Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Need a helping hand? //Ashley//

2 deltagere

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 16:37

''Så du er et fordfærdeligt menneske? fordi du er så dejllig, elskelig, fantastisk, sød og smuk at fyre falde på stribe for dig? Det er jo ikke din skyld at vi alle sammen kan lide dig vel... og nogle af os elsker dig... Det er ikke din skyld smukke.''

Han kyssede hende på panden og mærkede hendes tåre imod hans hud... Hans anden hånd gled unde hendes trøj også og han aede hende bare stille på ryggen, og han trak sig lidt fri så han kunne se på hende, og han kyssede hende blidt på kinderne og fjernede hendes tåre med kys...

//Okay. ^^//

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 17:09

"Jamen ... jeg vil ikke have at I falder for mig!" udbrød hun. "Og de kender mig ikke ... de aner ikke hvorfor jeg er blevet som jeg er ... det gør kun du, Angus og Jason." Hun så ned ad hans bryst med tårene løbende ned ad kinderne.
Hun sukkede over hans nussen og hvor godt det egentlig trøstede hende, hvorfor skulle det her osse lige ske imellem dem?
Hun mærkede hvordan han kyssede hendes tårer væk og lod ham bare gøre det, den her gang, hun magtede ikke at skubbe ham væk, hun var bange for hvad hun ville se i hans blik efter det, hun var generelt bare skrækslagen for at miste sin eneste og bedste ven ...
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 17:11

''Undskyld... Men som du ikke kan gøre for at du er så dejlig som du er... Så kan vi ikke gøre for at det er det vi falder for...''

Han smilede venligt til hende og kærtligt... han blev ved med at ae og nusse hendes ryg, da det var det han fandt mest passende at gøre... Han ville gerne kysse hende igen, men det ville vidst ikke rigtigt hjælpe hende med at få det bedre...

''Er der noget jeg kan gøre for dig?''

Han kyssede hendes tåre væk igen...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 17:29

"Jamen ..." sagde hun helt modløst og så fuldstændig ulykkelig ud. "Du skal ikke undskylde." Hun prøvede at smile til ham, men hun var ikke sikker på hvor troværende resultatet blev. Et lille og frustreret suk fløj over hendes læber og hun droppede smilet og puttede sig bare indtil ham igen imens hun lod ham gøre hvad han ville.
"Bare hold om mig ... please," hviskede hun bedende til ham og så op på ham med et sårbart blik.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 17:33

''Okay søde. Det skal jeg nok.''

Han kyssede hende meget kort og blidt på læberne, men sikrede sig at ingen af dem kunne gøre kysset langt eller dybt. Han holdt hende så tæt ind til sig, mens han bare aede og kærtegnede hendes ryg blidt, men det blev ubehageligt når han holdt hende tæt, så han endte med at ae hende op og ned af hendes sider istedet...

''Ashley... Du skal ikke tænke skidt om dig selv, fordi du er virkelig fantstisk og dejlig...''

Han kyssede hende blidt på panden, og han fortsatte bare med at kærtegne hende...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 17:42

Ashley sukkede lavt over hans læber og lukkede så øjnene helt i imens hun mumlede: "Tak." Og puttede sig indtil ham da hun altid følte tryg i hans favn, selvom hun egentlig havde set ham halshugge en mand. Men f#ck det, manden havde fortjent det fuldstændig.
Hun svarede ham ikke, mest fordi hun ikke havde lyst, men også fordi at hun ikke anede hvad hun skulle svare, hun blev så sjældent kaldt så mange gode ting, og hun elskede det, selvom hun ikke burde det. Hun tvang sig selv til bare at nikke lidt inden hun tørrede sine øjne og kinder tørre for tårer og langsomt åbnede sine øjne og så på hans bryst.
"Aydan?" spurgte hun forsigtigt. "Hvordan har du egentlig fået det ar?" Hun så op på ham med sit sædvanlige, nysgerrige blik det denne gang skyggede over det varme og bekymrede i hendes blik. Hun havde faktisk undret sig over det længe.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 17:51

''Du ved nok jeg hader det som pesten, og alt der har med det at gøre? Men fordi det er dig der spørger har jeg intet imod at fortælle grunden til det...''

Han kyssede hende på kinden, og smilede så venligt og gik så igang med at fortælle den korte historie der nu engang var bag det ar som han havde...

''Min gamle eks... Jeg reddede hende fra at blive ramt af en bil, ved at kaste mig ind gribe hende og glide hen af asfalten på ryggen...''

Han smilede det var nok den lammeste historie og grund til hans ar hun nogensinde havde hørt?

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 17:57

Ashley nikkede bare lidt. "Det ved jeg godt," sagde hun undskyldende og smilede forsigtigt til ham. Hun nød hans kys mod hendes kind mere end hun burde, men hun slog alle andre tanker ud ad hovedet imens hun lyttede til hvad han havde at fortælle. Hun nikkede lidt da han var færdig. "Heltemodigt," sagde hun bare kært og med et lille smil på læben. Hun mente det faktisk, hun synes ikke at det var en lam historie eller noget lignende, hun synes faktisk at det var modigt gjort. "Men hvorfor hader du det så?" spurgte hun og kærtegnede let hans kind uden selv at tænke over det.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 18:00

''Fordi hun ikke rigtigt var det værd at ødelægge min ryg for... Det havde været noget andet hvis det var dig jeg skulle have reddet.''

Han kunne ikke lade være og hans fingre kunne lige nå hendes maveskind, hvor han blidt nussede hende ganske blidt, mens han blidt kyssede hende læber, og hvis hun ikke skubbede ham væk denne gang lod han kysset udvikle sig til et mere lidenskabeligt og passioneret et af slagsen...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 18:07

Ashley rystede bare småsmilende på hovedet over ham og åbnede munden for at svare ham, men nåede dog heller ikke længere før hun mærkede hans fingre mod sin mave. Det eneste der kom ud over hendes læber var en lav snappen efter vejret. Et lille spændt sug gik gennem hendes krop og fik det til at kilde på en behagelig måde hvor hans fingre rørte hendes hud. Da han læber så rørte hendes, gengældte hun det længselsfuldt og begravede sine hænder i hans hår uden at kunne styre sine bevægelser et øjeblik, kunne ikke styre sine lyster. Han fristede hende utrolig meget. Hun tænkte ikke, og det var så utrolig dumt af hende. Sådan gik det i nogle sekunders tid inden hun fik kontrol over sig selv nok til at ligge sine hænder mod hans bryst og med en kraftanstrengelse skubbe ham væk og skille deres læber ad igen. "Undskyld," knækkede hun hæst og forpustet. Hun hadede at være så pokkers impulsiv.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 18:15

Han næd hendes læber, og den måde hun bare træk ham ind i det... Han havde mpske alligevel en chance for at få hende til at blive forelsket i ham? Få hende til at se at han kunne blive mere end blot en god ven... Han håbede det mere og mere...

''Hvad er det dog du undskylder for?''

Han smilede kærligt og varmt til hende. Han kunne virkelig godt lide hende hvorfor skulle hun også være så fantstisk dejlig? Det gav jo ikke mening, og så alligevel...

''Undskylder du for at skubbe mig væk...''

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 18:23

Ashley vidste ikke hvorfor hun havde gjort det, hun havde bare ikke kunnet styre sig et kort øjeblik. "Det her," sagde hun trist og smilede bare stille til ham. Hun anede ikke hvad hun selv havde gang i, det var snart sådan at hun ikke kunne forstå sig selv længere, han fik ting op i hende han ikke burde (lyder overhoved ikke forkert.. xD).

Hun blev fuldstændig rød i kinderne over hans smil og gengældte det genert. Hun nikkede bare til hans spørgsmål og fik bare 'pludselig' lyst til at kysse ham i gulvet.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 18:35

''Hvis du er så ked af at du skubbede mig væk... Kan du jo bare gøre det godt igen?''

HAn smielde skævt og drillende til hende, og kyssede hende på kinde, og hans smil sagde at han gerne villle kysses af hende, men denne gang var det ikke ham der ville gøre det... Han ville gerne mærke hende kysse ham... mærke hendes små bløde læber imod hans ejne...

''Og du skal ikke bekymre dig om mig ryg søde.''

Han kyssede hende igen på kinden, eller rettere mundvigen.

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 18:49

Ashley kunne ikke lade være med at le over ham og hans smil. "Håb du bare videre, fister," flirtede hun igen, uden at være særlig bevist over det, hun gjorde det bare, og det var så utrolig dumt at hende at lege med ilden, men hun kunne bare ikke lade være.
Da han skulle til at kysse hendes mundvige, tog hun chancen og rykkede sit hoved, bare en anelse, så han ramte hendes læber istedet. Hun bevægede blidt sine læber mod hans og gjorde det godt igen.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 19:31

Han gengældte hendes kys med det samme deres læber mødtes og han kunne ikke lade være med at rulle rundt sådan at han lagde på ryggen med hende oven på sig... Han blev ved med at ae hende over siderne og nusse hendes mave med ahns fingerspidser... Det var virkeligt rart at ligge med hende sådan... han kunne ikke lade være med at få lyster som han ikke burde, men han prøvede at fjerne dem...

''Du er skøn ashley... Virkelig skøn... ville ønske jeg var din...''

Han kyssede hende bare lidenskabeligt, og forsigtigt skilte hans tinge hendes læber ad, og bød hendes tunge op til en blid dans...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 19:40

Ashley fulgte med glæde med ham og placerede hvert af sine knæ ved siden af hans ben og pressede sig blidt ned mod ham imens hun gengældte længselsfuldt kysset. Hendes krop skælvede ganske svagt begær da han stadig nussede hende på maven, det var virkelig et svagt punkt og hun kunne bestemt ikke skjule det for ham lige nu. Hun kunne selv ikke fjerne sine lyster, hvilket også kunne ses på den måde hun pressede sit underliv ned mod hans.
Hun smilede bare ganske svagt, dog trist, over hans ord, og lod ham skille hendes læber ad. Hendes tunge tog imod hans tunges dans og kærtegnede den langsomt og blidt. Man kunne tydeligt mærke på hende at hun vidste hvad hun skulle gøre, at hun ikke ligefrem var uerfaren. En lille del af hendes hjerte råbte og skreg ad hende, at hun skulle stoppe før det gik for vidt og hun sårede ham dybere end det havde været muligt før. Men hun kunne ikke, hun ville have ham. Det var lige før at hun troede at hun egentlig var datter af Afrodite istedet for Hades ...
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 19:46

Han mærkede hvordan hun selv reagerede voldsomt på det han gjorde ved hende, og hun virkede lysten med den måde hun pressede sit underliv ned imod hans eget. Han smilede bare mod hendes læber, og nød hendes tunge imod hans, og han lod den ene af hans hænder glide længere om af hendes mave, og kærtegnede den mere og mere... Mens den anden gled ned på hendes ene balle og trykkede hende imod ham, og han løftede sit hoved op til hendes...

''Du er så fantastisk...''

Han troede på sig selv og muligheden for at 'score' hende... han havde ihvertfald ikke tænkt sig bare at give op bare sådan... Han ville have hende... ´Lige der var det dog ikke kun mentalt men også fysisk... Han vendte dem rundt...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 19:58

Ashley snappede blidt efter vejret bag deres kys da hun mærkede hans hånd bevæge sig længere opad. Hun havde egentlig stadig meget af hans blod smurt rundt på sig og sin krop, men hun tænkte ikke over det, det var sådan et normalt syn for hende, egentlig sørgeligt nok plejer det dog at være hendes eget blod. Et lille støn fløj over hendes læber da han rørte hendes røv og trykkede hende ned imod sig, hun nød det, men samtidig havde hun det som om hun så det hele udefra, som om det var en anden der oplevede det og ikke hende selv.

Hun hørte hans ord og blev nærmest brutalt revet tilbage til sig selv og lod sig roligt vende sig om. Da trak hun sin tunge til sig og slap kysset med en kraftanstrengelse. Hendes ben lå spredte og hevet op så hendes hæle næsten rørte hendes røv og hendes arme lå om hans ryg og fulgte langsomt hans ar med fingrene. Hendes åndedræt var tungt og en smule besværligt og hendes hår udsendte små gnister hun selv ikke var klar over. Og lige nu så Ashley bare op på ham som havde været hendes bedste ven så længe, og blev klar over at hun snart ville miste ham, smerten jog igennem hendes blik og gnisterne i hendes hår slog vildere og mere utæmmet.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 20:03

Han lagde mærke til hvordan hun lagde med ham, og hun virkede meget frisk på alting, men så lagde han mærke til hendes øjne og hvordan de faktisk fysisk slog gnister... han vidste ikke om det var en god eller dårlig ting... Han ville ikke miste hende... Han ville have mere med hende at gøre mere end bare venner... Han så på hene undskyldende...

''Undskyld jeg skulle ikke have gjort det... jeg ved ikke hvorfor...''

Han så undskyldende på hende... Han ville bare ønske hun var hans, og omvendt så meget, men hun kunne ikke se sig selv med ham åbenbart... Eller ville hun bare ikke? Ville hun bare være sikker på at hun altid havde ham? Han var desværre bange for at den mulighed ikke var så nem...

''Søde... Kan du eller kan du ikke lide mig som mere end en ven?''

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 20:17

Ashley smilede undskyldende til ham og hendes hår slog mere blide gnister, i en mere rød og blød farve, men hun havde stadig ikke bemærket det, faktisk udsendte de en lille varme, som han burde kunne mærke. "Du skal ikke undskylde," sagde hun blidt og stille. "Jeg skulle bare ikke have kysset dig den her gang." Hun så ned og med ét forsvandt gnisterne fra hendes hår.
Da han spurgte hende om lige dét hun havde håbet på at vente med at svare med, tav hun fuldstændig og så ham bare i øjnene med et uudgrundelig blik. Hun svarede ikke, hun turde ikke engang at åbne munden i frygt for hvad der ville komme ud.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 20:22

Han troede bare det med håret var ren indbildning fra hans side grundet hvor fantastisk han syntes hun var... Han blev også ret overrasket over det hun sagde og at hun ikke ville svare ham på hans spørgsmål slog ham ud... Han troede det var fordi hun ikke så ahm som andet og var bange for at såre ham... Det sårede ham at hun ikke ville være ærlig...

Han rejste sig op, og med et nedslået blik gik han stille over og satte sig ned i stolen... Der sad han bare og mumlede lidt for sig selv... Han kiggede så på hende med et lille smil...

''Det var vel også dumt af mig at tro du nogensinde ville kunne lide mig som andet end ven?''

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 20:32

Ashley stirrede bare på ham med begyndende undren på grund af hans overraskede udtryk. Da han rejste sig op fra hende, stak det hende kort i brystet og hun satte sig lidt mere op i sengen og så på ham. "Hvorfor det?" spurgte hun bare til ham spørgsmål, med ren undren i stemmen. Der var vist noget han havde misforstået, fandt hun ud af, hun havde ladet være med at svare fordi hun var bange for at hun ville plapre ud med ting, som hun ville fortryde bagefter, fordi det i enden ville såre ham, ikke fordi hun ville sige, at hun kun lige havde brugt ham og egentlig ikke følte noget andet end venne følelser for ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 20:44

''Du ville ikke svare mit spørgsmål... Er det ikke fordi du ikke ser mig som andet end ven?''

Han så stille på ehnde, og han vidste ikke lige hvad han skulle sige eller gøre lige der... Han ville så geren være sammen med hende som mere end venner, men hvad var det hun ikke ville sige til ham... Han så stille på hende, og snakkede stille videre...

''Fordi hvis du er bange for at såre mig... Så bliver jeg såret af at du ikke vil være ærlig...''

Han sukkede lidt, og satte sig overfor hende, og tog stille hendes hænder i sine... Han havde næsten lyst til at sige at han ikke kunne være sammen med hende som ven længere... Men det ville han alligevel ikke...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 20:58

Denne gang rystede Ashley bare lidt på hovedet og hendes hår slog gnister igen af nervøsitet. Hun smilede ganske lidt og sukkede over sig selv. "Det var ikke det," sagde hun stille og vente blikket ned til sine hænder inden hun trak benene indtil sig og satte sig i skræderstilling. "Jeg er mere bange for hvad jeg ville lukke ud." Hun klukkede trist over sig selv.
Hun så ned på hans hænder og smilede over ham. Hun vidste godt at det enten var mere end venner eller nada ... hun vidste det godt, men prøvede stadig at glemme det faktum fordi hun stadig var så rædselsslagen for at miste ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 21:13

Han kiggede på hende, og lagde så mærke til hendes hår, og han måbede han havde ikke troet hun kunne blive smukkere at se på, og så skete det der, og han forstod det slet ikke... Hvad var der lige der skete...

''Smukke... Dit hår... Det har lige gjort det umulige... gjort dig smukkere...''

Han kiggede på hende og fokuserede så på hvad hun sagde istedet... Han ville gerne gøre et eller andet for hedne... Noget der fik hende til at fortælle ham det...

''Jeg vil gerne kende sandheden...''

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 5 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum