Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

En af Artemis's sønner? ~Jason

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Gæst 12/5/2012, 07:48

"Du ved godt det kun var for at hjælpe dig, du rev den til dig inden jeg fik lagt den om min skulder" sagde han bare og trak på sine skuldre, "men det må du jo selvom, jeg havde ikke lige forventet det ville gå så hurtigt over" sagde han bare og lagde sig ned og så op mod himlen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Ashley 12/5/2012, 07:57

Ashley tav lidt og sukkede så. "Det må du virkelig undskylde," sagde hun og så ned. Hun havde bare mærket at han tog hendes hånd, hvilket straks får hende til at tage den til sig. Hun smilede lidt. "Men det gjorde det så," sagde hun stille og så lidt ned inden hun vendte sig om og lagde sig på ryggen. Hun så bare op på himlen.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Gæst 12/5/2012, 08:13

"ja det gjorde" sagde han bare. sukkede kort, trak en pil op af koggeret og lod en finger glide over spidsen. et lille smil spillede om hans læber "Jeg er ked af jeg forsøgte at hjælpe dig" han sprang op igen, og begyndte langsom at gå mod skoven, efter han havde lagt pilen tilbage igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Ashley 12/5/2012, 09:52

Ashley så roligt på ham og sukkede så. "Jeg er glad for du hjalp mig," sagde hun roligt, satte sig op og så så efter ham. Hun gik ikke efter ham, ikke denne gang. Hun lagde sig ned igen og så op mod stjernerne der begyndte at titte frem.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Gæst 12/5/2012, 10:03

Jason gik ind mellem træerne hvor han følte sig hjemme, han så op på himlen og sprang op i træerne og satte sig der, trak sin bue, og lagde en pil på den. lukkede øjnene, og trak vejret dubt, holdte det så tilbage inden han pustede ud, "In nocte est tenebris et nocte animalia ex venari ... Mater dare me virtus ad venari praedam et me calida pro nocte." hviskede han lavt og sukkede så inden han lagde pilen tilbage og rejste sig op i træet og lænede sig op af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Ashley 12/5/2012, 10:09

Ashley blev liggende på stenen til sent efter midnat, efter at månen var stået op. Derefter hoppede hun ned derfra og tog fat i sine sko. Hun løb så tilbage til lejren, gemt i skyggerne og stille som døden selv. Hun sørgede for at ingen så eller hørte hende. Kort efter var hun ved den Hades hytte hun delte med sine søskende. Hun listede derind, klædte sig af og gik i seng.

//End
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

En af Artemis's sønner? ~Jason - Page 4 Empty Sv: En af Artemis's sønner? ~Jason

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum