Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Hvornår må jeg komme hjem? -Elena

Go down

Hvornår må jeg komme hjem? -Elena Empty Hvornår må jeg komme hjem? -Elena

Indlæg af Gæst 12/1/2012, 13:39

Tid: Lidt efter aftensmad
Sted:Tæt på Hytte 8, Artemis
Omgivelser:De andre hytter, hende selv og lejrdeltagere der er på vej tilbage til deres hytter
Vejr: Koldt, skyfri aften med halvmåne og en masse stjerner
Påklædning: Sølvskinnende skijakke, cowboybukser og hendes bue slynget over skulderen

*Stjernerne er klare i nat... Og der er Månen, min mor flyver sikkert også deroppe et sted.*, Amethyst havde sine sølvgule øjne rettet mod himlen.
Øjnene så efter konstellationerne, men bestemt én; Jægerjomfruen.
Jægerjomfruen havde ånden fra en afdød jæger i sig, jægerjomfruen Zoë Nightshade.
Øjnene blev rettet mod Månen igen, de prøvede at få et glimt af en vogn der blev trukket af hvide hjorte, hendes mors vogn. Artemis´s vogn.
Hun tog sine øjne væk fra den igen, uden held havde hun prøvet at få et glimt af sin mor.
For ca. 100.gang siden hun var blevet overflyttet til Hytte 8[ og det var ligegodt og vel snart 5 år siden.
Hun så på de andre lejrdeltagere, de gik sammen med nogen, deres halvsøskende. De gik sammen med deres tætteste familie og havde det sjovt, hun selv vidste ikke engang hvor hendes egen halvbror var. Men hun vidste godt hvad han hed, Leonidas hed han. God som jæger og ville helst vælge posten som spion hvis han kunne. Sonderede terænnet og havde en hunfugl som følgesvend, ligesom hun havde sin hjort med den sølv pels, Europa.
Hun smilte lidt for sig selv og tænkte på hjortens bløde sølvpels og dens vidende, milde og helt uimodståelige brune øjne, uden iris eller pupil.
Hun så over på de fnisende Afrodite ørn og så på de mange Hermes børn og ukategoriserede børn, de grinede og smilte og talte til hinanden, som én stor familie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum