Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

in the shadows of the flames ~ Åbent Emne

3 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty Sv: in the shadows of the flames ~ Åbent Emne

Indlæg af Gæst 29/4/2012, 16:39

//lyder godt, så venter jeg til i har taget en runde, og svare efter pollux)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty Sv: in the shadows of the flames ~ Åbent Emne

Indlæg af Gæst 29/4/2012, 17:03

"Jeg vælger at tolke din stilhed som et nej" sagde han roligt og rundt på de ny tilkomne "Hunter du er fri til at flyve en om gang" sagde han og strøg sin høg over hovedet inden hun fløj. "men altså Noomi, hvornår mødte du din ven der?" spurgte han og så på Ulven hun sad op af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty Sv: in the shadows of the flames ~ Åbent Emne

Indlæg af Noomi 29/4/2012, 17:13

''Atka fandt mig i en skov udenfor Washington..Han redede mit liv..'' sagde hun stille, mens hun aede Atka over pelsen.
Hun så på Pollux, inden hun rystede på hovedet. ''Ellers tak, jeg ved ikke hvor du havde dem sidst.'' hendes svar var skarpt.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty Sv: in the shadows of the flames ~ Åbent Emne

Indlæg af Cornelia 30/4/2012, 14:41

Hun spidsede ørerne og hørte endnu en stemme, der præsenterede sig. Pollux, søn af Dionysos, der bød på vindruer.
Hun smilte svagt ved sig selv, det var ganske underholdene og høre på deres samtaler, især hende, der hed Noomi,' s svar, genialt svaret.
Hun hørte en fugl flyve, sikkert en rovfugl, og vendte sig om så hun kunne se den.
Hun elskede dyr, mere end noget andet og mere end nogen anden. De var frie til at gøre hvad de ville, noget der ikke kunne siges om hende.
Dyrene sagde ikke noget, de forlangte ikke noget, de troede ikke noget. Havde de tillid til en havde man en ven for livet, havde de ikke skulle man holde sig væk fra dem.
Fuglen fløj op med baskende vinger, så den ikke lidt bekendt ud?
Hun rynkede panden og fulgte den med øjnene, da den landede ved sin ejermand... så han ikke også bekendt ud?
Kvinden måtte være Noomi, og den lyshårede Pollux. Men hvem var ham fugledrengen og hvad var det der sad ved siden af Noomi? En ulv?!
Cornelia
Cornelia

Fulde navn : Cornelia Alliahanna Kingston
Alder : 26
Antal indlæg : 111
Join date : 13/03/12
Bosted : Halvblodslejren, Long Island, New York

Tilbage til toppen Go down

in the shadows of the flames ~  Åbent Emne  - Page 2 Empty Sv: in the shadows of the flames ~ Åbent Emne

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum