Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Friend or Foe. . . (Noomi) Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Friend or Foe. . . (Noomi)

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 11:13

Sted: Arena

Tid: 18:34

Vejre:lidt fugtigt, men ellers nogle lunde tørt, eftersom det har støvregned tidligere på dagen

Omgivelser: folk rundt omkring træner med hver deres våben, mens andre lader hånd greb, og andre former for kampe rundt omkring arenaen.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sekhem lod blikket rundt, hvor efter han lod med et af lejerens trænnings våben,og lod blikket udmod de andre deltager, han ville gerne være en del af kampende, dog viste han godt at han ikke var den mest profesionelle i verden, men han viste da lidt om at hånd føre et våben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 11:21

noomi stod for sig selv, med ryggen op af en træ i nærheden af træningsarenaen.
hun havde et sværd ned langs siden, med indgraveringer af en puma.

hun kæmpede ikke mod svage unger længere. Hun var jo en af de ældste, og også en af de nyeste.
Hun havde en smøg i mundvigen selvom hun ikke havde røget siden hun kom til lejren. Den var ikke tændt, men følelsen af smøgen mod læberne virkede beroligende.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 11:29

Sekhem lod blikket rundt for at skulle finde en, og fand noomi, hun var en af de sværer, og var kendt for at være en fantastisk bue skytte, men var hendes sværd mon lige så hurtig som hendes bue, han overvejde at lade sig spørge, men ville dette være en fornærmelse overfor hende, eller bare en lettere deliketese, han var godt nok kun søn af hades, men om noomi var datter af nogle af guderne, viste han kke, han havde ikke snakket særlig meget med nogle af dem, faktisk næsten ikke siden han kom til jeren, man kunne kalde ham en enspænder, men at more sig med sin bog han havde fået af sin far, accepterede han gerne at være alene. han tog et kortt åndedrag og smilede let, hvor efter han nærmede sig noomi, og lod blikket på hende
''skal vi vise de unge hvordan rigtige halv guder klare sig?, eller lade dem klare sig på egen hånd?'' sagde han lidt udfordrene, og med et let smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 11:39

''søn af Hades.'' konstaterede hun ved hans første sætning.
''jeg ved ikke hvorfor du tror at de ikke klare sig godt, men det gør de. Måske vil du udfordre mig? Det vil du fortryde.'' hun snakkede rolig tog fattet mens hun så på ham med mandelbrune øjne.

//skal ud over bowle. kommer tilbage senere//
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 11:46

hmm.. at jeg skulle fortryde at havde trænning?, hvilke problem skulle det da være? tænkte han kort for sig selv og lod blikket være på hende hvor efter han smilede lidt ''heh min fint nok, hvis en udfordring du tag det som kan vi godt sige dette.'' mens han snakkede gjorde han sig klar på det værste i tilfælde hun skulle ligge et slag på ham. dog morede han sig ved tanken om at hun skulle være farlig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 17:12

hun smilede let til ham, inden hun trak sværdet.
Hun vidste godt at han var bedre end hende, da det var håndsvåben og ikke buer.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 17:26

han smilede lidt, og lod blikket ligge på hende, mens han gik 2-3 skridt væk, og lod sværdet klar til brug, hvor efter at han stillede sig i en position klar til enten forsvar eller angreb, men han tænkte at forsvar nok ville være klogest indtil vidre, mens blikket på hende forblev, *mon tøzen er blevet bedre, eller værre til kamp, eller om hun fortrak afstand, med sin bue*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 17:29

hun hamrede sværdet ned i jorden, uden at sige noget.
hun slap det, vendte om på hælen og begyndte at gå mod hytte 8 mens hun bandede groft.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 17:32

et let smil kom på hans ansigt og dog kiggede han undrene, ''er det kampen for idag?, det blev ikke til meget'' sagde han blot for at iriterre hende, ed et lidt barnligt smil på læben, *hmm gad hun ikke?* tænkte han kort for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 17:35

''du udfordre mig, velvidende at jeg ikke er til sværdkamp. det er ikke en kamp, det er hovmod.'' sagde hun mens hun fandt sin bue og pile frem fra hyttens mur.

hun spændte buen i et let og hurtigt tag og lod en pil lande få milimeter fra hans fod.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 17:37

''så er det tilladt at bruge sine færdigheder som halvgud?, eller skal vi tag det på vores kendskab af evner inden for lejeren har lært os af kamp?'' sagde han og smilede lidt over pilens nærhed på hans fod, selv om han måtte indrømme at hvis det var bueskydning var han på dybt vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 17:39

''tro mig, jeg er elendig til bue og pil. jeg sigtede efter dit skridt.'' sagde hun med en hård tone og gik op til ham.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 17:42

han lod sværdet ned i jorden og smilede stadig ''hårder ord hjælper ikke, du er datter af artemis som i dit blod burde havde nogle af hendes færdigheder, eller er det kun temperamanget du har arvet?'' sagde han og gjorder sig klar til at skulle undvige endnu en kommende pil fra hende, blot i tilfældet af at hun skulle sende endnu en efter ham af iritation.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 17:45

uden tøven lod hun sin hånd glide lidt over hans bryst, ned over nakke og hals.
''hårde ord? nej da. jeg prøver bare at skabe en stemning.'' spandt hun mod hans øre.
hun havde arvet mere end hendes aggressivitet fra sin mor.

hun slap ham igen, blidt og lod buen snitte hans kind så en lille flænge burde komme.
hun smilede. ''har du kun arvet din tåbelighed fra din far? eller?'' smilede hun
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 17:54

da han mærkede blodet dryppe lidt ned fra hans kind smilede han lidt, ''nej ikke alt, men noget har jeg lært'' han kiggede rundt for at se hvor mange som kiggede og hviskede et old græsk ord som han lært i bogen fra sin far ''επουλωθούν'' hvor at flængen i hans ansigt og den ømme mærke på hans hals efter hendes stremme greb forsvandt, mens der kom på hans kind et sort skygge og nærmest lod såret brænde væk, hvor på hans kind nu var en ny hud, dog kom der et ar som ikke helt var ligesom alle andre ar, der var et lille glimt af brændt hud, som nok bare kunne vaskes væk. ''der er en grund til at jeg er min faders første fødte, jeg er ikke som alle de andre svanser rundt omkring af hans børn, så bare rolig, du kan more dig rigeligt med at tæve løs på mig, dog er det sjældent jeg gider at bruge denne gave min far nu har givet mig'' han smilede lidt og kiggede rundt på hende, hvor efter han lod sig nærme sig hende ''hvorfor skulle du være datter af artemis, og ikke afroditte, at være som alle de andre sminke dukker virker som en sjov ide, synes du ikke?'' han lod mens han nærmed sig et ben under hendes venstre fod og lod en højre hånd puffe roligt til hendes venstre skuldre for at sikre sig at hun ville havde en smugle balance problemer. dog var det usikkert på om hvad hendes træk ville være i mellem tiden for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 18:01

mens han forårsagede hendes smule balanceusikkerhed greb hun fast om hans nakke og vendte dem om,
så han nu var i fælden.
''sminkedukker? nej ellers tak.'' hun smilede roligt
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 18:28

at hun greb fat i hans nakke kom som lidt af en overaskelse, og han lod sig falde på knæ for at sikre balance hvor efter han lod sig op igen hvor efter han vendte sig roligt for at kigge på hende med et let smil, han kunne ikke lade vær med at grine over hans dumme træk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 18:49

hun smilede let til ham.
''tak for legen.'' sagde hun bare og samlede sin bue og pile op.

Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 18:52

han sukkede kort ''så vi skal allerede ende legen, mens den er god?, trist'' han lod blikket lidt skævt og kiggede lidt drillensk på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 19:10

''go fuck a mountain.!'' sagde hun bare og begyndte at gå.
hun trak vejret tungt mens hun gik, sammenbidt
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 19:16

han begyndte at smile lidt over hendes komentar, men tænkte han nok havde pisset hende af, hvilket han var ret ligeglad med, dog var hun underholdene, mens han lod et par skridt vandre fra side linjen, og lod blikket på hende ''aha, så hvilken skalgs beskeftigelse bruger du så?'' anubis lod et par skridt efter hende, men var på side linje i tilfældet hun skulle lange ud efter ham med sin bue. hvilket han et eller andet sted ikke havde så meget mod, for han morede sig bare af smerten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 19:20

hun bed sammen da han igen snakkede til hende.
''jeg morer mig tit med at kasterer nærgående mænd.'' svarede hun mens hun gik mod hytte 8.

hun var som altid kun iført bh, hullede jeans og sandaler.
hun så kort på ham inden hun gik op på verandaen.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 19:31

''okay, spændende så hvad er din længeste rekort i kast?, blot for at høre for jeg ville elske at vide det, for at se hvor langt jeg selv kan kaste en som minder om dig'' anubis smilede lidt over hans egen flabbed og dumme sætning, der var noget over hende her som fik hans indre barn til at komme frem, dog havde han det hylende sjovt lige nu, det morede ham at være en iriterrende møg unge overfor tøzen, men på den anden side hvis hun kom ned og gav ham en lussing ville det bare være endnu mere underholdene, eller måske havde han skabt sig endnu en at blive uvenner med, eller måske en ny lege kamerat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Noomi 28/4/2012, 19:33

''hør her.'' hun greb ham i kraven.
''find nogen andre at lege med, din lille nar. jeg gider ikke spilde til på en der ikke kender andres grænser.'' hun slap ham hårdt og satte sig på trappen, sammenbidt.
Noomi
Noomi

Fulde navn : Noomi D'Alvatorez
Alder : 29
Antal indlæg : 313
Join date : 27/04/12
Bosted : Artemis hytte

Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Gæst 28/4/2012, 19:39

anubis lod sin krop blive 20 år ældre så han lignede en 40 årig og smilede lidt over det hvor efter hans krop blev 20 år yngere igen
''at spilde tid med kedelige mennesker, ellers tak, jeg finder interesse og underholdning hos dig, samt også en mlighed for at lære en ny person at kende, og du er en af de få jeg har fundet interesse af mennesker lidt over 12.000 år nu, er du klar over hvor kedelige de fleste halvguder kan være, for ikke at snakke om guderne selv, men du er en af de få som man kan more sig over, og snakke med'' anubis lod sig sætte 1 meter ved siden af hende, ''sandheden er at de fleste halvguder har en hård skal udepå men inden i har de anden personlighed, eller tag jeg fejl?'' dog anubis prøvede at finde tilbage til hans normale jeg men efter 12.000 år leve alder er der en del sinhed i hans hovede, nogle gange den barnlige samt ældre og ung blandet sammen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Friend or Foe. . . (Noomi) Empty Sv: Friend or Foe. . . (Noomi)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum