Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
pain and happiness - Page 3 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
pain and happiness - Page 3 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
pain and happiness - Page 3 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
pain and happiness - Page 3 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
pain and happiness - Page 3 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
pain and happiness - Page 3 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
pain and happiness - Page 3 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
pain and happiness - Page 3 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
pain and happiness - Page 3 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

pain and happiness

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 09:54

Jason så på hende og smilede bare, han satte sig tilbage og betragtede hende "Hvad er der?" spurgte han og så ned og lukkede sine hænder. "Jeg elsker også dig" mumlede han og så på hende inden han lænede sig frem og kyssede hende blidt. "jeg håber virkelig det er det du prøver at fortælle mig" sagde han blidt og nussede kort hendes kind og slap hende med et kærligt blik. Han lod stadig sin hånd lægge på hendes hjerte og så på sin egen hånd.

Jason stoppede så og smilede til hende "det må være nok for nu" smilede han og kyssede hende blidt. han lod hænderne glide end på hendes hofter, han smilede og betragtede hende med et meget kærligt blik.

"Jeg er glad for at høre du ikke har noget i mod det" sagde han og nussede hendes kinder. Jason så på hende og lukkede kort øjnene. "ja lad os komme afsted" smilede han og lagde en arm om hende og begyndte langsomt at gå. "tilbage til kravle væggen. jeg vil gerne se dig klare den" sagde han og nussede hendes hofte mens han gik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 10:04

Ashley lo og kunne stadig ikke få et ord frem. Hun nikkede med et varmt og kærligt smil og kyssede ham blidt igen. Hun skælvede nærmest og hendes øjne skinnede af lykke.
Hun smilede over ham og lagde sine hænder ovenpå hans og blev først nu opmærksom på at han også rørte hendes bryst.

Hun kyssede ham blidt og kærligt igen. "Nej det er ej," hviskede hun nydende og skælvede af nydelse. Hun smilede varmt og kærligt til ham og så på ham med et blik fyldt med intet andet end hendes kærlighed til ham og hendes lykke over at være sammen med ham.

Hun smilede varmt til ham. "Selvfølgelig har jeg ikke det," sagde hun blidt og kærligt. Hun nød de varme berøringer fra ham.
Hun lagde selv sin arm om ham og lænede sig ind til ham mens de gik. Hun klukkede over ham. "Hvorfor?" spurgte hun og så op på ham med et nysgerrigt blik.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 10:30

Jason så på hende han smilede og kyssede hendes kind "det er jeg virkelig glad for" sagde han og strøg hende over håret. Han fjernede langsomt sin hånd fra hendes bryst. Hans smil blev lidt større. "Du er virkelig fantastisk" sagde han blidt og lukkede øjnene og holdte sig tæt ind til hende.

"jo det må det være" sagde han blidt og nussede hendes kind "for meget af det gode er ikke godt jo" sagde han blidt og nussede hende ned af halsen og om bag øret. Han smilede et smil fyldt med kærlighed til hende, og længsels efter hende.

"godt" sagde han og smilede. han holdte hende tættere til sig og nussede forsat hendes hofte "det bliver så meget nemmere at rejse. Eller også kunne jeg skaffe en camper, så vi kan rejse i sådan en" sagde han og smilede blidt og stort.
"fordi jeg gerne vil se dig fysisk aktiv" smilede han "eller også kan vi sætte os nede ved væggen, og snakke om turen" sagde han blidt og smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 10:48

Ashley mærkede varmen brede sig i sine kinder da han kyssede hende. Hun så på ham med et kærligt lykkeligt blik og nød at han holdte hende tæt. "Nej jeg er ej," mumlede hun mod hans bryst og puttede sig ind til ham. Hun skælvede let.

Hun lagde en finger mod hans læber for at få hal til at tie. "Nej," sagde hun stædigt og med et drillende smil. Hun stillede sig på tæt og lod sine læber nappe ham på kæben og lod derefter sin tunge let strejfe hans hud. Hun skælvede ganske blidt af en mærkelig lyst til ham, hun havde aldrig prøvet at føle det før.

Hun klukkede lidt. "Det bestemmer du helt selv," sagde hun blidt og puttede sig ind til ham og lukkede sine øjne med et lille suk og et tilfreds smil.
Hun så op på ham og hævede det ene øjenbryn. "Fysisk aktiv?" sagde hun med et lille smil. "Jeg behøver ikke at klatre for at være fysisk aktiv." Hun smilede flirtende til ham og lænede sig tæt ind til ham og pressede sig ind til ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 11:41

Jason smilede og så på hende. Han kunne simpelthen ikke få nok af at være sammen med hende "jo du er så. Om du så selv ved det eller ej" sagde han blidt og nussede hendes kind. Hans hænder faldt ned til hendes hofter.

"jo Ash.." hviskede han og lukkede øjnene, han nød hvad hun gjorde og smilede stort. Han nød at mærke hende mod sig.

"en camper ville være godt. Så skal vi kun betale for benzin og mad.. Og ikke for værelser" sagde han og smilede "det kunne være en fordel" han snakkede med sig selv lige nu. Han mærkede hende og smilede "Har du fået kørekort?" spurgte han og smilede sødt og kærligt.
"Kan du godt det.. Det vil jeg gerne se før jeg tror" sagde han blidt og silede til hende, han lukkede øjnene og holdte hende tæt ind til sig og klukkede kort. Han fandt hendes læber og kyssede hende kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 11:50

Ashley lo over ham. "Narhej!" sagde hun stædigt og grinede op til ham. Hun smilede så varmt og kærligt. Hun ville aldrig væk fra ham igen, hun nød at være sammen med ham. Hun kunne ikke få nok. Hun skælvede nydende da hans hænder rørte hendes krop.

Hun smilede over ham og kyssede ham langsomt ned ad halsen mens hun pressede sin krop indtil ham og nød at mærke ham mod sig. Hendes tunge kærtegnede let hans hals.

Hun så bare på ham mens han snakkede. Et lille skævt smil formede hendes læber lige nu og hun nød bare lyden af hans stemme.
Hun så lidt ned. "Nej," mumlede hun og puttede sig ind til ham med et lille suk.
Hun lo over ham. "Med glæde," hviskede hun drillende og pressede sig tæt ind til ham. Hun kyssede ham inderligt igen og lod ham ikke slippe. Hun stillede sig ind foran ham og kyssede ham fortsat.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 12:09

Jason så på hende og rystede kort på hovedet "jo.. Jeg ved jeg har ret" sagde han og løftede hende. uden at tænke over sit ben. Han ville ikke slippe hende, hun var en del af ham, han kunne ikke slippe hende. Han lukkede øjnene og nussede forsat hendes krop, mens han hodldte hende over jorden.

Jason mærkede hvad hun gjorde og sukkede nydende. Da hun pressede sig mod ham undskalp et lille støn. Han kunne mærke hende mod sig. selvom det var uvant og underligt. ville han ikke have hun flyttede sig.

Han smilede og så på hende da han var færdig med sin samtale med sig selv. Han så på hende, nød hendes udseende, og stemningen der var omkring hende.
"Du skal nok få det lært, og jeg skal nok betale, har lidt penge tilbage fra fortiden" sagde han og smilede blidt og kærligt.
Han mærkede hvad hun gjorde. Han smilede "du begynder bare hvis fu vil" sagde han og lagde armene tættere om hende. Gengældte kysset med det sammen, og nussede hendes hofter, han ville ikke slippe hende, og ville ikke væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 12:23

Ashley lo over ham og gispede så let da løftede hende. Hun lagde sine ben om ham og rødmede inden hun smilede varmt til ham. Hun havde lagt sine arme om ham også og pressede sig helt tæt ind til ham. Hun kunne mærke ham mod sig og nød det. Hun kunne høre ham stønne og nød det. Hun lænede sig mod ham og kyssede ham lidenskabeligt efter at have kysset ham op ad halsen og videre op ad kæben. Hun gned sig lidt mod ham, helt instinkt, hans nærvær gjorde et eller andet ved hende, hun kunne ikke styre sig.

Hun smilede lidt over ham. "Du skal ikke bruge dine penge på mig," hviskede hun blidt. Hun stod lidt stille og stirrede ud i luften. Ved tanken om penge, kom hun til at tænke på Maria, hendes moster. Hun stoppede med at smile og så ned. "Jeg kan sagtens køre bil, men jeg har ikke kørekort," mumlede hun lavmælt og så væk fra ham.

Hun smilede lidt og slap så kysset. Hun nød at være så tæt på ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 14:51

Jason så på hende og smilede over hendes gisp da han løftede hende op. Han mærkede hendes ben om sig og smilede da han så hende rødme og blikket var kærligt, hans blik var lidenskabeligt og varmt. Han så på hendes armen og mærkede hun pressede sig helt tæt indtil hende og hans fingre begyndte at nusse hendes ryg igen, blide og kærligt bevægelse. Han kyssede hende lidenskabeligt tilbage. Nød det hun kunne gøre ved ham. ”Ashley” hviskede han og nussede forsat hendes ryg. ”Vil du gøre mig den glæde og ære at dele noget af dit liv?” spurgte han blidt og så på hende. Han nussede hende forsat, satte hende så langsomt ned på jorden igen og smilede kærligt. Hans selvkontrol var så svag nu. Det var på grund af hende. Han kunne ikke styre sig, han vidste ikke hvad han skulle gøre. Ikke andet end at han vidste han elskede hende.

Han smilede til hende og så ned ”men jeg vil gerne dele lidt med dig” sagde han og smilede ”jeg er ikke rig, men jeg vil gerne give dig et kørekort” sagde han blidt og nussede hendes kind ”jeg er glad for du kan køre bil” sagde han blidt og smilede mens han holdte hende tæt indtil sig. ”Hvad sker der?” spurgte han og holdte hende tæt, fik hende til at se på sig. ”jeg vil gerne vide alt om dig, og så skal du vide alt om mig på vores rundtur rundt i min fortid” sagde han og begyndte at nusse hendes kind ”uanset hvad,. Jeg er her for dig.. Jeg vil aldrig forlade dig” sagde han blidt og ærligt.

”Hvad så?” spurgte han da han mærkede hun slap kysset. Han smilede stort og lykkeligt. Han nød hendes nærvær

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 15:05

Ashley smilede og sukkede over hans nussen. Hun var helt væk i ham og så på ham med et varmt og lidenskabeligt blik. Hun nød deres lidenskabelige kys og blev helt svag i knæene af det, selvom han stadig bar hende, hun skælvede af lyst. Hun så på ham da han sagde hendes navn, men derefter blev hun lidt forvirret. "Hvad mener du?" spurgte hun blidt og smilede lidt til ham. Da han satte hende ned, stod hun lidt med bløde knæ og lænede sig ind til ham. Hun skælvede stadig.

Hun rystede på hovedet, hun ville ikke sige det, hun kunne ikke få sig selv til det. "Men du skal ikke bruge dine penge på mig," sagde hun med en fast og klar stemme. Hun så ikke på ham, selv ikke da han prøvede at få hende til det. Hun ville ikke have at han skulle se at hendes øjne var blevet blanke. Hun lagde sine hænder mod hans bryst og skubbede lidt til ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 15:10

"Jeg mener det på den måde. vil du ikke dele dit liv med mig?" spurgte han og tog hendes hænder "jeg elsker dig" sagde han bare ligeud og så på hende. Han mærkede hun lænede sig ind mod ham.

"jeg ved godt jeg ikke skal bruge mine penge på dig." sagde han "jeg er bare villig til at give dig et kørekort" sagde han "vil du ikke nok fortælle hvad der sker?" spurgte han og mærkede hvordan hun skubbede sig væk fra ham. Han sukkede og så ned "jeg er ked af det her" sagde han og nussede hende kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 15:29

Ashley så målløs på ham, helt stum. Hendes øjne var store og der var kun en meget tynd blå ring rundt om pupillerne. Hun blinkede med øjnene nogle gange og åbnede munden for at sige noget, men kunne ikke få et ord ud.

"Jeg er ligeglad med et dumt kørekort," mumlede hun bare og så stadig væk fra ham. Hun rystede på hovedet og hendes hestehale piskede omkring hendes ansigt. Hun så ned og prøvede at trække vejret rent mens hun rakte ud og tog den hånd der nussede hendes kind og fjernede den. Det lignede, at det kostede hende mange kræfter at gøre det. Hun skubbede ham så lidt væk fra sig og tog så sine hænder til sig. Da de ikke havde kropskontakt længere, så det ud som om hendes skuldre sank. Hun rystede ganske let, men hun kunne ikke fortælle ham hvorfor hun pludselig fik det sådan her, hun kunne bare ikke.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 16:05

Jason så på hende og smilede "jeg er forelkset i dig, og elsker dig.. Og jeg vil gerne dele noget af mit liv med dig, og det er det jeg vil ved at fortælle dig om min fortid" sagde han og så ned. "men hvis du ikke vil dele din med mig" sagde han og faldt tilbage på båren "Hunter tag ud og jag" sagde han og høgen lettede.
"okay, du er ligeglad med et kørekort. men du kan køre bil" sagde han bare og så væk fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 16:21

Ashley så på ham med tåre trillende ned ad kinderne efter at Hunter var fløjet. Hun hadede at græde mens andre kunne se det. Hun rystede af den gråd hun holdte inde. "Hvorfor skulle du lige nævne penge..?" spurgte hun med en dirrende stemme. "Jeg har aldrig haft råd til det jeg har ønsket mig mest." Hun lod sig dumpe ned på båren bag sig. Hun gemte sit ansigt i sine hænder. "Og nu er der snart ikke tid mere," hulkede hun. Hun kunne ikke mere. Hun rystede og ville bare hjem og se sin moster ... Bare se hvordan det stod til med hende ...
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 16:27

"jeg ville give dig et kørekort fordi penge ikke betyder noget for mig... og Slet ikke måden hvor på jeg har fået dem" sagde han. Han lagde en arm om hende og holdte hende tæt "jeg vil gøre alt for at hjælpe dig okay... Jeg er her for dig" hviskede han og trak hende helt ind til sig "men jeg kan ikke hjælpe nårjeg ikke ved hvad der er galt." sagde han lavt "Jeg har ikke brug for pengene.. Men hvor meget drejer det sig om, det du ønsker dig allermest?" spurgte han og nussede hende krop hvor han kunne komme til, når han nu havde hende på sit skød. "bare sig til" hviskede han mod hendes kind. han kyssede den let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 16:36

Ashley lod ham bare gøre det, hun var glad for det, men alligevel lidt ligeglad. Hendes hoved var fyldt med tanker. Hun nikkede lidt og snøftede. Hun var stoppet med at hulke og græde, noget hun havde lært med tiden. Det nyttede jo ikke noget alligevel.
"Penge nok til at behandle hjerteskarsygdomme," hviskede hun halvkvalt og så så på ham med forgrædte øjne. "Ellers har jeg snart ikke en moster mere." Hendes underlæbe bævede og hun bed let i den for at lade være med at begynde at græde igen. "Far siger, at hendes tid snart er omme hvis hun ikke får behandling," hviskede hun og så ulykkeligt på Jason.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 16:43

"Ashley?... Hvor meget drejer det sig om?" spurgte han og så på hende "for jeg vil gerne skaffe pengene til dig, og til rejsen så du kan være sammen med hende" sagde han og nussede hende forsat mens han kyssede hende på kinden "som jeg sagde pengene betyder intet for mig" mumlede han "hvor meget skal du bruge for at behandlingen kan lade sig gøre?" spurgte han og så på hende. "jeg vil gøre alt for at hjælpe dig... husk det" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 16:50

Ashley tøvede en smule inden hun fortalte hvor meget der var tale om. Hun vidste godt at det var urimeligt. Hun sad lidt med blikket nede indtil han sagde, at han ville skaffe penge nok. Hun løftede blikket og så målløs på ham et lille kort øjeblik. "Årh Jason!" udbrød hun og faldt ham om halsen og væltede ham ned at ligge på båren. "Tak, tak, tak." Hun kyssede ham mellem hvert ord. Hun lå ovenpå ham og kyssede ham inderligt og taknemmeligt et øjeblik.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 16:53

"vi skal afsted hurtigst mulig" sagde han og smilede kort "vi bliver nød til at se hvor mange penge der er på den konto... Så du kan komme afsted til din moster og hjælpe hende" hviskede han. Jason mærkede hun kastede sig om hans hals og mærkede hendes kys. han lagde armene om hende, gengældte kysset og lukkede nydende sine øjne "så lidt Ashley... Som jeg sagde... Jeg vil gøre alt for at hjælpe dig" hviskede han endnu lavere og nussede hendes ryg "må jeg tage med dig?.. eller vil du rejse alene?" spurgte han blidt og kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 17:04

Ashley smilede lidt over ham og bag kysset. "Du er fantastisk," hviskede hun kærligt og krammede ham som de lå.
Hun så på ham med et alvorligt blik. "Du må ikke tage med," sagde hun roligt. "Du skal tage med, jeg kan ikke klare det her alene." Tonen i hendes stemme sagde, at der ikke var tale om diskaution, selvom hun godt vidste, at han ville tage med hende.
"Vi kan rejse senere idag," sagde hun og møvede sig væk fra ham og rejste sig op fra båren. "Kan du det?"
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 17:38

"Det ved jeg" sagde han drillende og smilede "du er bare mere fantastisk" sagde han og holdte hende tæt indtil sig og lukkede øjnene og nussede hendes ryg.
"Jeg må altså ikke tage med" sagde han og lød skuffet inden hun fik tilføjet det sidste. "nårh.. Jeg ville med glæde rejse med dig, om jeg så ikke skulle" sagde han blidt og nussede hendes hofter "du er ikke alene" sagde han og smilede "jeg følger dig gennem alt" hviskede han og smilede til hende og holdte hende tæt.
"jeg får et problem så, Der skal planlægges, og jeg skal have fat i transport" sagde han "vi kan se, ellers kan vi tage det tidligste fly vi kan errangere" sagde han bestemt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 17:49

Ashley klukkede en smule over ham og nød hans kompliment. Hun smilede over ham og kyssede ham blidt da han blev skuffet. Hun var glad for at han ville med, det var hun virkelig. "Tak," hviskede hun blidt, da han sagde, at hun ikke var alene og han ville følge hende.
Hun sukkede over ham, rev sig lidt væk og gik frem og tilbage. "Der skal kun pakkes en taske, bestilles fly og køretøj, og penge til det hele selvfølgelig," sagde hun mest til sig selv. "Køretøj kan jeg sagtens skaffe ... Hvis de kan huske mig." Hun stoppede op og tog sig en dyb indånding, holdte den lidt og pustede så ud. Hun vendte sig om mod ham. "Det er ikke særlig meget planlægning," sagde hun så roligt, hun skulle af sted idag, uanset hvad.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 18:20

Jason smilede til hende og lagde armene tættere om hende. Kyssede kende blidt og så ned da han slap kysset igen. "Det var da så lidt Ashley." sagde han og nussede hendes hofter. Han var helt sikker på at han ville følge hende uanset hvad.
"Ja nemlig. Jeg skal have fat i de penge på min konto... Problemet er at jeg ligesom ikke bare kan vade ind... For dem der har banken i deres lomme er på nakken af mig." sagde han "og jeg kan ikke sende dig ind.. De ville let regne ud at du er i kontakt med mig så" sagde han roligt. og jeg kan ikke brug automaten" han så ned og sukkede "jeg skal have pengene før vi kan komme afsted" sagde han "men det skal nok lykkeds mig. Om jeg så skal røve banken, eller smække noget mås" smilede han og kyssede hende blidt. "men ellers er der intet problem, udover jeg skal holde benet i ro" sagde han bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Ashley 14/5/2012, 18:35

Ashley smilede blidt og varmt til ham og nød den følelse hans læber havde efterladt på hendes. Hun så på ham med et forundret blik da han begyndte at snakke. "Hvad er det lige du har lavet siden det?" spurgte hun en smule overrasket og forundret. Hun kyssede ham blidt og kort igen og sukkede så tungt. "Det her er irriterende," mumlede hun, slap ham og gik frem og tilbage igen.
Efter nogle minutter sådan, stoppede hun pludseligt, vendte sig om mod ham og tog hans hånd, hvorefter hun begyndte at hive ham efter sig mens hun gik ned mod hytterne og til den sidste Hades hytte. Hun gik derind og puffede ham ned på en seng der, mildt sagt, var sort. Hun ledte kort i skufferne og fandt så en mobil frem. Hun tastede et nummer og ventede lidt utålmodigt på at den ringede op. Hun begyndte at gå frem og tilbage igen og smilede så da hun hørte den velkendte stemme i røret. På flydende spansk sagde hun hvem hun var og kunne ikke lade være med at le over ham. Hun sagde så, hvad hun havde på hjertet, ventede lidt, da der blev tøvet i den anden ende. Ashley smilede stort da der så blev svaret. "Gracias," sagde hun så storsmilende og lagde på. Hun så på Jason. "Smut så og pak dine ting," sagde hun til ham med et varmt smill. "Køretøj og hele mulivitten er planlagt."
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Gæst 14/5/2012, 18:45

"jeg løb hjemme fra da jeg var 5" sagde han "og allerede der viste jeg tegn på over udviklede evner. jeg overlevede ved at nuppe ting og sager rundt omkring, bede om mad, hver gang der var nogen efter mig stak jeg af, jeg har altid været god til at overleve, og det er jeg stadig. jeg Fandt hunter året efter og siden da har vi fulgtes ad. da jeg var ni begyndte jeg at være budbringer for nogle bander og mafia.. Store og farlige mænd og kvinder. Jeg løb fra politiet via kloaker, og tagene på bygninger. Alle de penge jeg tjente røg ind på en konto, de fandt ikke ud af at jeg arbejde for hver bande... Ikke før jeg fik smidt nogle af dem i døden.. Jeg har altid været en god kæmper, og skytte. så jeg havde det let. Det var sværere at slippe fra deres pistoler, men det lykkedes mig, mine penge er stadig på en lukket konto, hvor den bliver spærret. jeg kan kun hente pengene personligt, og De ved jeg har brug for dem på et tidspunkt." sagde han bare

"jeg smutter hen og pakker." sagde han da hun var færdig på spansk. han kom tilbage nogle minutter senere med en bue, en rygsæk og et svær samt et armbånd "de kan camoufleres" sagde han bare og fik det hele til at ligne hverdags ting.

To små kuglepenne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

pain and happiness - Page 3 Empty Sv: pain and happiness

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum