Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Why so serious - Gabriel

2 deltagere

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 15/12/2012, 22:56



Det gjorde faktisk ondt! Hendes reaktion smertede ham, og det var ellers aldrig sket før. Han vendte blikket mod loftet som hun satte sig op og forskræmt så mod døren. Hendes ord fik ham til at trække vejret dybt.. og lukke øjnene i noget tid inden han åbnede dem igen "Jeg er en mand Lynie.." svarede han som skulle det være forklaring nok. Han vendte blikket mod hende, satte sig let op, eller rettere, han lod albuerne løfte hans overkrop "Men med dig.. ved jeg virkelig ikke hvad jeg kan og ikke kan finde på.." fortsatte han dæmpede. Tænk han indrømmede dette, det lignede ham slet ikke.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 15/12/2012, 23:10

Hun bed tænderne sammen og kiggede på ham og rystede i mens på hovedet, han var en mand, javel ja, det var sgu da ikke ens betydning med at han skulle gøre sådan noget var det, hun vidste ikke meget om fyre hun havde aldrig været sammen med nogen udover ham, hun så på ham som han rettede sig op på hans albuer, hun sukkede og hendes blik blev blidt og ikke skræmt mere, hun lagde sig ned på hans bryst og havde armen om ham, kunne hun lide ham, det var hun ikke i tvivl om, men skulle hun sige det til ham, det vidste hun faktisk ikke, men var det ikke bare lettest at sige det også vente på hans reaktion "Jeg... Jeg kan li' dig" hendes stemme var tøvende og usikker
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 15/12/2012, 23:19



Blikket ændrede sig, var ikke længere forskræmt i alt faldt som hun atter lagde sig og lagde en arm om ham. Han gled tilbage ned at ligge og sukkede at svagt lydløst. Hvad nu? Hendes ord fik ham til brat at vende blikket mod hende, hvor hans blik fangede hendes. Længe var han tavs "Det er det der er problemet... intet godt kommer der ud at at nogen kan lide mig Lynie.. jeg mener det.. jeg er ikke i stand til at føle kærlighed..." Han vendte sig om på siden og fastholdt hendes blik "Jeg er en tro kopi af vores far!" det var ikke fordi han forsøgte at skræmme hende, det var en sandhed hun måtte vide. Han ville da gerne fortælle hende at han også kunne lide hende, men han ville ikke lyve. Han anede ikke om det var følelser eller blot begær han følte.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 15/12/2012, 23:33

Hun kiggede på ham da hans blik fangede hendes, selvfølgelig kunne han føle kærlighed, det kunne alle selvom det ikke var alle der havde oplevet den, hun gav et let suk fra sig og kiggede ned på hans bryst og undgik hans blik endnu engang, hun var så småt ved at blive opslugt af hans krop til at han vende sig om på siden og kiggede på hende, hun valgte også at kigge på ham selvom hun ikke var så vild med det. Hun rystede på hovedet af ham "og alligevel så bedre" intet smil eller glimt i øjet, hun mente det hun var alvorlig, hun blev dog en smule skræmt som ville være synligt for enhver der kiggede på hende, men det fik hende dog ikke til at flygte som før, hun overvejede det ikke engang.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 15/12/2012, 23:39




Han kunne se hun endnu var skræmt, og hendes ord fik ham blot til at ryste svagt på hovedet. "Du kender mig slet ikke nok, du ved ikke hvad jeg har gjort, hvad jeg kan finde på... jeg er farlig.. det ved du.. det kan du ikke benægte!" understregede han. At hun var opslugt af hans krop bemærkede han ikke i disse øjeblikke, hans opmærksomhed lå på at fortælle hende at han var for farlig for hende, og at han ikke ville gøre hende lykkelig. Det var håbløst, sådan var det bare. Hun var bange for ham, og det havde hun al mulig grund til at være, han var et monster.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 15/12/2012, 23:51

Hun kiggede på ham uden noget at spore, kun alvorlighed, hun var ikke skræmt mere ikke glad mere, nu var det nok, han blev ved med de advarsler om sig selv og det irriterede hende, vis hun kunne li ham kunne hun de, hun skubbere til ham for at få ham til af holde sin mund og satte sig op "nu stopper du, jeg er så ligeglad om du er farlig hvem fanden er ikke det her for pokker, jeg ligeglad hvad du lavet om du så har slået tusinder ihjel, det skræmmer mig ikke, det der skræmmer mig er hvordan du skubber dem der kan lide dig væk på den måde, ved at prøve at skræmme dem men du skræmmer ikke mig, så stop jeg er træt af det, om jeg så kun har kendt dig i nogle dage, kun har talt med dig tre gange, jeg er ligeglad" sur.. Nej, irriteret.. Ja hvordan kunne han bare skubbe folk væk på den måde, vis han virkelig bare ville være alene skulle han få hendes liv, der ville han være alene hele tiden, men hun ville være sikker på han ikke ville kunne holde ud at være så alene. Hun kiggede ikke på ham men ud mod værelset og med armene over kors, hendes tåre trillede ikke ned af hendes kinder men de lå gemt og ventede med at slå til.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 00:06



Han havde bestemt ikke regnede med hendes udbrud, men da den kom, bragte den ham til tavshed hvor han så forbløffet på hende. Han afbrød ikke, lod hende tale ud og da hun havde snakkede færdigt og ikke så mod ham var det hans tur til at sætte sig op over hende, med håndfladerne på hver side af hendes krop som derved krop til at ligge under ham, dog uden at han maste hende. Nu havde han advarede hende, og hun ønskede åbenbart ikke at smutte og lade ham være trods det. "Jeg skubber dig væk fordi jeg frygter for at såre dig... ikke fordi jeg ikke ønsker dig i nærhed, tværtimod.." Hans blik gled hen over hendes kønne ansigt hvor han lænede sig ned mod hendes men stoppede da hans ansigt var lige ude for hendes, forsøgte at fange hendes blik og se om hun følte noget ubehag ved hans nærhed.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 00:21

Hun slappede lidt af, hun kiggede hurtigt på ham da han fik hende ned at ligge og havde sine hænder på hver sin side, som hun havde gjort for lidt siden, hun kiggede op på ham stadig uden smil og lyttede til hans ord og sukkede "lad vær med at skubbe mig væk så, for du såre mig ikke" hun kunne alligevel ikke holde et lille smil tilbage da han lænede sig ned mod hende men kiggede undrende op på ham da han stoppede, det var tydeligt han kiggede efter et eller andet i hendes ansigt, hun rystede blot på hovedet af ham og trak ham ned mod hendes ansigt og gav ham et kys på munden, et langt et og havde sine arme fastlåst rundt om hans nakke, men han ville sagtens kunne komme væk da hun var svag forhold til ham.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 00:32



Han tilbageholdt et tungt suk ved hendes ord. Forhåbentlig havde hun ret, for ærligt, når hun sagde det som hun gjorde, gad han end ikke kæmpe imod, selvom han klart burde. Hendes arme lagde sig om ham, trak ham tættere på, og han lod hende gøre det hvor deres læber kort efter mødtes. Han gengældte kysset, forsøgte at være blid og forsigtig mens læberne bevægede sig over hendes nænsomt og dog kærligt. Den ene hånd vandrede ned over hendes krop, ned mod hoften og låret hvor den dog stoppede. Det var virkelig svært at holde sig tilbage, og han kæmpede virkelig for ikke at miste besindelsen helt. Forsigtigt brød han kyssede, lod læberne trykke små kys på hendes kind og kæbe, inden læberne fortsatte ned over hendes hals, i så pirrende kys.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 00:59

At han gengældte kysset så nænsomt og kærligt fik hende til at smile inden i, og hans hænder som bevægede sig ned langs hendes hofte til hendes lår hvor han stoppede, hun kiggede på han med et blidt blik og lagde en hånd på hans kind som et 'det er okay' hun nussede ham blidt på kinden mens de kyssede og nød det, hun gav et suk fra sig da han brød det, hans små kys på hendes kind, hendes kæbe og som så han så fortsatte ned langs hendes hals pirrende fik hende til at sitre og hendes lyst til at stige, han små kys var dejlig pirrende og fik hende til at sukke dybt af nydelse og smile stort, lysten var stor men hun skulle passe på med ikke at være for hurtig det kunne jo blot blive for meget.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 01:15



Hun opmuntrede ham faktisk til at fortsætte, endnu en ting han ikke havde regnet med. Han havde troede hun ville være mere tilbageholden, mere forsigtig, men han havde taget fejl. Ved hendes opmuntrende kærtegn af hans kind lod han hånden vandre ned mod hendes lår igen, strejfende hendes shorts og forsigtigt ladende enkelte fingren stryge ind under hendes shorts. Langt kunne han ikke komme med det, den var for stram og hans hånd for stor, dog nød han klart kontakten mellem sin hud og hendes lune krop. Kyssene ved hendes hals stoppet ikke, vandrede ned over hendes kraveben og tilbage op ad hendes hals, læberne blev let skilt hvor tungen strejfede den bløde hud ved halsen. Hans begær blussede op, og han ønskede hende pludselig så voldsomt. Blidt nappede ha hende i øreflippen og sukkede svagt af nydelse.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 01:30

Lysten inden i hende steg bare endnu mere da hans hånd fortsatte ned af hendes lår og indunder hendes shorts selvom han ikke kunne kom helt indunder, hun smilede og nød deres kontakt, kyssende på hendes hals blev ved, hun mærkede hans tunge strejfe hendes hals, hendes lyst var steget over, hun tog om hendes shorts lukkede dem op og trak dem hurtigt af og smilede. Hun sukkede da han nappede hende i øret og hørte også ham sukke, deres kroppe der trykkedes sammen og deres kontakt hud til hud tændte det hele i hende og hun havde en utrolig lyst til ham som ikke kunne undgås at se i hendes øjne som skreg efter ham.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 01:42



Som hun fumlede med sine shorts, løftede han sig let over hende så hun kunne komme til. Forsigtigt hjalp han hende af med dem, sørgede for ikke at ramme såret på benet og da den omsider var af, smed han den et eller andet sted, hvor den landede, tænkte han ikke videre over. Kyssene var i mellemtiden blevet afbrudt så han kunne komme til at hjælpe hende af med de shorts, men nu hvor de var væk, genoptog han kyssene, startende ved hendes hals, og ladende læberne vandre op ad hendes kæber for at lade deres læber mødes igen. Han nappede hende forsigtigt i underlæben alt imens hans hånd blidt vandrede fra hendes lår og op ad hendes og mod inderlåret, strejfede blidt trusserne. Forsigtigt fortsatte hånden sin vandring op over den bløde maveskin, og ind under hendes trøje som han trak let op. Tungen brød hans læber, strejfede hendes og bad om adgang for at bringe kysset i nye højder.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 01:57

Det havde været lidt nemmere at tage shirtne af da han havde hjulpet hende med det, hun smilede da han fortsatte kyssende som var blevet afbrudt da hun skulle havde sin shorts af, hun mærkede hans nappen i hendes underlæbe da deres læber mødtes igen og smilede, hun sukkede nydende da hans hånd strejfede hendes lår, inderlåret og hendes trusser, hun lukkede kort øjne og nød hans hånd køre op af hendes maveskin og indunder hendes trøje som han trak let op, hun åbnede roligt munden da hun havde mærket hans tunge strejfe hendes læber, hun gav ham lov og sukkede nydende mod hans læber.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 02:04



Hun duftede hærligt, af skov, fyrtræ og frisk vind. Hendes duft gjorde ham næsten ør i hovedet, og hendes varme indbydende kop trak i ham som intet andet nogensinde havde gjort. Hans krop reagere, som han blev hård forneden. Begæret blussede mere op i det øjeblik hun lod læberne skilles og gav hans tunge adgang til hendes mund, et øjeblik havde han troede han ikke kunne ønske hende mere end han allerede gjorde, men han havde taget fejl. Han måtte have hende, og det skulle være nu. Forsigtigt lod han sin tunge søge hendes, strejfe den, kærtegne den, men derefter måtte han også bryde kysset for at få hevet trøjen over hendes hoved. Også den blev smidt til side og blikket gled ned over hendes krop, nydende synet ud over alle grænser. "Guddommelig.." hviskede han og kyssede hende på halsen "Smuk.." han nappede hende på halsen inden kyssene fortsatte ned over hendes krop. Hånden vandrede op ad hendes mave, mod hendes højre bryst som han blidt klemte om uden at trække på bh'en.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 02:16

Hun lod sin tunge møde hans og sukkede da hans kærtegnede hendes, hun lod hendes tunge lege med hans og nød det til af brød det for at få hendes trøje af, hun lå nu kun i bh og trusser, ikke noget hun lige var vand til overfor en fyr, men ikke hun ikke syntes det var rart for det var det skam, hun nød hans blik som gled over hendes krop og smilede af hans komplimenter, hun rødmede genert og smilede til ham, hans kys og nappen på hendes hals.. Åh hun kunne ikke have det mere hendes lyst var der det skulle bare være nu, kyssende der fortsatte ned langs hendes krop pirrede hende voldsomt og hånden som bevægede sig op af hendes maveskin til hendes højre bryst som han klemte fik hende til at sukke dybt nydende og hand berøringer tændte hende hans hud mod hendes.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 02:36



Han kunne næsten føle hendes begær og lyst, og det opmuntrede ham kom til at fortsætte. Forsigtigt skubbede han bh'ens stropper til side inden hans hånd sneg sig ind under hende hvor han måtte fumle let med bh'ens spænder. Efter nogle forsøg lykkedes det, og han trak den forsigtigt af hende så hun kunne stoppe ham hvis hun fandt det ukomfortabelt. Hans blik forlod hende ikke, hvilede opmærksomt på hende og forsøgte at fange tegn på ubehag. Som han trak bh'en til sider kyssede han hende videre, ned mellem brysterne og lod tungen berøre hendes hud ganske let. Han fortsatte ned over hendes mave, og som han nåede trusserne stoppede han for atter at kysse hende opad mens han let trak i hendes trusser for at få dem af. Om hun havde erfaring vidste han ikke, han tvivlede på at hun havde, men.. sikker kunne han næppe blive medmindre han spurgte hende. Vidste hun overhoved havde hun gik med til? Følte hun sig klar? Eller var han den rette person overhoved?
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 02:50

Da han trak bh stropperne til siden og sneg sine hænder indunder hende løftede hun sig en smule så det blev lidt lettere for ham at få op, hun lod ham trakke bh'en af hende uden nogen protester eller grimasser tvært imod, hun smilede blot til ham da han fortsatte kyssende mellem hendes bryster og hans tunge strejfede atter hendes hud, hun skælvede let under hans berøringer og nød dem, hans kys fortsatte ned af hendes mave til hendes trusser og op igen hun kunne lide det og følte slet ikke ubehag eller noget på nogen måde, hendes øjne var fyldt med nydelse og lyst, lyst til ham, hun smilede blot da han trak i hendes trusser for at få dem af, hun løftede sig lidt igen så det ville blive lettere for ham at få af, hun ville lade ham gøre det, hun var klar helt klar uden at stoppe ham, ikke bare fordi hun ville lade ham gøre det for at være sød eller noget, nej hun lod ham gøre det fordi hun kunne lide det, hun kunne lide ham.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 02:56



Hun brokkede sig ikke, tøvede ikke, protesterede ikke, lod ham gøre hvad han vil, og derimod hjalp ham de rette øjeblikke, med de rette bevægelse, og rette lyde. Hendes suk var som musik i hans øre, og han nød at høre hende sukke, nød at høre hende bevise at han gjorde det godt, og han ønskede ikke at stoppe kun fordi det ville forhindre ham i at høre hendes nydelse suk. Hun løftede sig let op, lod ham trække trusserne af hende så hun nu lå fuldkommen blottet for ham. Som resten af tøjet blev det sidste stykke stof smidt til side hvor hun derved lå blottet for ham. Han kyssede hende ned over maven igen, plantede små blide kys over hendes lå og inderlår inden han atter flyttede sig op mod hendes læber som han fangede i et intenst og lidenskabeligt kys. Et tilfreds suk brød hans læber da deres læber mødtes, blev efterfulgt af et tungt støn som han lod armene glide om hende og pressede hendes krop mod sin, pressede sit underliv mod hendes. Forsigtigt slap han hende igen kun for at trække det sidste stykke stof mellem dem af sig og smed sine boksershorts til side.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 03:07

Hun kiggede på ham som han trak det sidste stykke tøj af som dækkede hende og hun lå nu helt nøgen foran ham, men det rørte hende ikke, ingen rødmen, ingen genert smil eller noget, hun havde kun et sødt smil plantet på læben som var rettet mod ham, igen fortsatte de små kys ned over hendes mave og denne gang to kys på hendes lår og inderlår, hun sukkede endnu engang af nydelse da deres læber mødtes lidenskabeligt og intenst, det skabte en fantastisk følelse, hun smilede af hans støn og nød det da han pressede hende ind mod ham, hun mærkede hans underliv mod hendes og gav selv et støn fra sig da han slap hende forsigtigt for at tage hans boksershorts af, det sidste stykke tøj som forhindrede deres hud at mødes helt, hun så ham smide det og smilte så op til ham
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 03:15



Hun virkede rolig, godt. Ikke tøvende, ikke bange. Atter gav han sig til at kysse hende, denne gang overalt på ansigtet og halsen som han blidt nappede i, og endda nok efterlod sit et sugemærke. Mærket... hun var hans! Hans hånd vandrede over hendes krop, undersøgte hver millimeter, hver centimeter og han nød fornemmelsen af hendes hud under sine fingre. Som hans hånd nåede hendes underliv, skubbede han blidt hendes ben til side for at lægge sig i mellem. Hans blik blev vendt mod hendes igen, som han heftigt lod deres læber mødes "Er du klar?" hviskede han til hende, ville have en sidste bekræftelse inden deres kroppe mødtes som kun to elskendes kroppe nu engang kunne mødes.

//Har sendt dig en pm ^^
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 03:36

Hun smilede og nød at han kyssede hende over alt i hendes ansigt og ned til hendes hals som igen fik et nap og et... Sugemærke, et nydende suk undslap hendes læber da hans finger udforskede hendes krop, hun sitrede under hans finger, hans berøringer var dejlige, fantastiske, hun mærkede hans hånd nåede til hendes underliv og han skubbede hendes ben til side, hun spredte dem også selv så han kunne ligge i mellem, heftigt som deres læber mødtes smilede hun af hans ord, om hun var klar, hun havde hele tiden været klar, nu var det nu, "Ja" hendes stemme var blid og hun nikkede.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 03:44



Han havde kun brudt kyssede i enkele sekunder for at spørge, og ventede med at lade læberne mødes til hun havde afgivet sit svar. Ved hendes bekræftelse og bestemte nik, gjorde han et indryk i hende. Et tungt støn brød hans læber som deres kroppe blev forenede, stille lå han i nogle sekunder for at vende sig til følelsen og lade hende gøre det samme. Alle muskler i hans krop spændtes automatisk og forsigtigt gav ha sig til at bevægelse i en rolig, og rytmisk tempo.

Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Lynie 16/12/2012, 03:50

Kort tid efter hun havde sagt ja og nikket lavede han et indryk i hende, hun lagde armene om nakken på ham og stønnede højt, hun bed sig i læben og var taknemlig over at han lige ventede til de havde vendt sig til dette, hun var helt spændt i kroppen men langsomt begyndte hun at slappe mere af da hun havde vendt sig til det, hun stønnede lavt da han begyndte at bevæge sig inde i hende i et roligt tempo som hun var taknemlig for, hun gav ham et ømt og langt kys på munden og nød det.
Lynie
Lynie

Fulde navn : Lynie Parker
Alder : 26
Antal indlæg : 190
Join date : 30/11/12
Bosted : Artemis Hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Gabriel 16/12/2012, 03:57



Han havde forsøgt at give hende den tid hun behøvede eftersom det var tydeligt hvor spændt hun var, efter nogle sekunder kunne han dog ikke holde igen selv, og måtte i gang. Akten begyndte, og han gav sig helt hen til hendes krop.. og hende. Hans puls steg, det samme gjorde hans kropstemperatur, heldigt at de havde samme evne, så brændte han hende i hvert fald ikke.

Blackout.

Gabriel fornemmede hvordan kroppen var ved at nå sit højdepunkt, hvordan han ikke længere kunne holde sig tilbage. Flere støn og suk havde brudt hans læber under akten, og stille for sig havde det bestemt ikke gået. Efter yderligere sekunder skubbede han sig helt i bund, inden han nåede sin højdepunkt og derved udløsningen. Hans vejrtrækning var tung som han trak sig ud af hende. Han kyssede hende blidt en sidste gang, inden han gled om at ligge på ryggen ved siden af hende. Et tyndt lag af sved dækkede hans krop, og hans puls var endnu høj.
Gabriel
Gabriel

Fulde navn : Gabriel Jason Lyndon
Antal indlæg : 241
Join date : 18/11/12
Bosted : Hades-hytte

Tilbage til toppen Go down

Why so serious - Gabriel - Page 6 Empty Sv: Why so serious - Gabriel

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum