Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

Halvblodslejren
Hej med dig!

Velkommen til Halvblodslejren! Godt at du fandt sikkert frem. Vi håber ikke at monstrene har været en alt for stor besværlighed.

Og hvis du allerede er en lejrdeltager i lejren så velkommen tilbage! Håber du har nydt din tid udenfor lejren!
Halvblodslejren
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.
Log ind

Jeg har glemt mit kodeord. Send nyt kodeord via email

Tidsplan


År | 2020

Årstid | Forår

Måned | April

Seneste emner
» World of Olympians
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty2/3/2024, 21:02 af Wilhelmina

» Please don't ask ~ Elena
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty2/4/2021, 23:59 af André

» Surprise ~ Annabeth
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty12/7/2020, 07:11 af André

» Fravær ~ André
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty19/5/2020, 20:06 af Annabeth

» Connors fravær!
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty10/5/2020, 17:04 af May

» Please let me stay ~ Åben
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty1/5/2020, 10:08 af André

» I guess this is the place? - Annabeth
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty1/5/2020, 05:08 af Annabeth

» Dealing with the Demons ~ Dallas
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty1/5/2020, 03:01 af Arya

» Music by the fire - Acrisius
Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty30/4/2020, 16:18 af May

Mest aktive brugere denne måned
Ingen bruger

Discord Server

Need a helping hand? //Ashley//

2 deltagere

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 26/9/2012, 22:12

Ashley så bare lidt trist på ham til at starte med inden hun gengældte varmt smilet, hun vidste at han ikke ville give op, hun kunne genkende stædigheden i hans blik fra sig selv. "Hvad er det du laver?" hviskede hun lidt åndløst da han lagde sit hoved så tæt på hendes. Hun rykkede sig ikke, kunne ikke, tryllebundet som hun var af hans øjne. Varmen bredte sig endnu en gang i hende kinder og hun vidste at hun burde sendes til Hades, bare blive væk og lade være med at lave mere rod i lejren, men hun ville ikke væk. Hun var alt for egoistisk.

//Det er helt okay, det gør kun siden sjovere! xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 26/9/2012, 22:17

//Det er jeg glad for... xD

Han kiggede hende bare dybt i øjnene inden han lyttede til hvad hun sagde... Han lagde selv helt tryllebundet, og kunne ikke flytte sig... Han hviskede derfor bare sit svar til hende ganske blidt...

''Ser på det smukkeste, sødeste, og mest fantstiske væsen jeg har oplevet.''

Han havde lyst til at kysse hende men han vidste det ville være forkert... men der skulle ikke meget til før han gjorde det... Han lagde mærke til at hun rødmede...

''Hvad nu?''

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 26/9/2012, 22:26

//Og når det er dig, bliver det bare sjovere, selvom jeg bliver ked hvis Ashley mister sit venskab med Aydan xD

Ashley gengældte hans dybe blik og blev nærmest helt fortabt, og hans ord ... Hans ord gik lige ind i hendes hjerte og varmede det, hun kunne ikke må at stoppe det. Hendes kinder blussede og hun så ned, men hun vidste, at hvis man havde været hurtig nok, ville man kunne have set at det han havde sagt, betød noget særligt for hende.

Hun smilede over ham. "Dig," sagde hun med et lille grin. "Det er dig der får lig til at rødme sådan." Hun så forlegent ned på hans bryst og lod kort sine hænder flade ud mod det inden hun sukkede over sig selv.

//Okay, NU går jeg i seng xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 26/9/2012, 22:32

//vi må håbe det ikke sker. ^^
//Sov godt. ^^

Han smilede bare til hende da hun kiggede ned af ham, og så lagde hun hænderne imod hans bryst... Hun forvirrede ham meget... Hun gjorde ting som ingen andre end hans gamle kæreste havde gjort overfor ham... Han var mere og mere usikker på hvor meget hun faktisk kunne lide ham nu...

''Hvorfor gør jeg det? Fordi jeg elsker dig?''

Han blev langsomt mere og mere omtåget, hvilket kun kom til tale mentalt... Han ville gøre ting han ellers aldrig ville, som lige der, hvor hans læber strejfede hendes...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 05:13

//Yup xD

Ashley rystede på hovedet over sig selv og gemte ansigtet mod hans bryst, egentlig gemte hun sig fuldstændig mod hans bryst fordi hun nærmest ikke turde se på ham. Hvad var der galt med hende? Hun var selv blevet forvirret over sig selv over at ville ting hun ikke burde ...
Da han sagde, at han gjorde det, fordi han elskede hende, snappede huh næsten hørligt efter vejret og hendes hjerte bankede hurtigere og hurtigere, og hun vidste, at hun virkelig burde skubbe ham væk fra sig nu, inden det gik for vidt.
Hendes hjerte sprang et slag over da hun mærkede hans læber strejfe hendes, der trak hun sit hoved længere væk fra ham og så ham i øjnene med et flakkende blik. "Jeg kan ikke, Aydan, ikke lige nu ... Jeg ..." Hun rystede på hovedet over sig selv og bed tænderne sammen i frustrertion. "Jeg vil bare ikke miste dig, og det ender jeg jo med." Hun lød utrolig forpint idet hun sagde det, som om hun virkelig mente at hendes hjerte ville blive knust hvis det skete.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 08:23

Han hadede hvordan deres forhold havde udviklet sig fordi han mente jo at det kun var hans skyld, og de ville åbenbart gerne gå i hver sin retning med deres forhold... Han forelskede sig i hende, men hun turde åbenbart ikke elske ham eller var han virkelig bare så trist et menneske at ingen ville kunne falde for ham...

''Hvad mener du med ikke lige nu?''

Han blev ret forvirret over det... Det var jo ikke bare fordi hun sagde at hun slet ikke kunne, og derfor blev han forvirret da det jo fik det til at lyde soim om hun faktisk ikke ville have noget imod det?

''Jeg vil heller ikke miste dig... Men jeg ville bare gerne have dig som mere end blot en ven...''

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 08:49

Ashley mente ikke at det var hans skyld at de gled fra hinanden, han kunne lide hende som mere end en ven, at han var blevet forelsket i hende, han kunne jo ikke gøre for det. Og det var jo ikke det at hun ikke kunne forelske sig i ham, det var det at hun ikke ville fordi hun havde for mange forelskelser for tiden, selvom den forelskelse med Mattie stort set var svundet ind, så var hun stadig ikke kommet sig over Jason og hun havde stadig Angus ... selvom hun ikke havde set ham længe, så var deres sidste møde brændt ind i hendes hukommelse.

"Jeg mener bare, at ..." startede hun og sukkede over sig selv. "Der sker bare så meget for tiden." Hendes stemme var ikke andet end en mumlen og hun turde ikke at se op på ham. "Hvorfor kan du lide mig som mere end en ven, Aydan?" spurgte hun lavt og tog sig så mod til at se op på ham og se ham i øjnene. Hendes blik var genert og nervøst dog varmt, som det altid var når hun så på ham.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 08:59

''Jeg forstår... Og jeg er ked af at jeg skulle rode mere i dit liv, end der allerede var blevet rodet i det...''

Han kiggede bare på hende, men blev liggende. Han var virkelig glad for at hun blev liggende der som de lagde der. Det var rart at hun ikke bare rejste sig og skred fordi han måske var en smule for meget overfor hende... Det var jo heller ikke det han var ude på at gøre...

''Fordi... Du er den sødeste jeg har mødt... DU har altid været der for mig når jeg har haft brug for hjælp... Og alt i alt er du bare dejlig.''

Han smilede varmt og kærligt til hende...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 09:14

Ashley smilede en anelse over ham. "Det skal du altså ikke være, søde," mumlede hun lavt og smilede forsigtigt til ham med røde kinder. Hendes hjerte pumpede af sted og man kunne mærke på hende hvordan hun gradvis blev varmere. Hun ville selvfølgelig ikke skride fra ham bare sådan, sådan var hun jo ikke! Hun kunne overhoved ikke finde på at gøre det mod ham, eller nogen anden.
Hun smilede over ham. "Selvfølgelig har jeg altid været der for dig, jeg holder virkelig meget af dig, Aydan," smilede hun til ham. "Og du har været der meget for mig, med alt det her og med det med Melanie ... da vi skulle flygte og du teleporterede os over hegnet først fordi jeg ikke havde energi nok og efter det da du fik os op i flyet og brugte al din energi på det." Hun smilede til ham og aede ham kort over kinden, bare fordi hun havde lyst.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 09:21

Han rødmede selv da han hørte hende kalde ham for søde også... han var virkelig ved at være meget langt væk fra at kunne glemme sin forelskelse i hende. Han kunne ikke lade være me ddet når hun blev ved med at være sød og dejlig overfor ham...

''Gud smukke... Du er virkelig virkelig varm...''

*God she is hot...*

Han smilede lige lidt for sig selv over tanken fordi den var sand, både iform af at hun varm varm rent fysisk og at hun var ret lækker og smuk... Han kunne dog ikke lige sige det sådan...

''Hvordan kan jeg have været der for dig med det her?''

Han så på hende, og kom til at se lidt på hendes læber, men kiggede så ind i hendes øjne...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 09:44

Ashley kunne ikke lade være med at le over ham da han rødmede. "Nurh, hvor er du kær!" udbrød hun og kærtegnede drillende hans kind. Hun smilede over ham og blev ved med at kærtegne hans kind og smile til ham. Hun kunne jo ikke gøre for at hun var som hun var og at han var faldet for hende.
Hendes kinder blussede stille da han kaldte hende smukke. "Min puls er kun oppe på din," lo hun stille. "Det er dobbelt så meget som normalt." Hun smilede drillende til ham og bed sig let i underlæben.

"Fordi du lytter til mig og fordi jeg elsker at være sammen med dig at bare dit nærvær hjælper mig," forklarede hun genert og vædede langsomt sine læber da hun så at hans blik var faldet på hendes læber. Et lille smil formede langsomt hendes læber og hun puttede sig indtil ham med en lille sukken.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 09:55

Han rødmede bare mere da hun kaldte ham for kær... Det her var dømt til enten at gå som han ønskede og håbede eller så gik det nok bare helt galt, og det var han desværre bange for at det ville... Han havde ikke lyst til at miste hende, og hvis han kunne glemme sine følelser var det, det han ville...

''But... Still... You are so hot.''

Han sendte hende et skævt smil, og kiggede hende ellers bare dybt i øjnene... han lagde mærke til alt hun gjorde hvordan hun fugtede hendes læber... Forventede hun mon at han faktisk kyssede hende?

''Så jeg hjælper bare med min nærvær? Selvom du ved hvordan jeg føler for dig?''

Han kyssede hende på panden da hun puttede sig indtil ham, og han aede hende over ryggen ganske blidt...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 10:30

Ashleys smil blev kun større af at hans kinder blev mørkere af rødme. Hun vidste godt at deres venskab var dømt til døden og at de måske kunne blive mere ... hun var begyndt godt at kunne lide ham, og det var mere end som bare en ven, og det ville hun jo ikke ... ikke på grund af ham eller noget, men fordi hun ikke orkede flere forelskelser i sit liv for tiden ... lige nu ville hun bare ikke miste ham, hun ville ikke kunne for klare det.

Hun rødmede over at han kaldte hende hot, og hun gengældte hans dybe blik og blev varm i kroppen af det. Hun havde ikke rigtig tænkt over at hun havde hvorfor hun havde slikket sig om læberne, hun havde bare gjort det. Hendes blik faldt kort på hans læber og hun bed sig i underlæben ganske kort inden hun fandt hans øjne igen. Tanken om at mærke hans læber mod sine gjorde hende en anelse ør i hovedet, men hun prøvede at skjule det for ham.

Hun nikkede lidt imens hun lavede store øjne, uden egentlig at det var meningen. Hun smilede til ham, imod hans bryst, og rykkede kun lidt på sig da hun mærkede hans læber mod sin pande og aen over ryggen. Hun nød det faktisk, selvom hun vidste, at hun ikke burde.

//Min com gik ud, så var nødt til at skrive det hele forfra -.-'
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 10:48

Han lagde bare og holdt om hende. Han kunne godt lide at ligge der med hende, det var virkeligt rart at gøre. Han nød det at han kunne ligge der med en han virkeligt holdt af og bare holde om hende og ae hende stille ned af ryggen som han stille gjorde... De lagde der og sjovt nok var de begge helt røde i kinderne...

Han lagde mærke til at hun også kom til at kigge på hans læber, og fra hans ex havde han lært at det plejede at være tegn på at hun gerne ville kysses og da han tænkte sådan kunne han jo ikke lade være med at lytte til det... Han lagde blidt sine læber imod hendes, meget blidt og ømt...

Han ikke bare bød at ligge der med hende hans leksede det virkeligt... Derfor var det der noget han ikke havde noget imod.

//Det er okay... Og undskyld det tog mig så længe at svare... LAvede matematik.//

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 11:09

Ashley kunne selv godt lide at ligge der med ham, det var stille, rart og afslappet. Hendes øjne lukkede halvt i og hun sukkede tungt imens hans nussede hende på ryggen. Hun blev ret døsig af det og lukkede kort efter sine øjne, hvilket egentlig kun var et tegn på tryghed og at hun følte sig sikker hos ham.

Hun snappede kort mod hans læber da hun mærkede dem mod sine, men det tog hende ikke lang tid at gengælde det ømt. Hun beholdte sine øjne lukkede og fortsatte med at bevæge sine læber langsomt mod hans imens et lille smil begyndte at forme dem imens.
Hendes hænder bevægede sig langsomt fra hans bryst og om i hans nakke og til sidst videre op i hans hår, hvor de blev og nussede ham.

//Det er helt okay, har osse selv fysisk xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 11:18

Han holdt bare deres kys, og nød at mærke hendes hænder mod ahns hoved, og at de lagde og nussede ham i håret. Han kyssed ehende ømt, og mens han aede og nussede hende på ryggen, gled den ene hånd op til hendes nakke og holdt hendes læber tætte imod hans, og et smile formede sig, efterfulgt at et behaget suk der gled over hans læber.

Han kunne ikke få sig selv til at slippe kysset men han fik problemer med luft så han slap tilsidst hendes læber og hev så lidt efter vejret, mens han øjne bare viste hvordan han lagde og smilede stort over det selvom han hev kraftigt efter vejret... Han håbede ikke hun ville sige det var forkert...

''Øhm...''

Han smilede bare og så på hende ømt...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 11:29

Kuldegysninger over hans hånd fik hende til at presse sig tættere indtil ham. Hun sukkede selv mod hans læber, ganske lavt og stille, og kærtegnede ham blidt i nakken og hår. Hun nød kysset og prøvede forsigtigt at nappe i hans underlæbe og suge den blidt ind i hans mund ganske kort inden hun slap den og kyssede ham ømt videre.

Hun holdte sit hoved tættere mod ham da han skulle til at slippe hendes læber, men hun endte med at opgive. Hun bed sig i læben og trak vejret tungt og noget påvirket, det var det hun hadede ved sig selv, hun var så utrolig letpåvirkelig. Hun sagde ikke noget, men smilede bare genert til ham og rødmede i hele ansigtet.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 11:45

Han lagde bare og kiggede på hende, og han havde lagt mærke til at hun ikke bare havde ladet ham rykke sig fri fra hende, så da han havde fået vejret igen, trak han hende ind i et nyt og dybt og ømt kys... Han holdt det på samme måde som før, men denne gang nappede han hende i underlæben ganske blidt... Han hviskede imod hendes læber...

''DU er dejlig...''

Hans hånd på hendes ryg gled op under hendes trøje og han nussede hende blidt på ryggen med den hånd. Hann nød det virekligt det der og han havde en ide om at hun også nød det, hvilket han var rigtigt glad for at vide hun gjorde...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 13:19

Ashley lo over ham idet han trak hende ind i et nyt kys og gengældte det selv dybt og ømt. Hun trak sig dog lidt væk da han nappede hende i underlæben, selvom det var noget hun gjorde selv, så var det ikke noget hun selv kunne lide. Men da han havde sluppet hendes læbe igen, pressede hun sine læber mod hans med samme lidenskab som før.
Hun smilede over at han kaldte hende dejlig. Da hun mærkede hans hånd snige sig op under hendes bluse bag på, gyste hun af velvære. Det sendte små stød i rundt i hele hendes krop.

//Svarer igen om en times tid xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 14:17

Han smilede stille til hende. Han havde ikke noget imod at de lagde der sammen og havde det rart. han forstod ikke hvorfor hun ikk var sur på ham mere men han var da godt nok ligeglad me det, når det kom til stykket... HAn skrev sig bag øret at hun ikke kunne lide at blive bidt...

Han smilede stille til hende igen da han trak sig fri fra kysset eller han forsøgte, men han ville blive ved hvis hun endnu engang holdte ham fast som hun havde forsøgt på sidste gang... Han smilede så bare imod hendes læber...


Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 15:03

Ashley smilede bag deres kys imens hun lod sin ene hånd glide om foran på hans bryst og langsomt tegne små mønstre på ham. Hun nød egentlig det her mere end hun burde ... hun burde ikke nyde at mærke hans varme hud mod sin, eller at mærke hans læber bevæge sig mod sine ... hun burde overhoved ikke nyde at ligge sådan her med ham! Men det gjorde hun nu engang stadig, og hun hadede det samtidig med at hun elskede det.

Den her gang lod hun ham bare stoppe kysset, hun gjorde intet for at forhindre ham det. Hun smilede kort til ham inden det var at hun puttede sig ind til ham med hovedet under hans hage. Hun sukkede kort og smilede for sig selv inden hun begyndte at tænke, at det var forkert hvad de lavede, at det burde føles forkert for hende, men det gjorde det ikke ... Hendes smil svandt stille ind og hun lukkede sine øjne imens hendes tanker stadig formørkedes.
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 15:18

Han lagde bare og smilede stille for sig selv. HAn holdt hende ind til ham, og nød at ligge med hende. Han vidste intet om hendes falmende smil eller formørkede tanker... Han troede dog heller ikke at hendes nye måde at være på var fordi hun direkte havde forelsket sig... han troede ikke rigtigt noget...

''Jeg elsker dig Ashlet... Og derfor er jeg ked af at rode med dit liv...''

Han aede hende stadig på hendes bare hud på ryggen. HAn smilede stille mens han bare nussede hende og kyssede hende blidt på toppen af hovedet...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 16:11

Ashley stivnede ved hans ord og stirrede bare ind mod hans bryst imens hans ord sank ind. "Du ... du elsker mig?" spurgte hun hæst og nervøst. Hun kunne ikke forstå det, hvorfor lige hende? Hun var jo bare ... hende? Hvad var der så specielt ved hende?
Hun klemte øjnene sammen og kæmpede imod tårerne. Hun endte med at miste ham, det var så sikkert, og hun ville ende med at knuse hans hjerte. Hun hadede sig selv allerede, selvom der ikke var sket noget endnu. Hun sagde ikke mere, da hendes stemme ville afsløre at hun var tæt på grådens rand.

//Skal lige fikse et par småsager herhjemme, så er nok noget tid om at svare Wink
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ail 27/9/2012, 16:15

Hvis det ikke var fordi hun var så dejlig at lægge med så ville han have trukket sig væk fordi hun ikke virkede til at bryde sig om at de lagde sådan der, men alligevel nød hun det vidst at trække sig indtil ham...

Han smilede venligt til hende, og han kunne ikke alde være med at svaare hende...

''Jeg ved godt du nok ikke elsker mig... Men du er fantastisk... og jeg kan ikke lade være med at elske dig...''

Han kyssede hende på panden...

Ail

Fulde navn : Ail Ryder Charpentier
Alder : 29
Antal indlæg : 329
Join date : 27/04/12
Bosted : Nemesis's Hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Ashley 27/9/2012, 16:32

Ashley snøftede kort og sukkede tungt. "Men jeg ender med at såre dig, jer alle," sagde hun halvkvalt. "Det vil jeg ikke ... jeg er et forfærdeligt menneske ... i sandhed en datter af Hades." Det sidste var kun en mumlen og hun gemte sit ansigt ind imod ham for at skjule sine tårer for ham, selvom han snart burde kunne mærke dem mod hans hud.

//Skal lige hjælpe med maden, så er noget væk xD
Ashley
Ashley

Fulde navn : Ashley Morte
Antal indlæg : 853
Join date : 23/12/11
Bosted : Hades hytte

Tilbage til toppen Go down

Need a helping hand? //Ashley// - Page 4 Empty Sv: Need a helping hand? //Ashley//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum