun men holdt sit blik på barken hvor hun næsten havde kradset et menneske ind i. Hun kiggede dog endeligt op på pigen da hun var færdig. ” Er du god til at kæmpe? ” Spurgte Hun eftersom det var det hun var bedst til, altså at kæmpe. Hun smilede roligt og der var et glimt i hendes øjne som der ikke havde været før. Det glimt kom altid når hun talte om krig...
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:41

"Tjha... Jeg er en af de bedste her i lejren til kamp. Nogle siger jeg er den bedste men det synes jeg ikke helt selv. Hvad med dig er du god i kamp?" Spurgte hun og tog en ny skumfidus på hendes dolk og satte den ind i bålet igen. Det var længe siden hun havde fået sådan en skumfidus.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 11:45

En let latter undslap Daniella ” Jeg er for det meste alene men jeg lever for kamp ” Sagde Hun roligt og smilede. ” Er du frisk på en lille kamp? ” Spurgte Hun roligt og smilede. Hun savnede at have en værdig modstander. Hun smilede friskt og hendes skarpe hjørnetænder kom kortvarigt til syne. ” Hvilket våben er dit yndlings? ” Spurgte Hun roligt da hun selv trak sin halvlange kniv frem...
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 11:50

"Jeg har intet. jeg kan bruge alt der er i nærheden." Sagde hun men tog bare et langt sværd frem. "Jeg er altid klar." Sagde hun og rejste sig op. Hun var sikker på kampen nok skulle blive meget sjov og nydelig. Hun havde det meget sjovt når folk kæmpede med hende. Hun gjorde sig klar i en kampstilling og smilede kækt til pigen hun stadig ikke havde fået navnet på.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 11:57

Daniella smilede roligt. ” Mit navn er Daniella ” Sagde Hun roligt. Hun skulle lige til at kæmpe med pigen da en pil gennemborerede hendes mave. Hun faldt ned mod jorden og trak vejret hæst. Hun så ikke hvem der havde skudt men skød alligevel en pil hen mod stedet, pilen var kommet fra. Hun snerrede en smule vredt. ” Hospitalsfløjen ” Sagde hun hurtigt og rejste sig vaklende op. Pilen stak igennem hendes mave og ud af ryggen...
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 12:27

Elena blev helt bange og kiggede sig bag skuldrenen. Hun kiggede tilbage på pigen der hed Danilella og smed sit sværd og løb hen til hende. Hun tog om pilen. "Skal jeg hive den ud?" Spurgte hun og hjalp hende op på benene.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 14:19

Daniella var bange men undertrykkede den følelse så smerten og hadet kunne tage over. Hun kiggede på pilen der stak ud og rørte forsigtigt ved den. Et jag af smerte gik igennem hende og hun krympede sig en smule. ” Ja, det må du hellere ” Sagde Hun roligt imens hendes lette snerren blev slynget ud. En masse tanker flød i hendes sind, hun kunne ikke tænke ordentligt da hendes hjerne samtidigt forsøgte at få styr på tankerne..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 15:10

Elena tog hårdt om den og tøvede inden hun trak den hårdt ud. Der var masser af blod på den. Hun smed den på jorden og rettede så sin opmærksomhed til Daniella. "er du okay? gør det meget ondt?"
Spurgte hun og holdte om hende så hun ikke skulle falde.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 15:15

Daniella skreg øredøvende da pilen blev trukket ud. Hun ømmede sig og rettede sig helt op. ” Så slemt er det ikke ” Sagde Hun roligt. Hendes evner til at undervurdere smerte var ikke så simple. Hun gik vaklende et par skridt og smilede så roligt. ” Jeg klarer mig, det eneste jeg er nysgerrig omkring er hvem der skød ” Sagde Hun roligt og kiggede rundt..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 15:48

"Også mig." Sagde hun og kiggede sig bag skuldren men et ondt blik. *Gav hvide hvem der er så kold blodig?* Tænkte hun og kiggede tilbage på Daniella som sikkert havde brug for hendes hjælp.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 22/12/2011, 15:54

Daniella mærkede sin hale støtte hende ved at læne sig mod jorden. Hun smilede roligt. ” Jeg kan være ond så det kan andre vel også ” Sagde Hun en smule spydigt. Hun opdagede med det samme sin uhøflige spydighed ” Undskyld, det er bare smerten ” Sagde Hun roligt som undskyldning. Hun kiggede sig over skulderen som om hun tænkte sig at se et monster..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 22/12/2011, 17:32

Elena smilede til hende. "Skal vi gå til hospitalet?" Spurgte hun bekymrende men smilede. Hun var virkelig bange for at hun selv skulle blive ramt. Hun elskede at kæmpe men det var ikke sjovt når man ikke kunne se sin modstander.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 23/12/2011, 09:19

Daniella rystede roligt og selvsikkert på hovedet ” Nej, jeg heler ” Sagde Hun roligt og beviste det ved at vise stedet hvor såret burde være. Såret var begyndt at hele i kanterne og Daniella strakte sig. Hun smilede roligt. ” En af de gode egenskaber ” Sagde Hun bagefter og smilede roligt. Hun holdt dog vagtsomt øje med udkanten af skoven, vis der nu skulle ske noget..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 23/12/2011, 13:58

Elena smilede. Det var rart at hvide at hun kunne hele sig selv. Faktisk var det ret sejt. Men så længe Daniella var i god behold var hun ikke bekymret. Hun kunne også selv hele men hun havde ikke gjordt det længe da hun var meget god i kamp.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 23/12/2011, 14:09

Daniella slappede af i Elenas selskab og det var beroligende ikke at være på vagt hele tiden. ” Kom, vi kan tage hjem til mig ” Sagde Hun roligt og smilede. Hun gik et par vaklende skridt og stod så stille indtil såret var fuldstændigt helet. ” Det eneste dårlige ved healing er at man bliver ekstremt øm ” Sagde Hun og derved brokkede hun sig en smule. Hun gik hen mod Afrodites hus men stod stille op til flere gange..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 23/12/2011, 14:15

"Har du så masser ad søskende?" Spurgte hun og støttede hende hele vejen hen til hytten. Hun elskede at hjælpe og Daniella havde virkelig brug for hjælpe selvom hun var helet. Elena kunne ikke lide at se folk havde ondt medmindre de fortjente det. Hun syntes slet ikke at Daniella havde fortjent at få en pil lige igennem sig.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 23/12/2011, 14:20

Daniella betragtede vejen og Elena på skift. ” Nej ingen faktisk, man kan blive lidt ensom men ellers er det fint ” Sagde Hun lidt efter og da de nåede den store hytte, åbnede hun døren. Der var langt til loftet, væggene var en smuk sølv-agtig farve, møblerne var for det meste sorte, sølv eller guld farvede. Hun smilede roligt og satte sig ned på den sorte sofa. Hun rejste sig op og fandt noget forbinding. Hun forbandt sine ribben så de ikke kom til at sidde skævt. ” Jeg kan hele skævt, derfor er det vigtigt at sørge for at der ikke sker noget i healingen ” Sagde Hun roligt..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 23/12/2011, 19:37

"Det sker aldrig for mig. Jeg hele altid perfekt." Sagde hun og satte sig ved siden af Daniella. Hun smilede sødt til hende. "Skal jeg hjælpe dig med den?" Spurgte hun venligt. Som sagt elskede hun at hjælpe og Daniella havde brug for det så Elena var der for hende.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 23/12/2011, 20:08

Daniella var en smule forbavset over Elenas venlighed men nikkede roligt ” Det må du gerne ” Sagde Hun og rakte forbindingen til Elena. Hun kunne se at det hun havde forbundet allerede var gennemblødt og et suk undslap hende..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Elena 23/12/2011, 20:27

Elena bandt et godt tykt lag om hendes ribben så det ikke skulleforbløde. Hun havde bundet det okay stramt så de ville vokse på plads hurtigt. Hun håbede bare ikke Daniella ville føle smerte mens de helede.
Elena
Elena
Admin

Fulde navn : Elena Cale Pierce Soul Johnson
Alder : 27
Antal indlæg : 873
Join date : 21/12/11
Bosted : Bag Hovedbygningen i et tre-værelses minihjem med Milos og Julien

https://halvblodslejren.danskforum.net/

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Daniella 25/12/2011, 10:59

En grimasse blev vist på Daniellas ansigt men hun tog sig sammen og bed tænderne hårdt sammen. Hun åbnede sine øjne og kiggede taknemmeligt på Elena. ” Tak ” Sagde hun og kastede et blik på den perfekte forbinding Elena lige havde lagt.. ” Du er god til at hjælpe folk, uanset om de er fjendtlige ” sagde Hun. hun forstod ikke at Elena havde været så sød mod hende selvom hun havde været fjendtlig..
Daniella
Daniella

Fulde navn : Daniella Angel Blackmoon..
Alder : 31
Antal indlæg : 112
Join date : 22/12/11
Bosted : Afrodites Hytte.. <3

Tilbage til toppen Go down

Happy, or maybe not - Elena Empty Sv: Happy, or maybe not - Elena

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum