Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
pain and happiness - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
pain and happiness - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
pain and happiness - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
pain and happiness - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
pain and happiness - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
pain and happiness - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
pain and happiness - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
pain and happiness - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
pain and happiness - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

pain and happiness

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 12/5/2012, 23:46

Ashley lo muntert. "Jah, kun dig," sagde hun med et varmt smil. Hun smilede over ham. "Det er da også sjovt!" Hun smilede fjollet til ham og lo så igen. Hun krympede sig igen da han prikkede hende. "Men jeg er bare så kilden!" udbrød hun og fortrød det hurtigt, nu ville han jo sikkert kilde hende endnu mere. Hun så på ham med store øjne og begyndte så at grine. Hun stoppede dog hurtigt igen og lyttede til hvad han sagde. Et stort smil formede langsomt hendes læber, hun lignede nærmest et barn julemorgen, man kunne tydeligt se hvordan hendes øjne glitrede af glæde.
Hun smilede en anelse over ham. "Men nu er jeg på hjemmebane," sagde hun og så rundt. "Sådan da." Hun skar ansigt med et lille grin og smilede varmt til ham. Hun prøvede virkelig at få ham i bedre humør, få ham til at smile, hun elskede hans smil.
Hendes hjerte sprang et lille slag over og hun rødmede. Et varmt smil formede nu igen hendes læber. "Så tidligt som muligt," sagde hun blidt og smilede varmt til ham. "Du slipper ikke af med mig så hurtigt." Hun smilede drillende til ham og nussede blidt hans håndryg med tommelfingeren.
Hun smilede lidt til ham. "Nejnej, det er helt okay," forsikrede hun ham og mærkede så hans anden hånd over sin, hans dejlige varme hånd. Hun rødmede let, egentlig uden grund. Hun betragtede ham blidt. "Du behøver ikke fortælle det nu," sagde hun blidt. "Bare kom til mig når du er klar." Hun smilede varmt til ham og klemte blidt hans hænder. Hun mærkede godt at han åbnede sine fingre en smule, men hun prøvede ikke igen. "Er der så noget andet du vil snakke om eller er nysgerrig over?" spurgte hun blidt og smilede varmt til ham. Hun rakte ud med sin frie hånd og strøg ham prøvende over håret.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 00:18

Jason så på hende og lo venligt og blidt ”dejligt at vide” sagde han og smilede til hende ”det er det da” sagde han. Han grinte over hende ”du er en meget sjov person” sagde han ”Føler mig heldig ved at være i dit selvskab nu” sagde han og hentydede til skaden. ”det har jeg fundet ud af du er” sagde han og grinte ”og det er virkelig sjovt” sagde han og nussede hendes hofte med sin albue ”du skulle bare vide hvad jeg finder på” sagde han ”du er virkelig som en lille pige juleaften og julemorgen” sagde han og grinte.

”du er på hjemmebane, er du ikke?” spurgte han og smilede venligt og blidt og lagde hovedet på skrå ”jeg er glad for du hjælper mig Ashley og sukkede kort og trak vejret i rolige stød. Han kunne være rolig sammen med hende og han nød det.

”du er virkelig en dejligt pige” hviskede han ”jeg har brug for Hunter, hun skal ikke være alene. Du kan vel ikke finde hende?” spurgte han og smilede blidt ”jeg har brug for dig og hende, det ville være hyggeligt at i kan være sammen” sagde han og lukkede sin hånd igen ”vil du ikke det for mig Ashley?” spurgte han og så på hende med bedende øjne.

”er du sikker på det er helt okay” sagde han og smilede lidt over hendes forståelse, ”du skal få det at vide som den første når jeg er klar” sagde han blidt og smilede til hende. Jason så på hende og lukkede sine fingre om hendes ”undskyld” sagde han og mærkede hendes hånd i sit år ”det her er faktisk dejligt” hviskede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 00:37

Ashley rødmede og smilede varmt til ham. Hendes smil blev bare større og større mens han snakkede. "Jeg takker," sagde hun varmt og vidste at hendes øjne stadig viste hendes glæde. Hun klukkede lidt. "Skal jeg være bange nu?" spurgte hun drillende og smilede varmt til ham. Hun rødmede lidt mere. "Det er på grund af dig." Hun smilede varmt til ham og klemte blidt hans hånd.

Hun lo blidt. "Jov, flere halvguder og gudinder er døde herinde," sagde hun muntert og smilede til ham. "Det er da ikke noget." hun smilede blidt til ham og nussede hans håndryg ganske blidt.
Hun smilede over ham. "Selvfølgelig vil jeg da det," sagde hun blidt og varmt. "Hvor kan jeg finde hende henne?" Hun smilede til ham og blev helt blød over hans bedende blik.

Hun smilede over ham. "Jeg er helt sikker," sagde hin blidt."Du skal ikke sige noget, før du er klar til det, du skal ikke tvinges til noget." Hun smilede til ham og nød følelsen af hans hår mellem sine fingre. Hun gjorde det igen. "Det godt," hviskede hun blidt igen. Hun lænede sig lidt mod ham uden at tænke over det, hun var virkelig psykisk og fysisk tiltrukket af ham, hun ville ikke holde sig væk fra ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 00:51

”det var da så lidt” sagde han og smilede til hende og så hendes smil der blev større, ”Du må gerne være bange… Det gør det lidt sjovere det her” smilede han drillende og der var lidt alvor bag det også ”jeg er glad for det er på grund af mig” sagde han og smilede igen virkelig stort og klemte hendes hånd og smilede ”Du er virkelig nuttet når du ser sådan der ud” smilede han og nussede igen hendes hofte med sin albue.


”tak for at du gør det behageligt for mig” sagde han og smilede til hende ”du gør mig ikke mere utilpas ved at være her end jeg allerede er Ashley” smilede han drillende og puffede til hende og grinte.

”bare gå ud og kald på hende sig, at jeg har brug for hende. Hun lystrer hvis du bruger mit navn. Og siger hvem du er.. Det er for at hun ved at jeg har snakket med dig før, og hun har set dig” sagde han og smilede han lukkede øjnene og lagde sig tilbage i båren og slappede af.


”det er jeg glad for at høre Ashley” sagde han og lukkede sine øjne ”Der er jeg virkelig, virkelig glad for at høre at du lader mig styre det her, med at du ikke vil tvinge mig til det” hviskede han og lukkede øjnene op og så på hende, han nød at mærke hende mod sit hår og han lukkede øjnene igen, mærkede hvordan hun nærmede sig, han slappede af, hans hjerte begyndte at slå hurtigere. ”hvad laver du?” spurgte han og smilede inden han åbnede øjnene ”det er dejligt at mærke din nærhed… Anderledes og uvant.. Men vi skulle lære hinanden at kende..” hviskede han

Jason så på hende ”jeg vil gerne fortælle dig om min baggrund, hvis det her forsætter, har du ret til at vide det” hviskede han lavt og så ned mod sine føder, han var blevet bleg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 05:15

"Ha ha," sagde Ashley og lo, hun kunne ikke lade være. "Så tror jeg, at jeg, skal være mere på vagt nu." Hun smilede drillende til ham. "Det er jeg også." Hun smilede nu mere varmt til ham og rødmede over hans næste kompliment. "Synes du?" spurgte hun lettere overrasket og forundret, dog kunne en glad tone tydeligt høres under det hele. Hendes øjne skinnede ham igen imøde og hun nød at han nussede hendes hofte med sin albue.

"Undskyld," sagde hun og lo. Hun smilede varmt til ham og nussede blidt hans hånd og hår. Hun lo stadig da han puffede til hende.
Hun lyttede og nikkede med et lille smil. "Men bliver hun ikke bare jaloux på mig?" spurgte hun med et forsigtigt smil.

Hun smilede til ham mens han lå der med lukkede øjne, han kunne ikke se det, men hun kunne bare ikke lade være med at smile. "Hey, det er for ondt at tvinge en sengeliggende til noget," hviskede hun varmt og drillende.
Hun smilede til ham. "Jeg gør da ikke noget," sagde hun i en hel uskyldig tone, men rødmede så. Hendes smil blev lidt mindre. "Undskyld, jeg tænkte ikke lige ..." hun så ned og rødmede da hun havde trukket sig tilbage, men hun nussede ham stadig i håret og holdte ham i hånden.

"Ret eller ej, jeg vil ikke høre noget om det, før du selv er klar til at fortælle," sagde hun blidt, men bestemt, og smilede til ham. "Jeg går ud og henter Hunter nu, okay?" Hun smilede blidt til ham. Hun tog den hånd der nussede ham i håret til sig og rejste sig op. Hun så ned på ham, og handlede så impulsiv. Hun brugte sin, nu, frie hånd til at støtte sig mod sengen og lænede sig så ned og pressede blidt sine læber mod hans pande. Hun slap hans hånd. "Undskyld," hviskede hun, trak sig væk og smuttede så ud ad hospitalsfløjen.
Da hun var kommet ud, så hun lidt rundt og prøvede at lade være med at tønkenpå hvor mærkeligt der her var, hun skulle kalde på en høg. Men helt ærligt, hun snakkede selv med døde mennesker. "Hunter!" Kaldte hun. "Jason har brug for dig.. Det er Ashley." Derefter stod hun bare stille lidt, for at se om det virkede.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 08:38

Jason smilede og så på hende og lo ”det ville nok være en virkelig god og fornuftig ting at passe på fra nu af” sagde han og grinte til hende og betragtede hende med et glimt i øjet, et glimt der aldrig havde været der før. Jason smilede over hvor nemt han fik hende til at rødme, men han kunne lide det. ”ja jeg syntes” sagde han og smilede blidt og varmt, han lukkede øjnene for at give hende en pause til at komme ned igen, Han stoppede med at nusse hendes hofte og så på hende og smilede blidt og varmt, da han så på hende igen.

”du skal ikke undskylde” sagde han og nød hvad hun gjorde ved ham og lukkede nydende øjnene ”det er dejligt” hviskede han blidt og åbnede øjnene igen.
”hun finder ud af det før eller senere alligevel, og hun kan føle mig, og hun ved jeg er glad for dig, men hun kommer ikke før der bliver kaldet” hviskede han ”og hvis hun gør noget, skal jeg nok stoppe hende.. Det lover jeg” hviskede han og smilede til hende inden han kort kyssede hendes hånd.

”ja det ville være ondskabsfuldt, men det gør ikke noget når det er dig, jeg hygger mig nu ved at være her” sagde han blidt og smilede til hende og satte sig op, så godt han nu kunne uden at anstrenge sit ben. ”det her er noget møg” mumlede han ”altså benet, ikke dig” hviskede han og smilede til hende

”nej det er okay.. Jeg har også lyst” hviskede han og så ned. ”du.. Ja overraskede mig med det” smilede han og klemte hendes hånd og nussede hendes håndryg. ”jeg troede bare ikke vi var klar… Vi er har jo kun set hinanden to gange” smilede han og rettede sig lidt ”men det er dejligt det er dig der sidder her” han smilede til hende.

”Ashley jeg tænkte på om du ville med mig ud og rejse på et tidspunkt” sagde han lavt og så ned ”det ville vare bedre hvis du skal have min historie” sagde han og nikkede da hun sagde hun ville hente Hunter ”mange tak Ashley” hviskede han. Jason mærkede hendes læber mod sin pande og smilede, han fik varmen af det selvom hun var kold. Hun lukkede øjnene og ventede på at Ashley kom tilbage med Hunter.

Hunter fløj ned mod hende i et dyk, hun havde kløerne forrest og samme dem i Ashleys skylder, lidt hårdere en normalt. Hunter skreg lidt, for at sige at hun nok skulle holde øje med hende, og at hun skulle passe på, med ikke at komme for godt i gang, Jason var stadig hendes, indtil andet var blevet sagt, af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 09:30

Ashley lo glad over ham. "Jah ikke?" sagde hun drilsk og skinnende øjne. Hun bemærkede godt glimtet i hans øjne og kunne ikke lade være med at smile. Hendes hjerte sprang et slag over og hun kunne ikke få øjnene væk fra ham. "Tak," hviskede hun blidt og klemte hans hånd ganske let. Hun ærgede sig dog lidt over at han stoppede med at nusse hende.

Hun smilede over ham og kørte endnu en gang sine fingre gennem hans hår. "Det godt," hviskede hun med et varmt og blidt smil. Hun lyttede tavst og smilende til ham og mærkede igen sit hjerte springe et par slag over da han kyssede hendes hånd. Hun mærkede samtidig en varm og dejlig lykkefølelse brede sig i hele kroppen. "Det er jeg glad for," sagde hun blidt og varmt.

Hun klukkede blidt over ham og hjalp ham lidt med at komme op at sidde. Hun smilede over ham. "Det ved jeg godt," klukkede hun og smilede så drillende til ham.

Hun blev lidt overrasket da han sagde, at han selv ville, derefter bredte der sig et glad smil på hendes læber. "Det ved jeg godt," sagde hun blidt og smilede til ham. Hun rødmede let over hvad han sagde. "Jeg er også glad for at det er mig der sidder her," sagde hun i en drillende tone og smilede varmt til ham.

Hun blev lidt stum da han spurgte hende. "Det ... Jov, det vil jeg gerne," sagde hun lidt for hurtigt, det og at hendes hjerte satte farten op, viste hvor nervøs hun var ved tanken. Hun havde så godt nok været udenbys før, det var bare med Aydan og i en helt anden andledning.

Ashley prøvede at lade være med at krympe sig da hun mærkede klørene i sin skulder og skriget i sine ører. "Undskyld, jeg forstår dig ikke," sagde hun mens hun gik tilbage med Hunter til Jason. "Men jeg tror jeg kan gætte mig til det." Hun følte sig lidt tåbelig at snakke til en høg, men jah, det var jo også hende selv der kunne snakke med døde mennesker. "Jason har brug for os begge lige nu og jeg vil kun ham det bedste." Hun så på høgen på sin skulder med et fast og ærligt blik mens de så gik ind i hospitalsfløjen og ind til Jason.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 11:05

Jason så på hende og smilede lidt ganske kort og så ned på sine fødder ”dette her er dejligt” hviskede han og lyttede til hendes hjerte og han smilede ”det er virkelig sødt” sagde han og grinte ”du ved virkelig ikke hvor sød du og dejlig du ser ud sådan der” sagde han og begyndte at nusse hendes hofte igen ”det er helt specielt at se dig” sagde han og smilede sødt og varmt til hende

”Ashley, det er godt, og jeg kan ikke forklare hvor glad jeg er for at du rent faktisk er her sammen med mig” hviskede han og betragtede hende og lukkede øjnene ”det var virkelig dejligt… Du er virkelig dejlig” hviskede han og vidste ikke hvad han skulle sige, ”Må jeg ikke nok komme ud og lægge i solen? Spurgte han selvom han vidste han fik et nej.


”mange tak Ashley” hviskede han og lukkede øjnene og lænede sig op af væggen bag ham, han forsatte med at nusse hendes hånd og nød stadig at være så tæt på hende.

”jeg vil virkelig gerne” smilede han og så på hende ”og du fortjener virkelig en gave og et tak” sagde han og lukkede øjnene ”du må ikke gå okay, ikke før jeg sover” hviskede han og strøg hendes hånd og hår. Jason lagde en arm om i hendes nakke og trak hende lidt mod sig ”jeg vil egentlig ikke vente længere” hviskede han og smilede flirtende til hende og nussede hendes nakke, lod hånden glid om bag hendes øre hvor han kærligt nussede hende og smilede, mens hans blik fandt hendes.

”Det er jeg virkelig glad for du vil Ashley, det ville gøre det så meget nemmere for mig, hvis du rejser sammen med mig, mens jeg genlever det igen” hviskede han og så ned ”det er svært det her” sagde han og smilede til hende, et smil der udtrykte lidelse ”Det bliver en lang tur rundt” sagde han og så ned på sine føder ”så du skal være sikker på du gerne vil med” hviskede han og kunne ikke få sig selv.

”Hunter, hun er altså vigtig for mig… Hun hjælper mig og hun skal hjælpe mig med at åbne mig op omkring min fortid” hviskede han. Hunter fløj over og satte sig ved foden af hans båre. ”Ashley sæt di her ved siden af mig” sagde han og rykkede sig så hun kunne sidde hos ham. Han klappede for at få hende til at sidde der. ”Hunter du skal være sød ved hende, og opføre dig pænt.” Hunter så bare på ham, og lukkede kort øjnene og skreg forstående.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 11:22

Ashley så på ham og blev hel stum over alt det han sagde. Hendes kinder glødede og hendes øjne skinnede af glæde og et varmt og lykkeligt smil begyndte at forme hendes læber. Hun havde det som om at en dejlig brændende følelse spredte sig i hele hendes krop fra hvor han nussede hendes hofte.
Hun kunne ikke lave være med at le glad. "Jeg ved ikke hvad jeg skal sige," sagde hun og fik ekstra røde kinder mens hun smilede lykkeligt til ham. "Hvorfor?" Hun så nysgerrigt på ham og lænede sig tættere på ham uden rigtig at være klar over det.
Hun lo over ham og nød at de holdte i hånden. Igen, prøvede hun forsigtigt at flette sine fingre ind i hans. Hun smilede stadig varmt og sødt til ham og havde skinnende øjne.

"Du ... du behøver da ikke takke eller give mig noget," sagde hun en anelse stammende og rødmede. Hun lukkede sine øjne da han strøg hendes over håret og et lydløst suk forlod hendes læber. Hun mærkede så at han trak hende ind til sig og hun åbnede sine øjne igen og så ind i hans. Hendes åndedræt var blevet tungere og hendes hjerte spurtede af sted i hendes bryst. Hun nød at han nussede hende og blev helt afslappet af det. Hendes øjne lukkede sig halvt og hun så på ham med et varmt og forelsket blik. "Jeg skal nok blive," hviskede hun henført og smilede varmt til ham.

Hun smilede til ham og så blidt på ham. "Jeg er helt sikker," sagde hun fast og gav blidt hans hånd et klem. "Jeg er her for dig, uanset hvad, okay?" Hun så på ham med et fast og varmt blik.

Ashley smilede over Jasons og Hunters lille samtale og så så på ham med det varme blik og de skinnende øjne. Hun rødmede lidt over hans opfordring, og valgte at gøre det. Hun satte sig op på båren hos ham, så deres ben og arme rørte hinanden. Hun kunne tydeligt mærke hvor varm han var og hun hvilede sit hoved mod hans kind efter kun få sekunder. Hun lukkede sine øjne og slappede fuldstændig af.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 14:05

Jason så på Ashley og smilede stort til hende og så ned på sine hænder og lukkede øjnene. Han forsatte med at nusse hende hofte og grinte hans øjne gled op og ned af hende ”jeg skal nok stoppe” sagde han og stoppede og lagde armen om hende og holdte sig tæt ind til hende for at mærke hendes kulde mod sin krop ”du er virkelig dejlig kølig” hviskede han lavt og lukkede øjnene.
”du behøver intet at sige Ashley.. Det er ikke vigtigt. Jeg hygger mig bare sammen med dig.. Det skal du bare huske” sagde han blidt og smilede og nussede hendes håndryg igen ”Jeg vil ikke være fanget her inde” sagde han blidt og mærkede hvordan hun kom nærmere. Han lyttede bare og smilede og så på hende, lod hende flette deres fingre. Han smilede til hende og så ned på deres hænder.

”jeg syntes du fortjener det Ashley” sagde han og smilede og så hende rødme og smilede bare større af det ”du er virkelig sød når du ser sådan der ud” sagde han. Hans fingre forsatte over hendes hud og han smilede og lukkede sine øjne ”hvad syntes du?” spurgte han og lyttede til hendes hjerte ”jeg tror din krop elsker det” grinte han smilede over hendes reaktion ”Du elsker det her, gør du ikke?” spurgte han og smilede blidt og venligt til hende, ”mange tak fordi du vil blive hos mig” sagde han og var taknemlig over hun blev ”kom her” han kyssede hende kort og blidt på kinden ”tak” hviskede han mod hendes øre mens han forsat nussede hende bag øret.

”Det er jeg glad for di vil Ashley… Det betyder meget for mig at du vil med, og at du vil blive hos mig gennem alt” sagde han og kyssede hendes hånd igen og nussede den blidt.

”bliver du ikke også Hunter det ville være dejligt, hvis I ville kunne komme over ens, jeg har nemlig inviteret hende med når vi skal rejse” sagde han og smilede til Ashley da hun satte sig ned ved siden af ham. Han lagde prøvende en arm om hende og smilede og lagde hovedet mod hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 14:26

Ashley lo over ham og havde stadig de røde kinder. "Jeg er bare ikke vant til så mange søde ord," hviskede hun blidt og smilede varmt til ham. Hun klukkede blidt da han trak hende ind til sig. "Og du er virkelig dejlig varm," mumlede hun nydende og lukkede sine øjne med et smil.
Hun nød lyden af hans stemme og sukkede blidt. "Mmmhh," mumlede hun og klukkede lidt. "Her er da ikke så slemt." Hun smilede drillende til ham og blev glad da han lod hende gøre det denne gang. Hun klemte blidt hans hånd.

"Men ... Du skal da ikke give mig noget," sagde hun med et blidt og sødt smil. Hun kunne ikke holde en lille fnisen inde da han sagde, at hun så sød ud når hun rødmede. "Tak," storsmilende hun med ildrøde kinder. Hun smilede drillende til ham. "Det er virkelig ... virkelig dejligt," sukkede hun tungt og nød det åbenlyst. "Selvfø..." startede hun med at sige, men blev stoppet da han kyssede hende på kinden og hun mærkede hans varme ånde mod sit ører. Hun gyste af velvære og så så på ham. Hun smilede og havde aldrig følt sig så lykkelig før.

"Selvfølgelig vil jeg det," sagde hun blidt og med et varmt smil. Hun mærkede endnu en gang varmen brede sig fra det sted hvor hans læber havde været. Hun måtte tvinge sig selv til ikke at sukke.

Ashley smilede til ham og så kort på Hunter med et lidt undskyldende smil, men hendes opmærksomhed blev straks afledt da hun mærkede hans arm om sig. Hun så op på ham og smilede. Hendes blik faldt dog på hans læber et kort øjeblik inden hun rettede dem mod hans smukke øjne igen. Hun løftede langsomt sin frie hånd og lod sine slanke fingre fjerledt stryge over hans kind, kæbe og videre ned ad halsen i blide kærtegn.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 15:12

Jason smilede og så på hende og nussede hende ”jeg vil gøre alt for dig.. Du har sat noget i gang med mig” hviskede han og så på hende og smilede stort og varmt, samt kærligt til hende ”det er jeg glad for at høre.. Jeg er nu bare ikke varmere end så mange andre” sagde han blidt og smilede inden han klemte hende ind til sig.
”du skal sige til hvis jeg skal stoppe” hviskede han drillende og forsatte med at nusse af hende bag øret ”her er meget slemt når man vil bevæge sig og være udendørs” Smilede han og så på deres hænder og smilede mens han gengældte det lille klem.
”jeg vil gerne så hold, du får noget når jeg finder det rette til dig” smilede han og grinte da han så hende ”du er virkelig bare dejlig” sagde han og kunne ikke holde en blid latter tilbage ”Skal du rødme sådan hver gang jeg er i nærheden og sammen med dig?” spurgte han og holdte hende tæt til sig og smilede ”vil du have noget andet?” spurgte han uskyldigt og flirtende med et flirtende smil og nussede hendes kind og smilede til hende med et kærligt smil ”du siger bare til.. Hvad som helst” sagde han og satte sig længere op. Det var længe siden han havde været så glad g lykkelig som nu.

”Det er jeg virkelig glad for at høre” sagde han og smilede og kyssede hendes kind i glæde og holdte hende tæt ind til sig og slap så hende og så direkte ind i hendes øjne.
”Du skal ikke tage du af Hunter, hun skal bare lige vænne sig til dig” sagde han og smilede venligt og glad til Ashley. Han lagde armene tættere om hende og kyssede hende på hovedet og nussede hendes kind. Jason nød hvad hun gjorde og sukkede nydende ”du må faktisk ikke stoppe” hviskede han nydende og lukkede sine øjne.

//Fodbold..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 15:31

"Det er jeg virkelig glad for at jeg har," hviskede hun kærligt til ham og smilede varmt til ham. Hun elskede hans smil. "Men du er meget varmere end mig." Hun smilede varmt og kærligt til ham. "Og det er dejligt." Hun nød at være så tæt på ham og ville ikke væk igen.
"Aldrig," hviskede hun nydende og skælvede let over hvor dejligt det føltes. Hendes læber skiltes let og hendes øjne var halvt lukkede. Hun lo over ham, åbnede så sine øjne helt og så på ham. "Skal jeg få dig til at glemme det?" Hviskede hun drilsk og flirtende mens der var et lumsk glimt i hendes store, blå øjne.
"Okay, okay," sagde hun leende. "Jeg giver op." Hun smilede drillende til ham og nød stadig hvad han gjorde. "Du er bare dejligere," sagde hun kærligt og drillende og plantede et lille kys mod det nederste af hans hals.
"Jah, det skal jeg rent faktisk," sagde hun lidt stædigt og lo så. Hun smilede kærligt til ham og blev mere drillende. "Hvad som helst?" Et flirtende smil begyndte at forme hendes smil og det lumske glimt var tilbage i hendes øjne.

Ashley klukkede blidt over ham og fik helt røde kinder igen, de havde ellers næsten lige fået deres normale farve igen. Hun gengældte kærligt hans blik og smilede. "Okay så," sagde hun lidt drillende og smilede til ham. Hun nød hans sukken og fortsatte glædeligt. Hendes fingre kærtegnede fjerlet hans hals inden de fortsatte om i hans nakke og derefter op i hans hår hvor hun blidt nussede ham. Hun strakte sig derefter og smilede inden hun blidt og forsigtigt pressede sine læber mod hans.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 18:14

Jason så på hende og smilede ”det er godt” sagde han ”det er virkelig dejligt du har fået det frem det her” sagde han bare og smilede kærligt og flirtende til hende ”og du er så dejlig kold at det er rart, du må ikke går fra mig” sagde han og smilede. Jason holdte hende tæt til sig og smilede.
”Det er jeg glad for, for jeg vil ikke stoppe” sagde han blidt og forsatte og lukkede sine øjne og smilede så da han åbnede sine øjne og så på hende ”Du kan jo forsøge” sagde han blidt og smilede stort og kærligt. ”du er virkelig smuk” sagde han blidt og kærligt.
”godt, godt” sagde han og smilede stort og så ind i hendes smukke øjne. Han smilede over hendes ord ”nej det er jeg langt fra” sagde han og smilede. Jason sukkede da han mærkede hendes læber mod det nederste af sin hals.
”Så det skal du faktisk” sagde han og smilede ”vil du have sådan et?” spurgte han og pressede blidt sine læber mod hendes og nussede hendes kind mens han kyssede hende ”er det sådan noget du gerne ville have” sagde han blidt og smilede kærligt til hende

Jason smilede og betragtede hende og smilede over hendes røde kinder. Det her er da sjovt, og hyggeligt” sagde han og grinte over hende og holdte hende tæt til sig. Jason gengældte hendes kys og nussede hendes kind og begyndte at gøre det om bag hendes øre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 18:43

Ashley lo over ham og puttede sig glad ind til ham. "Jeg har skam heller ikke tænkt mig at gå nogen steder," forsikrede hun ham med et kærligt og varmt smil.
Hun smilede drillende og strakte sig op mod ham og plantede endnu et kærligt og langtrukkent kys mod hans læber. Hun skilte let og prøvende sine læber og gjorde kysset dybere. Et stykke tid efter slap hun hans læber og smilede en smule ståkandet til ham. "Tak," hviskede hun og smilede kærligt til ham med røde kinder.
Hun lo over ham og puttede sig så ind til ham. "Jov du er," mumlede hun stædigt og nød at sidde hos ham.
Hun smilede og kyssede ham blidt igen. "Jah," sukkede hun nydende og smilede til ham med et glimt i øjnene.

Hun klukkede over ham og lagde sin hånd mod hans bryst og nussede ham langsomt og blidt. "Jah," hviskede hun kærligt og kyssede videre med ham. Hun sukkede tungt da han begyndte at nusse hende omme bag øret igen. Hun var begyndt at tro, at hun havde en svaghed for det. Hun smilede bag kysset og lænede sig tættere ind til ham. Hun rykkede sig, dog uden at stoppe kysset, og fik vendt sig om med begge hænder mod hans skuldre og sit knæ mellem hans ben mens hun lænede sig tæt ind til ham. Hun gjorde langsomt kysset dybere ved at skille sine læber ad. Hun sukkede nydende mod hans læber.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 20:03

Jason smilede og lagde sine arme tættere om hende og nød at hun sagde hun ville blive ”det er jeg virkelig glad for høre du ikke vil gå” sagde han og smilede. Han var lykkelig over at være sammen med hende.
Han smilede og lukkede øjnene og nød hendes læber mod sine og lagde armene om hende og strøg hende ned langs hendes ryg. Han gengældte kysset og gjorde det dybere og pressede hende længere mod sig og nussede hendes ryg ”Det var da så lidt” var det eneste der kunne komme over hans læber, han var forpustet over kysset. Han havde aldrig havde døjet med vejrtræknings problemer før.
Han mærkede hun puttede sig ind til ham ”nej” sagde han bare og nussede hendes forsat bag øret og så på hende med et sødt smil.

Han smilede og holdte kysset og gjorde det dybere, lagde armene om hende, lød en hånd glide fra hendes skulder ned over taljen og så ned til hendes hofte.

Jason smilede og mærkede hendes hånd mod sit bryst og lukkede øjnene i nydelse over hvad hun gjorde. Han holdt kysset og gjorde kysset lidt vildere og nød hendes suk da han nussede hende bag øret. Jason mærkede hvordan hun satte sig, han rykkede det lettere skadede ben så hun kunne sidde bedre. Han kyssede hende inderligt, og dybt. Og nød hvad hun gjorde ved ham. Hun kunne ikke forklare effekten hun havde på ham. Den var der bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 20:25

Ashley kom med en lille lykkelig latter og nød at være så tæt på ham. Hun sad så tæt på ham som hun kunne, hun ville ikke væk igen, hun ville aldrig forlade ham.
Hun stønnede svagt mod hans læber og kyssede ham dybt og inderligt igen, hun skælvede ligefrem af nydelse over det og hans nussen. Hun klukkede over ham. "Jov," sagde hun bare igen og lukkede munden på ham ved at kysse ham. Hun smilede bag det og sukkede skælvende over hans hånd. Hun kunne mærke den glide over et stykke bart hud nederst på hendes ryg, hvor hendes tanktop var røget op. Hun skælvede endnu mere over dette og sukkede dybt over den brændende fornemmelse hans varme hånd havde efterladt mod hendes kolde hud.

Hun smilede bag deres kys og lod ham med glæde gøre det lidt vildere. Hun nødt det, hun følte sig så let, så lykkelig. Hun havde glemt alt om dem. Lidt efter satte hun sig overskrævs på ham for at sidde bedre, og for at komme tættere på ham. Hun pressede sig helt tæt ind til ham mens hun kyssede ham inderligt og dybt igen. Endnu et skælvende suk forlod hendes læber og hun var helt væk i ham. Hun havde lagt sin ene arm om ham og ladet den anden hånd glide op i hans hår og nusse ham der. Hun nød den effekt han havde på hende.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 21:16

Jason smilede og så på hende. Han hørte hendes latter og kunne ikke være gladere end han var lige nu. Det føltes som om han var fuldendt, at der intet ondt kunne ske ham. Han vidste han ville vig sit liv for at beskytte hende mod smerte og sorg, At han var der for hende.
Han smilede over hendes støn og forsatte dyb og inderligt kysset. Han havde stadig vejrtræknings problemer og stoppede så pludselig, for at få luft igen ”du er altså dum” sagde han men med en drillende undertone. Han mærkede hendes læber igen og skælvede kort af glæde. Han forsatte med at nusse og kærtegne hendes ryg. Han nød at mærke den kolde hud hun havde under sine varme fingre. Hans fingre gled over hendes hud, og op under toppen op til midten af hendes ryg. Det var et rent instinktivt bevægelse, han gjorde det uden at tænke.

Jason så bare ind i hendes øjne. Forsatte med at kysse hende vildt og inderligt. Nød at være sammen med hende. ”Ashley.. Stop… Jeg har brug for luft…” han sagde det længselsfuldt efter hende, og ville helst ikke stoppe eller have hende væk fra sig. ”kan vi ikke gå udenfor lidt?” spurgte han og nussede hendes kind ”jeg vil gerne tale med dig om at du skal med når jeg skal ud og opsøge min fortid” sagde han og kyssede hende kort igen. Han nød at være tæt på hende. Han nød hvad hun gjorde ved ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 21:30

Ashley så på ham med store, nærmest skinnende øjne og et varmt og kærligt smil på læben. Hendes kinder havde en fin rød farve og hendes hjerte bankede løs i hendes bryst. Hun havde aldrig prøvet at være så lykkelig før.

Hun nød kysset og at mærke hans læber mod sine. Hun smilede ståkandet til ham da han stoppede kysset. Hendes vejrtrækning var hurtig og tung. "Så det er jeg?" gav hun drillende igen. Hun smilede lykkeligt bag kysset og kunne sagtens mærke ham skælve. Hun nød det virkelig og endte selv med at skælve da hun mærkede hans varme hænder brænde så dejligt mod hendes ryg. Hun gispede let mod hans læber.

Hun ville helst ikke slippe kysset da han gjorde det, men gjorde det nu engang alligevel. Hun havde selv lidt svært ved at få vejret nu. Hun så på ham mens hun selv prøvede at få styr på sit åndedræt. Hun klukkede ståkandet over ham. Hun havde sine ben tæt om ham og sad med sin overkrop presset helt tæt på hans.
Hun smilede til ham og nikkede lidt. "Okay," hviskede hun hæst, kyssede ham kort igen og viklede sig så langsomt væk fra ham. Hun stod lidt og vaklede på gulvet da hun var noget omtumlet efter deres mange kys.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 21:44

Jason så på Ashley og smilede et smil der var vidt og skinnende, der ikke vidnede om en opvækst på gaden, og tid sammen med bander. Ligesom hans krop var hel og intakt. Ikke et eneste ar. Selv efter en masse kampe, eller at flygte gennem storbyernes labyrinter.

Jason nød kysset og smilede kærligt til hende da han havde fået vejret tilbage ”det er første gang det er sket… Du gør et eller andet ved mig” sagde han glad, ”men det er skidt du får mig til at miste besindelsen på den måde, det ødelægger mit ry som en rolig fyr” smilede han og nussede hendes kind igen, med den hånd der ikke nussede hendes ryg. Han så bare på hende med et blidt og kærligt blik.

”Jeg har brug for at fortælle dig, du bliver nød til at have lidt våben med, vi kommer sikkert til at støde ind i nogle gamle kendinge af mig, og de er ikke særlig begejstrede for mig” sagde han og smilede inden han kom op af sengen da hun også var oppe ”Hunter” sagde han og høgen kom op på hans skulder ”vi kommer til at bo på billige hoteller” Jason tog hendes hånd og nussede den. Han ville ikke miste hende. Men ville gerne have at hun forstod det ville være farligt at komme med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 21:51

Ashley nød bare synet af ham, hun kunne ikke få nok af det. Hun vidste intet om hans fortid og barndom, men hun var nysgerrig og ville gå igennem ild og vand for ham.

Hun lo over ham. "Jeg er glad for at jeg har den virkning på dig," hviskede hun drillende og smilede varmt og kærligt til ham. Hun lukkede sine øjne lidt og sukkede skælvende over hans kærtegn. Hun ville ikke have han stoppede. Overalt hvor deres hud mødtes, havde hun det som om det efterlod en dejlig brændende fornemmelse.

Hun så bare roligt på ham med et blidt smil. "Jeg er ligeglad," sagde hun roligt. "Jeg er ikke så uskyldig som jeg ser ud." Hun smilede drillende til ham og tog hans hånd. "Jeg kan sagtens håndtere flere våben, og jeg emner af død," sagde hun med et grin, men mente det. Hun ville intet have imod at dræbe eller skade andre, hvis det blev nødvendigt. Hendes opvækst hos sin moster gjorde, at hun aldrig ville gøre det mod nogen uskyldig, men hendes arv fra hendes far ... Jah, det gjorde det stik modsatte.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 22:10

Jason betragtede hende og smilede, hun var så smuk at det halve ville være nok for ham, hendes udseende var intet i forhold til det han følte for hendes personlighed. Han var helt væk i hende.

”det er ikke særlig godt, hvis det går ud over min bueskydnings evner, eller kamp evner” smilede han og kyssede hende blidt på panden og forsatte sin kærtegn af hendes krop, han satte sig bedre så han kunne kysse hende på halsen, omkring hendes kraveben. Han lukkede øjnene og nød at mærke hendes hud mod sin egen.

”jeg er glad for du stadig er med på at følge mig” sagde han glad og smilede til hende og lagde så armene om hende ”nej du er meget mere farlig” smilede han og kildede hende blidt i siderne, indtil hun fik hans hænder. ”jeg tror dig… Ville heller ikke forvente andet end dig” sagde han og nussede hendes ene kind ”jeg er glad for at høre du har det sådan… Hvordan har du det med motorcykler?” spurgte han og smilede lidt ”jeg har en ven udenfor der skylder mig en tjeneste, og jeg elsker fart” smilede han og nussede forsat hendes kind. ”men skulle vi gå en tur, så jeg kan få bevæget mig lidt” smilede han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 13/5/2012, 22:32

Ashley rødmede over hans blik, men nød det i fulde drag. Hun smilede varmt og kærligt til ham og nød bare at være sammen med ham.

"Der skal jeg nok sørge for at holde mig lidt væk," forsikrede hun ham med et smil og lukkede sine øjne da hun mærkede hans læber mod sin pande. Hun holdte dem lukkede og lagde sit hoved til siden da han kyssede hende ned ad halsen. Hun sukkede tungt og var helt væk et øjeblik, hun skælvede af nydelse og hendes læber var let adskildte.

"Altid," hviskede hun kærligt og smilede til ham. Det blev dog hurtigt til en lille skulen hvorefter hun så grinede da han kildede hende. Da hin fangede begge hans hænder, kyssede hun dem begge i håndfladen. "Godt godt," sagde hun tilfreds, slap hans hænder og lagde sine egne mod hans bryst. Hun tøvede lidt. "Jeg har ikke prøvet det," sagde hun med et undskyldende smil.
Hun nikkede lidt og lo. Hun stillede sig lidt på tær og kyssede ham blidt. "Så kom," sagde hun drillende og tog hans hånd og flettede fingrene ind i hans.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 13/5/2012, 23:14

Jason smilede bare til hende og så så kort ned på sine hænder og foldede dem ”Det her er svært at sige.. men jeg tror jeg er blevet forelsket i dig” sagde han og så op på hende for at få fat på hendes reaktion.

”Helst ikke, Hvis jeg er min mors søn, burde der intet ske.. Jeg er bare bekymret for om jeg er ved at blive syg” smilede han og nussede hendes kind og ryg. ”du ved vejrtræknings problemerne… Jeg har aldrig prøvet det før såe.. Det er en underlig fornemmelse” sagde han og smilede. Hans læber gled op af hendes hals og op til hendes hage.

”det er godt” sagde han og smilede stort. Et lille grin undslap hans læber da hun skulede til ham. Han nød at mærke hendes læber mod sine håndflader, da hun var færdig lagde han armene om hendes liv, og holdte hende tæt. ”Ja det er godt” sagde han og smilede til hende, han mærkede hendes hænder mod sit bryst og han smilede ”det er okay, du skal køre bag på mig” sagde han og smilede ”jeg ville bare høre om du havde noget i mod at det er sådan vi kommer til at rejse.” sagde han blidt.
Jason mærkede hendes læber og gengældte kysset og lagde en hånd på hendes hofte ”ja lad os komme af sted” sagde han blidt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 06:25

Ashley så på ham, hendes hjerte sprang et slag over og hun var målløs et øjeblik inden hun begyndte at smile. Hun kyssede ham blidt, men kort. "Jeg.. Jeg.." hun sukkede opgivende og lo lidt over sig selv. Hun tog istedet hans hånd og lagde den over sit hjerte, uden at tænke over at han måske ville blive lidt forskrækket over det eller misforstå det. Hun prøvede med sit blik at fortælle hvor forelsket hun selv var i ham.

Hun smilede lidt over ham og lo, men var ude af stand til at sige andet end; "Mmmhh." Da hun var helt væk i følelsen af hans læber mod sin hud. Hun sukkede tungt og nydende flere gange og var et øjeblik som smør i hans hænder.

Hun smilede varmt og kærligt til ham og klukkede blidt. "Jeg har intet imod det," sagde hun blidt og var selv overrasket over hvor meget hun stolede på ham. Hun nød at stå så tæt på ham, men havde dog en lille trang til at komme endnu tættere. Hun nød kysset og sukkede da det stoppede. "Efter dig," hviskeleg hun drillende.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 2 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum