Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Another walk in the woods.. - Yoona xD

Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Arya 9/5/2012, 18:27

Sted ~ I skoven
Tid ~ Eftermiddag
Omgivelser ~ Træer
Vejr ~ Virkelig godt
Påklædning ~ Klik!!

Arya kom gående igennem skoven. Hun var lige ved at falde et par gange, men havde indtil videre dog stadig formået at holde sig oprejst. Hun smilte lidt mens hun gik fordi det var så godt vejr. Hun kom til at tænke på regnbuer og fik lyst til at se lidt på en. Hun koncentrerede sig og lukkede øjnene. Da hun åbnede dem igen var der en smuk - og meget farverig - regnbue der prydede hele den blå og skyfri himmel. Det elskede hun altså virkelig at se på. Men nu var hun jo også datter af Regnbuens Gudinde, Iris. Så det var vel egentlig ikke så mærkeligt.. Vel? Nej, det var ej. Hun gik lidt videre ind i skoven, mens hun tænkte over sit liv. Hun tænkte på sin mor, sin far og Theodor. Hun ville ønske at hun kunne se sin mor noget oftere, og at hendes far ikke var blevet dræbt. Hun savnede ham noget så grusomt. Og det samme gjaldt Theo. Men nu havde hun jo lige mødt ham igen. Hun fattede stadig ikke at han også var en Halvgud, som hende selv. Men det var nu altså meget godt, for så kunne hun være mere sammen med ham.. Men stadig.. Hun anede ikke rigtig hvad hun skulle gøre af sig selv mere. Det var ret forvirrende at komme her til lejren. Og hun kendte jo ikke rigtig nogen endnu..
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty RE: Another walk in the woods..- Yoona

Indlæg af Gæst 9/5/2012, 18:48

Tøj: Shorts, hvid t-shirt med en sort Cardigan, og sorte convers

Yoona gik rundt i skoven for, at få lidt luft efter hendes hårde træning. Hun kiggede op, himmlen var helt blå, og en regnbue kom til syne. Yoona elsker farver, og især regnbuernes farver. Yoona gik hen ad en lille sti, der førte til en lille sø. Søen var ikk bred eller stor, men nogenlunde stor. Yoona gik så øje på en mørkhåret pige der stod imellem nogle træer. Hun gik hen til hende. Pigen var næsten lige så høj som Yoona, og pigen var også ret smuk. Yoona kunne få øjekontakt med pigen. *Måske skulle jeg gå* tænkte Yoona. Men istedet for at gå ,tvang hun sig selv til at sige, "er der noget galt?" Alle ordene kom bare ud af hendes mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Sv: Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Arya 10/5/2012, 20:09

Arya kiggede op da en pige kom hen til hende. Hun fandt et venligt og imødekommende smil frem og trak lidt på skuldrene. "Nej.. Det går i hvert fald nok alt sammen.." Hun smilede opmuntrende, selvom det nok mere var hende selv der skulle opmuntres. Hun satte sig ned i skyggen af et træ og klappede på jorden ved siden af sig. "Vil du ikke sidde her sammen med mig?" Hun smilte igen imødekommende. Ligesom lidt for at vise at hun altså var mere end velkommen til at holde hende med selskab lidt. Hun kunne nok godt bruge noget selskab egentlig. Og hun kunne jo også altid bruge nogle flere venner, ikke?
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Re: Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Gæst 12/5/2012, 11:26

Yoona gik hen, til træet hvor Arya sad. Vejret var skøn, ikke en eneste sky var der på himmlen. Yoona blev tavs. "Er du sikker?" sagde Yoona. Hun kiggede på Arya, "helt sikker?". Der blev stille igen. Hun kiggede på himmlen der var helt blå, og den gyldne sol stod stadig højt på himmlen. Stilheden blev brudt af små fugle der pippede i nogle træer. Yoona så et flot kirsebær-træ med dens flotte blomster. Hun rejste sig, og gik hen til det farverig træ. Nogle af skudene var ikke engang spunget i nu, men træet var stort og flot alligevel. Hun så af en af blomsterne faldt ned til jorden. Yoona samlet den op i sin hånd, og kiggede på den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Sv: Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Arya 12/5/2012, 22:08

Arya så på hende. "Sikker på hvad? At det hele nok skal gå? Nej. Men.. Man må vel bare gøre sit bedste for at komme ovenpå. Ikke? Selv når folk omkring en.. Når folk omkring en dør og kommmer til skade. På grund af..." Hun kunne mørke at hendes stemme bristede og at hun fik tårer i øjnene. Hun mærkede lyset fra regnbuen svinde bort, og hun tørrede langsomt tårerne ud af hendes øjenkroge. Der var egentlig ret flot. Fuglene kvidrede. Solen strålede. Og i Arya's tanker virkede det helt malplaceret. Men selvfølgelig.. Hun havde jo fået et par nue venner og veninder. Hun havde fundet - eller det var måske så meget sagt, eftersom han jo ikke rigtig havde været væk men.. - Theodor igen. Det var allerede næsten to år siden hun havde set ham sidst. Og hun havde virkelig savnet ham. Meget.. Hun kiggede lidt over på pigen. "Jeg hedder forresten Arya. Arya Arcus." Regnbue. Det var det hendes efternavn, Arcus, betød. hun nævnte næsten aldrig hendes efternavne. Det var alt for besværligt.. Og folk kunne jo alligevel ikke huske dem..
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Re: Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Gæst 18/5/2012, 17:46

"Jeg hedder Yoona Park". Sagde Yoona, og kiggede Arya i øjnene og smilte sødt. "Jeg er lige flyttet ind i lejren med min tvillingebror Kai, jeg har stadig lidt hjemve, men jeg håber alting skal gå godt". Hun gik tilbage til Arya, og satte ned igen. "Det kan godt være at man er trist indeni, men så skal det gå udover enes fremtid". Smilte Yoona igen til Arya. "Du må ikke være så ked af det. Her!" Yoona stak hånden frem mod Arya. Yoona holdte en lyseblåt vedhæng der forstillede en fe. "Du elsker din mor, gør du ikk?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Sv: Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Arya 19/5/2012, 16:27

Arya nikkede. "Hej Yoona." Hun smilte sdt og venligt tilbage til hende. "Og det kender jeg godt. Jeg er selv ny her i lejren." Hun smilte igen venligt til hende. Så satte Yoona sig ned ved siden af hende. Hun så lidt trist ud, men smilte til Yoona. "Ja.. Nogle gange må man bare fokusere på alle de gode ting her i livet. Ellers ville jeg nok også være ret deprimeret.." Hun lo lidt. Men det var egentlig ret sandt.. Hun så undrende på Yoona da hun stak hånden frem mod hende og afslørede et lyseblåt vedhæng med en lille fe. Så nikkede hun. "Jo. Det gør jeg.. Og jeg kan næste gætte at du allerede har regnet ud hvem min mo er..? Og hvis ikke, så. Iris. Regnbuens Gudinde. Og hvem er din Gudeforælder så?" Hun så lidt spørgende på ham.
Arya
Arya

Fulde navn : Arya Rozalia Arcus Dianthe.
Antal indlæg : 226
Join date : 21/04/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island.

Tilbage til toppen Go down

Another walk in the woods.. - Yoona xD Empty Sv: Another walk in the woods.. - Yoona xD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum